quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:09 schreef Floripas het volgende:
Vandaag krijg ik bericht op mijn sollicitatie. Ik vrees het ergste....
Ik niet. Ik was afgeleid door duiven op de vensterbank, en daardoor kwam ik de hele tijd niet uit mijn verhaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die solliciteren leuk vinden.
Wat voor functie?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik niet. Ik was afgeleid door duiven op de vensterbank, en daardoor kwam ik de hele tijd niet uit mijn verhaal.
Maar wel: ik was voor 30 minuten uitgenodigd, en ik zat er uiteindelijk 90 minuten binnen. Dat schijnt een goed teken te zijn.
UD??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tijdelijk UD - vervanging van iemand met verlof.
ach, een neger soap.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef Floripas het volgende:
Wat kan mij Kalou nou schelen?
Universitair docent.quote:
Ik ben ook niet onder de indruk hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Universitair docent.
Klinkt sjieker dan het is, hoor, het is een kwestie van een stel derdejaars zover krijgen dat ze zich verdiepen en geschiedtheorie.
enkel als je bij de (semi-)overheid solliciteertquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:22 schreef Floripas het volgende:
ik was voor 30 minuten uitgenodigd, en ik zat er uiteindelijk 90 minuten binnen. Dat schijnt een goed teken te zijn.
bron?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef Floripas het volgende:
McCarthy haat mij, 14.gif.
Mijn vriendin wel. Die heeft zich gelijk voor het vak ingeschreven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onder de indruk hoor.
Hou jij ze er nog een beetje onder, dat tuig van tegenwoordig?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onder de indruk hoor.
Ik geloof dat ik zo'n beetje de laatste mens ter wereld ben die nog nooit de muziek van MC Hawking heeft gehoord.quote:
Kunnen we je ook terugsturenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:00 schreef du_ke het volgende:
Ola! Terug uit Espana en Maroc. Heerlijk weer, bruine kop en de komende week een gigantische kater.![]()
![]()
.
Er zijn dus echt mensen die gaan bekijken wat hier gebeurd om vervolgens ergens anders stoere praat te uitten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=407&start=400
Wellicht kunnen ze op voetballen gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er zijn dus echt mensen die gaan bekijken wat hier gebeurd om vervolgens ergens anders stoere praat te uitten.
Wat een No-No's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |