abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35145504
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Volgens mij is Ivoorkust sowieso een gesloten boek voor Salomon. Ze komen daar met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan
Hebben ze het vuur dan al uitgevonden in Ivoorkust?
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:12:47 #52
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35145975
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef M0NTANA het volgende:
Weet je wat het is, niet dat ik wil demoniseren, maar juist het intelligente volk is tegen Salomon Kalou in Oranje en het simpele volk reageert in de trant van: "Kalou moet in Oranje, worden we beter van!"
A.M.A.B
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:31:56 #53
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35146497
Ik blijf erbij dat het kalou alleen maar te doen is om snel weg te kunnen uit de Eredivisie om in de Spaanse,Italiaanse of Engelse competitie te kunnen spelen.
Als hij echt zo graag wil dan blijft hij nog 2 jaar hier in NL voetballen en dan is hij ook Nederlander en mag hij voor Oranje spelen.
Heeft hij trouwens zijn inburgeringscursus wel gehaald??? Hij spreekt echt beroerd Nederlands....

Anyway...RITA, LAAT JE NIET KISTEN!!!!
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:30:36 #54
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35150136
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al is het wellicht in strijd met de regels van bijvoorbeeld de EU, maar de FIFA moet gewoon beslissen dat je alleen mag voetballen voor het land van je éérste nationaliteit (bij een dubbele nationaliteit) en dus wordt er na je geboorte al besloten voor welk land je in de toekomst zal uitkomen.
Precies. Bovendien, tegen welke regels is het? Het nationale team is niet je werkgever ofzo. Het nationale team is iets waarvoor je wordt uitgekozen om je eigen land te vertegenwoordig bij een vrijwilig toernooitje.
En daar mogen import Ivorianen die alleen het NLse paspoort willen om zo snel naar de Premier League te kunnen niet aan meedoen.
pi_35150441
Nog steeds tegen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:03:34 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35178731
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Stpan het volgende:

[..]

Precies. Bovendien, tegen welke regels is het? Het nationale team is niet je werkgever ofzo. Het nationale team is iets waarvoor je wordt uitgekozen om je eigen land te vertegenwoordig bij een vrijwilig toernooitje.
En daar mogen import Ivorianen die alleen het NLse paspoort willen om zo snel naar de Premier League te kunnen niet aan meedoen.
Daarom! Bij clubvoetbal spreek je over werkgevers, krijg je betaald en worden teams op alle mogelijke manieren samengesteld, bij interlandvoetbal moet het om de eer gaan, de eer van je vaderland.

En je hebt maar één vaderland, dat lijkt me duidelijk!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:45:59 #57
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35181087
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik blijf erbij dat het kalou alleen maar te doen is om snel weg te kunnen uit de Eredivisie om in de Spaanse,Italiaanse of Engelse competitie te kunnen spelen.
Als hij echt zo graag wil dan blijft hij nog 2 jaar hier in NL voetballen en dan is hij ook Nederlander en mag hij voor Oranje spelen.
Heeft hij trouwens zijn inburgeringscursus wel gehaald??? Hij spreekt echt beroerd Nederlands....

Ben het volledig met je eens
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:11:30 #58
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_35192405
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:45 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Ben het volledig met je eens
Ja en op zo`n manier hoeven ze van mij geen Wereld Kampioen te worden, gewoon met nederlanders en niet met de hulp van geforceerde naturalisaties of whatever.
Ado is the pride of Holland!
pi_35195367
goede TT
Haleloeja
pi_35195464
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:

Amen....tuurlijk is het 'm daar om te doen....Dan willen meer clubs hem en kan hij ook naar grotere clubs. Ik bedoel....hij kan nu met Ivoorkust net zo goed op het WK spelen en dat is ook een goed team....

Daarbij speeltie erg verrot Nederlands en zie ik hem nét als veel (goede) buitenlandse spelers. En die 'super' kwaliteiten vallen ook wel mee hoor....

Gewoon niet naturaliseren die gast...
Haleloeja
pi_35195561
Ik ben 1 van de weinigen die voor is zie ik wel weer

f*uck rita, aso wijf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_35197405
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:26 schreef venomsnake het volgende:

f*uck rita, aso wijf
wat is je argument voor dan Alleen omdat het 'zo'n goede voetballer is' ? Ga toch weg joh.....dan had je in het verleden ook wel meer buitenlanders, Nederlander, kunnen maken...

die gast spreekt geen normale zin Nederlands, zal hier nog maar een jaar wonen (want dan kanie naar Topclub)....zoiets wil je toch niet in het NEDERLANDS-elftal
Haleloeja
pi_35197706
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:26 schreef venomsnake het volgende:

f*uck rita, aso wijf
Nee hoor, volgens mij zijn de meesten voor. alleen schreeuwen die wat minder.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:53:13 #64
13581 vinnyb
Enjoy Incubus!
pi_35546515
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Stpan het volgende:

[..]

Uhm, het is juist zo dat v Basten Kalou heeft gevraagd of hij Nederlander zou willen worden. Als v Basten dit nooit had gevraagd zou het zomaar kunnen dat hij nooit een naturalisatieproces had gestart. Die gozer is gewoon fan van v Basten, en toen v Basten aan Kalou vroeg of hij Nederlander wilde worden was hij vereerd, en stemde hij in!
I dig my toes into the sand, the ocean looks like a thousand diamonds strewn across a blue blanket.
I lean against the wind, pretend that I am weightless, and in this moment I am happy...happy!
  maandag 27 februari 2006 @ 17:26:11 #65
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35547624
Ik neem het Kalou niet kwalijk dat hij NL wil worden, ik neem het Van Basten kwalijk dat hij de tradities van een landentoernooi verkwanselt om een reserve rechtsbuiten te hebben! En het is aan Verdonk om dit te doorzien en hier een stokje voor te steken. Is ze normaal ook heel goed in!
  maandag 27 februari 2006 @ 17:51:01 #66
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35548388
RITA!!!!!

pi_35548421
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:51 schreef DeTolk het volgende:
RITA!!!!!

pi_35548448
Wanneer komt ze met een nieuwe uitspraak eigenlijk? Dat had toch al vorige week moeten zijn?
  maandag 27 februari 2006 @ 18:41:28 #69
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35549877
quote:
Ivoorkust dreigt WK links te laten liggen

27/2/2006 17:57

Ivoorkust zou komende zomer best eens kunnen ontbreken op het WK in Duitsland. De voorzitter van de nationale voetbalbond dreigt zijn ploeg terug te trekken als de situatie in het Afrikaanse land niet verbetert.

'Als het eind mei niet beter gaat, spelen de Olifanten niet mee op het wereldkampioenschap', dreigde Jacques Anouma hardop. 'We willen dat succes van onze ploeg de inwoners van Ivoorkust verenigt, om een echte toenadering te bewerkstelligen. Maar helaas is er geen licht aan de horizon.'

Anouma lijkt het machtsmiddel van terugtrekking te gebruiken om het verdeelde land wakker te schudden. 'Laten we de wapens toch neerleggen en ons verzoenen met elkaar. Wat voor nut heeft het WK als er geen vrede is in ons land? Zonder vrede geen glorie.'

Ivoorkust beleeft al sinds september 2002 roerige tijden. In het noorden heersen de rebellen, in het zuiden de militairen.

Ivoorkust plaatste zich voor het eerst voor een eindronde van het WK. In Groep C stuit het op Nederland, Argentinië en Servië en Montenegro.
Dus waarschijnlijk sowiezo geen WK voor Salomon
pi_35555266
quote:
Kalou moet blokken voor inburgeringsexamen

27/2/2006 20:46

EXCLUSIEF - Salomon Kalou is druk aan het studeren om te slagen voor zijn inburgeringsexamen. Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie wil de Feyenoord-aanvaller uit Ivoorkust eerst met goed gevolg de test zien doorstaan voordat ze hem versneld Nederlander laat worden.

Kalou zakte eerder voor het examen al beweert burgemeester Ivo Opstelden dat de buitenspeler voldoende is ingeburgerd. Verdonk weigerde al twee keer de versnelde procedure voor de twintigjarige aanvaller te gebruiken. De rechter tikte haar telkens op de vingers omdat zij niet goed motiveerde waarom Kalou niet vlot een Nederlands paspoort kan krijgen.
In elk geval al iets om het een beetje meer gerechtvaardigd te maken. Had ze alleen geen onverwachte overhoring kunnen doen, bijv om een uurtje of 11 op een maandagavond?
pi_35555528
Hij wordt dus Nederlander.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 27 februari 2006 @ 21:12:01 #72
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35555560
Benieuwd wie hem de antwoorden toe zal schuiven...
A.M.A.B
  maandag 27 februari 2006 @ 21:16:49 #73
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_35555758
quote:
27-02-2006: Salomon Kalou moet inburgeringsexamen afleggen
[Bron: FR-Fans.nl]

Volgens Johan Derksen heeft het Ministerie van Justitie geïnformeerd bij Marco van Basten wanneer hij de definitieve selectie voor het Wk moet inleveren, dit in verband met de versnelde neutralisatie van Salomon Kalou. De jonge aanvaller van Feyenoord moet voor die tijd nog een inburgerings examen afleggen. Of hij het Nederlands burgerschap dan alsnog krijgt ligt nog steeds aan de keuze van minister Rita Verdonk.
is dit waar
voor feyenoord, kalou en waarschijnlijk ook het nederlands elftal is het goed als hij mag spelen. Of ik het eigenlijk wel wil is een tweede... moeilijke vraag...
maar het zou wel belachelijk zijn als de rechter al meerdere keren heeft aangegeven dat verdonk fout zit en hij zou zijn examen gewoon halen, dat zo'n mens in der eentje het nog kan blokkeren ondanks dat ze daar geen juridische middelen voor heeft. als dat wel kan kan salomon het WK vergeten want dan geeft ze waarschijnlijk gewoon niet op tijd toe omdat het een prestigekwestie is geworden
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:17:08 #74
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35564942
Lekker zwaar maken dat examen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 08:18:36 #75
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35564953
Verdonk heeft ten alle tijde het laatste woord in deze kwestie...dus ja dat klopt.
Ze moet het één en ander alleen beter onderbouwen. Daarom wilt ze nu expleciet dat Kalou slaagt voor het examen, dat is dus een duidelijke doelstelling. Als kalou het niet haalt heeft tie pech, halt tie het wel dan krijgt hij z'n papiertje.

stiekem hoop ik dat hij zakt
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')