Is hier al vanaf z'n 12e geloof ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef Tomhoog het volgende:
En wat nou als De Guzman ook versneld Nederlander wilt worden? Of is hij hier al zolang?
Volgens mij is hij wel een toegevoegde waarde over een paar jaar..
Dus kan hij binnen een dag Nederlander zijn? als het warequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is hier al vanaf z'n 12e geloof ik![]()
Doe jij hem dan maar eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:51 schreef SCH het volgende:
Wauw, een topic vol mensen die het land uit moeten
Ik was hogerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe jij hem dan maar eens.
4.7 hier![]()
Hey, mijn internettijd zit er opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:00 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe hoog was jij dan???
Ze is inderdaad de enige vent in het kabinetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:42 schreef Cart_man het volgende:
Lekker standvastig die Verdonk.
Eerst dat wijf terug naar Kosovo schoppen en nu Kalou weer tegenwerken.
Hoe wil 'ie dit ooit doen (mocht hij die toets halen), een belangrijke reden om de NL-nationaliteit te krijgen is om beter in de markt te liggen voor Europese clubs..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef daaaaan het volgende:
Als Kalou echter de naturalisatietoets zou halen, en zou bewijzen dat hij zich ‘blijvend in Nederland wil vestigen’ zou zij eventueel alsnog het verzoek willen toewijzen.
v Basten gaat er gewoon naast zitten en de hele tijd spiekbriefjes doorgeven en de antwoorden voor zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:14 schreef Dos37 het volgende:
gewoon terecht dat ie zo'n cursus moet doen.
Dirk Kuijt.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:12 schreef Cart_man het volgende:
Benieuwd wie hem de antwoorden toe zal schuiven...
Dat word lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Johan Cruijff bij Barend en van Dorp over deze kwestie.
Arcee er zijn regels dat bij uitzonderlijke prestaties de normale wetgeving anders kan worden geïnterpreteerd. Bij bewezen extra toevoeging aan de Nederlandse samenleving word je gewoon Nederlander.quote:
Wat is er zo bijzonder aan Kalou? Oh ja, hij pakt soms 'es een doelpuntje mee, maar dat is het dan ook wel. Cruijff en Van Basten realiseren zich dat misschien ook wel, maar het is hun eer natuurlijk te na om nu nog te gaan zeggen dat we die hele Kalou helemaal niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
Arcee er zijn regels dat bij uitzonderlijke prestaties de normale wetgeving anders kan worden geïnterpreteerd. Bij bewezen extra toevoeging aan de Nederlandse samenleving word je gewoon Nederlander.
Er zijn meer dan een miljoen voetballers in Nederland. Als Cruijff en van Basten je dan scharen onder de 16 beste spelers die Nederland heeft. Vraag ik me af waar die regel voor in het leven is geroepen.
1. Hij is al eens gezakt voor zijn inburgeringscursus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arcee er zijn regels dat bij uitzonderlijke prestaties de normale wetgeving anders kan worden geïnterpreteerd. Bij bewezen extra toevoeging aan de Nederlandse samenleving word je gewoon Nederlander.
Er zijn meer dan een miljoen voetballers in Nederland. Als Cruijff en van Basten je dan scharen onder de 16 beste spelers die Nederland heeft. Vraag ik me af waar die regel voor in het leven is geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |