abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35185884
Ik lees net een stukje over een ramp die morgen zal plaats gaan vinden volgens deze website

Bijbelcode voorspelt een ramp op zaterdag
Friday 17 February 2006
Volgens sommigen bevat de Hebreeuwse tekst van de bijbel geheime boodschappen. Die kunnen met behulp van een matrix eruitgefilterd worden. Zo voorspelt de bijbelcode een ramp op zaterdag 18 februari 2006.

De verborgen Hebreeuwse boodschappen zeggen dat op die dag een slechte here een ramp zal veroorzaken. Wat er precies gebeurt is niet duidelijk. De teksten luiden:

Op 18 februari 2006 (20 Shevat 766) wordt mijn kruis vervuld.

In die dag zal de slechte heer met zijn grote sterke zwaard toeslaan.
Zij zullen aanvallen. De ram is opgewonden.
De heer sprak op die dag.
Toen schudde de aarde, de funderingen van de hemel trilden, want hij was woedend.
Mensen weest op uw hoede, ik neem de verlangens van uw ogen met een slag weg.

Zie hier voor de Nederlandse bronvermelding: http://www.xerson.nl/content/view/199/2/

Waar duidt dit op dat er een oorlog zal beginnen? Dan moet dit een land zijn geregeerd door ram/ en/ of/ mars!
De aarde en de funderingen van de hemel trilden! Duidt dit op de aardas die kanteld?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35185933
we gaan het zien morgen zijn er nog andere bronnen die het ook over die 18 februari hebben?
pi_35185998
En als ze diezelfde matrix op de dikke van dale loslaten komt er ook iets zinnige uit.

Ik geloof er weinig van, we gaan het wel zien.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:19:59 #4
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_35186081
Door al die fouten in de jaartelling zal het wel 23 mei 1635 geweest zijn...

hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:20:20 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35186090
Laat maar komen die God met het zwaard.

Ik heb nog een leger opper-Goden waar ik contact mee heb via email. Die sturen hem meteen de hoek in.

Nobodby fucks with my army
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35186210
Zal wel weer helemaal niks gebeuren morgen....evenals de voorspelling van een zogenaamde ramp op de Olympische Winterspelen. Die moet nog gebeuren dan, maar ik geloof er weinig van.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35186428
zijn er al meer dingen uitgekomen van die site?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35186443
*bibbert en zingt zachtjes met REM mee*

It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it.
It's the end of the world as we know it and I feel fine.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35186522
on 4th of Jan 2006
Currently, the main area of worry is the likely start of a war with Iran, and also the possibility of nuclear terrorism, there are many rumours going around. I have bought myself a new suitcase and obtained a passport.
Ideally, I would like to travel between the end of the nuclear war and the first asteroid impact, and I estimate it will take me about a week to get organised and go - once I decide the time is here.
I don't have any planned date for departure, I am waiting to see what happens first, and I will leave a prominant sign on the front page of the website, when I do decide it is time to go.

http://www.exodus2006.com/Whappen.htm
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:31:10 #10
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_35186524
Erg geloofwaardig, tuurlijk gebeurd er morgen helemaal niks
pi_35186730
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Darklight het volgende:
Erg geloofwaardig, tuurlijk gebeurd er morgen helemaal niks
Idd. Wat een figuren op deze aardkloot zeg. Ga ff lekker een boek geloven dat 2000 jaar geleden begonnen is als een stel verhalen die overgegeven zijn van vader op zoon.
pi_35186780
Ik zit morgen op de Motorbeurs in Utrecht.
En ik laat mijn dag echt niet verpersten door zo'n nitwit die weer wat voorspeld heeft.

En er gaat helemaal niks gebeuren, rampen voorspellen, dat kan helemaal niet.

Dat is nou het enige wat ik echt NIET geloof he, voorspellen van dingen.

Wat een onzin.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_35186866
Ik zie het wel op het journaal .
pi_35186922
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:40 schreef Lexie het volgende:
Ik zie het wel op het journaal .
Ja, en anders regelmatig even Teletekst checken.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:42:23 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35186946
Rampen moet je stil houden denk ik ook. Ga je van de hoge toren blazen dat een ramp zich mogelijk zou kunnen volstrekken dan ben je al bezig met het onheil op jezelf op te roepen is mijn mening.

Maar dat heeft hier tevens met bijgeloof te maken. Wat heb je eraan om van de hoge toren te blazen dat een ramp kan gebeuren? Mensen evacueren Gebeurt toch niet. Mensen gaan het huis niet uit voordat de ramp zich volstrekt. Mensen gaan pas vluchten als de ramp bezig is.

Dus het is gewoon onzinnig om de mensen gek te maken met zulke berichten.

Oproer zaaien ook wel
pi_35186997
Klinkt als een aardbeving. En het is vrij algemeen. De wereld is nogal groot. Er kan overal op ieder moment iets gebeuren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35187011
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Rampen moet je stil houden denk ik ook. Ga je van de hoge toren blazen dat een ramp zich mogelijk zou kunnen volstrekken dan ben je al bezig met het onheil op jezelf op te roepen is mijn mening.

Maar dat heeft hier tevens met bijgeloof te maken. Wat heb je eraan om van de hoge toren te blazen dat een ramp kan gebeuren? Mensen evacueren Gebeurt toch niet. Mensen gaan het huis niet uit voordat de ramp zich volstrekt. Mensen gaan pas vluchten als de ramp bezig is.

Oproer zaaien ook wel
Wat voor zin heeft het dan om zulke websites te maken?
Ik vind het behoorlijk ziek!
pi_35187087
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:

Elk jaar staat er weer een of ander obscuur clubje klaar om rampspoed te voorspellen. Dramatisch eigenlijk. En wanneer is iets een ramp? Vanaf honderd slachtoffers of begint een beetje ramp bij duizend? Angstzaaiers zijn het
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:46:39 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35187110
Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:47:06 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35187131
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wat voor zin heeft het dan om zulke websites te maken?
Ik vind het behoorlijk ziek!
Sommige mensen houden zich bezig met rampen, en de ander houdt zich weer bezig met andere zaken. Tis maar net waar je interesse naar uitgaat.

Ik zou dus mijn tijd niet eens willen verspillen aan het onderzoek naar rampen. Omdat het wederom niets toevoegt. Sowieso omdat het niet bewezen kan worden.

Was het een feit dat het klopt, dan zou er allang gebruik van gemaakt zijn geworden. Ik bedoel, als de bijbel echt een code bevat die kloppend is, dan zouden ze toch gebruik maken van die informatie

Maar wie weet wat morgen gaat gebeuren, ik voorspel gewoon een rustige zaterdag. Rampen gebeuren niet op commando denk ik. Maar dat is maar mijn mening erover.

Het leven gaat vanzelf en ook de wereld draait vanzelf. En komt er een ramp voor, dan kan dat best een reden hebben, maar om de bijbel erbij te betrekken

Misschien bevat de nieuwe donald duck van deze week ook een geheime code
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:47:36 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35187150
stjeeezus, ben ik blij dat ik nog een onsje gebruikershoeveelheid weed heb liggen!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 17 februari 2006 @ 13:49:59 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35187246
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Elk jaar staat er weer een of ander obscuur clubje klaar om rampspoed te voorspellen. Dramatisch eigenlijk. En wanneer is iets een ramp? Vanaf honderd slachtoffers of begint een beetje ramp bij duizend? Angstzaaiers zijn het
Een ramp begint bij 100,000 of meer. Dat zijn de echte rampen volgens mij. Dan moet je al praten over 100,000. Mensen zien dan 6 getallen en dat is weer meer dan 5 getallen. Een rampje met 5 cijfers is de moeite niet waar om voor te collecteren ook.

Maar goed, wat die mensen beweegt om rampspoed te voorspellen en openbaar te maken weet ik ook niet. Ze zullen wel tijd teveel hebben of iets dergelijks.
pi_35187259
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn .
alvast gefeliciteerd dan maar...
pi_35187271
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:49 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een ramp begint bij 100,000 of meer. Dat zijn de echte rampen volgens mij.

Maar goed, wat die mensen beweegt om rampspoed te voorspellen en openbaar te maken weet ik ook niet. Ze zullen wel tijd teveel hebben of iets dergelijks.
Nou ik moet zeggen mijn stress niveau is gestegen dankzij die site
pi_35187302
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 13:50 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou ik moet zeggen mijn stress niveau is gestegen dankzij die site
Uit angst of van kwaadheid om zoveel onzin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')