Inderdaad... Oliveiraquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:44 schreef Mennosson het volgende:
Ik vind dat Kalou geen Nederlander mag worden. Gewoon aan de regels voldoen en je kunt je paspoort krijgen, zo niet....geen paspoort.
Vond het altijd achterlijk van België met hun genaturalisserde spelers en nu omdat Kalou goed kan ballen en oranje naar het WK gaat moet het maar kunnen?
Ben het niet altijd eens met Verdonk, mag van mij best milder maar als je een harde lijn kiest moet je die vasthouden en geen uitzondering maken omdat iemand een idool is voor sommige mensen.
En waarom die wel, regels zijn regels!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Laat dan maar dat kroatische meisje blijven om dr school af te maken
Ik weet nog dat ik aan mijn vader vroeg: 'Pa, die Oliveira is dat een belg? Nee dat is een Braziiaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad... Oliveira![]()
Ik bedoel dat ik liever haar zie blijven dan hem...quote:
Zoals t hoortquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:34 schreef jpg97 het volgende:
alwaar zij na elke verloren wedstrijd half gestenigd worden
dus als je geen inhoudelijke opmerkingen kan maken of alleen maar de media kan nablaten, dan ga je maar over haar uiterlijk beginnen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ze is lelijk, niet consequent en erg lelijk
Dat wordt hij alleen maar als hij hier nog 2.5 jaar blijft wonen en anders niet..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Sowieso wordt die jongen over een paar jaar Nederlander, of dat versnelde proces er nou komt of niet. Misschien haalt ie zelfs het komende EK wel...
Waar heb jij het over? Ik vind haar echt lelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus als je geen inhoudelijke opmerkingen kan maken of alleen maar de media kan nablaten, dan ga je maar over haar uiterlijk beginnen?
Je denkt dat Kalou nog 2,5 jaar in Nederland voetbalt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Sowieso wordt die jongen over een paar jaar Nederlander, of dat versnelde proces er nou komt of niet. Misschien haalt ie zelfs het komende EK wel...
Het is mogelijk, Nederlandse clubs doen het redelijk internationaal en Feijenoord heeft doorgroei-potentie (Kuijt blijft, Guzman, Hofs, Greene en Vlaar worden alsmaar beter). Of hij gaat naar PSV, waar hij nog veel kan leren van misschien wel RVN. Ik denk dat Kalou regelmatig contact heeft met vBasten, en die is juist tegen een overhaaste stap naar de grotere competities (Zie Kromkamp). Oftewel hij heeft het hier naar zijn zin, hij is jong en kan zich hier nog ontwikkelen, heeft hier een basisplaats en kan dan over 2 jaar naar het buitenland om over 8 jaar weer terugtekeren en de familie Kalou te stichten in Rotterdam.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je denkt dat Kalou nog 2,5 jaar in Nederland voetbalt?
Ik vind niet dat je kan zeggen dat Kromkamp te vroeg een switch heeft gemaakt. Hij was 25 toen hij naar het buitenland ging wat een prima leeftijd is: 2 jaar GGD ervaring, 5 jaar HCE ervaring+ Europese en Interland ervaring.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:07 schreef peksin het volgende:
[..]
Het is mogelijk, Nederlandse clubs doen het redelijk internationaal en Feijenoord heeft doorgroei-potentie (Kuijt blijft, Guzman, Hofs, Greene en Vlaar worden alsmaar beter). Of hij gaat naar PSV, waar hij nog veel kan leren van misschien wel RVN. Ik denk dat Kalou regelmatig contact heeft met vBasten, en die is juist tegen een overhaaste stap naar de grotere competities (Zie Kromkamp). Oftewel hij heeft het hier naar zijn zin, hij is jong en kan zich hier nog ontwikkelen, heeft hier een basisplaats en kan dan over 2 jaar naar het buitenland om over 8 jaar weer terugtekeren en de familie Kalou te stichten in Rotterdam.
omdat zij toevallig het voor elkaar kreeg om dmv 'fraude' (ze was al uitgezet en is teruggekomen onder een frans toeristenvisum oid) hier te blijven tot relatief kort voor haar examen heeft ze het recht om hier te blijven?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad... Oliveira![]()
Ik kijk er sowieso uit menselijk oogpunt. Van mij mag Kalou best nederlander worden, zolang hij maar niet in het Nederlandselftal komtquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:08 schreef Fok_you het volgende:
[..]
omdat zij toevallig het voor elkaar kreeg om dmv 'fraude' (ze was al uitgezet en is teruggekomen onder een frans toeristenvisum oid) hier te blijven tot relatief kort voor haar examen heeft ze het recht om hier te blijven?ze zouden haar moeten laten betalen voor wat ze al heeft geprofiteerd
![]()
opzich uit menselijk oogpunt zou ik het niet erg vinden als ze nog even der school af kon maken overigens, maar ze heeft er bij de wet absoluut minder recht op.
verder zie ik niet wat die zaak met deze zaak te maken heeft, het is geen 'of persoon a of persoon b' het zijn totaal losstaande zaken![]()
Dan zal je zou vragen of je Kalou bij Feyenoord hebt zien spelen dit seizoen.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:45 schreef tong80 het volgende:
Rita heb je de eerste helft gezien ?
Zo ja durf je nog steeds met de hand op je hart te beweren dat Kalou geen toegevoegde waarde is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |