MC Hawking.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zo'n beetje de laatste mens ter wereld ben die nog nooit de muziek van MC Hawking heeft gehoord.
Joah, met mate.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hou jij ze er nog een beetje onder, dat tuig van tegenwoordig?
Of roeien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze op voetballen gaan.
Als ik een zoontje had die zich met zovaal meta- meta- metawoede bezighiedl, zou ik 'm op voetbal doen.
Maar dat is toch eigenlijk ook de essentie van het POL-forum zelf ...? druk kijken naar hoe 's lands politici het doen, en dan hier stoer gaan praten alsof we het zelf beter kunnen ...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er zijn dus echt mensen die gaan bekijken wat hier gebeurd om vervolgens ergens anders stoere praat te uitten.
Wat een No-No's![]()
De beste stuurlui staan aan walquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar dat is toch eigenlijk ook de essentie van het POL-forum zelf ...? druk kijken naar hoe 's lands politici het doen, en dan hier stoer gaan praten alsof we het zelf beter kunnen ...
wees eerlijk de thread daar over Fok!-users, hebben hetzelfde niveau zoals er hier over Wilders, JP Balkenende, Femke Halsema, Bos of Marijnissen ... ikzelf heb nog wel de neiging over Zalm zeer denigrerend te praten, en hem nogal kinderachtige bijnamen toe te dichtten (vreemd, dat is werkelijk de enige politicus die ik absoluut niet uit kan staan).
daarom zijn de nederlandse havens ook de grootste ter wereldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef George-Butters het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal
2004quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
daarom zijn de nederlandse havens ook de grootste ter wereld
Ik zat al te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Trouwens, Yildiz, ik deel de mening van klez:
[..]
Dankje, ik vind het een heel mooi compliment.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:35 schreef klez het volgende:
[..]
Ik waardeer de manier waarop jij naar zaken kijkt echt. Ik ben blij dat er mensen zijn die zich ècht druk maken om vrijheid en burgerrechten.
Toch een mooie handdrukquote:NOS moet Groenhuijsen 5 ton betalen
De NOS moet Charles Groenhuijsen 489.375 euro betalen als vergoeding voor zijn ontslag. Dat heeft de rechter bepaald. Het arbeidscontract is per 1 april ontbonden. Groenhuijsen had 8 ton gevraagd, maar kan zich in de uitspraak vinden. De NOS legt zich erbij neer.
Groenhuijsen werkte 23 jaar voor de NOS. Hij was jarenlang correspondent in de VS. Hij zou dit jaar beginnen als nieuwslezer van het 8-uur-Journaal, maar door een reeks conflicten ontstond een onwerkbare situatie.
De partijen werden het niet eens over de arbeidsvoorwaarden en Groenhuijsen uitte openlijk kritiek op collega's.
Ik ben dezelfde mening toegedaan als de genoemden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Dankje, ik vind het een heel mooi compliment.
Ja ook weer beterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 06:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ben je ook weer beter ?![]()
![]()
Haha ik had te weinig kamelen mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:27 schreef MrX1982 het volgende:
Goede morgen.
du_ke nog een vrouwtje uit kunnen zoeken in Marokko?![]()
Ik stiekem ook wel Yildiz.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toegedaan als de genoemden.Je bent goed bezig, alleen je iets meer verdiepen in achtergrond informatie zou niet verkeerd zijn
Hij kan zoveel meer zijn dan alleen maar een joeserquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef Pracissor het volgende:
Ik stiekem ook wel Yildiz.
Maar je bent een goede user.
Mij ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:45 schreef Floripas het volgende:
McCarthy haat mij, 14.gif.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij kan zoveel meer zijn dan alleen maar een joeser![]()
Is goed als ik maar niet weer naar Tanger hoef. Dat is echt een smerige stad de lucht en het stof dat daar hangt is echt slecht voor jequote:
Was het leuk in Mocroland?"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is goed als ik maar niet weer naar Tanger hoef. Dat is echt een smerige stad de lucht en het stof dat daar hangt is echt slecht voor je.
Ja hoorquote:
Kritiek, daar hou ik wel van. Dan weet ik waar ik mijzelf moet gaan verbeteren. Dankje.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde mening toegedaan als de genoemden.Je bent goed bezig, alleen je iets meer verdiepen in achtergrond informatie zou niet verkeerd zijn
zie ook:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:56 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.infowars.com/a(...)scientific_proof.htm
Ik heb uit hele betrouwbare bron gehoord dat NWS 1 van de meest lastige te modereren fora is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij kan zoveel meer zijn dan alleen maar een joeser![]()
Heeft je balonnenavontuur nog een vervolg gehad? heb het niet echt meer gevolgd moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kritiek, daar hou ik wel van. Dan weet ik waar ik mijzelf moet gaan verbeteren. Dankje.
http://en.wikipedia.org/w(...)ding_Vice_Presidentsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
zie ook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:People_shot_by_standing_Vice_Presidents
quote:This category is for people who have been shot by sitting Vice Presidents.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |