abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:06:00 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35115655
Deel 1: Naturalisatie Kalou....wat een onzin
Deel 2: Naturalisatie Kalou....#2 In hoger beroep!
Deel 3: Naturalisatie Kalou....#3 Rita Verdonk for president!
Deel 4: Naturalisatie Kalou....#4 Rita Verdonk for president!
Deel 5: Naturalisatie Kalou.#5: Kaloutje op Nederlandse les
Deel 6: Naturalisatie Kalou....#6 Met of tegen Salomon?

De huidige stand van zaken is alsvolgt:
quote:
Verdonk moet zaak Kalou overdoen

Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) heeft onvoldoende gemotiveerd waarom Salomon Kalou niet in aanmerking komt voor een versnelde naturalisatie. Dat is het oordeel van de Raad van State in de beroepszaak die de advocaat van Kalou tegen de afwijzing had aangespannen.

Feyenoord-speler Kalou wil via een versnelde procedure nog proberen voor Nederland naar het WK in Duitsland te gaan. Hij heeft daarbij de steun van onder anderen bondscoach Van Basten.

Verdonk vindt dat Kalou nog te kort in Nederland is, en onvoldoende ingeburgerd is om voor een versnelde naturalisatie in aanmerking te komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:07:01 #2
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35115690
Goede Tpoci Titel
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35115710
Misschien nog een poll over hoe er hier over gedacht wordt?

Ben er wel benieuwd naar.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:07:44 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35115718
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Zoiets, maar in feite hebben we zoiets al met het Nederlands honkbalteam, die wegens ons koloniale verleden toevallig over een Nederlands paspoort beschikte.
Er spelen veel Antilianen die geen Nederlands spreken en het absoluut niet aan zouden kunnen wijzen op de landkaart.
Ik vind zoiets te ver gaan eerlijk gezegd, dan maar een B-land zou ik zeggen.
Kalou moet de eer aan zichzelf houden en openlijk verkondigen dat hij de normale tijd neemt om Nederlander te worden.
Dat zal wel een illusie worden..
Die Antillianen die jij noemt, hebben allen de Nederlandse nationaliteit als tweede nationaliteit, toch? Ügur Yildirim heeft de Nederlandse en Turkse nationaliteit en werd dus voor een keuze gesteld, in feite zou je er dus voor moeten zorgen dat je alleen maar uit mag komen voor je eerste nationaliteit en dus hebben je ouders (die kiezen bij geboorte namelijk) jouw interlandtoekomst in handen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35115755
Kalou naturaliseren, 1 keer in laten vallen in de 94e minuut en dan nooit meer opstellen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:09:37 #6
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35115807
Kalou zakt keihard voor de intergratie cursus, eerste Nederlands spreken, dan pas in Oranje voetballen. Of beter, helemaal niet in Oranje. Onzin, het is landenvoetbal, geen clubvoetbal.
pi_35115839
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Nouk het volgende:
Kalou naturaliseren, 1 keer in laten vallen in de 94e minuut en dan nooit meer opstellen.
Of gewoon helemaal niet in laten vallen en de Nederlandse historie ook echt Nederlands houden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35115901
Zogenaamd is ineens iedereen principiëel bezig, fuck it, ik ben blij dat hij er bij is en dat is puur op het voetbal zelf gebaseerd.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:12:06 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35115944
Weet je wat het is, niet dat ik wil demoniseren, maar juist het intelligente volk is tegen Salomon Kalou in Oranje en het simpele volk reageert in de trant van: "Kalou moet in Oranje, worden we beter van!"
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:13:32 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35116014
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef peksin het volgende:
Zogenaamd is ineens iedereen principiëel bezig, fuck it, ik ben blij dat hij er bij is en dat is puur op het voetbal zelf gebaseerd.
Puur op voetbal gebaseerd? Wat maakt het ook uit? Maxwell, Alex, Gomes en De Guzman ook meteen maar naturaliseren, zodat er over een jaar of twee geen enkele échte Nederlander meer voetbalt in Oranje. Wat maakt het ook uit? Als we maar succesvol zijn, toch?
pi_35116236
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef M0NTANA het volgende:
Weet je wat het is, niet dat ik wil demoniseren, maar juist het intelligente volk is tegen Salomon Kalou in Oranje en het simpele volk reageert in de trant van: "Kalou moet in Oranje, worden we beter van!"
De Volkskrant-figuren zijn over het algemeen ook voor een "Nederlandse" Kalou, maar dat is zodat ze zich weer lekker wereldburgerlijk verheven kunnen voelen boven het "rechtse gepeupel".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35116305
quote:
Haha, ja, lijkt mij ook. Zijn juist de josti's die zeggen "Haal die neger uit Oranje". Of ben ik gewoon de uitzondering op de regel?
pi_35116346
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef peksin het volgende:

[..]

Haha, ja, lijkt mij ook. Zijn juist de josti's die zeggen "Haal die neger uit Oranje". Of ben ik gewoon de uitzondering op de regel?
Jij bent inderdaad de josti die voor is.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:20:47 #14
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35116387
Zijn genoeg goeie nederlandse voetballers. Die Kalou hebben ze helemaal niet nodig
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_35116662
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien nog een poll over hoe er hier over gedacht wordt?

Ben er wel benieuwd naar.
Je bent vrij om er hier een te plaatsen.
That's all folks!
pi_35116716
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij bent inderdaad de josti die voor is.
Zeg, als jou iq nou ietsje hoger was, had je misschien door dat het een reactie is op het bericht van Montana. En zijn stelling was dat domme mensen voor naturalisatie zijn. En slimme mensen tegen.

Als ik dus voor ben (wat ik ben) en een josti (wat jij zegt), ben ik dan een uitzondering? Nee, he. Sterker nog, ben jij dan misschien niet de josti? Dat zou de stelling van Montana trouwens ook nog eens onderuit halen, maar goed.

On topic: Voor rechts is er weinig keus (RVP mist nog vaak hét topniveau, castelen is misschien te voorspelbar), en Salomon kan dat broodnodige extra stukje creativiteit brengen.
pi_35116775
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:20 schreef jpg97 het volgende:
Zijn genoeg goeie nederlandse voetballers. Die Kalou hebben ze helemaal niet nodig
Eensch
pi_35116893
quote:
Mijn perceptie is juist het tegenovergestelde. Ik heb het idee dat het simpele volk zoiets zegt als: Kalou mot nie Nederlander worden, hij mot gewoon net als alle andere behandelt worde!

Daarentegen zegt de intelligente Nederlander: inzake het geval Kalou moet gekeken worden naar precedenten en moet gehandeld worden zoals in eerdere zaken voorgevallen is.

Ik ben voor. Wil wel eens Oranje WK zien winnen, en als Kalou daar een bijdrage aan kan leveren (wie ben ik om te twijfelen aan het voetbalintellect van JC en San Marco?), dan graag!
May the road rise to meet your feet
pi_35116990
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef zaiga het volgende:

[..]

Mijn perceptie is juist het tegenovergestelde. Ik heb het idee dat het simpele volk zoiets zegt als: Kalou mot nie Nederlander worden, hij mot gewoon net als alle andere behandelt worde!

Daarentegen zegt de intelligente Nederlander: inzake het geval Kalou moet gekeken worden naar precedenten en moet gehandeld worden zoals in eerdere zaken voorgevallen is.

Ik ben voor. Wil wel eens Oranje WK zien winnen, en als Kalou daar een bijdrage aan kan leveren (wie ben ik om te twijfelen aan het voetbalintellect van JC en San Marco?), dan graag!
Volgens mij is voetbal in eerste instantie een sport van het volk. Wie is die verheven linkse "elite" (die zelf die debiele mazen in de wet mogelijk heeft gemaakt) om te bepalen dat Kalou in het Nederlands elftal thuis hoort?
pi_35117161
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij is voetbal in eerste instantie een sport van het volk. Wie is die verheven linkse "elite" (die zelf die debiele mazen in de wet mogelijk heeft gemaakt) om te bepalen dat Kalou in het Nederlands elftal thuis hoort?
Spreek jij voor het volk? Mag het volk wél beslissen of Kalou mee gaat naar Dld? Hebben we daar niet Marco van Basten en een objectieve rechter voor?
pi_35117185
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef peksin het volgende:

[..]

On topic: Voor rechts is er weinig keus (RVP mist nog vaak hét topniveau, castelen is misschien te voorspelbar), en Salomon kan dat broodnodige extra stukje creativiteit brengen.
Liever Robben - RVN - Kuijt, Van Persie - Huntelaar - Castelen, Bobson - Hasselbaink - VD Meyde dan een willekeurige aanval met een Ivoriaan op rechts.
pi_35117334
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:38 schreef peksin het volgende:

[..]

Spreek jij voor het volk? Mag het volk wél beslissen of Kalou mee gaat naar Dld? Hebben we daar niet Marco van Basten en een objectieve rechter voor?
Marco van Basten is volgens mij niet de stem van het volk en objectieve rechters bestaan niet, hooguit subjectieve die naar zoveel mogelijk objectiviteit in hun oordeel streven.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:43:18 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35117375
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef zaiga het volgende:

[..]

Strikt volgens de regels heeft Salomon Kalou wellicht recht op een versnelde procedure, puur op gevoel zeg ik dat ik Salomon Kalou niet in Oranje wil hebben. Het simpele volk kijkt niet naar de regelgeving en reageert puur op gevoel, negen van de tien keer zijn ze vóór Salomon Kalou in Oranje, aangezien het een goede voetballer is en principes hebben ze nooit van gehoord.
pi_35117439
Waar zeg ik dat Marco van Basten de stem van het volk is? Ik zeg dat Marco bepaalt of hij mee gaat of niet, niet het volk. En wat betreft die rechters, inderdaad correctie, rechters die zoveel mogelijk naar objectiviteit streven, maar dan staat mijn punt nog steeds. Dus beter lezen en volgende keer op de inhoud reageren.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:46:26 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35117513
Gewoon naturaliseren en vervolgens niet selecteren, zo kannie dus ook niet TEGEN Nederland spelen met ivoorkust
PieAir
pi_35117621
Van Basten heeft voorlopig nog helemaal niks te zeggen omdat het nog niet eens duidelijk is of Kalou uberhaupt wel voor Nederland uit gaat komen. Hij had zich er sowieso nooit mee moeten bemoeien en hem al helemaal geen plek bij de selectie moeten beloven.
pi_35117743
naturaliseren die hap!!!
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_35118251
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef jpg97 het volgende:
Gewoon naturaliseren en vervolgens niet selecteren, zo kannie dus ook niet TEGEN Nederland spelen met ivoorkust
Dan houdt ie een dubbele nationaliteit toch?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2006 @ 17:46:34 #29
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35120049
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Strikt volgens de regels heeft Salomon Kalou wellicht recht op een versnelde procedure, puur op gevoel zeg ik dat ik Salomon Kalou niet in Oranje wil hebben. Het simpele volk kijkt niet naar de regelgeving en reageert puur op gevoel, negen van de tien keer zijn ze vóór Salomon Kalou in Oranje, aangezien het een goede voetballer is en principes hebben ze nooit van gehoord.
De rechters beslissen niet over het gevoel maar over de regels. Logisch dus dat dit besluit genomen is. Een politica als Verdonk zou ook moeten bedenken dat zij een onderbouwing moet geven. Als ze die niet voldoende geeft dan kan een rechter niet anders besluiten. En dan heeft Verdonk dus onvoldoende haar werk gedaan.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 woensdag 15 februari 2006 @ 19:43:28 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_35124711
Door het stof moet ze the bitch

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35125458
Het maakt me eigenlijk niet zoveel meer uit, Kalou is geen Nederlander, dat zal hij voor mij ook niet zijn, maar dat hij een aanwinst is voor Oranje zal ik niet ontkennen.

En misschien is Verdonk wel uiteindelijk de verliezende partij, maar ik ben zeer blij met de manier waarop zij een signaal af heeft gegeven. Nu weet iedereen dat je als buitenlaner écht niet zomaar meer Nederlander kan worden en dat je echt tot het alleruiterste moet gaan om bij dit land te horen. Was er in paars maar zo een minister, dan hadden we nu een hoop gedonder minder gehad en was Nederland nog een stuk veilger.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_35125534
ook met Kalou maakt nederland geen schijn van kans, ik zal er niet wakker van liggen
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_35125564
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ook met Kalou maakt nederland geen schijn van kans
Da's waar.
  Trouwste user 2022 woensdag 15 februari 2006 @ 20:23:26 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_35126475
Met Kalou winnen we de finale met 3-1 ipv 2-1

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35126734
Ben benieuwd met welk elftal een land als Quatar zich straks voor het WK 2010 plaatst.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_35130342
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:02 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ook met Kalou maakt nederland geen schijn van kans, ik zal er niet wakker van liggen
Wie dan wel?
Brazilië heeft het beste team, maar die hebben statisch gezien een kans van bijna nul om in Europa de wereldtitel te pakken, soortgelijk iets geldt ook voor Argentinië.
Duitsland heeft een te zwak elftal en Spanje en Portugal komen nooit erg ver op een WK..

Dus blijven Italië en Nederland over, in mijn ogen is Italïë de grote kanshebber, maar zie ik Nederland toch echt als tweede favoriet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_35130893
Nou uh Brazilie is al eens wereldkampioen geworden in Europa, Nederland nog nooit. Dus wie heeft er statistisch gezien nou meer kans
You ask me the time
And I would like to give
pi_35131019
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wie dan wel?
Brazilië heeft het beste team, maar die hebben statisch gezien een kans van bijna nul om in Europa de wereldtitel te pakken, soortgelijk iets geldt ook voor Argentinië.
Duitsland heeft een te zwak elftal en Spanje en Portugal komen nooit erg ver op een WK..

Dus blijven Italië en Nederland over, in mijn ogen is Italïë de grote kanshebber, maar zie ik Nederland toch echt als tweede favoriet.
Oekraïne?
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:01:35 #39
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35131724
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dan houdt ie een dubbele nationaliteit toch?
Ja maar als ie eerst een oefenpotje meedoet met oranje mag ie zwaaien naar ivoorkust
PieAir
pi_35141354
Niet waar, alleen officiele interlands gelden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35143656
quote:
Kalou tackelt Verdonk

Minister moet met betere argumenten komen óf met Nederlands paspoort

ROTTERDAM, donderdag
Het WK met het Nederlands elftal is gisteren een stuk dichterbij gekomen voor Ivoriaan Salomon Kalou. De Raad van State besliste dat minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie opnieuw moet bekijken of de voetballer van Feyenoord in aanmerking komt voor het versneld verkrijgen van een Nederlands paspoort. Rechter Hirsch Ballin wees het hoger beroep van Verdonk tegen de uitspraak van de Rotterdamse rechtbank af.

Kalou liet via zijn advocaat Kroes weten „opgelucht” te zijn. „Maar het is nog steeds niet zeker of Kalou voor Oranje kan spelen op het WK. Maar volgens mij kan minister Verdonk geen nieuwe zwaarwegende argumenten aanvoeren om Kalou een Nederlands paspoort te weigeren.”

Met de uitspraak door de Raad van State blijft staan dat Verdonk onvoldoende heeft gemotiveerd waarom zij het aanvankelijke verzoek in 2004 van Kalou tot Nederlander genaturaliseerd te worden, afwees. Volgens de VVD-minister was Kalou wel een bijzonder geval, maar te kort in Nederland (drie in plaats van vijf jaar) en nog onvoldoende ingeburgerd. Bovendien zag zij geen uitzonderlijk Nederlands belang. Bij haar besluitvorming ging Verdonk voorbij aan positieve adviezen van de Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten, staatssecretaris Clémence Ross-van Dorp (Sport) en politieke kopstukken als Jan Marijnissen, Wouter Bos en Hilbrand Nawijn en was evenmin onder de indruk van pleidooien van voetbaliconen als Johan Cruyff en bondscoach Marco van Basten dat Kalou onmisbaar is voor Oranje. Volgens de rechter heeft Verdonk door de speciale regeling voor topsporters de mogelijkheid een vreemdeling sneller een Nederlands paspoort te verstrekken.

Verdonk krijgt het verzoek van Salomon Kalou nu opnieuw op haar bureau en de rechter vindt dat de minister met betere argumenten moet komen om het Nederlandse paspoort te weigeren aan de Feyenoord-speler. Ze krijgt zes weken de tijd voor een betere onderbouwing en anders zal zij de versnelde naturalisatieaanvraag van Kalou moeten honoreren. Wordt het opnieuw een ’nee’ voor Kalou, dan kan hij tegen dat besluit in beroep gaan.

Met deze uitspraak van de Raad van State gaat iedereen ervan uit dat Verdonk, die zegt binnen een week te reageren, haar hoofd in de schoot legt. Niet voor niets, want Verdonk gaf al eerder aan dat het voor haar geen prestigezaak was of iets persoonlijks, maar dat ze juridische duidelijkheid wenste. Vandaar bewandelde zij de weg van beroep bij de Raad van State om daarmee duidelijkheid te scheppen voor toekomstige gevallen.

Bondscoach Marco van Basten liep alvast vooruit op groen licht van minister Verdonk. „Ik kijk ernaar uit om bij het Nederlands elftal met Salomon Kalou te werken.” Van Basten liet eerder weten de Ivoriaan op zeker te selecteren voor het WK in Duitsland mits fit en niet totaal uit vorm. Voor de bondscoach is Kalou iemand die uit het niets een wedstrijd kan beslissen. Evenals Arjen Robben.

Ook bij Feyenoord wordt de zaak nog steeds met argusogen gevolgd. De club en Kalou praten verder over een gezamenlijke toekomst als er een definitief besluit is gevallen omtrent het Nederlandse paspoort. Het contract van de aanvaller loopt medio 2007 af. „Wij willen Kalou graag langer aan ons binden”, laat directeur Chris Woerts weten. „Komende zomer willen we duidelijkheid. Wat betekent dat Kalou bijtekent, vertrekt of z’n contract uitdient en in 2007 transfervrij opstapt.”

Bij het verkrijgen van het Nederlandse paspoort staat de deur voor Kalou open om ook in de Premier League aan de slag te gaan. Op dit moment komt Ivoriaan Kalou, voor wie interesse bestaat van Chelsea, niet in aanmerking voor een contract in Engeland. Voor een werkvergunning in Engeland moet een voetballer een Europees paspoort bezitten. Is zo’n document niet voorradig, dan dient een speler minimaal 70% van alle interlands in het voorafgaande jaar gespeeld te hebben. Kalou weigerde tot dusver regelmatig verzoeken van de Ivoriaanse voetbalbond om voor de ’Olifanten’ uit te komen.

Zal Verdonk opnieuw negatief beslissen over het naturalisatieverzoek en uiteindelijk geen Nederlands paspoort afgeven aan Salomon Kalou, dan is de kans groot dat de Ivoriaan aan de zijde van z’n broer Bonaventure alsnog met Ivoorkust verschijnt op het WK. Heikel is dat Ivoorkust op het WK in Duitsland samen met het Nederlands elftal is ingedeeld in groep C en elkaar op 16 juni in Stuttgart treffen.

Lekker hoor, zo'n echte Nederlander in je nationale ploeg
pi_35143729
Ik word er eerlijk gezegd moe van. Zonder Kalou moet NL ook wel kampioen kunnen worden. Hij spreekt verder belabberd NL's. Maar goed, die Braziliaan destijds bij Japan zal ook wel geen vloeiend Japans spreken.
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:59:56 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35144113
Ik zie het al voor me, kleine jongentjes met een Oranje-shirt (of erger nog, het uitshirt met de rood-wit-blauwe schuine baan) en dan "KALOU" achterop. Speel liever tegen Salomon Kalou op het WK dan mét!
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:14:26 #44
73305 Stpan
pi_35144449
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:59 schreef M0NTANA het volgende:
Ik zie het al voor me, kleine jongentjes met een Oranje-shirt (of erger nog, het uitshirt met de rood-wit-blauwe schuine baan) en dan "KALOU" achterop. Speel liever tegen Salomon Kalou op het WK dan mét!
Jij hebt liever een WK waar Qatar met 15 genaturaliseerde Brazilianen de kwartfinale haalt?
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:16:08 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35144489
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:14 schreef Stpan het volgende:

[..]

Jij hebt liever een WK waar Qatar met 15 genaturaliseerde Brazilianen de kwartfinale haalt?
Moeten zij weten! Als wij (Nederland) er maar niet aan meedoen, ik wil géén Salomon Kalou in Oranje!

Ook al is het wellicht in strijd met de regels van bijvoorbeeld de EU, maar de FIFA moet gewoon beslissen dat je alleen mag voetballen voor het land van je éérste nationaliteit (bij een dubbele nationaliteit) en dus wordt er na je geboorte al besloten voor welk land je in de toekomst zal uitkomen.
pi_35144943
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk dat ze hem nog steeds gewoon afwijst hoor.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_35144985
Nederland wereldkampioen (met of zonder Kalou)
Dromen mag.. Een EK winnen zal heus nog wel eens lukken.. Maar een WK.. met deze spelers..
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:44:54 #48
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35145191
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Denk dat ze hem nog steeds gewoon afwijst hoor.
Laten we hopen van wel.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_35145413
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Volgens mij is Ivoorkust sowieso een gesloten boek voor Salomon. Ze komen daar met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan
pi_35145431
Zou Kalou niet moe worden van alle blauwtjes die hij bij Rita loopt ??
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35145504
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Volgens mij is Ivoorkust sowieso een gesloten boek voor Salomon. Ze komen daar met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan
Hebben ze het vuur dan al uitgevonden in Ivoorkust?
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:12:47 #52
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35145975
quote:
A.M.A.B
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:31:56 #53
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35146497
Ik blijf erbij dat het kalou alleen maar te doen is om snel weg te kunnen uit de Eredivisie om in de Spaanse,Italiaanse of Engelse competitie te kunnen spelen.
Als hij echt zo graag wil dan blijft hij nog 2 jaar hier in NL voetballen en dan is hij ook Nederlander en mag hij voor Oranje spelen.
Heeft hij trouwens zijn inburgeringscursus wel gehaald??? Hij spreekt echt beroerd Nederlands....

Anyway...RITA, LAAT JE NIET KISTEN!!!!
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:30:36 #54
73305 Stpan
pi_35150136
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al is het wellicht in strijd met de regels van bijvoorbeeld de EU, maar de FIFA moet gewoon beslissen dat je alleen mag voetballen voor het land van je éérste nationaliteit (bij een dubbele nationaliteit) en dus wordt er na je geboorte al besloten voor welk land je in de toekomst zal uitkomen.
Precies. Bovendien, tegen welke regels is het? Het nationale team is niet je werkgever ofzo. Het nationale team is iets waarvoor je wordt uitgekozen om je eigen land te vertegenwoordig bij een vrijwilig toernooitje.
En daar mogen import Ivorianen die alleen het NLse paspoort willen om zo snel naar de Premier League te kunnen niet aan meedoen.
pi_35150441
Nog steeds tegen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:03:34 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35178731
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Stpan het volgende:

[..]

Precies. Bovendien, tegen welke regels is het? Het nationale team is niet je werkgever ofzo. Het nationale team is iets waarvoor je wordt uitgekozen om je eigen land te vertegenwoordig bij een vrijwilig toernooitje.
En daar mogen import Ivorianen die alleen het NLse paspoort willen om zo snel naar de Premier League te kunnen niet aan meedoen.
Daarom! Bij clubvoetbal spreek je over werkgevers, krijg je betaald en worden teams op alle mogelijke manieren samengesteld, bij interlandvoetbal moet het om de eer gaan, de eer van je vaderland.

En je hebt maar één vaderland, dat lijkt me duidelijk!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:45:59 #57
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35181087
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik blijf erbij dat het kalou alleen maar te doen is om snel weg te kunnen uit de Eredivisie om in de Spaanse,Italiaanse of Engelse competitie te kunnen spelen.
Als hij echt zo graag wil dan blijft hij nog 2 jaar hier in NL voetballen en dan is hij ook Nederlander en mag hij voor Oranje spelen.
Heeft hij trouwens zijn inburgeringscursus wel gehaald??? Hij spreekt echt beroerd Nederlands....

Ben het volledig met je eens
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:11:30 #58
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_35192405
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:45 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Ben het volledig met je eens
Ja en op zo`n manier hoeven ze van mij geen Wereld Kampioen te worden, gewoon met nederlanders en niet met de hulp van geforceerde naturalisaties of whatever.
Ado is the pride of Holland!
pi_35195367
goede TT
Haleloeja
pi_35195464
quote:

Amen....tuurlijk is het 'm daar om te doen....Dan willen meer clubs hem en kan hij ook naar grotere clubs. Ik bedoel....hij kan nu met Ivoorkust net zo goed op het WK spelen en dat is ook een goed team....

Daarbij speeltie erg verrot Nederlands en zie ik hem nét als veel (goede) buitenlandse spelers. En die 'super' kwaliteiten vallen ook wel mee hoor....

Gewoon niet naturaliseren die gast...
Haleloeja
pi_35195561
Ik ben 1 van de weinigen die voor is zie ik wel weer

f*uck rita, aso wijf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_35197405
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:26 schreef venomsnake het volgende:

f*uck rita, aso wijf
wat is je argument voor dan Alleen omdat het 'zo'n goede voetballer is' ? Ga toch weg joh.....dan had je in het verleden ook wel meer buitenlanders, Nederlander, kunnen maken...

die gast spreekt geen normale zin Nederlands, zal hier nog maar een jaar wonen (want dan kanie naar Topclub)....zoiets wil je toch niet in het NEDERLANDS-elftal
Haleloeja
pi_35197706
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:26 schreef venomsnake het volgende:

f*uck rita, aso wijf
Nee hoor, volgens mij zijn de meesten voor. alleen schreeuwen die wat minder.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:53:13 #64
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_35546515
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Stpan het volgende:

[..]

Uhm, het is juist zo dat v Basten Kalou heeft gevraagd of hij Nederlander zou willen worden. Als v Basten dit nooit had gevraagd zou het zomaar kunnen dat hij nooit een naturalisatieproces had gestart. Die gozer is gewoon fan van v Basten, en toen v Basten aan Kalou vroeg of hij Nederlander wilde worden was hij vereerd, en stemde hij in!
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
  maandag 27 februari 2006 @ 17:26:11 #65
73305 Stpan
pi_35547624
Ik neem het Kalou niet kwalijk dat hij NL wil worden, ik neem het Van Basten kwalijk dat hij de tradities van een landentoernooi verkwanselt om een reserve rechtsbuiten te hebben! En het is aan Verdonk om dit te doorzien en hier een stokje voor te steken. Is ze normaal ook heel goed in!
  maandag 27 februari 2006 @ 17:51:01 #66
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35548388
RITA!!!!!

pi_35548421
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:51 schreef DeTolk het volgende:
RITA!!!!!

pi_35548448
Wanneer komt ze met een nieuwe uitspraak eigenlijk? Dat had toch al vorige week moeten zijn?
  maandag 27 februari 2006 @ 18:41:28 #69
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35549877
quote:
Ivoorkust dreigt WK links te laten liggen

27/2/2006 17:57

Ivoorkust zou komende zomer best eens kunnen ontbreken op het WK in Duitsland. De voorzitter van de nationale voetbalbond dreigt zijn ploeg terug te trekken als de situatie in het Afrikaanse land niet verbetert.

'Als het eind mei niet beter gaat, spelen de Olifanten niet mee op het wereldkampioenschap', dreigde Jacques Anouma hardop. 'We willen dat succes van onze ploeg de inwoners van Ivoorkust verenigt, om een echte toenadering te bewerkstelligen. Maar helaas is er geen licht aan de horizon.'

Anouma lijkt het machtsmiddel van terugtrekking te gebruiken om het verdeelde land wakker te schudden. 'Laten we de wapens toch neerleggen en ons verzoenen met elkaar. Wat voor nut heeft het WK als er geen vrede is in ons land? Zonder vrede geen glorie.'

Ivoorkust beleeft al sinds september 2002 roerige tijden. In het noorden heersen de rebellen, in het zuiden de militairen.

Ivoorkust plaatste zich voor het eerst voor een eindronde van het WK. In Groep C stuit het op Nederland, Argentinië en Servië en Montenegro.
Dus waarschijnlijk sowiezo geen WK voor Salomon
pi_35555266
quote:
Kalou moet blokken voor inburgeringsexamen

27/2/2006 20:46

EXCLUSIEF - Salomon Kalou is druk aan het studeren om te slagen voor zijn inburgeringsexamen. Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie wil de Feyenoord-aanvaller uit Ivoorkust eerst met goed gevolg de test zien doorstaan voordat ze hem versneld Nederlander laat worden.

Kalou zakte eerder voor het examen al beweert burgemeester Ivo Opstelden dat de buitenspeler voldoende is ingeburgerd. Verdonk weigerde al twee keer de versnelde procedure voor de twintigjarige aanvaller te gebruiken. De rechter tikte haar telkens op de vingers omdat zij niet goed motiveerde waarom Kalou niet vlot een Nederlands paspoort kan krijgen.
In elk geval al iets om het een beetje meer gerechtvaardigd te maken. Had ze alleen geen onverwachte overhoring kunnen doen, bijv om een uurtje of 11 op een maandagavond?
pi_35555528
Hij wordt dus Nederlander.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 27 februari 2006 @ 21:12:01 #72
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35555560
Benieuwd wie hem de antwoorden toe zal schuiven...
A.M.A.B
  maandag 27 februari 2006 @ 21:16:49 #73
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35555758
quote:
27-02-2006: Salomon Kalou moet inburgeringsexamen afleggen
[Bron: FR-Fans.nl]

Volgens Johan Derksen heeft het Ministerie van Justitie geïnformeerd bij Marco van Basten wanneer hij de definitieve selectie voor het Wk moet inleveren, dit in verband met de versnelde neutralisatie van Salomon Kalou. De jonge aanvaller van Feyenoord moet voor die tijd nog een inburgerings examen afleggen. Of hij het Nederlands burgerschap dan alsnog krijgt ligt nog steeds aan de keuze van minister Rita Verdonk.
is dit waar
voor feyenoord, kalou en waarschijnlijk ook het nederlands elftal is het goed als hij mag spelen. Of ik het eigenlijk wel wil is een tweede... moeilijke vraag...
maar het zou wel belachelijk zijn als de rechter al meerdere keren heeft aangegeven dat verdonk fout zit en hij zou zijn examen gewoon halen, dat zo'n mens in der eentje het nog kan blokkeren ondanks dat ze daar geen juridische middelen voor heeft. als dat wel kan kan salomon het WK vergeten want dan geeft ze waarschijnlijk gewoon niet op tijd toe omdat het een prestigekwestie is geworden
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:17:08 #74
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35564942
Lekker zwaar maken dat examen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:18:36 #75
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35564953
Verdonk heeft ten alle tijde het laatste woord in deze kwestie...dus ja dat klopt.
Ze moet het één en ander alleen beter onderbouwen. Daarom wilt ze nu expleciet dat Kalou slaagt voor het examen, dat is dus een duidelijke doelstelling. Als kalou het niet haalt heeft tie pech, halt tie het wel dan krijgt hij z'n papiertje.

stiekem hoop ik dat hij zakt
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:35:46 #76
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35565095
Ik zak zelfs op zo een test.

Had een 3.8.
A.M.A.B
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:48:23 #77
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35565214
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:35 schreef Cart_man het volgende:

Had een 3.8.
4.4
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:49:03 #78
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35565217
quote:

Had een 3.8.
Meen je dat nou serieus???

ik haal 8.7 voor die test...als dit de test is die onze nieuwe Nederlanders ook krijgen dan hou ik mijn hart vast...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:56:40 #79
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35565316
een 5,5..
wat een kut-test....met zo'n test komt niemand nederland nog in...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:57:32 #80
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35565328
deze week een resultaat ?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:59:37 #81
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35565350
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:56 schreef Lionheaad het volgende:
een 5,5..
wat een kut-test....met zo'n test komt niemand nederland nog in...
Wat een WEELDE!!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door --HOOLIE-- op 28-02-2006 09:18:00 ]
|X|
|X|
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:09:05 #82
139407 jorienvdherik
pi_35565462
ik ook een 4.4
  dinsdag 28 februari 2006 @ 09:54:46 #83
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_35566017
een 3,8....
kom op, het is toch geen maatstaaf om te vragen of mensen weten waar de bloembollenvelden liggen of hoe lang je met de trein van plaats A naar B reist om te bepalen of ze Nederlander mogen worden... Alsof Kalou weet hoe lang een trein erover duurt, of waar hij een uitkering moet aanvragen... Is op hem totaal niet van toepassing...

Of dan: Wat moet je doen als je buurman een kindje heeft gekregen en je vind hem aardig, of waar laat je je voeibaar frituurvet.... holy crap man...
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
pi_35568013
ook gezakt
(4.7)
Ik vond heel vaak alle mogelijkheden wel ok.
pi_35568303
quote:

Had een 3.8.
Ik heb een 4.7 gehaald

Voor de rest mag Kalou van mij een flink eind opzouten. Leuke voetballer, maar niet in Oranje. Kalou
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_35568379
Rita kan wel testen maken zeg

Een 5,1
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:46:23 #87
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35568384
Als je even een aantal uurtjes in zoiets steekt, moet het wel te halen zijn.
Er zal wel studie materiaal voor zijn, waardoor je sommige dingen ook wat sneller weet.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:46:31 #88
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35568386
2e keer een 5,5
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:49:28 #89
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35568448
2e keer een 7,4...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:50:06 #90
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_35568458
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:46 schreef DeTolk het volgende:
2e keer een 5,5
je moet van de 36 vragen 80% goed hebben, dan heb je een 5,5 als je er 29 goed hebt! (ongeveer...)
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:53:26 #91
139407 jorienvdherik
pi_35568553
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:49 schreef Lionheaad het volgende:
2e keer een 7,4...
doe je netjes
pi_35568640
5,5!
Ik ben goed (genoeg) ingeburgerd

[ontopic]
Ik ben tegen de naturalisatie van Kalou.
Nederland heeft genoeg goede voetballers dus Kalou mag lekker met de Ivoorkust naar het WK.
Als de Ivoorkust gaat....
[/ontopic]
pi_35569202
6,1
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_35569735
quote:
Ivoorkust misschien niet naar WK Voetbal
De kans bestaat dat Ivoorkust dit jaar, ondanks dat het land zich geplaatst heeft, niet mee zal doen aan het WK Voetbal in Duitsland. Dat heeft voorzitter Jacques Angouma van de Ivoriaanse voetbalbond verklaard. De reden is de burgeroorlog die al jaren woedt in het Afrikaanse land, dat in de groep van Nederland is ingedeeld.

Het noorden van Ivoorkust is in handen van de rebellen, terwijl het zuiden onder leiding van de regering staat. Angouma is deze oorlog zat en dreigt de voetbalploeg deze zomer niet naar Duitsland te sturen als er voor die tijd nog geen vrede is. "Zonder vrede geen glorie", aldus Angouma. "We willen dat succes van onze ploeg de inwoners van Ivoorkust verenigt, om een echte toenadering te bewerkstelligen. Maar helaas is er geen licht aan de horizon. (...) Zonder vrede heeft het geen enkele zin om aan het WK in Duitsland deel te nemen."

Ivoorkust heeft zich voor het eerst geplaatst voor het WK en is in de poulefase in Duitsland gekoppeld aan het Nederlands Elftal, Servië/Montenegro en Argentinië. Op de afgelopen Afrika Cup verloor het land in de finale van Egypte en eindigde het als tweede. Onder meer Arouna Koné (PSV), Bonaventura Kalou (Paris St-Germain en vroeger Feyenoord) en Didier Drogba (Chelsea) spelen voor de Ivoriaanse ploeg.
Nou Kalou, ff hard doorleren voor je inburgeringstestje dan maar!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_35569959
quote:
Onzin, alleen voor de Engelse competitie heeft hij een Nederlands paspoort nodig

Neemt niet weg dat ik ook tegen de versnelde naturalisatie van Kalou ben
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:59:34 #96
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35570208
Bij de rest komt tie dan makkelijker aan spelen toe, omdat het geen non-eu lid is...
pi_35570261
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Luni het volgende:

[..]

Onzin, alleen voor de Engelse competitie heeft hij een Nederlands paspoort nodig

Neemt niet weg dat ik ook tegen de versnelde naturalisatie van Kalou ben
Maar de Spanjaarden en Italianen zitten oha nu al aan hun non-EU tax.....
Dus de toegevoegde waarde voor Kalou is er zeker wel.
pi_35570610
5.3
pi_35571586
En wat nou als De Guzman ook versneld Nederlander wilt worden? Of is hij hier al zolang?

Volgens mij is hij wel een toegevoegde waarde over een paar jaar. .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:44:06 #100
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35571592
4.7 Wat een bullshit-test zeg...
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:44:35 #101
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35571605
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef Tomhoog het volgende:
En wat nou als De Guzman ook versneld Nederlander wilt worden? Of is hij hier al zolang?

Volgens mij is hij wel een toegevoegde waarde over een paar jaar. .
Is hier al vanaf z'n 12e geloof ik
pi_35571999
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Is hier al vanaf z'n 12e geloof ik
Dus kan hij binnen een dag Nederlander zijn? als het ware
pi_35572355
5.5
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:07:37 #104
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_35574189
3,6
pi_35574587
Die test laatst ook al es gemaakt, gaat echt nergens over, ik ben net 20. Hoe moet ik dan weten waar ik met mijn kind van 10 heen moet om bla bla bla.
pi_35575280
een 5,3 bijna ingeburgerd maar net niet goed genoeg
pi_35575404
Wauw, een topic vol mensen die het land uit moeten
pi_35575515
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:51 schreef SCH het volgende:
Wauw, een topic vol mensen die het land uit moeten
Doe jij hem dan maar eens.

4.7 hier
pi_35575527
Ik vraag me af hoeveel fout je mag hebben, als ik zo naar de antwoorden kijk heb ik het volgens mij best goed gedaan
pi_35575649
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Doe jij hem dan maar eens.

4.7 hier
Ik was hoger

Maar ik neem aan dat dit niet de echte test is toch?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:00:46 #111
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35575685
Hoe hoog was jij dan???
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:01:53 #112
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35575711
De echte test bestaat uit 100 vragen geloof ik. Voordat die test begint krijgen ze eerst nog een film van anderhalf uur over Nederland te zien. Stond in de Volkskrant vanmorgen...
A.M.A.B
pi_35575716
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:00 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe hoog was jij dan???
Hey, mijn internettijd zit er op
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:02:49 #114
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35575749
5,5??
pi_35575768
5,1 - ik mag niet terugkomen denk ik
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:04:02 #116
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35575792
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:03 schreef SCH het volgende:
5,1 - ik mag niet terugkomen denk ik
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:18:09 #117
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35576280
Ik heb net een 5.5 gehaald. Wat een onzin test. Wat boeit het nou waarom we vuurwerk afsteken? Alsof iemand je scheef gaat aankijken met oud en nieuw omdat je dat niet weet.
En zo zijn er ongeveer 10 vragen nuttig in totaal.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_35576361
Bij een naturalisatieaanvraag zou, naar mijn mening, het al dan niet beoefenen van een sport NIET van enig belang mogen zijn.
De FIFA zou ook een artikel in haar reglementen betreffende het uitkomen van spelers voor een land, dat niet hun geboorteland is, kunnen opnemen. Ik bedoel hiermee dat (in dit geval) een voetballer slechts voor zijn geboorteland mag spelen bij landentournooien. Uitzonderingen kunnen altijd gemaakt worden b.v. als de speler vóór zijn 18e jaar in een ander land dan zijn geboorteland woont en een Nederlands paspoort heeft.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:20:17 #119
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35576363
Ik vraag me af hoeveel procent van de nederlanders wel weet waarom we vuurwerk afsteken.
Denk dat het grootste deel denkt dat het van de chinezen afkomt
pi_35576887
5,3
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:58:01 #121
137910 daaaaan
bla die bla
pi_35579515
Van Feyenoord.nl :

MINISTER VERDONK STELT BESLISSING NATURALISATIE KALOU WEER UIT

Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken heeft nog steeds geen beslissing genomen in de kwestie Salomon Kalou. Zij heeft vandaag schriftelijk laten weten dat ze voornemens is het bezwaar ongegrond te verklaren. Als Kalou echter de naturalisatietoets zou halen, en zou bewijzen dat hij zich ‘blijvend in Nederland wil vestigen’ zou zij eventueel alsnog het verzoek willen toewijzen.
pi_35579743
Terecht verzoek
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:08:39 #123
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35579844
6.1
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:09:58 #124
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35579872
Geen Kalou
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:10:47 #125
68638 Zwansen
pi_35579902
Kalou hebben we ook niet nodig.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:10:58 #126
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35579908
Of ie beide eisen kan halen heb ik zo m'n twijfels over... Als je hoort hoe belabberd Nederlands die jongen spreekt na 3 jaar in Nederland, weet ik niet of ie de tweede keer wel die naturalisatietoets gaat halen (hij is al keer gezakt).

Die tweede eis, bewijzen dat hij 'zich blijvend in Nederland wil vestigen', is nog veel problematischer. Ik neem aan dat die jongen over een paar jaar in het buitenland wil voetballen. Lijkt me dan moeilijk te bewijzen dat je je hier blijvend wil vestigen. Tenzij ie gewoon glashard gaat liegen natuurlijk
pi_35580244
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb 5 van de 35 vragen fout en toch maar een 5,3. Denk dat er iets niet klopt.

Verder vind ik als er in je huis ingebroken is beter je buurman erbij kan halen(en een honkbalknuppel). Het is veiliger en je kan harder slaan. Politie bellen kan altijd nog
pi_35580394
Houd van een lijntje.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:34:31 #129
139407 jorienvdherik
pi_35580693
terrecht dat die er geen krijgt
pi_35580724
Kut, gezakt.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:42:46 #131
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35580974
Lekker standvastig die Verdonk.
Eerst dat wijf terug naar Kosovo schoppen en nu Kalou weer tegenwerken.
A.M.A.B
pi_35580989
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef Cart_man het volgende:
Lekker standvastig die Verdonk.
Eerst dat wijf terug naar Kosovo schoppen en nu Kalou weer tegenwerken.
Ze is inderdaad de enige vent in het kabinet
pi_35580993
op 2/10 gezakt.
pi_35582158
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef daaaaan het volgende:
Als Kalou echter de naturalisatietoets zou halen, en zou bewijzen dat hij zich ‘blijvend in Nederland wil vestigen’ zou zij eventueel alsnog het verzoek willen toewijzen.
Hoe wil 'ie dit ooit doen (mocht hij die toets halen), een belangrijke reden om de NL-nationaliteit te krijgen is om beter in de markt te liggen voor Europese clubs..
sig verwijderd door FA
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:13:50 #135
139407 jorienvdherik
pi_35582172
die van kosovo mag eerst hier nog ff langs
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:14:45 #136
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35582211
gewoon terecht dat ie zo'n cursus moet doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 19:47:35 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_35583507
Vanavond Johan Cruijff bij Barend en van Dorp over deze kwestie.

pi_35583584
Alsof die tegengesproken gaat worden door die pindavreter
Houd van een lijntje.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:53:16 #139
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_35583732
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:14 schreef Dos37 het volgende:
gewoon terecht dat ie zo'n cursus moet doen.
v Basten gaat er gewoon naast zitten en de hele tijd spiekbriefjes doorgeven en de antwoorden voor zeggen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_35583822
Net alsof Van Basten de toets haalt
pi_35583851
Net alsof Verdonk die toets haalt
Houd van een lijntje.
pi_35584145
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:12 schreef Cart_man het volgende:
Benieuwd wie hem de antwoorden toe zal schuiven...
Dirk Kuijt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:16:12 #143
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35584675
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:

Dat word lachen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_35585521
Op het RTL nieuws zeiden ze net dat Verdonk sowieso nee heeft gezegd. Maar hier staat weer dat hij een inburgeringstoests moet doen. Wat is waar?!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 20:48:10 #145
862 Arcee
Look closer
pi_35585882
Verdonk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 20:55:47 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_35586151
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:48 schreef Arcee het volgende:
Verdonk.
Arcee er zijn regels dat bij uitzonderlijke prestaties de normale wetgeving anders kan worden geïnterpreteerd. Bij bewezen extra toevoeging aan de Nederlandse samenleving word je gewoon Nederlander.

Er zijn meer dan een miljoen voetballers in Nederland. Als Cruijff en van Basten je dan scharen onder de 16 beste spelers die Nederland heeft. Vraag ik me af waar die regel voor in het leven is geroepen.

pi_35586460
het zal me geen zak interesseren of Kalou nederlander wordt, maar Verdonk moet niet pretenderen meer verstand van voetbal te hebben dan Marco en Johan
You ask me the time
And I would like to give
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 21:09:07 #148
862 Arcee
Look closer
pi_35586559
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Arcee er zijn regels dat bij uitzonderlijke prestaties de normale wetgeving anders kan worden geïnterpreteerd. Bij bewezen extra toevoeging aan de Nederlandse samenleving word je gewoon Nederlander.

Er zijn meer dan een miljoen voetballers in Nederland. Als Cruijff en van Basten je dan scharen onder de 16 beste spelers die Nederland heeft. Vraag ik me af waar die regel voor in het leven is geroepen.

Wat is er zo bijzonder aan Kalou? Oh ja, hij pakt soms 'es een doelpuntje mee, maar dat is het dan ook wel. Cruijff en Van Basten realiseren zich dat misschien ook wel, maar het is hun eer natuurlijk te na om nu nog te gaan zeggen dat we die hele Kalou helemaal niet nodig hebben.

Van Nistelrooy, Kuijt, Makaay, Robben, talent genoeg.

Dat er een landsbelang mee gemoeid zou zijn vind ik echt te krankjorum voor woorden.

Het is het Nederlands Elftal. Voor elftallen die hun spelers uit de hele wereld inkopen hebben we al de Champions League.

En als Kalou dan toch z'n Nederlandse paspoort krijgt, is Van Basten dan verplicht om hem op te stellen? Anders zou het immers zinloos zijn geweest.

Niemand is zeker van een plaats in het team van Van Basten. Zeker niet een voetballer die mooi met z'n landgenoten van de Ivoorkust moet gaan spelen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:13:30 #149
68638 Zwansen
pi_35586699
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

1. Hij is al eens gezakt voor zijn inburgeringscursus.
2. Hij komt niet geloofwaardig over als hij zegt hier voor lange tijd te zullen gaan blijven. (Uiteraard wil Kalou zo snel mogelijk naar het buitenland)
pi_35586728
Ik ben het helemaal eens met Arcee!! Van Basten heeft gewoon een raar spelletje gespeeld. Dan zou Kalou als enige verzekerd zijn van een basisplaats, wat een onzin!!
geniet nooit met mate
pi_35586761
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Arcee!! Van Basten heeft gewoon een raar spelletje gespeeld. Dan zou Kalou als enige verzekerd zijn van een basisplaats, wat een onzin!!
Robben schijnt ook verzekerd te zijn van een basisplaats omdat het allebei spelers zijn die met een individuele actie een wedstrijd kunnen belissen. Zoiets stond tenminste ergens op VI.nl laatst.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 21:15:32 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_35586765
Kalou is wel degelijk de onbrekende schakel. Met hem op rechts en Robben op links kunnen we 4-3-3 spelen hetgeen Marco wilt. Kalou is een uitzonderlijk talentvolle voetballer die zelfs in het Nederlands elftal van toegevoegde waarde is. Jij noemt Kuijt als rechtsbuiten en daaruit blijkt idd dat voetballen niet je favoriete sport is.

pi_35586810
Ik vind het trouwens wel vreemd dat iedereen in Kalou een rechtsbuiten ziet terwijl hij daar nooit speelt. Z'n broer, die speelde rechtsbuiten.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 21:17:58 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_35586851
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat iedereen in Kalou een rechtsbuiten ziet terwijl hij daar nooit speelt. Z'n broer, die speelde rechtsbuiten.
Dan gan we die naturaliseren

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 21:19:26 #155
862 Arcee
Look closer
pi_35586913
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Kalou is wel degelijk de onbrekende schakel. Met hem op rechts en Robben op links kunnen we 4-3-3 spelen hetgeen Marco wilt. Kalou is een uitzonderlijk talentvolle voetballer die zelfs in het Nederlands elftal van toegevoegde waarde is. Jij noemt Kuijt als rechtsbuiten en daaruit blijkt idd dat voetballen niet je favoriete sport is.

Ik noemde Kuijt als voetballer, die als rechtsbuiten of welke positie dan ook.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 21:19:57 #156
862 Arcee
Look closer
pi_35586936
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
En voetballen is jouw favoriete sport, Tong?
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 21:20:19 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_35586948
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik noemde Kuijt als voetballer, die als rechtsbuiten of welke positie dan ook.
Juist. Dat is een spits en is een noodoplossing als rechtsbuiten.

pi_35586956
Kuijt zou niet misstaan in de Mannschaft, kunnen we die nog kwijt?
You ask me the time
And I would like to give
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 21:21:30 #159
862 Arcee
Look closer
pi_35587003
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Kalou is wel degelijk de onbrekende schakel. Met hem op rechts en Robben op links kunnen we 4-3-3 spelen hetgeen Marco wilt.
Leuk, maar Kalou is helaas geen Nederlander. Talent dat we zelf niet hebben hoeven niet uit het buitenland te gaan halen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:21:31 #160
68638 Zwansen
pi_35587006
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Kuijt zou niet misstaan in de Mannschaft, kunnen we die nog kwijt?
Waarom wil je Kuijt kwijt?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 21:22:47 #161
862 Arcee
Look closer
pi_35587045
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Juist. Dat is een spits en is een noodoplossing als rechtsbuiten.

Volgens mij is het naturaliseren van iemand uit de Ivoorkust een noodoplossing.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 21:27:40 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_35587246
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef Arcee het volgende:

[..]

Volgens mij is het naturaliseren van iemand uit de Ivoorkust een noodoplossing.
Ne hoor, dat is een extra toevoeging.

dinsdag 28 februari 2006 @ 22:12:00 #163
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35588992
Maar stel....stel dat Rita toch toegeeft of dat de rechter definitief in het voordeel van Kalou beslist...

Stel dat Kalou na het WK direct voor een vet bedrag naar Italie gaat... Dan gaan een aantal mensen zich toch behoorlijk genaaid voelen. Wellicht dat dit zelfs gaat leiden tot nog strengere regels voor een versnelde procedure. Zodat uiteindelijk Kalou het voor toekomstige sporttalenten verkloot.

Ik zou er dan een nare smaak aan overhouden (toch weer zo'n k*tallochtoon die misbruik maakt van onze rechtsstaat en zich daarin gesteund weet door mensen als Cruyff & San Marco)
Nu met gitaar!
pi_35589182
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:12 schreef Funkytrip het volgende:
Maar stel....stel dat Rita toch toegeeft of dat de rechter definitief in het voordeel van Kalou beslist...

Stel dat Kalou na het WK direct voor een vet bedrag naar Italie gaat... Dan gaan een aantal mensen zich toch behoorlijk genaaid voelen. Wellicht dat dit zelfs gaat leiden tot nog strengere regels voor een versnelde procedure. Zodat uiteindelijk Kalou het voor toekomstige sporttalenten verkloot.

Ik zou er dan een nare smaak aan overhouden (toch weer zo'n k*tallochtoon die misbruik maakt van onze rechtsstaat en zich daarin gesteund weet door mensen als Cruyff & San Marco)
Wat dacht jij dan, dat hij bij feyenoord blijft? Die is volgend seizoen op zeker weg. Daarom slaat het ook helemaal nergens op. Verdonk doet het nederlands voetbal een goede zaak.
Houd van een lijntje.
pi_35589502
Verdonk nu op Ned 3 bij Mingelen. Zegt ze met een glimlach: had meneer Kalou maar eerder aan de toets moeten beginnen, dan hadden we dat al achter de rug gehad.
That's all folks!
pi_35589799
Redenen om Kalou niet mee te nemen:

- Geen Nederlander, heeft niets met Nederland, kan nauwelijks Nederlands praten
- Als er een schaap over de dam is... Wie zegt dat het bij deze speler blijft? Straks zitten we met een Nederlands Elftal met buitenlanders. Wat heeft het dan nog voor zin?
- Vertrekt na het WK naar het buitenland.
- Kuyt is een beter alternatief ondanks dat het geen buitenspeler is. Met zijn enthousiasme heeft hij zeker een meerwaarde.
- Heeft absoluut geen reden om niet voor zijn eigen land te voetballen.
- Is nu al zeker van een basisplaats op het WK zonder ook maar een minuut te spelen.
- Overschatte speler
Houd van een lijntje.
pi_35589875
Op het laatste punt na ben ik het met je eens Erwtensoep. Een meerwaarde heeft hij nog niet, maar overschat wordt hij ook niet.
That's all folks!
pi_35589925
Laat ik het zo zeggen, hij is niet van het kaliber Robben dat hij op zeker een basisplaats verdient.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:52:32 #169
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35590680
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdonk nu op Ned 3 bij Mingelen. Zegt ze met een glimlach: had meneer Kalou maar eerder aan de toets moeten beginnen, dan hadden we dat al achter de rug gehad.
En daar heeft ze gelijk in. Heeft hij tijd zat voor gehad als profvoetballer. Veel meer dan een illegale schoenmaker die zich de pleuris werkt voor zijn geld. Als Kalou zo graag wil, was hij allang klaar geweest met die cursus. Maar hij denkt met z'n sterrenstatus wel weer makkelijk door de procedure te komen

Dat van dat langdurig in Nederland vestigen blijf ik vermakelijk vinden: Kalou is natuurlijk direct weg als hij 'Nederlander' en international is.

Goed zo Rita ( ), in dit geval lekker je poot stijf houden.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_35590731
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:

- Als er een schaap over de dam is... Wie zegt dat het bij deze speler blijft? Straks zitten we met een Nederlands Elftal met buitenlanders. Wat heeft het dan nog voor zin?

- Kuyt is een beter alternatief ondanks dat het geen buitenspeler is. Met zijn enthousiasme heeft hij zeker een meerwaarde.
- Is nu al zeker van een basisplaats op het WK zonder ook maar een minuut te spelen.
- Overschatte speler
Ik vind deze 2 punten tegenstrijdig, wie zegt dat het bij een speler blijft, maar niet wie zegt dat hij na het WK in het buitenland speelt?
pi_35590904
Ik snap even niet wat je bedoeld
Houd van een lijntje.
pi_35590982
Je bent er wel zeker van dat ie na het WK in het buitenland speelt, maar je vraagt je wel af of alleen Kalou maar Nederlander wordt en er niet nog meer volgen. Hoe weet je het ene zo zeker en het andere niet?
pi_35591224
Ik zie je het verband tussen die 2 punten niet maar goed. Ik weet zeker dat Kalou weg wil, dus mocht hij toch in Nederland blijven dan is psv de enige mogelijkheid. Anders is het een ritje naar het buitenland. Of er meer zullen volgen weet ik niet, maar als het zo makkelijk gaat zie ik het wel gebeuren.
Houd van een lijntje.
pi_35591263
Of hij weg gaat is speculatie, dat kan je niet zeker weten, net zoals of er nog meer spelers genaturaliseerd worden na Kalou. In je ene punt neem je de veronderstelling wel aan en in de andere niet.
pi_35591350
Ik kan het niet zeker weten, maar de kans bestaat wel degelijk.
Houd van een lijntje.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 23:13:23 #176
862 Arcee
Look closer
pi_35591511
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:

pi_35591570
Een voorstander zou kunnen zeggen:

-Wie zegt dat Kalou weggaat? Misschien blijft ie nog wel een paar jaar in Nederland
-Kalou is een eenmalig geval in zo'n situatie, er komen er niet nog meer

Dan gebruikt ie dezelfde gedachtegang als jij.
pi_35591660
Dat laatste is geen voordeel. Als Kalou niet meemag, komen er ook niet meer gevallen.

Maar goed ik heb meer dan die 2 redenen gegeven.
Houd van een lijntje.
pi_35591862
Dat klopt. Ik ben het wel eens met dat ie geen Nederlander is. Dat Kuyt een beter alternatief is geloof ik dan weer niet. De reden om niet voor zijn eigen land te gaan voetballen zou iets met dat strafkamp te maken kunnen hebben waar ze naartoe gestuurd werden toen ze en keer verloren, maar dat is bij mijn weten dan ook maar 1 keer gebeurd. Verder zou hij volgens mij verzekerd zijn van een plaats bij de selectie, niet meteen van een basisplaats? Maar ik kan me vergissen. Of hij overschat wordt weet ik niet, dat laat ik aan de experts over.
pi_35591898
heb ik iets gemist? Van Basten heeft gezegd dat Kalou zeker mee gaat naar het WK als hij Nederlander is. Maar het staat me toch niet bij dat hij heeft gezegd dat hij dan ook een basisplaats heeft. Als dat wel zo is, wanneer en waar heeft hij dat gezegd?
You ask me the time
And I would like to give
pi_35591972
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:25 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
heb ik iets gemist? Van Basten heeft gezegd dat Kalou zeker mee gaat naar het WK als hij Nederlander is. Maar het staat me toch niet bij dat hij heeft gezegd dat hij dan ook een basisplaats heeft. Als dat wel zo is, wanneer en waar heeft hij dat gezegd?
Dat zou wel heel erg slecht zijn, als van Basten zijn keuzevrijheid uit handen geeft voor zo'n politiek spelletje. Zeer slechte zaak voor het voetbal, gegarandeerde basisplaatsen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_35591997
Aangezien Marco hem er zo graag erbij wil hebben en van een selectie verzekerd is, neem ik niet aan dat hij hem voor op de bank mee wil nemen.
Houd van een lijntje.
pi_35592039
bijna al je argumenten zijn gebaseerd op aannames, wat je argumenten natuurlijk niet al te sterk maken
You ask me the time
And I would like to give
pi_35592094
Ik vind mijn aannames anders behoorlijk realistisch.
Houd van een lijntje.
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:30:21 #185
128516 Fok_you
pi_35593860
quote:
28-02-2006: Verdonk stelt beslissing over Kalou weer uit
[Bron: Feyenoord.nl]

Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken heeft nog steeds geen beslissing genomen in de kwestie Salomon Kalou. Zij heeft vandaag schriftelijk laten weten dat ze voornemens is het bezwaar ongegrond te verklaren. Als Kalou echter de naturalisatietoets zou halen, en zou bewijzen dat hij zich ‘blijvend in Nederland wil vestigen’ zou zij eventueel alsnog het verzoek willen toewijzen.

Salomon Kalou, zijn advocaat Mr. J. Kroes en bondscoach Marco van Basten zijn zeer teleurgesteld door dit bericht. De Minister kreeg al twee keer ongelijk van de rechter in deze zaak. Deskundigen zijn van mening dat haar standpunt tot nu toe inhoudt, dat de artikel 10 regeling voor topsporters tot een dode letter wordt. Mr. Kroes: ‘De Minister stelt de beslissing in feite weer uit. Een vreemde manier om een versnelde procedure te voeren.

Ook bondscoach Marco van Basten reageerde teleurgesteld. ‘Het is zeer teleurstellend dat er nog geen duidelijkheid is, vooral voor Salomon. Ik weet hoe graag hij Nederlander zou willen worden en hoe hij er naar uitkijkt Nederland te vertegenwoordigen tijdens het Wk. Kalou en zijn adviseurs beraden zich op een adequate reactie.
en hoe wil hij dat gaan doen dan? 'ja hoor echt waar ik beloof het dat vliegtuig daar daar stap ik echt niet in hoor, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeh joh tuurlijk niet'
ook een beetje een onzinnige stelling; elke topvoetballer wil (hoort) op een gegeven moment naar een buitenlandse topclub.

overigens heeft van basten nooit gezegd dat kalou dan ook (gelijk) een basisspeler is, en dat zal ook vast niet zo zijn ook (van persie en robben kunnen ook in zijn plaats en zijn verder, ik denk niet dat kalou ineens op rechts gaat waar hij nooit staat)

ik snap niet dat dat mens persoonlijk zoveel 'macht' krijgt. als de rechter keer op keer verdonk in het ongelijk stelt en zij alleen met rare onwettige argumenten en rare interpretaties komt (ja hij mag hier toch gewoon spelen wat maakt het dan uit dat hij geen nederlander is.... ja bewijs maar dat je hier wil blijven..... ja meneer kalou wil toch alleen gebruik maken van ons land om een lucratievere transfer te maken....). als ze hem wettelijk kan weigeren, ok, simpel, klaar. als ze hem blijft weigeren omdat zij dat kan.... kansloos
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:36:46 #186
128516 Fok_you
pi_35594011
Telegraaf schrijft:

Kamp-Kalou denkt weer aan Van Basten
DEN HAAG - De advocaat van Salomon Kalou sluit niet dat hij bondscoach Marco van Basten nog een keer zal vragen om een pleidooi voor de Feyenoorder te houden. „Misschien doen we dat wel weer, ja”, zei Jelle Kroes dinsdagavond in een reactie op de dreigende afwijzing door minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) van het verzoek tot versnelde naturalisatie van de Ivoriaanse aanvaller.
„Op 9 maart is de hoorzitting bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) in Rijswijk”, lichtte Kroes toe. „Dan kunnen we nog één keer onze argumenten uitleggen. Voor de zoveelste keer, ja. Het zou kunnen dat ik daar alleen met Kalou naartoe ga. Maar misschien nemen we ook weer andere mensen mee. Marco van Basten? Misschien.”

Van Basten stond Kalou in november al bij tijdens de rechtszaak tegen Verdonk in Rotterdam. De bondscoach van Oranje beloofde de Feyenoorder toen een WK-ticket indien hij tijdig het Nederlands paspoort zou bemachtigen.

„Het is nog niet onmogelijk, maar het wordt wel steeds moeilijker”, gaf Kroes toe. „Salomon zou pas op 9 mei een nieuwe naturalisatietoets kunnen maken. Het WK is rond die tijd natuurlijk speculatief geworden. We begrijpen ook niet dat de minister nu weer met die toets komt aanzetten. Dat was volgens ons destijds door de rechtbank al afgekaart. Het zou niet doorslaggevend zijn, maar voorlopig houdt de minister er nog steeds aan vast.”

Kroes zei evenmin te begrijpen wat Verdonk bedoelt met het overleggen van „objectieve bewijzen” dat Kalou zich blijvend in Nederland wil vestigen. „Dat wil ik graag nog van haar horen. Maar het zal niet meevallen haar alsnog te overtuigen. Voor haar is deze zaak nu eenmaal niet zo belangrijk. Daarom legt ze de lat voor Salomon ook zo hoog.”
pi_35595871
Kalou staat tot 2007 onder contract. Laat hem eerst maar eens tot 2011 bijtekenen als hij zo graag Nederlander wil worden
pi_35596043
Wat ik dus niet snap van Kalou. Als hij nou interlands gaat spelen voor Ivoorkust (wat helemaal geen gek elftal heeft), komt ie toch ook in aanmerking voor een werkvergunning in Engeland ? De eisen van Verdonk, en dan met name dat ie moet aantonen in Nederland te blijven (wat volgens mij heel lastig wordt) zijn bijna niet te halen.

Maar misschien dat Ivoorkust wel gezegd heeft....rot nou ook maar op !

Ik krijg steeds meer het gevoel dat die jongen helemaal gek is gemaakt door zaakwaarnemers, Feyenoord, van Basten en weet ik veel wie.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_35596062
Ivoorkust hoeft hem niet meer inderdaad.

En ik snap V. Basten en Cruijff ook wel, die denken echt alleen maar in het belang van het voetbal, en als voetballer zou Kalou wel iets toe kunnen voegen (al is het dit seizoen ook maar naadje). Verdonk denkt meer in de algemene lijn en daar ben ik het in deze wel mee eens.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:40:12 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35596137
Ik ben er in principe op tegen topsporters te naturaliseren omdat dit competitievervalsing veroorzaakt maar er wordt in het voetbal veel gebruikt van gemaakt, kijk maar naar Belgie, Portugal, Duitsland en Spanje.
In Nederland heb je voor dit doel de "topsporters regeling", Kalou voldoet aan de voorwaarden voor deze regeling en komt dus voor naturalisatie in aanmerking. Nogmaals ik ben tegen deze topsportersregeling maar als iemand aan de voorwaarden voldoet moet hij gewoon toegelaten worden. Rita moet gewoon sportief zijn en niet de boel eindeloos lopen rekken.
pi_35596195
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:

- Overschatte speler
amen
AFC Ajax
  woensdag 1 maart 2006 @ 08:07:19 #192
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35596273
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 07:40 schreef Tarado het volgende:
Ik ben er in principe op tegen topsporters te naturaliseren omdat dit competitievervalsing veroorzaakt maar er wordt in het voetbal veel gebruikt van gemaakt, kijk maar naar Belgie, Portugal, Duitsland en Spanje.
In Nederland heb je voor dit doel de "topsporters regeling", Kalou voldoet aan de voorwaarden voor deze regeling en komt dus voor naturalisatie in aanmerking. Nogmaals ik ben tegen deze topsportersregeling maar als iemand aan de voorwaarden voldoet moet hij gewoon toegelaten worden. Rita moet gewoon sportief zijn en niet de boel eindeloos lopen rekken.
Het is nog altijd aan de minister, bij twijfel, om extra voorwaarden te stellen.
Verdonk twijfeld (wat mijn inziens logisch is) en steld dus extra voorwaarden. Deze voorwaarden lijken me volstrekt redelijke voorwaarden.
1. inburgeringsexamen halen
2. laten zien dat je je lang in Nederland wilt vestigen

de eerste had hij al lang kunnen doen, door in november iets meer z'n best te hebben gedaan
de tweede kan hij doen door een langer contract te tekeninen bij feyenoord.

Dus ik snap niet wat er nou moeilijk over wordt gedaan. Als meneer kalou zo graag wilt, moet hij ook maar laten zien dat hij het wilt.
  woensdag 1 maart 2006 @ 08:12:16 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35596307
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:07 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Het is nog altijd aan de minister, bij twijfel, om extra voorwaarden te stellen.
Verdonk twijfeld (wat mijn inziens logisch is) en steld dus extra voorwaarden. Deze voorwaarden lijken me volstrekt redelijke voorwaarden.

de eerste had hij al lang kunnen doen, door in november iets meer z'n best te hebben gedaan

Dus ik snap niet wat er nou moeilijk over wordt gedaan. Als meneer kalou zo graag wilt, moet hij ook maar laten zien dat hij het wilt.
zit wat in
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:13:01 #194
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35596942
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 05:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kalou staat tot 2007 onder contract. Laat hem eerst maar eens tot 2011 bijtekenen als hij zo graag Nederlander wil worden
you wish, hij gaat naar PSV volgend seizoen
PieAir
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:14:37 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35596974
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:13 schreef jpg97 het volgende:

[..]

you wish, hij gaat naar PSV volgend seizoen
Ik denk niet dat D A M dat erg zou vinden
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:18:14 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35597055
Als Kalou toch op tijd Nederlander wordt en met het WK mag mee doen, dan heeft hij wel een hoop verwachtingen waar te maken. Als hij ons niet naar de wereldbeker sleept, dan denkt iedereen: "hebben we ons dáár zo druk over gemaakt?".
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:22:48 #197
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35597153
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Als Kalou toch op tijd Nederlander wordt en met het WK mag mee doen, dan heeft hij wel een hoop verwachtingen waar te maken. Als hij ons niet naar de wereldbeker sleept, dan denkt iedereen: "hebben we ons dáár zo druk over gemaakt?".
Een vrouw die over voetbal praat
PieAir
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 maart 2006 @ 10:02:31 #198
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35597998
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 08:07 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat niet eens extra eisen, maar eisen waar ook de andere versneld genaturaliseerde sporters aan voldoen. Als Kalou echt een NLs paspoort wil hebben is het doen van zo'n inburgerings examen en een veel-jarig contract bij F'noord toch wel het minste wat je terug kan verwachten. Hij had dat inburgerings examen al lang kunnen halen; daar hadden z'n advocaten wel eens op mogen wijzen.
pi_35598164
Dat hele inburgeringsexamen is toch een lachertje Doc. Formeel hadden de advocaten hem er op kunnen wijzen maar het is niet zo relevant in deze kwestie. Ik vraag me af of Mia Audina daar nou zoveel aandacht aan heeft besteedt.

Het verhaal van Kalou is inhoudelijk niet zo sterk natuurlijk maar op basis van jurispredentie heeft Verdonk in mijn ogen geen poot om op te staan en is het vooral weer een wedstrijdje: kijk mij eens volhardend en stoer doen.
pi_35598245
Ik ken de andere zaken niet goed genoeg om daar over te oordelen, maar als die makkelijker zijn toegelaten is ze niet consequent. Maar in feite is dat ook niet zo relevant, ieder geval is weer uniek, ik weet niet of je van jurisprudentie in deze kunt spreken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35598307
Kalou had natuurlijk nooit mogen zakken voor die eerste inburgeringstest.. Met een weekje hard oefenen had dat toch moeten lukken..
pi_35598324
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:15 schreef Suijk het volgende:
Ik ken de andere zaken niet goed genoeg om daar over te oordelen, maar als die makkelijker zijn toegelaten is ze niet consequent. Maar in feite is dat ook niet zo relevant, ieder geval is weer uniek, ik weet niet of je van jurisprudentie in deze kunt spreken.
In het verleden was ieder geval niet zo uniek en ging het vrij gemakkelijk hoor, het is een beetje de nieuwe wind die er nu waait en de hele atmosfeer rond het vreemdelingenbeleid en de integratie. Je kan erover twisten of die voorgaande gevallen inderdaad moeten spelen, het is wel opvallend dat het toen in een zucht en een scheet geregeld was en nu een enorme touwtrekkerij was. Voor mijn gevoel was het wel prettiger geweest als Kalou met een Nederlandse vrouw getrouwd was en hier ook echt zou willen blijven, zoals Audina. Dat het om meer dan de sport zou gaan.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:37:39 #203
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35598847
Lekker belangrijk of het een paar jaar geleden makkelijker was og niet. Tijden veranderen, regels en ministers ook. Of er nu strenger wordt gekeken naar de regels doet eigenlijk ook niet ter zake.
Als er een weg naar 30km zone is veranderd, kan ik toch ook niet zeggen: "vroeger mocht ik hier ook 50!" ?

Kalou moet gewoon voldoen aan de eisen die Verdonk steld en als hij het daarmee niet mee eens is, heeft hij pech gehad.
pi_35599088
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:12 schreef SCH het volgende:
Dat hele inburgeringsexamen is toch een lachertje Doc. Formeel hadden de advocaten hem er op kunnen wijzen maar het is niet zo relevant in deze kwestie. Ik vraag me af of Mia Audina daar nou zoveel aandacht aan heeft besteedt.
Sorry SCH maar deze kan ik niet laten lopen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35599135
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:18 schreef JorgeCampos het volgende:
Kalou had natuurlijk nooit mogen zakken voor die eerste inburgeringstest.. Met een weekje hard oefenen had dat toch moeten lukken..
Dat zou wel erg makkelijk zijn als je dan al slaagt, die tests zijn er natuurlijk niet voor dat je die makkelijk haalt, maar alleen haalt als je goed genoeg bent ingeburgerd.
sig verwijderd door FA
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 maart 2006 @ 11:26:54 #206
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35600277
quote:
Dat hele inburgeringsexamen is toch een lachertje Doc. Formeel hadden de advocaten hem er op kunnen wijzen maar het is niet zo relevant in deze kwestie.
http://www.nvexamens.nl/i(...)ws/inburgeringstoets

Het zou best wel eens relevant kunnen zijn.

Die toets zou voor hem makkelijk te maken moeten zijn omdat hij kan oefenen op de 100 vragen.

Of het een goede toets is laat ik me verder niet over uit.
quote:
Ik vraag me af of Mia Audina daar nou zoveel aandacht aan heeft besteedt.
En Mia Audina hoefde die niet te doen.
quote:

Het verhaal van Kalou is inhoudelijk niet zo sterk natuurlijk maar op basis van jurispredentie heeft Verdonk in mijn ogen geen poot om op te staan en is het vooral weer een wedstrijdje: kijk mij eens volhardend en stoer doen.
Probleem is dat er geen jurispredentie is omdat die extra eis van de inburgeringstoets in NL nieuw is. Dat maakt de zaak ook anders.

[ Bericht 51% gewijzigd door Doc op 01-03-2006 12:59:11 ]
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:41:39 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35600671
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:22 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Een vrouw die over voetbal praat
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:42:43 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35600715
Ik kots op hoge piefen die denken dat zij wel even wat kunnen regelen Mooi niet dus bij Verdonk Superwijf
Niet meer actief op Fok!
pi_35600733
Ik kots op Verdonk
pi_35600781
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:43 schreef Rekkie het volgende:
Ik kots op Verdonk
Want?
pi_35600799
Ik kots op Kalou
pi_35600817
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:44 schreef Luni het volgende:

[..]

Want?
Ze is lelijk, niet consequent en erg lelijk
pi_35601239
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Lekker belangrijk dat ze lelijk is. Ze verdedigt haar beleid met hand en tand, dat zouden meer politici moeten doen.

Hoe bedoel je niet consequent?
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:00:44 #214
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35601258
Waarom is zij inconsequent dan??
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:00:51 #215
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35601261
Goeie zaak dat Verdonk voet bij stuk houdt.

Zou Kalou nu trouwens bij feyenoord blijven?
Ziet er niet echt uit dat hij wil gaan verlengen
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:06:23 #216
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35601428
Zal wel moeten, want hij moet mog ff in NL blijven
en anders moet hij bij PSV tekenen
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:11:35 #217
107445 Jajong
Hadouken!
pi_35601599
Tis trouwens helemaal geen 'goeie zaak' dat ze erbij blijft, want ze lapt de regels gewoon aan haar laars, en maakt er een prestigestrijd van. Totaal niet objectief meer, er gewoon iets persoonlijke van gemaakt. Bah, zo standaard voor de Nederlandse politiek. Ik heb liever niet dat hij Nederlander wordt, maar de regels zeggen in mijn optiek toch echt dat hij dat gewoon mag, als JC en Bassie hem een uitzonderlijk talent dat NL kan helpen op t WK-stempel opdrukken..
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:14:22 #218
68638 Zwansen
pi_35601708
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef Jajong het volgende:
Tis trouwens helemaal geen 'goeie zaak' dat ze erbij blijft, want ze lapt de regels gewoon aan haar laars, en maakt er een prestigestrijd van. Totaal niet objectief meer, er gewoon iets persoonlijke van gemaakt. Bah, zo standaard voor de Nederlandse politiek. Ik heb liever niet dat hij Nederlander wordt, maar de regels zeggen in mijn optiek toch echt dat hij dat gewoon mag, als JC en Bassie hem een uitzonderlijk talent dat NL kan helpen op t WK-stempel opdrukken..
Die regels zeggen ook dat hij aanneembaar moet maken dat hij zich voor een lange tijd in Nederland wil vestigen. En dat kan ie toch niet?

Als volgend seizoen Chelsea genoeg biedt loopt ie volgend jaar daar te voetballen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:27:00 #219
107445 Jajong
Hadouken!
pi_35602124
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Die regels zeggen ook dat hij aanneembaar moet maken dat hij zich voor een lange tijd in Nederland wil vestigen. En dat kan ie toch niet?

Als volgend seizoen Chelsea genoeg biedt loopt ie volgend jaar daar te voetballen.
Is dat zo? Dat zie ik nooit voorbij komen die regel, maargoed zoveel hou ik me er ook niet mee bezig.
pi_35602290
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:27 schreef Jajong het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat zie ik nooit voorbij komen die regel, maargoed zoveel hou ik me er ook niet mee bezig.
Als je ergens een mening over geeft moet je je wel een beetje in de mateie verdiepen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:34:07 #221
107445 Jajong
Hadouken!
pi_35602322
Een beetje ja. Of mag je alleen meepraten als je t wetboek uit je hoofd kent?
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:40:29 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35602513
de topsporters regeling geeft aan dat de topsporter in kwestie (in dit geval Kalou) niet aan alle voorwaarden hoeft te voldoen voor naturalisatie, dat kan dus ook gelden voor het langdurig in Nederland willen vestigen en alle andere voorwaarden waar Kalou niet aan voldoet.
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:02:06 #223
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_35603101
Die gast had lekker voor Ivoorkust moeten uitkomen. Slome lul dat t is... Verder ben ik eig heel blij als hij geen nederlander wordt. Vind t toch iets afdoen aan het Nederlands elftal als er een Ivoriaan in zit.
Net als die Kiplagat die zo goed presteert, tsja dat laat me eig koud.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:06:55 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35603250
Van mij hoeft het ook niet, maar dan moeten ze wel die topsporters regeling afschaffen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:07:34 #225
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_35603271
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:02 schreef JoeyT het volgende:
Net als die Kiplagat die zo goed presteert, tsja dat laat me eig koud.
Inderdaad, ik heb toch nooit het Nederlandse gevoel erbij dat ik bij schaatsen oid wel heb.
Life is what you make it.
pi_35603280
Van mij mag het wel. Ik zou er geen problemen mee hebben als Kalou Nederlander zou worden en mee gaat naar het WK.
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:44:36 #227
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_35604349
Ik vind dat Kalou geen Nederlander mag worden. Gewoon aan de regels voldoen en je kunt je paspoort krijgen, zo niet....geen paspoort.

Vond het altijd achterlijk van België met hun genaturalisserde spelers en nu omdat Kalou goed kan ballen en oranje naar het WK gaat moet het maar kunnen?

Ben het niet altijd eens met Verdonk, mag van mij best milder maar als je een harde lijn kiest moet je die vasthouden en geen uitzondering maken omdat iemand een idool is voor sommige mensen.
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:49:11 #228
88139 JoeyT
pi_35604512
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:44 schreef Mennosson het volgende:
Ik vind dat Kalou geen Nederlander mag worden. Gewoon aan de regels voldoen en je kunt je paspoort krijgen, zo niet....geen paspoort.

Vond het altijd achterlijk van België met hun genaturalisserde spelers en nu omdat Kalou goed kan ballen en oranje naar het WK gaat moet het maar kunnen?

Ben het niet altijd eens met Verdonk, mag van mij best milder maar als je een harde lijn kiest moet je die vasthouden en geen uitzondering maken omdat iemand een idool is voor sommige mensen.
Inderdaad... Oliveira

Laat dan maar dat kroatische meisje blijven om dr school af te maken
pi_35604636
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

En waarom die wel, regels zijn regels!
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:57:41 #230
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35604796
quote:

[..]

Inderdaad... Oliveira

Ik weet nog dat ik aan mijn vader vroeg: 'Pa, die Oliveira is dat een belg? Nee dat is een Braziiaan.

Ik was toen blij dat het Nederlands elftal dat niet deed
Houd van een lijntje.
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:07:20 #231
88139 JoeyT
pi_35605141
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:53 schreef Luni het volgende:

[..]

En waarom die wel, regels zijn regels!
Ik bedoel dat ik liever haar zie blijven dan hem...

Nederlands elftal is voor nederlanders. Anders proberen we gewoon t braziliaans elftal te naturaliseren, worden we eindelijk wereldkampioen
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:34:45 #232
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35606106
vind het zowieso niet fair:
De spelers die de kwalificatie hebben afgedwongen moeten spelen, en niet Kalou die nog geen fl*kker voor het NL-voetbal heeft gedaan.
Dat ie maar met z'n broer bij Ivoorkust gaat spelen, alwaar zij na elke verloren wedstrijd half gestenigd worden
PieAir
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:34:13 #233
88139 JoeyT
pi_35608458
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:34 schreef jpg97 het volgende:

alwaar zij na elke verloren wedstrijd half gestenigd worden
Zoals t hoort
pi_35608488
Ik zeg broer Kalou ook in Ned elftal
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:39:33 #235
88139 JoeyT
pi_35608666
Ik vind ronaldinho wel aardig spelen
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:42:10 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35608770
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

dus als je geen inhoudelijke opmerkingen kan maken of alleen maar de media kan nablaten, dan ga je maar over haar uiterlijk beginnen?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:42:11 #237
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_35608771
Sowieso wordt die jongen over een paar jaar Nederlander, of dat versnelde proces er nou komt of niet. Misschien haalt ie zelfs het komende EK wel...
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:47:12 #238
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35608940
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Sowieso wordt die jongen over een paar jaar Nederlander, of dat versnelde proces er nou komt of niet. Misschien haalt ie zelfs het komende EK wel...
Dat wordt hij alleen maar als hij hier nog 2.5 jaar blijft wonen en anders niet..

GO RITA!!!
|X|
|X|
pi_35608986
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dus als je geen inhoudelijke opmerkingen kan maken of alleen maar de media kan nablaten, dan ga je maar over haar uiterlijk beginnen?
Waar heb jij het over? Ik vind haar echt lelijk.

Met betrekking tot Kalou....... van mij mag hij mee, maar ik zal 's nachts gewoon slapen als jij niet mee gaat.

Wel vind ik dat hij niet in de categorie azielzoekers mag worden ingedeelt wat sommige mensen nog wel eens doen.
pi_35608996
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Je denkt dat Kalou nog 2,5 jaar in Nederland voetbalt?
pi_35609795
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je denkt dat Kalou nog 2,5 jaar in Nederland voetbalt?
Het is mogelijk, Nederlandse clubs doen het redelijk internationaal en Feijenoord heeft doorgroei-potentie (Kuijt blijft, Guzman, Hofs, Greene en Vlaar worden alsmaar beter). Of hij gaat naar PSV, waar hij nog veel kan leren van misschien wel RVN. Ik denk dat Kalou regelmatig contact heeft met vBasten, en die is juist tegen een overhaaste stap naar de grotere competities (Zie Kromkamp). Oftewel hij heeft het hier naar zijn zin, hij is jong en kan zich hier nog ontwikkelen, heeft hier een basisplaats en kan dan over 2 jaar naar het buitenland om over 8 jaar weer terugtekeren en de familie Kalou te stichten in Rotterdam.
pi_35609911
Rita
pi_35611689
Hij kan pas in juli 2008 een Nederlands paspoort aanvragen

EK 2008
pi_35612442
misschien kan ie nog een schijnhuwelijk aangaan met Margarita. zoiets schijnt ook te helpen.
You ask me the time
And I would like to give
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 maart 2006 @ 18:21:35 #245
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35614313
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:07 schreef peksin het volgende:

[..]

Het is mogelijk, Nederlandse clubs doen het redelijk internationaal en Feijenoord heeft doorgroei-potentie (Kuijt blijft, Guzman, Hofs, Greene en Vlaar worden alsmaar beter). Of hij gaat naar PSV, waar hij nog veel kan leren van misschien wel RVN. Ik denk dat Kalou regelmatig contact heeft met vBasten, en die is juist tegen een overhaaste stap naar de grotere competities (Zie Kromkamp). Oftewel hij heeft het hier naar zijn zin, hij is jong en kan zich hier nog ontwikkelen, heeft hier een basisplaats en kan dan over 2 jaar naar het buitenland om over 8 jaar weer terugtekeren en de familie Kalou te stichten in Rotterdam.
Ik vind niet dat je kan zeggen dat Kromkamp te vroeg een switch heeft gemaakt. Hij was 25 toen hij naar het buitenland ging wat een prima leeftijd is: 2 jaar GGD ervaring, 5 jaar HCE ervaring+ Europese en Interland ervaring.

Er zijn spelers te noemen die eerder in aanmerking komen voor de kwalificatie te vroeg naar het buitenalnd. Ik denk overigens dat Kromkamp best nog aan spelen toe komt hoor. Het is dat Finnan in de vorm van z'n leven speelt, maar Kromkamp krijgt daar ook z'n kans nog wel. Hij heeft ook best wel wat gespeeld.
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:08:10 #246
128516 Fok_you
pi_35620787
quote:

[..]

Inderdaad... Oliveira

omdat zij toevallig het voor elkaar kreeg om dmv 'fraude' (ze was al uitgezet en is teruggekomen onder een frans toeristenvisum oid) hier te blijven tot relatief kort voor haar examen heeft ze het recht om hier te blijven? ze zouden haar moeten laten betalen voor wat ze al heeft geprofiteerd

opzich uit menselijk oogpunt zou ik het niet erg vinden als ze nog even der school af kon maken overigens, maar ze heeft er bij de wet absoluut minder recht op.

verder zie ik niet wat die zaak met deze zaak te maken heeft, het is geen 'of persoon a of persoon b' het zijn totaal losstaande zaken
  Trouwste user 2022 woensdag 1 maart 2006 @ 21:45:39 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_35622684
Rita heb je de eerste helft gezien ?

Zo ja durf je nog steeds met de hand op je hart te beweren dat Kalou geen toegevoegde waarde is ?

pi_35622743
ecuador rolt nederland met 5 0 op in de tweede helft, afgesproken werk
You ask me the time
And I would like to give
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:26:10 #249
88139 JoeyT
pi_35633896
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:08 schreef Fok_you het volgende:

[..]

omdat zij toevallig het voor elkaar kreeg om dmv 'fraude' (ze was al uitgezet en is teruggekomen onder een frans toeristenvisum oid) hier te blijven tot relatief kort voor haar examen heeft ze het recht om hier te blijven? ze zouden haar moeten laten betalen voor wat ze al heeft geprofiteerd

opzich uit menselijk oogpunt zou ik het niet erg vinden als ze nog even der school af kon maken overigens, maar ze heeft er bij de wet absoluut minder recht op.

verder zie ik niet wat die zaak met deze zaak te maken heeft, het is geen 'of persoon a of persoon b' het zijn totaal losstaande zaken
Ik kijk er sowieso uit menselijk oogpunt. Van mij mag Kalou best nederlander worden, zolang hij maar niet in het Nederlandselftal komt

Overigens bedoelde ik verder niets met dat meisje. Zei alleen dat ik haar t meer gun dan Kalou Of ze er minder recht op heeft komen we nog achter aangezien ze in hoger beroep gaat. Verder zeggen ze dat de minister leugens in de wereld heeft geholpen dus wbt fraude moeten we nog te zien krijgen.
pi_35646351
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Rita heb je de eerste helft gezien ?

Zo ja durf je nog steeds met de hand op je hart te beweren dat Kalou geen toegevoegde waarde is ?

Dan zal je zou vragen of je Kalou bij Feyenoord hebt zien spelen dit seizoen.....
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 maart 2006 @ 19:32:24 #251
862 Arcee
Look closer
pi_35653041
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:26 schreef JoeyT het volgende:
Van mij mag Kalou best nederlander worden, zolang hij maar niet in het Nederlandselftal komt
Juist.
pi_35669940
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Sorry SCH maar deze kan ik niet laten lopen...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:23:14 #253
107445 Jajong
Hadouken!
pi_35690167
Nou, Derksen meldt dus net dat Kalou zo teleurtgesteld is in Verdonk, dat ie zelf al niet meer wil.
pi_35690176
Kalou wil niet meer.... volgens Johan Derksen
You ask me the time
And I would like to give
pi_35690203
Dan wil hij dus ook niet alles op alles zetten dus....
pi_35690227
Goed zo

Goed gedaan Rita
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:28:22 #257
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35690334
Haha hij heeft gewoon geen zin om te leren voor zn examen die luie donder
Houd van een lijntje.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:29:15 #258
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35690365
Die gaat een wereldpot spelen zondag.
A.M.A.B
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:33:00 #259
128516 Fok_you
pi_35690495
ik ken er me wat bij voorstellen dat je op een gegeven moment zo iets hebt van ach mens sterf dan niet
pi_35690673
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:33 schreef Fok_you het volgende:
ik ken er me wat bij voorstellen dat je op een gegeven moment zo iets hebt van ach mens sterf dan niet
Als je om een persoon al je toekomstig vaderland verloochent, of juist niet, dan blijkt wel hoe of de vlag erbij hangt.
pi_35691696
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:39 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als je om een persoon al je toekomstig vaderland verloochent, of juist niet, dan blijkt wel hoe of de vlag erbij hangt.
Ja verloochenen, dat is echt het goede woord. Nog iets met verrader ofzo?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:14:58 #262
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35691749
Kalou geeft het op? Hij zou er eens moeite voor moeten doen ja.. pff, nee dat doen we niet hoor, voetballen is zwaar genoeg!

Terwijl Verdonk het hem op een presenteerblaadje gaf, hij hoefde alleen maar zo'n toetsje te maken.
pi_35691762
Dit bericht doet mij deugd Het zou al zo'n mooi weekend worden voor mij, maar dit nieuws maakt het nog mooier.
pi_35692105
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kalou geeft het op? Hij zou er eens moeite voor moeten doen ja.. pff, nee dat doen we niet hoor, voetballen is zwaar genoeg!

Terwijl Verdonk het hem op een presenteerblaadje gaf, hij hoefde alleen maar zo'n toetsje te maken.
Dat watje heeft niet eens de ballen (die heeft Rita wel) om te laten zien dat hij niet zo stom is als wij denken en hij er uitziet. Hij weet dus dat hij dat testje niet aan kan. De NEDERLANDSE voetballiefhebber zal er niet om treuren.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:29:14 #265
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_35692122
Schandalig.. volgens mij moet je in NL de wet volgen en dat doet Verdonk niet..

Ik ben zelf geen fan van die wet.. en zie hem liever verdwijnen.. maar hij is er eenmaal.
pi_35692148
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Ik ben zelf geen fan van die wet.. en zie hem liever verdwijnen.. maar hij is er eenmaal.
Dat een wet een wet is, betekent niet dat je die wet ook moet respecteren.
pi_35692175
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat een wet een wet is, betekent niet dat je die wet ook moet respecteren.
pi_35692193
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weiger te juichen voor Mia Haudina, Lorna Kiplagat en hypothetisch Salomon Kalou.
pi_35692214
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik weiger te juichen voor Mia Haudina, Lorna Kiplagat en hypothetisch Salomon Kalou.
Boeiend zeg, waar een xenofobe puber zich druk over maakt
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:35:49 #270
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35692282
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Die wet is van toepassing op mensen met een buitengewoon talent, beta's en sporters die iets toevoegen aan Nederland. Kalou voegt niets toe aan het Nederlands elftal, niet omdat hij geen kwaliteiten heeft, maar simpelweg omdat er al genoeg goede voetballers zijn.

Audina en Kipgalet beoefenen geen teamsport en draaien mee in de internationale top van hun sportgebied, dit in tegenstelling tot Kalou.
pi_35692298
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Boeiend zeg, waar een xenofobe puber zich druk over maakt
Boeiend zeg, waar een extreem-linkse relnicht, die wijlen Louis Seveke nog in een rechts daglicht doet geraken, zich druk over maakt
pi_35692319
ja maar verdonk is geen voetbal-expert, maar ze vind zelf blijkbaar dat ze er meer verstand van heeft dan de bonscoach
You ask me the time
And I would like to give
pi_35692392
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Die wet is van toepassing op mensen met een buitengewoon talent, beta's en sporters die iets toevoegen aan Nederland.
Dat kan Verdonk beter bepalen dan de bondscoach?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:40:07 #274
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35692416
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ja maar verdonk is geen voetbal-expert, maar ze vind zelf blijkbaar dat ze er meer verstand van heeft dan de bonscoach
Mensen als Guus Hiddink en Ron Jans waren ook tegen. Twee geloutere trainers uit de eredivisie acht ik hoger in hun mening en voetbalkennis, als een Marco van Basten die naar mijn mening nog te onervaren is als coach om er een oordeel over te vellen.
pi_35692441
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:40 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Mensen als Guus Hiddink en Ron Jans waren ook tegen.
Waren die ook getuige bij de zaak dan?
pi_35692454
Nou zo gelouterd is Ron Jans ook nie
You ask me the time
And I would like to give
pi_35692474
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Nou zo gelouterd is Ron Jans ook nie
Foppe is voor, die draait al wat langer mee dan die leraar Duits.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:45:21 #278
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35692595
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe lang draait Marco van Basten mee? Marco teert op zijn naam.

Van Basten denkt nog dat Jan Modaal een ton gemiddeld per jaar verdient.
pi_35692612
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Boeiend. In deze discussie worden de verkeerde vragen gesteld.
pi_35692701
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:45 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Hoe lang draait Marco van Basten mee? Marco teert op zijn naam.
Toch durf ik de boze veronderstelling aan dat hij er net iets meer van weet dan Rita.
pi_35692754
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Boeiend. In deze discussie worden de verkeerde vragen gesteld.
Ach joh, kleine xenofobe cryptofascist, jou wordt toch helemaal niks gevraagd. Dat jij kotst op iedere minderheid is wel bekend en dat je nog mag posten heb je juist te denken aan het beleid van Fok dat nog niet zo Verdonkiaans is ingericht. Vlieg toch heen, lelijke stinkzwam.
pi_35692772
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach joh, kleine xenofobe cryptofascist, jou wordt toch helemaal niks gevraagd. Dat jij kotst op iedere minderheid is wel bekend en dat je nog mag posten heb je juist te denken aan het beleid van Fok dat nog niet zo Verdonkiaans is ingericht. Vlieg toch heen, lelijke stinkzwam.
Alleen op extreem-linkse staatsgevaarlijken als jij
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:52:22 #283
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35692799
Schopje POL dan maar?
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:53:25 #284
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35692825
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Sorry to say, maar Cultheld had wel een punt na aanleiding van de offtopic-vragen in dit topique.
pi_35692840
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:53 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Sorry to say, maar Cultheld had wel een punt na aanleiding van de offtopic-vragen in dit topique.
cultheld heeft nooit een punt, de verpauiperde kutdwerg.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:55:42 #286
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35692884
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Na aanleiding van deze opmerking, mag jij ook blij zijn dat Fok! niet 'Verdonkiaans' is ingericht.
pi_35692888
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt iets met dwergen of niet. Overigens speel jij constant op de man: Een teken van zwakte.

Liever een kutdwerg dan een kontreus
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:56:07 #288
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35692894
Geen ruzie maken lieve kijkbuiskinderen
pi_35692981
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:56 schreef PyTh het volgende:
Geen ruzie maken lieve kijkbuiskinderen
Pietje Alles goed met Mateja?
pi_35692995
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij hebt iets met dwergen of niet. Overigens speel jij constant op de man: Een teken van zwakte.
Hoe kan ik bij een achtergebleven kleuter als jou nou op de man spelen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:05:44 #291
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_35693159
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Pietje Alles goed met Mateja?

Alles goed ja, flinke knul geworden
pi_35693230
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe kan ik bij een achtergebleven kleuter als jou nou op de man spelen
Dat "als jou" doet het hem. Je bent te triest voor woorden omdat je op jouw leeftijd nog van dit soort reacties plaatst. Je maatschappelijke carriere is ongetwijfeld een flop en je bent onzeker van jezelf, dat kan niet missen. Sterker nog, als je mij face to face een xenofoob zou noemen, zou je een stoot tussen je ribben mogen verwachten, maar m'n moeder heeft me altijd geleerd dat ik geen wijven mag slaan.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:10:58 #293
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35693329
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef cultheld het volgende:

[..]
Sterker nog, als je mij face to face een xenofoob zou noemen, zou je een stoot tussen je ribben mogen verwachten, maar m'n moeder heeft me altijd geleerd dat ik geen wijven mag slaan.
A.M.A.B
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:14:46 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35693463
quote:

[..]

Dat "als jou" doet het hem. Je bent te triest voor woorden omdat je op jouw leeftijd nog van dit soort reacties plaatst. Je maatschappelijke carriere is ongetwijfeld een flop en je bent onzeker van jezelf, dat kan niet missen. Sterker nog, als je mij face to face een xenofoob zou noemen, zou je een stoot tussen je ribben mogen verwachten, maar m'n moeder heeft me altijd geleerd dat ik geen wijven mag slaan.
Hmm soms ben je wel vermakelijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:32:53 #295
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35694061
Cultheld heeft gewoon gelijk.
2000 light years from home
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:40:00 #296
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35694314
De laatste 20 reacties in dit topic zijn offtopic en Cultheld had een punt, dat er de verkeerde vragen gesteld werden op dat moment. Sommige mensen weigeren blijkbaar om weldenkend te denken..

Nu wel weer +1 offtopic reactie erbij.

Maar weer ontopic dan vanaf nu?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:45:27 #297
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35694472
Nee, Kalou wil niet meer procederen. Verdonk heeft gewonnen.

Kalou geen paspoort, die hoer terug naar Kosovo en die paar homo's ook terug naar Iran. Verdonk, topwijf.
A.M.A.B
pi_35695618
En waar is onze relnicht gebleven?
pi_35695770
quote:

[..]

Je beeld van nichten is een beetje verouderd. Ik blaas je omver ventje
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:23:46 #300
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35695776
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:45 schreef Cart_man het volgende:
Nee, Kalou wil niet meer procederen. Verdonk heeft gewonnen.

Kalou geen paspoort, die hoer terug naar Kosovo en die paar homo's ook terug naar Iran. Verdonk, topwijf.
Cartman die zich politiek uit . Het moet niet gekker worden.
2000 light years from home
pi_35695779
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waar is onze relnicht gebleven?
Hey - nog een xeno.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')