Omdat jullie die papieren niet ingezonden hadden?quote:* Ludacriss weet nu waarom er vorig jaar ineens zoveel klachten over het UWV bij de Nationale ombudsman zijn binnen gekomen.
Dat het bij het opgegeven adres is aangekomen wil niet zeggen dat het ook terecht is gekomen bij iemand die er iets mee kan. Iemand van de receptie tekent ervoor, kijkt ernaar, ziet er niet duidelijk opstaan voor wie het is, en legt het op een 'later uit te zoeken stapel'.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
Als wij het aangetekend opgestuurd hebben dan is het wel heel raar dat ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen. Ik heb me bewijsje (van de tpg) gewoon naast me liggen en de telefoonnr van de Ombudsman ookDus UWV bewijs het tegendeel maar.
Er is toch echt duidelijk AFDELING: LPV ONTVANGST opgezet. Als ze dan niet weten naar wie het moet begrijp ik het ook niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat het bij het opgegeven adres is aangekomen wil niet zeggen dat het ook terecht is gekomen bij iemand die er iets mee kan. Iemand van de receptie tekent ervoor, kijkt ernaar, ziet er niet duidelijk opstaan voor wie het is, en legt het op een 'later uit te zoeken stapel'.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef mixed-up het volgende:
nee wat ook lekker is je moet iemand van het uwv spreken!
die persoon is op dat moment in gesprek ! kan.
zegt het meisje achter de balie ik geef het door en hij belt met 5 min weer.
ok kan ik mee leven !
maar als je dan na anderhalf uur trug belt.
en vraagt hoe het zit .
en de meisje achter de balie vertelt dan van dat kan wel kloppen persoon in kwestie is een uur geleden ziek naar huis gegaan !!
verdomme kut hoer bel dan even ofzow !!
Zo zou het moeten zijn maar het UWV heeft veel geld, tijd en juridische kennis, daar wil je niet tegen vechten. Het persoonlijk langsbrengen is ideaal maar laat wel tekenen voor ontvangst.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef speedfreakssj het volgende:
Nee dus, als het aangetekend verzonden is en ontvangen dan heeft de partij het ontvangen en het is aan hem/haar om het uit te zoeken, OOK in een rechtzaak.
*het telefoonnummerquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
Als wij het aangetekend opgestuurd hebben dan is het wel heel raar dat ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen. Ik heb me bewijsje (van de tpg) gewoon naast me liggen en de telefoonnr van de Ombudsman ookDus UWV bewijs het tegendeel maar.
Echt niet. Er is geen rechter die die vordering aan het UWV gaat toewijzen als jij het bewijs in je handen hebt dat je alles netjes hebt opgestuurd. ZIJ zijn in gebreke, niet jij.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:06 schreef longinus het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn maar het UWV heeft veel geld, tijd en juridische kennis, daar wil je niet tegen vechten. Het persoonlijk langsbrengen is ideaal maar laat wel tekenen voor ontvangst.
Problemen moet je dus voorzijn want ondanks je gelijk kan het je veel geld gaan kosten.
Het enige 'bewijs' dat TS heeft is een ontvangstbevesting van een brief/postpakket. De inhoud van die zending wordt op het 'bewijsstuk' niet beschreven.quote:.... als jij het bewijs in je handen hebt dat je alles netjes hebt opgestuurd. ....
Echter, de UWV heeft de postpakket ontvangen, daar heeft hij bewijs van. Dus zou de UWV logischerwijs moeten kunnen aantonen dat dat postpakket NIET de gevraagde gegevens bevat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef enno het volgende:
[..]
Het enige 'bewijs' dat TS heeft is een ontvangstbevesting van een brief/postpakket. De inhoud van die zending wordt op het 'bewijsstuk' niet beschreven.
Zou dus nog kunnen tegenvallen.
Ik zeg alleen dat het je een hoop geld kan gaan kosten, niet dat je altijd ongelijk krijgt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Echt niet. Er is geen rechter die die vordering aan het UWV gaat toewijzen als jij het bewijs in je handen hebt dat je alles netjes hebt opgestuurd. ZIJ zijn in gebreke, niet jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |