absoluut, het nieuws heeft tegenwoordig een voorspelbaarheidsfactor nodig..quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef George-Butters het volgende:
Nova kan je ook uittekenen.
Je hoeft niet te kijken...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Texas Chainsaw Masacre.
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken...
Boven verwachting, beste vrind.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe is je stapavond gister verlopen?
Met je gepoetste schoenen en tanden?
Wilt u uw ervaringen delen? Of beschouwt u dit als te persoonlijk?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Boven verwachting, beste vrind.
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G37OAAGIquote:Berlusconi wil verbond met kleindochter van Mussolini
De Italiaanse regeringsleider Silvio Berlusconi wil voor de parlementsverkiezingen van 9 en 10 april een verbond sluiten met de extreem-rechtse partij van Alessandra Mussolini, de kleindochter van de voormalige dictator Benito Mussolini. Zijn plan krijgt echter tegenwind van de coalitiepartners.
De Sociale Alternatieve partij (SA), opgericht door Alessandra Mussolini, bundelt drie kleine extreem-rechtse groeperingen en zou 1,2 procent van de stemmen halen.
16/02/2006
Er is niets persoonlijks aan bierviltjes, hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wilt u uw ervaringen delen? Of beschouwt u dit als te persoonlijk?
maar wel aan gepoetste schoenen natuurlijk, geheimbewaarderquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er is niets persoonlijks aan bierviltjes, hoor.
Allessandra:quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:45 schreef zakjapannertje het volgende:
de vleesgeworden wanhoop:
[..]
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G37OAAGI
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Allessandra, mag ik hopen.
ciaoquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:58 schreef George-Butters het volgende:Tijd om s iets anders te doen.
Een goede nachtrust voor u allen, toegewenst.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)9-BD45-E95363457D5C}quote:Gemeenteraad Baarle-Nassau wijkt uit naar België
De Nederlandse gemeente Baarle-Nassau wil haar raadsvergaderingen het komende anderhalf jaar op Belgisch grondgebied houden. Het gemeentehuis van Baarle-Nassau wordt dan verbouwd.
In de gemeente ligt een aanzienlijk aantal Belgische enclaves. Het Cultureel Centrum, gezamenlijk eigendom van de Nederlandse gemeente Baarle-Nassau en de Belgische gemeente Baarle-Hertog, komt voor de gemeenteraadsvergaderingen het meest in aanmerking. Maar dat centrum ligt deels op Belgische en deels op Nederlandse grond.
Burgemeester J. Hendrickx weet bijna zeker dat de Nederlandse Gemeentewet dit niet verbiedt. "We kennen hier een overlegorgaan waarin de gemeenteraadsleden van beide gemeenten samen besluiten nemen over gezamenlijke voorzieningen en problemen. Dat overleg heeft geen wettelijke status. Dat doen we in een zaal op Belgisch gebied in het Cultureel Centrum".
Bij Nova was net al een geval bekend van de zorg aan gehandicapten. Er is al iemand dankzij Hoogervorst overleden..quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
'Zorgpremie volgend jaar 10 procent hoger'
gaat goed.
Alter news, goh, ergens ga ik dan toch denken aan 1984, vreemd is dat hé?quote:
Wist u dat water wel eens nat kon zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.demorgen.be/telex/?news=B302495
'Ik kan u verzekeren dat de kosten niet zullen stijgen'quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
gaat goed.
quote:Ik waardeer de manier waarop jij naar zaken kijkt echt. Ik ben blij dat er mensen zijn die zich ècht druk maken om vrijheid en burgerrechten.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:14 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
http://members.lycos.nl/tietensite/
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Trouwens, Yildiz, ik deel de mening van klez:
[..]
Ben je ook weer beter ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:00 schreef du_ke het volgende:
Ola! Terug uit Espana en Maroc. Heerlijk weer, bruine kop en de komende week een gigantische kater.![]()
![]()
.
Daarvoor was ie al naar oost europa geweest tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:27 schreef MrX1982 het volgende:
Goede morgen.
du_ke nog een vrouwtje uit kunnen zoeken in Marokko?![]()
Ach, nog altijd minder dan de eerder verwachtte 1200 euro.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
gaat goed.
Te bekijken op http://www.boomka.orgquote:Israelische cartoonist organiseert wedstrijd
Opnieuw is er een antisemitische cartoonwedstrijd uitgeschreven. Dit keer niet door een Arabische krant, maar door een Israëlische cartoonist.
Eerder deze maand organiseerde de Iraanse krant Hamshahri een wedstrijd voor de beste spotprent over de Holocaust.
De Israëlische tekenaar Amitai Sandy denkt dat joden dat zelf beter kunnen.
Überjodenquote:De Israëlische tekenaar Amitai Sandy denkt dat joden dat zelf beter kunnen.
Nog even en je gaat de Palestijnen met bomgordels Cabaretiers noemenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:20 schreef MrX1982 het volgende:
Beter met jezelf spotten dan bespot worden.
Kortstondige carrierequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:26 schreef RM-rf het volgende:
Nog even en je gaat de Palestijnen met bomgordels Cabaretiers noemen![]()
Heb ik dit getikt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Pro-Yildiz. Vrijheid is ook veiligheid.
Je hebt dan ook wel je best gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:54 schreef Floripas het volgende:
Ik heb op een teentje getrapt: Boycot Marokko!
Nee, hoor, het was een erg zwierige wals met Mutant, en daarbij heb ik per ongeluk iets te hard naar rechts uitgehaald.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt dan ook wel je best gedaan.
Een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:20 schreef MrX1982 het volgende:
Beter met jezelf spotten dan bespot worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |