Robben schijnt ook verzekerd te zijn van een basisplaats omdat het allebei spelers zijn die met een individuele actie een wedstrijd kunnen belissen. Zoiets stond tenminste ergens op VI.nl laatst.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Arcee!! Van Basten heeft gewoon een raar spelletje gespeeld. Dan zou Kalou als enige verzekerd zijn van een basisplaats, wat een onzin!!
Dan gan we die naturaliserenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat iedereen in Kalou een rechtsbuiten ziet terwijl hij daar nooit speelt. Z'n broer, die speelde rechtsbuiten.
Ik noemde Kuijt als voetballer, die als rechtsbuiten of welke positie dan ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Kalou is wel degelijk de onbrekende schakel. Met hem op rechts en Robben op links kunnen we 4-3-3 spelen hetgeen Marco wilt. Kalou is een uitzonderlijk talentvolle voetballer die zelfs in het Nederlands elftal van toegevoegde waarde is. Jij noemt Kuijt als rechtsbuiten en daaruit blijkt idd dat voetballen niet je favoriete sport is.
En voetballen is jouw favoriete sport, Tong?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat iedereen in Kalou een rechtsbuiten ziet terwijl hij daar nooit speelt. Z'n broer, die speelde rechtsbuiten.
Juist. Dat is een spits en is een noodoplossing als rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik noemde Kuijt als voetballer, die als rechtsbuiten of welke positie dan ook.
Leuk, maar Kalou is helaas geen Nederlander. Talent dat we zelf niet hebben hoeven niet uit het buitenland te gaan halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Kalou is wel degelijk de onbrekende schakel. Met hem op rechts en Robben op links kunnen we 4-3-3 spelen hetgeen Marco wilt.
Waarom wil je Kuijt kwijt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Kuijt zou niet misstaan in de Mannschaft, kunnen we die nog kwijt?
Volgens mij is het naturaliseren van iemand uit de Ivoorkust een noodoplossing.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Juist. Dat is een spits en is een noodoplossing als rechtsbuiten.
Ne hoor, dat is een extra toevoeging.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij is het naturaliseren van iemand uit de Ivoorkust een noodoplossing.
Wat dacht jij dan, dat hij bij feyenoord blijft? Die is volgend seizoen op zeker weg. Daarom slaat het ook helemaal nergens op. Verdonk doet het nederlands voetbal een goede zaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:12 schreef Funkytrip het volgende:
Maar stel....stel dat Rita toch toegeeft of dat de rechter definitief in het voordeel van Kalou beslist...
Stel dat Kalou na het WK direct voor een vet bedrag naar Italie gaat... Dan gaan een aantal mensen zich toch behoorlijk genaaid voelen. Wellicht dat dit zelfs gaat leiden tot nog strengere regels voor een versnelde procedure. Zodat uiteindelijk Kalou het voor toekomstige sporttalenten verkloot.
Ik zou er dan een nare smaak aan overhouden (toch weer zo'n k*tallochtoon die misbruik maakt van onze rechtsstaat en zich daarin gesteund weet door mensen als Cruyff & San Marco)
En daar heeft ze gelijk in. Heeft hij tijd zat voor gehad als profvoetballer. Veel meer dan een illegale schoenmaker die zich de pleuris werkt voor zijn geld. Als Kalou zo graag wil, was hij allang klaar geweest met die cursus. Maar hij denkt met z'n sterrenstatus wel weer makkelijk door de procedure te komenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdonk nu op Ned 3 bij Mingelen. Zegt ze met een glimlach: had meneer Kalou maar eerder aan de toets moeten beginnen, dan hadden we dat al achter de rug gehad.
Ik vind deze 2 punten tegenstrijdig, wie zegt dat het bij een speler blijft, maar niet wie zegt dat hij na het WK in het buitenland speelt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Redenen om Kalou niet mee te nemen:
- Geen Nederlander, heeft niets met Nederland, kan nauwelijks Nederlands praten
- Als er een schaap over de dam is... Wie zegt dat het bij deze speler blijft? Straks zitten we met een Nederlands Elftal met buitenlanders. Wat heeft het dan nog voor zin?
- Vertrekt na het WK naar het buitenland.
- Kuyt is een beter alternatief ondanks dat het geen buitenspeler is. Met zijn enthousiasme heeft hij zeker een meerwaarde.
- Heeft absoluut geen reden om niet voor zijn eigen land te voetballen.
- Is nu al zeker van een basisplaats op het WK zonder ook maar een minuut te spelen.
- Overschatte speler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |