abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35675870
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef boebiedoe het volgende:
Zo'n iemand moet mij dus echt niet een dergelijke mail met "we hebben uw adres" mailen want dan stamp ik meteen die toko binnen met een knuppel en zorg ervoor dat 'ie voortaan vloeibaar voedsel eet. Kankerlijer.

Overigens zou ik dat gelijk al gedaan hebben, maar dat terzijde.
idem... al moet ik er voor naar de bahama's vliegen en kost het me 1000 euro.. ik laat me echt niet zo naaien..
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:24:39 #127
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_35678264
Ik ben net op het politiebureau geweest voor de aangifte van bedreiging, maar er zit een agent op mijn zaak die met anderen bezig is met deze zaak. Hij is maandag weer op het bureau, maar het is alvast fijn om te horen dat ze al bezig waren, de vrouw aan de balie wist zelfs van het verhaal af Hoe dan ook, het mailtje namen ze erg serieus, dus maandag maar even kijken wat er van te maken valt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:25:40 #128
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_35678306
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef DoMi-KuN het volgende:

[..]

idem... al moet ik er voor naar de bahama's vliegen en kost het me 1000 euro.. ik laat me echt niet zo naaien..
Ik ben niet zo'n geweldadig type, en daarom ben ik blij dat we in ons land als we bedrogen worden de politie hebben die kan helpen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:04:27 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_35679776
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Even doorgeven aan 538 kan me van een poostje terug nog een gesprek herinneren tussen DJ en ook een 'oplichter' iedere dag dat hij niet zou leveren of terug betalen werd er een nr van z'n telefoon bekend gemaakt geweldig
jaaa Die was mooi he

tevens een tvptje
Huilen dan.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:14:15 #130
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_35680134
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n geweldadig type, en daarom ben ik blij dat we in ons land als we bedrogen worden de politie hebben die kan helpen.
Het is ook niet de bedoeling eigen rechtertje te gaan spelen. Iemand in elkaar rammen wordt trouwens zwaarder bestraft dan oplichting of nalatigheid...

Daarbij.. degenen die hier het hardst brullen dat zij wel met een honkbalknuppel zouden langsgaan durven waarschijnlijk in het echt het minst..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_35695053
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:14 schreef Dromer het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling eigen rechtertje te gaan spelen. Iemand in elkaar rammen wordt trouwens zwaarder bestraft dan oplichting of nalatigheid...

Daarbij.. degenen die hier het hardst brullen dat zij wel met een honkbalknuppel zouden langsgaan durven waarschijnlijk in het echt het minst..
Wat is dat nou weer voor cliche, in dit land heb je met dergelijk soort zaken gewoon geen reet aan de politie. Dan kun je wel hoog of laag springen en alles netjes via de wet doen maar daar krijg je geen spullen mee terug, dat is een feit. Dus ik zou mij niet op deze wijze laten naaien. Als iemand iets dergelijks bij mij flikt kan 'ie er maar beter voor zorgen dat ie niet te traceren is. Maar ga jij maar zoals het een braaf burger betaamt rustig wachten totdat de politie je spullen voor de deur af geven. .
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:10:44 #132
45722 Dromer
pi_35706180
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor cliche, in dit land heb je met dergelijk soort zaken gewoon geen reet aan de politie. Dan kun je wel hoog of laag springen en alles netjes via de wet doen maar daar krijg je geen spullen mee terug, dat is een feit. Dus ik zou mij niet op deze wijze laten naaien. Als iemand iets dergelijks bij mij flikt kan 'ie er maar beter voor zorgen dat ie niet te traceren is. Maar ga jij maar zoals het een braaf burger betaamt rustig wachten totdat de politie je spullen voor de deur af geven. .
Dat zeg je wel.. maar als het zover is doe je het toch niet.
En mijn punt is dat als hij jou vervolgens aanklaagt voor mishandeling, bedreiging etc. je nog veel verder van huis bent. Dat wil blijkbaar niet helemaal tot je koppie doordringen...
pi_35729844
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Dromer het volgende:

[..]

En mijn punt is dat als hij jou vervolgens aanklaagt voor mishandeling, bedreiging etc.
En terecht
pi_35732831
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:03 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

oja.
Held!
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_35732887
de politie doet normaal pas wat met dit soort zaken als er meerdere aangiftes over hetzelfde bedrijf / persoon binnenkomen. geloof dat het aantal 10 is ofzo voor ze hun lasergun tijdelijk ophangen?

enfin bedreigd ben je niet; zo wel dan heb jij ze eerst net zo hard bedreigd. zorg dat je ze aan de lijn krijgt (ff je nummerversturing uitschakelen misschien helpt dat?) en maak concrete afspraken. dat lijkt me voor nu je enige serieuze optie.

en het is wel humor dit... geef je nog regelmatig je updates?

waarom kan ik hun shop eigenlijk niet vinden op shopsurvey van tweakers?

en volgens de website zitten ze in schiedam... waarom rijd je niet gewoon een keer langs

en op de website van abc computers staat enkel een 06 nummer

[ Bericht 8% gewijzigd door Aarde op 05-03-2006 09:11:10 ]
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zondag 5 maart 2006 @ 12:42:43 #136
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_35736233
quote:
Op zondag 5 maart 2006 09:02 schreef Aarde het volgende:
de politie doet normaal pas wat met dit soort zaken als er meerdere aangiftes over hetzelfde bedrijf / persoon binnenkomen. geloof dat het aantal 10 is ofzo voor ze hun lasergun tijdelijk ophangen?

enfin bedreigd ben je niet; zo wel dan heb jij ze eerst net zo hard bedreigd. zorg dat je ze aan de lijn krijgt (ff je nummerversturing uitschakelen misschien helpt dat?) en maak concrete afspraken. dat lijkt me voor nu je enige serieuze optie.

en het is wel humor dit... geef je nog regelmatig je updates?

waarom kan ik hun shop eigenlijk niet vinden op shopsurvey van tweakers?

en volgens de website zitten ze in schiedam... waarom rijd je niet gewoon een keer langs

en op de website van abc computer staat enkel een 06 nummer
Ik heb nu al 3 adressen van abccomputer op hun website zien staan, eerst in Ridderkerk, daarna in Honselersdijk, en nu in Schiedam. Ik vrees dat het langsrijden weinig effect zal hebben. En de politie zei tegen mij dat ze er juist wel serieus mee bezig waren, ook omdat het onder randstad computers valt, en die hebben nogal wat op hun kerfstok

Kijk hier maar eens: http://www.internetoplich(...)1131270967;start=300

[ Bericht 1% gewijzigd door Arnold_fan op 06-03-2006 14:38:17 ]
pi_35747369
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:10 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat zeg je wel.. maar als het zover is doe je het toch niet.
En mijn punt is dat als hij jou vervolgens aanklaagt voor mishandeling, bedreiging etc. je nog veel verder van huis bent. Dat wil blijkbaar niet helemaal tot je koppie doordringen...
Nou ik vind het fijn dat jij weet wat ik wel of niet zou doen in een dergelijke situatie. .
  zondag 5 maart 2006 @ 18:35:17 #138
45722 Dromer
pi_35748478
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:50 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Nou ik vind het fijn dat jij weet wat ik wel of niet zou doen in een dergelijke situatie. .
Yep.. als in 'blaffende honden bijten niet' en 'veel geblaat, weinig wol'
pi_35748826
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:35 schreef Dromer het volgende:

[..]

Yep.. als in 'blaffende honden bijten niet' en 'veel geblaat, weinig wol'
Tuurlijk jongen. Als in "Schoenmaker blijf bij je leest"
  zondag 5 maart 2006 @ 18:49:48 #140
45722 Dromer
pi_35748856
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen. Als in "Schoenmaker blijf bij je leest"
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:10:24 #141
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_35808316
Update: Het is inderdaad dezelfde als van RCD, want de auto staat op naam van de eigenaar van RCD computers.....
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:56:16 #142
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35810009
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:14 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het is ook niet netjes om iemand voor 500 euro op te lichten...
idd... dat gelul altijd. Als het netjes niet gaat moet het maar wat minder subtiel
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')