Idd. Wat een figuren op deze aardkloot zeg. Ga ff lekker een boek geloven dat 2000 jaar geleden begonnen is als een stel verhalen die overgegeven zijn van vader op zoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:31 schreef Darklight het volgende:
Erg geloofwaardig, tuurlijk gebeurd er morgen helemaal niks
quote:
Wat voor zin heeft het dan om zulke websites te maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Rampen moet je stil houden denk ik ook. Ga je van de hoge toren blazen dat een ramp zich mogelijk zou kunnen volstrekken dan ben je al bezig met het onheil op jezelf op te roepen is mijn mening.
Maar dat heeft hier tevens met bijgeloof te maken. Wat heb je eraan om van de hoge toren te blazen dat een ramp kan gebeuren? Mensen evacuerenGebeurt toch niet. Mensen gaan het huis niet uit voordat de ramp zich volstrekt. Mensen gaan pas vluchten als de ramp bezig is.
Dus het is gewoon onzinnig om de mensen gek te maken met zulke berichten.
Oproer zaaien ook wel![]()
Elk jaar staat er weer een of ander obscuur clubje klaar om rampspoed te voorspellen. Dramatisch eigenlijk. En wanneer is iets een ramp? Vanaf honderd slachtoffers of begint een beetje ramp bij duizend? Angstzaaiers zijn hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Rampen moet je stil houden denk ik ook. Ga je van de hoge toren blazen dat een ramp zich mogelijk zou kunnen volstrekken dan ben je al bezig met het onheil op jezelf op te roepen is mijn mening.
Maar dat heeft hier tevens met bijgeloof te maken. Wat heb je eraan om van de hoge toren te blazen dat een ramp kan gebeuren? Mensen evacuerenGebeurt toch niet. Mensen gaan het huis niet uit voordat de ramp zich volstrekt. Mensen gaan pas vluchten als de ramp bezig is.
Dus het is gewoon onzinnig om de mensen gek te maken met zulke berichten.
Sommige mensen houden zich bezig met rampen, en de ander houdt zich weer bezig met andere zaken. Tis maar net waar je interesse naar uitgaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het dan om zulke websites te maken?
Ik vind het behoorlijk ziek!
Een ramp begint bij 100,000 of meer. Dat zijn de echte rampen volgens mij. Dan moet je al praten over 100,000. Mensen zien dan 6 getallen en dat is weer meer dan 5 getallen. Een rampje met 5 cijfers is de moeite niet waar om voor te collecteren ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Elk jaar staat er weer een of ander obscuur clubje klaar om rampspoed te voorspellen. Dramatisch eigenlijk. En wanneer is iets een ramp? Vanaf honderd slachtoffers of begint een beetje ramp bij duizend? Angstzaaiers zijn het![]()
alvast gefeliciteerd dan maar...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn.
Nou ik moet zeggen mijn stress niveau is gestegen dankzij die sitequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een ramp begint bij 100,000 of meer. Dat zijn de echte rampen volgens mij.
Maar goed, wat die mensen beweegt om rampspoed te voorspellen en openbaar te maken weet ik ook niet. Ze zullen wel tijd teveel hebben of iets dergelijks.
Uit angst of van kwaadheid om zoveel onzin?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen mijn stress niveau is gestegen dankzij die site![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |