abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35161281
Mijn vader heeft tot 2 jaar geleden een uitzendbureau gehad. Hij zond de jaarloonopgaven van elk jaar netjes op naar de UWV en dat ging altijd goed tot nu dan. Kregen we in november vorig jaar bericht dat ze over 2004 nog niks hadden ontvangen en of we het nog een keer wilden opsturen. Ik vroeg of we het konden faxen en dat was goed volgens hun. Kregen we begin december van vorig jaar weer een bericht dat ze niks hadden ontvangen en of we het met spoed wilden opsturen. We hadden zoiets van ok dat doen we maar en hebben het dus voor de zekerheid aangetekend ( met antwoord terug ) opgestuurd. Kregen we vandaag weer een brief dat ze niks hebben ontvangen...

* Ludacriss weet nu waarom er vorig jaar ineens zoveel klachten over het UWV bij de Nationale ombudsman zijn binnen gekomen.

UWV
pi_35161575
quote:
* Ludacriss weet nu waarom er vorig jaar ineens zoveel klachten over het UWV bij de Nationale ombudsman zijn binnen gekomen.
Omdat jullie die papieren niet ingezonden hadden?
pi_35161687
En dan wil het UWV nog wat van jullie hebben.

Kun je nagaan hoe het is als je zelf nog iets van het UWV zou horen te krijgen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_35161691
Als wij het aangetekend opgestuurd hebben dan is het wel heel raar dat ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen. Ik heb me bewijsje (van de tpg) gewoon naast me liggen en de telefoonnr van het Ombudsman ook Dus UWV bewijs het tegendeel maar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ludacriss op 17-02-2006 17:18:34 ]
pi_35164999
UWV, het is gewoon een zooitje daar
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_35167653
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
Als wij het aangetekend opgestuurd hebben dan is het wel heel raar dat ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen. Ik heb me bewijsje (van de tpg) gewoon naast me liggen en de telefoonnr van de Ombudsman ook Dus UWV bewijs het tegendeel maar.
Dat het bij het opgegeven adres is aangekomen wil niet zeggen dat het ook terecht is gekomen bij iemand die er iets mee kan. Iemand van de receptie tekent ervoor, kijkt ernaar, ziet er niet duidelijk opstaan voor wie het is, en legt het op een 'later uit te zoeken stapel'.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_35168048
Het UWV heeft altijd gelijk.
Het is aan jou om te zorgen dat de papieren bij de juiste personen terechtkomen.

Eigen verantwoordelijkheid noemen ze dat.

En zo kan het UWV geen fouten maken.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_35168237
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:25 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dat het bij het opgegeven adres is aangekomen wil niet zeggen dat het ook terecht is gekomen bij iemand die er iets mee kan. Iemand van de receptie tekent ervoor, kijkt ernaar, ziet er niet duidelijk opstaan voor wie het is, en legt het op een 'later uit te zoeken stapel'.
Er is toch echt duidelijk AFDELING: LPV ONTVANGST opgezet. Als ze dan niet weten naar wie het moet begrijp ik het ook niet.
pi_35168320
Stuur het naar een persoon toe en niet naar een afdeling, zoals je uit mijn vorige post kan opmaken heb ik dezelfde slechte ervaringen.
pi_35168586
Tja dan kan ik het maar beter zelf langs brengen...

Rare instelling dat UWV.
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:51:30 #11
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_35173618
Nee dus, als het aangetekend verzonden is en ontvangen dan heeft de partij het ontvangen en het is aan hem/haar om het uit te zoeken, OOK in een rechtzaak.
pi_35173662
Ik ben bijzonder blij dat ik nog niet met dat stel incompetente mongolen te maken heb gehad.
For great justice!
pi_35174047
sorry 2 x

[ Bericht 98% gewijzigd door mixed-up op 17-02-2006 00:12:07 ]
pi_35174074
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:04 schreef mixed-up het volgende:
nee wat ook lekker is je moet iemand van het uwv spreken!
die persoon is op dat moment in gesprek ! kan.
zegt het meisje achter de balie ik geef het door en hij belt met 5 min weer.
ok kan ik mee leven !
maar als je dan na anderhalf uur trug belt.
en vraagt hoe het zit .
en de meisje achter de balie vertelt dan van dat kan wel kloppen persoon in kwestie is een uur geleden ziek naar huis gegaan !!
verdomme kut hoer bel dan even ofzow !!
pi_35174111
Ik zou ook ziek naar huis gaan als ik bij het UWV zou werken.
For great justice!
pi_35174113
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:51 schreef speedfreakssj het volgende:
Nee dus, als het aangetekend verzonden is en ontvangen dan heeft de partij het ontvangen en het is aan hem/haar om het uit te zoeken, OOK in een rechtzaak.
Zo zou het moeten zijn maar het UWV heeft veel geld, tijd en juridische kennis, daar wil je niet tegen vechten. Het persoonlijk langsbrengen is ideaal maar laat wel tekenen voor ontvangst.

Problemen moet je dus voorzijn want ondanks je gelijk kan het je veel geld gaan kosten.
pi_35192664
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
Als wij het aangetekend opgestuurd hebben dan is het wel heel raar dat ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen. Ik heb me bewijsje (van de tpg) gewoon naast me liggen en de telefoonnr van de Ombudsman ook Dus UWV bewijs het tegendeel maar.
*het telefoonnummer
pi_35424908
volgens mij is het zo dat de mensen die bij UWV werken zich over het algemeen met goede wil inzetten voor ons als klanten, maar hebben ze het systeem tegen zich: Ze hebben er een management-probleem.
Alles draait om bezuinigen tegenwoordig, ook daar, dus wordt er in het personeelsbestand gesneden waardoor er veel kennis verdwijnt. Nieuwe krachten zijn uitzendkrachten tegen minimumloon wat weer kostenbesparend is en bovendien als voordeel heeft dat ze niet in vaste dienst zijn.
Alle voormalige uitkeringsinstanties, zoals GAK, CADANS, GUO, etc. zijn verenigd in één groot UWV: Verschillende bedrijven met verschillende werkwijzen en verschillende culturen verenigd onder één noemer. En dáár gaat het mis.
Contact vindt plaats via KlantenContactCentra via één aanspreekpunt, en dat heeft voor- en nadelen. Grootste nadeel is dat de mensen op de callcentra alleen maar terugbelverzoeken kunnen maken voor je, zodat je binnen vierentwintig uur wordt teruggebeld. Helaas gebeurd het wel eens dat die afspraak niet na wordt gekomen; erg vervelend als je op je geld zit te wachten.

Het UWV voert eigenlijk alleen wetten uit die de regering bedenkt, het stomme alleen is dat de regering jaaaaren over die wetten praat en praat, en als ze ze dan eindelijk invoeren heeft het UWV een paar weken, niet eens maanden, tijd om alle computersystemen aan te passen. Ja, vindt je het gek dat het dan misgaat. Wat dat betreft mag de regering ook wel eens wat logischer te werk gaan.
Negenennegentig van de honderd keer gaat het wel goed bij UWV. Maar omdat het over inkomens van mensen gaat, onstaan er al heel snel schrijnende gevallen als het misgaat: Je hebt het over inkomens, tenslotte.

Maar wat ik me zat te bedenken: we hebben nu toch dat burger-intiatief gekregen? Dat je met veertigduizend handtekeningen een onderwerp op de agenda van de Tweede Kamer kan zetten. Of is dat er nog niet door?
Als het zo vaak mis gaat bij UWV, waarom dan niet die handtekeningen verzamelen en er een agendapunt voor de politiek van maken?
pi_35434531
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:06 schreef longinus het volgende:

[..]

Zo zou het moeten zijn maar het UWV heeft veel geld, tijd en juridische kennis, daar wil je niet tegen vechten. Het persoonlijk langsbrengen is ideaal maar laat wel tekenen voor ontvangst.

Problemen moet je dus voorzijn want ondanks je gelijk kan het je veel geld gaan kosten.
Echt niet. Er is geen rechter die die vordering aan het UWV gaat toewijzen als jij het bewijs in je handen hebt dat je alles netjes hebt opgestuurd. ZIJ zijn in gebreke, niet jij.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:47:51 #20
20370 enno
Trust = good, control = better
pi_35437917
quote:
.... als jij het bewijs in je handen hebt dat je alles netjes hebt opgestuurd. ....
Het enige 'bewijs' dat TS heeft is een ontvangstbevesting van een brief/postpakket. De inhoud van die zending wordt op het 'bewijsstuk' niet beschreven.

Zou dus nog kunnen tegenvallen.
pi_35443353
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef enno het volgende:

[..]

Het enige 'bewijs' dat TS heeft is een ontvangstbevesting van een brief/postpakket. De inhoud van die zending wordt op het 'bewijsstuk' niet beschreven.

Zou dus nog kunnen tegenvallen.
Echter, de UWV heeft de postpakket ontvangen, daar heeft hij bewijs van. Dus zou de UWV logischerwijs moeten kunnen aantonen dat dat postpakket NIET de gevraagde gegevens bevat.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_35451830
m'n vadewwwwwwww

nja nja nja
pi_35454528
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:51 schreef Seneca het volgende:

[..]

Echt niet. Er is geen rechter die die vordering aan het UWV gaat toewijzen als jij het bewijs in je handen hebt dat je alles netjes hebt opgestuurd. ZIJ zijn in gebreke, niet jij.
Ik zeg alleen dat het je een hoop geld kan gaan kosten, niet dat je altijd ongelijk krijgt.
dit kan je dus beter voor zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')