idem... al moet ik er voor naar de bahama's vliegen en kost het me 1000 euro.. ik laat me echt niet zo naaien..quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef boebiedoe het volgende:
Zo'n iemand moet mij dus echt niet een dergelijke mail met "we hebben uw adres" mailen want dan stamp ik meteen die toko binnen met een knuppel en zorg ervoor dat 'ie voortaan vloeibaar voedsel eet. Kankerlijer.
Overigens zou ik dat gelijk al gedaan hebben, maar dat terzijde.
Ik ben niet zo'n geweldadig type, en daarom ben ik blij dat we in ons land als we bedrogen worden de politie hebben die kan helpen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef DoMi-KuN het volgende:
[..]
idem... al moet ik er voor naar de bahama's vliegen en kost het me 1000 euro.. ik laat me echt niet zo naaien..
jaaaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even doorgeven aan 538 kan me van een poostje terug nog een gesprek herinneren tussen DJ en ook een 'oplichter' iedere dag dat hij niet zou leveren of terug betalen werd er een nr van z'n telefoon bekend gemaakt geweldig
Het is ook niet de bedoeling eigen rechtertje te gaan spelen. Iemand in elkaar rammen wordt trouwens zwaarder bestraft dan oplichting of nalatigheid...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n geweldadig type, en daarom ben ik blij dat we in ons land als we bedrogen worden de politie hebben die kan helpen.
Wat is dat nou weer voor cliche, in dit land heb je met dergelijk soort zaken gewoon geen reet aan de politie. Dan kun je wel hoog of laag springen en alles netjes via de wet doen maar daar krijg je geen spullen mee terug, dat is een feit. Dus ik zou mij niet op deze wijze laten naaien. Als iemand iets dergelijks bij mij flikt kan 'ie er maar beter voor zorgen dat ie niet te traceren is. Maar ga jij maar zoals het een braaf burger betaamt rustig wachten totdat de politie je spullen voor de deur af geven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling eigen rechtertje te gaan spelen. Iemand in elkaar rammen wordt trouwens zwaarder bestraft dan oplichting of nalatigheid...
Daarbij.. degenen die hier het hardst brullen dat zij wel met een honkbalknuppel zouden langsgaan durven waarschijnlijk in het echt het minst..
Dat zeg je wel.. maar als het zover is doe je het toch niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor cliche, in dit land heb je met dergelijk soort zaken gewoon geen reet aan de politie. Dan kun je wel hoog of laag springen en alles netjes via de wet doen maar daar krijg je geen spullen mee terug, dat is een feit. Dus ik zou mij niet op deze wijze laten naaien. Als iemand iets dergelijks bij mij flikt kan 'ie er maar beter voor zorgen dat ie niet te traceren is. Maar ga jij maar zoals het een braaf burger betaamt rustig wachten totdat de politie je spullen voor de deur af geven..
En terechtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
En mijn punt is dat als hij jou vervolgens aanklaagt voor mishandeling, bedreiging etc.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor cliche, in dit land heb je met dergelijk soort zaken gewoon geen reet aan de politie. Dan kun je wel hoog of laag springen en alles netjes via de wet doen maar daar krijg je geen spullen mee terug, dat is een feit. Dus ik zou mij niet op deze wijze laten naaien. Als iemand iets dergelijks bij mij flikt kan 'ie er maar beter voor zorgen dat ie niet te traceren is. Maar ga jij maar zoals het een braaf burger betaamt rustig wachten totdat de politie je spullen voor de deur af geven..
Ik heb nu al 3 adressen van abccomputer op hun website zien staan, eerst in Ridderkerk, daarna in Honselersdijk, en nu in Schiedam. Ik vrees dat het langsrijden weinig effect zal hebben. En de politie zei tegen mij dat ze er juist wel serieus mee bezig waren, ook omdat het onder randstad computers valt, en die hebben nogal wat op hun kerfstokquote:Op zondag 5 maart 2006 09:02 schreef Aarde het volgende:
de politie doet normaal pas wat met dit soort zaken als er meerdere aangiftes over hetzelfde bedrijf / persoon binnenkomen. geloof dat het aantal 10 is ofzo voor ze hun lasergun tijdelijk ophangen?
enfin bedreigd ben je niet; zo wel dan heb jij ze eerst net zo hard bedreigd. zorg dat je ze aan de lijn krijgt (ff je nummerversturing uitschakelen misschien helpt dat?) en maak concrete afspraken. dat lijkt me voor nu je enige serieuze optie.
en het is wel humor dit... geef je nog regelmatig je updates?
waarom kan ik hun shop eigenlijk niet vinden op shopsurvey van tweakers?
en volgens de website zitten ze in schiedam... waarom rijd je niet gewoon een keer langs![]()
en op de website van abc computer staat enkel een 06 nummer![]()
Nou ik vind het fijn dat jij weet wat ik wel of niet zou doen in een dergelijke situatie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat zeg je wel.. maar als het zover is doe je het toch niet.
En mijn punt is dat als hij jou vervolgens aanklaagt voor mishandeling, bedreiging etc. je nog veel verder van huis bent. Dat wil blijkbaar niet helemaal tot je koppie doordringen...![]()
Yep.. als in 'blaffende honden bijten niet' en 'veel geblaat, weinig wol'quote:Op zondag 5 maart 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou ik vind het fijn dat jij weet wat ik wel of niet zou doen in een dergelijke situatie..
Tuurlijk jongen. Als in "Schoenmaker blijf bij je leest"quote:Op zondag 5 maart 2006 18:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yep.. als in 'blaffende honden bijten niet' en 'veel geblaat, weinig wol'![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Als in "Schoenmaker blijf bij je leest"
idd... dat gelul altijd. Als het netjes niet gaat moet het maar wat minder subtielquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is ook niet netjes om iemand voor 500 euro op te lichten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |