Hebben ze het vuur dan al uitgevonden in Ivoorkust?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij is Ivoorkust sowieso een gesloten boek voor Salomon. Ze komen daar met hooivorken en brandende fakkels achter hem aan
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef M0NTANA het volgende:
Weet je wat het is, niet dat ik wil demoniseren, maar juist het intelligente volk is tegen Salomon Kalou in Oranje en het simpele volk reageert in de trant van: "Kalou moet in Oranje, worden we beter van!"
Precies. Bovendien, tegen welke regels is het? Het nationale team is niet je werkgever ofzo. Het nationale team is iets waarvoor je wordt uitgekozen om je eigen land te vertegenwoordig bij een vrijwilig toernooitje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al is het wellicht in strijd met de regels van bijvoorbeeld de EU, maar de FIFA moet gewoon beslissen dat je alleen mag voetballen voor het land van je éérste nationaliteit (bij een dubbele nationaliteit) en dus wordt er na je geboorte al besloten voor welk land je in de toekomst zal uitkomen.
Daarom! Bij clubvoetbal spreek je over werkgevers, krijg je betaald en worden teams op alle mogelijke manieren samengesteld, bij interlandvoetbal moet het om de eer gaan, de eer van je vaderland.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Stpan het volgende:
[..]
Precies. Bovendien, tegen welke regels is het? Het nationale team is niet je werkgever ofzo. Het nationale team is iets waarvoor je wordt uitgekozen om je eigen land te vertegenwoordig bij een vrijwilig toernooitje.
En daar mogen import Ivorianen die alleen het NLse paspoort willen om zo snel naar de Premier League te kunnen niet aan meedoen.![]()
Ben het volledig met je eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik blijf erbij dat het kalou alleen maar te doen is om snel weg te kunnen uit de Eredivisie om in de Spaanse,Italiaanse of Engelse competitie te kunnen spelen.
Als hij echt zo graag wil dan blijft hij nog 2 jaar hier in NL voetballen en dan is hij ook Nederlander en mag hij voor Oranje spelen.
Heeft hij trouwens zijn inburgeringscursus wel gehaald??? Hij spreekt echt beroerd Nederlands....
Anyway...RITA, LAAT JE NIET KISTEN!!!!
Ja en op zo`n manier hoeven ze van mij geen Wereld Kampioen te worden, gewoon met nederlanders en niet met de hulp van geforceerde naturalisaties of whatever.quote:
Amen....tuurlijk is het 'm daar om te doen....Dan willen meer clubs hem en kan hij ook naar grotere clubs. Ik bedoel....hij kan nu met Ivoorkust net zo goed op het WK spelen en dat is ook een goed team....quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik blijf erbij dat het kalou alleen maar te doen is om snel weg te kunnen uit de Eredivisie om in de Spaanse,Italiaanse of Engelse competitie te kunnen spelen.
Als hij echt zo graag wil dan blijft hij nog 2 jaar hier in NL voetballen en dan is hij ook Nederlander en mag hij voor Oranje spelen.
Heeft hij trouwens zijn inburgeringscursus wel gehaald??? Hij spreekt echt beroerd Nederlands....
Anyway...RITA, LAAT JE NIET KISTEN!!!!
wat is je argument voor danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:26 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben 1 van de weinigen die voor is zie ik wel weer![]()
f*uck rita, aso wijf
Nee hoor, volgens mij zijn de meesten voor. alleen schreeuwen die wat minder.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:26 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben 1 van de weinigen die voor is zie ik wel weer![]()
f*uck rita, aso wijf
Uhm, het is juist zo dat v Basten Kalou heeft gevraagd of hij Nederlander zou willen worden. Als v Basten dit nooit had gevraagd zou het zomaar kunnen dat hij nooit een naturalisatieproces had gestart. Die gozer is gewoon fan van v Basten, en toen v Basten aan Kalou vroeg of hij Nederlander wilde worden was hij vereerd, en stemde hij in!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Stpan het volgende:
[..]
Precies. Bovendien, tegen welke regels is het? Het nationale team is niet je werkgever ofzo. Het nationale team is iets waarvoor je wordt uitgekozen om je eigen land te vertegenwoordig bij een vrijwilig toernooitje.
En daar mogen import Ivorianen die alleen het NLse paspoort willen om zo snel naar de Premier League te kunnen niet aan meedoen.![]()
Dus waarschijnlijk sowiezo geen WK voor Salomonquote:Ivoorkust dreigt WK links te laten liggen
27/2/2006 17:57
Ivoorkust zou komende zomer best eens kunnen ontbreken op het WK in Duitsland. De voorzitter van de nationale voetbalbond dreigt zijn ploeg terug te trekken als de situatie in het Afrikaanse land niet verbetert.
'Als het eind mei niet beter gaat, spelen de Olifanten niet mee op het wereldkampioenschap', dreigde Jacques Anouma hardop. 'We willen dat succes van onze ploeg de inwoners van Ivoorkust verenigt, om een echte toenadering te bewerkstelligen. Maar helaas is er geen licht aan de horizon.'
Anouma lijkt het machtsmiddel van terugtrekking te gebruiken om het verdeelde land wakker te schudden. 'Laten we de wapens toch neerleggen en ons verzoenen met elkaar. Wat voor nut heeft het WK als er geen vrede is in ons land? Zonder vrede geen glorie.'
Ivoorkust beleeft al sinds september 2002 roerige tijden. In het noorden heersen de rebellen, in het zuiden de militairen.
Ivoorkust plaatste zich voor het eerst voor een eindronde van het WK. In Groep C stuit het op Nederland, Argentinië en Servië en Montenegro.
In elk geval al iets om het een beetje meer gerechtvaardigd te maken. Had ze alleen geen onverwachte overhoring kunnen doen, bijv om een uurtje of 11 op een maandagavond?quote:Kalou moet blokken voor inburgeringsexamen
27/2/2006 20:46
EXCLUSIEF - Salomon Kalou is druk aan het studeren om te slagen voor zijn inburgeringsexamen. Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie wil de Feyenoord-aanvaller uit Ivoorkust eerst met goed gevolg de test zien doorstaan voordat ze hem versneld Nederlander laat worden.
Kalou zakte eerder voor het examen al beweert burgemeester Ivo Opstelden dat de buitenspeler voldoende is ingeburgerd. Verdonk weigerde al twee keer de versnelde procedure voor de twintigjarige aanvaller te gebruiken. De rechter tikte haar telkens op de vingers omdat zij niet goed motiveerde waarom Kalou niet vlot een Nederlands paspoort kan krijgen.
is dit waarquote:27-02-2006: Salomon Kalou moet inburgeringsexamen afleggen
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens Johan Derksen heeft het Ministerie van Justitie geïnformeerd bij Marco van Basten wanneer hij de definitieve selectie voor het Wk moet inleveren, dit in verband met de versnelde neutralisatie van Salomon Kalou. De jonge aanvaller van Feyenoord moet voor die tijd nog een inburgerings examen afleggen. Of hij het Nederlands burgerschap dan alsnog krijgt ligt nog steeds aan de keuze van minister Rita Verdonk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |