MC Hawking.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zo'n beetje de laatste mens ter wereld ben die nog nooit de muziek van MC Hawking heeft gehoord.
Joah, met mate.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hou jij ze er nog een beetje onder, dat tuig van tegenwoordig?
Of roeien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze op voetballen gaan.
Als ik een zoontje had die zich met zovaal meta- meta- metawoede bezighiedl, zou ik 'm op voetbal doen.
Maar dat is toch eigenlijk ook de essentie van het POL-forum zelf ...? druk kijken naar hoe 's lands politici het doen, en dan hier stoer gaan praten alsof we het zelf beter kunnen ...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er zijn dus echt mensen die gaan bekijken wat hier gebeurd om vervolgens ergens anders stoere praat te uitten.
Wat een No-No's![]()
De beste stuurlui staan aan walquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar dat is toch eigenlijk ook de essentie van het POL-forum zelf ...? druk kijken naar hoe 's lands politici het doen, en dan hier stoer gaan praten alsof we het zelf beter kunnen ...
wees eerlijk de thread daar over Fok!-users, hebben hetzelfde niveau zoals er hier over Wilders, JP Balkenende, Femke Halsema, Bos of Marijnissen ... ikzelf heb nog wel de neiging over Zalm zeer denigrerend te praten, en hem nogal kinderachtige bijnamen toe te dichtten (vreemd, dat is werkelijk de enige politicus die ik absoluut niet uit kan staan).
daarom zijn de nederlandse havens ook de grootste ter wereldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef George-Butters het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal
2004quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
daarom zijn de nederlandse havens ook de grootste ter wereld
Ik zat al te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Trouwens, Yildiz, ik deel de mening van klez:
[..]
Dankje, ik vind het een heel mooi compliment.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:35 schreef klez het volgende:
[..]
Ik waardeer de manier waarop jij naar zaken kijkt echt. Ik ben blij dat er mensen zijn die zich ècht druk maken om vrijheid en burgerrechten.
Toch een mooie handdrukquote:NOS moet Groenhuijsen 5 ton betalen
De NOS moet Charles Groenhuijsen 489.375 euro betalen als vergoeding voor zijn ontslag. Dat heeft de rechter bepaald. Het arbeidscontract is per 1 april ontbonden. Groenhuijsen had 8 ton gevraagd, maar kan zich in de uitspraak vinden. De NOS legt zich erbij neer.
Groenhuijsen werkte 23 jaar voor de NOS. Hij was jarenlang correspondent in de VS. Hij zou dit jaar beginnen als nieuwslezer van het 8-uur-Journaal, maar door een reeks conflicten ontstond een onwerkbare situatie.
De partijen werden het niet eens over de arbeidsvoorwaarden en Groenhuijsen uitte openlijk kritiek op collega's.
Ik ben dezelfde mening toegedaan als de genoemden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Dankje, ik vind het een heel mooi compliment.
Ja ook weer beterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 06:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ben je ook weer beter ?![]()
![]()
Haha ik had te weinig kamelen mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:27 schreef MrX1982 het volgende:
Goede morgen.
du_ke nog een vrouwtje uit kunnen zoeken in Marokko?![]()
Ik stiekem ook wel Yildiz.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toegedaan als de genoemden.Je bent goed bezig, alleen je iets meer verdiepen in achtergrond informatie zou niet verkeerd zijn
Hij kan zoveel meer zijn dan alleen maar een joeserquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef Pracissor het volgende:
Ik stiekem ook wel Yildiz.
Maar je bent een goede user.
Mij ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef Floripas het volgende:
McCarthy haat mij, 14.gif.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij kan zoveel meer zijn dan alleen maar een joeser![]()
Is goed als ik maar niet weer naar Tanger hoef. Dat is echt een smerige stad de lucht en het stof dat daar hangt is echt slecht voor jequote:
Was het leuk in Mocroland?"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is goed als ik maar niet weer naar Tanger hoef. Dat is echt een smerige stad de lucht en het stof dat daar hangt is echt slecht voor je.
Ja hoorquote:
Kritiek, daar hou ik wel van. Dan weet ik waar ik mijzelf moet gaan verbeteren. Dankje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toegedaan als de genoemden.Je bent goed bezig, alleen je iets meer verdiepen in achtergrond informatie zou niet verkeerd zijn
zie ook:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:56 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.infowars.com/a(...)scientific_proof.htm
Ik heb uit hele betrouwbare bron gehoord dat NWS 1 van de meest lastige te modereren fora is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij kan zoveel meer zijn dan alleen maar een joeser![]()
Heeft je balonnenavontuur nog een vervolg gehad? heb het niet echt meer gevolgd moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kritiek, daar hou ik wel van. Dan weet ik waar ik mijzelf moet gaan verbeteren. Dankje.
http://en.wikipedia.org/w(...)ding_Vice_Presidentsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
zie ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:People_shot_by_standing_Vice_Presidents
quote:This category is for people who have been shot by sitting Vice Presidents.
Ik heb geen idee. Het is trouwens met een dubbel 'l',quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heeft je balonnenavontuur nog een vervolg gehad? heb het niet echt meer gevolgd moet ik zeggen.
| 1 |
Als ik mijzelf zo reflecteer, denk ik dat ik nog iets van 'volwassenheid' mis in discussies. Ik kan de vinger nog niet op de zere plek leggen, maar ik ben eraan bezig. Discussies als deze kan ik amper goed in meegaan, nu:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:45 schreef Tafkahs het volgende:
Yildiz is goed, maar ik mis nog wat overtuiging![]()
Een debat met DoG of Du_ke lijkt me wel op z'n plaats
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef pberends het volgende:
'Peter R. de Vries verruilt SBS voor Talpa'
Grapje van iemand: "Straks heeft niemand meer een alibi"
Het is deel van de ontgroeningsfase..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ik mijzelf zo reflecteer, denk ik dat ik nog iets van 'volwassenheid' mis in discussies. Ik kan de vinger nog niet op de zere plek leggen, maar ik ben eraan bezig. Discussies als deze kan ik amper goed in meegaan, nu:
Staatssoevereiniteit of mensenrechten?
0 artikelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ding_Vice_Presidents
[..]
Mweuh, ik denk dat ik eerst nog wat dingen moet lezen voordat ik mijzelf waardig acht om MOD te worden, eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is deel van de ontgroeningsfase..
een echte vrijemarkt-utopist zou natuurlijk ervoor pleiten twee fietspaden naast elkaar aan te leggen en deze onderling te laten concurreren ... dat je op het ene altijd wind tegen hebt maar dat het andere daarvoor wel iets duurder is om op te fietsenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een echte vrijemarkt-utopist zou natuurlijk ervoor pleiten twee fietspaden naast elkaar aan te leggen en deze onderling te laten concurreren ... dat je op het ene altijd wind tegen hebt maar dat het andere daarvoor wel iets duurder is om op te fietsen
Het is idd een goede kerel!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Ka-ching!
Wat een Amerikaan is het ook hè.
Preciesquote:
Maar mevr. Verdonk hoort zich in eerste instantie zich niet te bemoeien met uitspraken van de rechter, dat ze echter heeft aangekondigd dat niet te doen is een ander verhaal, denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Runemaster het volgende:
En terecht, want de onderwijsminister hoort zich er inderdaad buiten te laten. Heel sneaky probeert ze zich er nu mee te bemoeien, en dat is slecht voor de taakverdeling in het kabinet.
Zeg Du_Ke, hoeveel lui waren ermee? Mijn huisgenoot was volgens mij ook mee...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heeft je balonnenavontuur nog een vervolg gehad? heb het niet echt meer gevolgd moet ik zeggen.
Ik denk dat [ONZ] een heel stuk lastiger is. Die hebben per saldo de meeste ban-aanvragen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:41 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb uit hele betrouwbare bron gehoord dat NWS 1 van de meest lastige te modereren fora is.
De Faqwa ?!, die ken ik ook nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:58 schreef Yildiz het volgende:
Mweuh, ik denk dat ik eerst nog wat dingen moet lezen voordat ik mijzelf waardig acht om MOD te worden, eigenlijk.
OUDquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk dat [ONZ] een heel stuk lastiger is. Die hebben per saldo de meeste ban-aanvragen.
[F&F] of [CUL] is wellicht de makkelijkste.
De FAQ heb ik volgens mij nog noooooit gelezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De Faqwa ?!, die ken ik ook niet![]()
Heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef George-Butters het volgende:
Niemand neemt mij als serieuze kandidaat
Toevallig las ik dit net, ik kan niet anders doen dan meegaan met het CDA.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
In OUD moet je gewoon tegen heilige huisjes aantrappen. Abortus enzo.
Dus omdat er problemen zijn moeten we maar verplicht abortus invoeren.quote:'Staat moet abortus kunnen afdwingen'
'Staat moet abortus kunnen afdwingen'
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: donderdag 16 februari 2006 @ 21:18
In de Rotterdamse politiek is commotie ontstaan over een omstreden uitspraak van wethouder Marianne van den Anker van Leefbaar Rotterdam. De politica vindt dat de Nederlandse staat zwangerschappen bij risico-ouders moet kunnen afbreken, zo stelt ze op haar weblog. De VVD en het CDA zijn verbijsterd over het voorstel van hun coalitiepartner.
"In Nederland is zwangerschapsonderbreking en gedwongen anti-conceptie een taboe. (..) Ik wil drie specifieke doelgroepen benoemen van wie ik vind dat gedwongen zwangerschapsonderbreking en gedwongen anti-conceptie uit de taboesfeer moeten worden gehaald. Dit betreft kinderen van verslaafde ouders, (Antilliaanse) tienermoeders en verstandelijk gehandicapten", stelt Van den Anker. Volgens haar is de kans te groot dat kinderen in dergelijke gezinnen 'zonder liefde en affectie, in een sfeer van geweld, verwaarlozing, mishandeling en seksueel misbruik' opgroeien. De wethouder van Volksgezondheid wijst daarbij op cijfers van de Rotterdamse GGD. Van de tienduizend scholieren zouden er 796 mishandeld zijn, en nog eens 288 seksueel misbruikt zijn.
Tsja lastige ethische kwestie. Hoewel het in sommige gevallen niet onverstandig zou zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Toevallig las ik dit net, ik kan niet anders doen dan meegaan met het CDA.
Wat een belachelijke kroegenpraatpartij is die Leefbaar Rotterdam toch...
[..]
Dus omdat er problemen zijn moeten we maar verplicht abortus invoeren.
Euhh, wát!?
Ja, als we nou de ouders van [insert willekeurige crimineel] hadden verplicht abortus te nemen, was het een hele veilige wereld geworden ja. Maar dat kan dus niet. Crimineel zit niet in de genen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja lastige ethische kwestie. Hoewel het in sommige gevallen niet onverstandig zou zijn.
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:11 schreef George-Butters het volgende:
Nee, dat niet. Maar ik ben ook niet benaderd.![]()
Ik heb 's wat Malthusiaanse uitspraken gedaan in OUD, waren ze niet blij mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
In OUD moet je gewoon tegen heilige huisjes aantrappen. Abortus enzo.
Dat laatste is zo maar er zijn wel omstandigheden dat het minder verstandig is als mensen kinderen krijgen. Als je verstandelijk gehandicapten neemt bijv.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Yildiz het volgende:
Ja, als we nou de ouders van [insert willekeurige crimineel] hadden verplicht abortus te nemen, was het een hele veilige wereld geworden ja. Maar dat kan dus niet. Crimineel zit niet in de genen.
Kijk schoppen tegen heilige huisjes op het gebied van OUD. Goed zoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb 's wat Malthusiaanse uitspraken gedaan in OUD, waren ze niet blij mee.
Dat is een heel andere discussie dan 'abortus verplicht te stellen'.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat laatste is zo maar er zijn wel omstandigheden dat het minder verstandig is als mensen kinderen krijgen. Als je verstandelijk gehandicapten neemt bijv.
In hoeverre zijn ze in staat om kinderen goed op te voeden en zo niet belast je de maatschappij dus met kosten en wellicht ergere problemen.
Nee maar de problemen die voortkunnen komen uit een slechte opvoeding komen wel voor rekening van de staat en dus de maatschappij.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef RichardQuest het volgende:
De buik is weer eigendom van de staat.
Tijd voor een nieuwe emancipatie golf!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef RichardQuest het volgende:
De buik is weer eigendom van de staat.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kijk schoppen tegen heilige huisjes op het gebied van OUD. Goed zo.
quote:Slimme vrouwen nemen geen kinderen.
Een discussie die ik wel eens wil aangaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee maar de problemen die voortkunnen komen uit een slechte opvoeding komen wel voor rekening van de staat en dus de maatschappij.
Maar zoals ik al zei is het een lastige ethische discussie.
Opvoeden wordt tegenwoordig nog steeds als vrouwentaak gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe emancipatie golf!
Je wordt er trouwens gewoon door verneukt als man zijnde. Je mag meekoken, wassen, stofzuigen en strijken. Maar zodra er een band geplakt moet worden is het ineens een mannentaak....![]()
Ik denk dat het meevalt. Vaak werkt de man al meer, en is de armoede val kleiner wanneer de vrouw met werk mindert.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Opvoeden wordt tegenwoordig nog steeds als vrouwentaak gezien.
Daar heb je wel enigszins gelijk in.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef Yildiz het volgende:
Dat is een heel andere discussie dan 'abortus verplicht te stellen'.
Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen om gehandicapten aan te sporen geen kind te nemen, dat zou al iets humaner zijn.
de voorspelling:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:49 schreef RichardQuest het volgende:
Bijbel voorspelt ramp op zaterdag
Snel Royal Dutch verkopen!
komop jongens, wie gaat haar uitleggen wat precies de betekenis van deze voorspelling is?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Op 18 februari 2006 (20 Shevat 766) wordt mijn kruis vervuld.
En wat is de reden daarvan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik denk dat het meevalt. Vaak werkt de man al meer, en is de armoede val kleiner wanneer de vrouw met werk mindert.
Daarom is het een lastige discussie omdat er altijd gebeurtenissen kunnen zijn die een (potentieel) goede opvoeding doen veranderen in een slechte opvoeding.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:22 schreef Yildiz het volgende:
Een discussie die ik wel eens wil aangaan.
Je kan van tevoren toch niet bepalen of iemand een goede opvoeding gaat krijgen of niet?
Wat als alles er rooskleurig uitziet, maar de vader sterf als het kindje 1 jaar oud is, en de moeder heeft geen inkomen meer, en kan dan ineens amper het kind verzorgen? Lijkt me niet een onmogelijke situatie.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=3527.
Ja, ik zit me te vervelen.
Als we nou gewoon stoppen met kinderen krijgen zijn we van alle problemen af.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee maar de problemen die voortkunnen komen uit een slechte opvoeding komen wel voor rekening van de staat en dus de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |