abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35586761
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Arcee!! Van Basten heeft gewoon een raar spelletje gespeeld. Dan zou Kalou als enige verzekerd zijn van een basisplaats, wat een onzin!!
Robben schijnt ook verzekerd te zijn van een basisplaats omdat het allebei spelers zijn die met een individuele actie een wedstrijd kunnen belissen. Zoiets stond tenminste ergens op VI.nl laatst.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 21:15:32 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_35586765
Kalou is wel degelijk de onbrekende schakel. Met hem op rechts en Robben op links kunnen we 4-3-3 spelen hetgeen Marco wilt. Kalou is een uitzonderlijk talentvolle voetballer die zelfs in het Nederlands elftal van toegevoegde waarde is. Jij noemt Kuijt als rechtsbuiten en daaruit blijkt idd dat voetballen niet je favoriete sport is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35586810
Ik vind het trouwens wel vreemd dat iedereen in Kalou een rechtsbuiten ziet terwijl hij daar nooit speelt. Z'n broer, die speelde rechtsbuiten.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 21:17:58 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_35586851
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat iedereen in Kalou een rechtsbuiten ziet terwijl hij daar nooit speelt. Z'n broer, die speelde rechtsbuiten.
Dan gan we die naturaliseren

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 21:19:26 #155
862 Arcee
Look closer
pi_35586913
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Kalou is wel degelijk de onbrekende schakel. Met hem op rechts en Robben op links kunnen we 4-3-3 spelen hetgeen Marco wilt. Kalou is een uitzonderlijk talentvolle voetballer die zelfs in het Nederlands elftal van toegevoegde waarde is. Jij noemt Kuijt als rechtsbuiten en daaruit blijkt idd dat voetballen niet je favoriete sport is.

Ik noemde Kuijt als voetballer, die als rechtsbuiten of welke positie dan ook.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 21:19:57 #156
862 Arcee
Look closer
pi_35586936
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
En voetballen is jouw favoriete sport, Tong?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 21:20:19 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_35586948
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik noemde Kuijt als voetballer, die als rechtsbuiten of welke positie dan ook.
Juist. Dat is een spits en is een noodoplossing als rechtsbuiten.

pi_35586956
Kuijt zou niet misstaan in de Mannschaft, kunnen we die nog kwijt?
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 21:21:30 #159
862 Arcee
Look closer
pi_35587003
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Kalou is wel degelijk de onbrekende schakel. Met hem op rechts en Robben op links kunnen we 4-3-3 spelen hetgeen Marco wilt.
Leuk, maar Kalou is helaas geen Nederlander. Talent dat we zelf niet hebben hoeven niet uit het buitenland te gaan halen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:21:31 #160
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35587006
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Kuijt zou niet misstaan in de Mannschaft, kunnen we die nog kwijt?
Waarom wil je Kuijt kwijt?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 21:22:47 #161
862 Arcee
Look closer
pi_35587045
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Juist. Dat is een spits en is een noodoplossing als rechtsbuiten.

Volgens mij is het naturaliseren van iemand uit de Ivoorkust een noodoplossing.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 februari 2006 @ 21:27:40 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_35587246
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef Arcee het volgende:

[..]

Volgens mij is het naturaliseren van iemand uit de Ivoorkust een noodoplossing.
Ne hoor, dat is een extra toevoeging.

dinsdag 28 februari 2006 @ 22:12:00 #163
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35588992
Maar stel....stel dat Rita toch toegeeft of dat de rechter definitief in het voordeel van Kalou beslist...

Stel dat Kalou na het WK direct voor een vet bedrag naar Italie gaat... Dan gaan een aantal mensen zich toch behoorlijk genaaid voelen. Wellicht dat dit zelfs gaat leiden tot nog strengere regels voor een versnelde procedure. Zodat uiteindelijk Kalou het voor toekomstige sporttalenten verkloot.

Ik zou er dan een nare smaak aan overhouden (toch weer zo'n k*tallochtoon die misbruik maakt van onze rechtsstaat en zich daarin gesteund weet door mensen als Cruyff & San Marco)
Nu met gitaar!
pi_35589182
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:12 schreef Funkytrip het volgende:
Maar stel....stel dat Rita toch toegeeft of dat de rechter definitief in het voordeel van Kalou beslist...

Stel dat Kalou na het WK direct voor een vet bedrag naar Italie gaat... Dan gaan een aantal mensen zich toch behoorlijk genaaid voelen. Wellicht dat dit zelfs gaat leiden tot nog strengere regels voor een versnelde procedure. Zodat uiteindelijk Kalou het voor toekomstige sporttalenten verkloot.

Ik zou er dan een nare smaak aan overhouden (toch weer zo'n k*tallochtoon die misbruik maakt van onze rechtsstaat en zich daarin gesteund weet door mensen als Cruyff & San Marco)
Wat dacht jij dan, dat hij bij feyenoord blijft? Die is volgend seizoen op zeker weg. Daarom slaat het ook helemaal nergens op. Verdonk doet het nederlands voetbal een goede zaak.
Houd van een lijntje.
pi_35589502
Verdonk nu op Ned 3 bij Mingelen. Zegt ze met een glimlach: had meneer Kalou maar eerder aan de toets moeten beginnen, dan hadden we dat al achter de rug gehad.
That's all folks!
pi_35589799
Redenen om Kalou niet mee te nemen:

- Geen Nederlander, heeft niets met Nederland, kan nauwelijks Nederlands praten
- Als er een schaap over de dam is... Wie zegt dat het bij deze speler blijft? Straks zitten we met een Nederlands Elftal met buitenlanders. Wat heeft het dan nog voor zin?
- Vertrekt na het WK naar het buitenland.
- Kuyt is een beter alternatief ondanks dat het geen buitenspeler is. Met zijn enthousiasme heeft hij zeker een meerwaarde.
- Heeft absoluut geen reden om niet voor zijn eigen land te voetballen.
- Is nu al zeker van een basisplaats op het WK zonder ook maar een minuut te spelen.
- Overschatte speler
Houd van een lijntje.
pi_35589875
Op het laatste punt na ben ik het met je eens Erwtensoep. Een meerwaarde heeft hij nog niet, maar overschat wordt hij ook niet.
That's all folks!
pi_35589925
Laat ik het zo zeggen, hij is niet van het kaliber Robben dat hij op zeker een basisplaats verdient.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:52:32 #169
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_35590680
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdonk nu op Ned 3 bij Mingelen. Zegt ze met een glimlach: had meneer Kalou maar eerder aan de toets moeten beginnen, dan hadden we dat al achter de rug gehad.
En daar heeft ze gelijk in. Heeft hij tijd zat voor gehad als profvoetballer. Veel meer dan een illegale schoenmaker die zich de pleuris werkt voor zijn geld. Als Kalou zo graag wil, was hij allang klaar geweest met die cursus. Maar hij denkt met z'n sterrenstatus wel weer makkelijk door de procedure te komen

Dat van dat langdurig in Nederland vestigen blijf ik vermakelijk vinden: Kalou is natuurlijk direct weg als hij 'Nederlander' en international is.

Goed zo Rita ( ), in dit geval lekker je poot stijf houden.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_35590731
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Redenen om Kalou niet mee te nemen:

- Geen Nederlander, heeft niets met Nederland, kan nauwelijks Nederlands praten
- Als er een schaap over de dam is... Wie zegt dat het bij deze speler blijft? Straks zitten we met een Nederlands Elftal met buitenlanders. Wat heeft het dan nog voor zin?
- Vertrekt na het WK naar het buitenland.

- Kuyt is een beter alternatief ondanks dat het geen buitenspeler is. Met zijn enthousiasme heeft hij zeker een meerwaarde.
- Heeft absoluut geen reden om niet voor zijn eigen land te voetballen.
- Is nu al zeker van een basisplaats op het WK zonder ook maar een minuut te spelen.
- Overschatte speler
Ik vind deze 2 punten tegenstrijdig, wie zegt dat het bij een speler blijft, maar niet wie zegt dat hij na het WK in het buitenland speelt?
pi_35590904
Ik snap even niet wat je bedoeld
Houd van een lijntje.
pi_35590982
Je bent er wel zeker van dat ie na het WK in het buitenland speelt, maar je vraagt je wel af of alleen Kalou maar Nederlander wordt en er niet nog meer volgen. Hoe weet je het ene zo zeker en het andere niet?
pi_35591224
Ik zie je het verband tussen die 2 punten niet maar goed. Ik weet zeker dat Kalou weg wil, dus mocht hij toch in Nederland blijven dan is psv de enige mogelijkheid. Anders is het een ritje naar het buitenland. Of er meer zullen volgen weet ik niet, maar als het zo makkelijk gaat zie ik het wel gebeuren.
Houd van een lijntje.
pi_35591263
Of hij weg gaat is speculatie, dat kan je niet zeker weten, net zoals of er nog meer spelers genaturaliseerd worden na Kalou. In je ene punt neem je de veronderstelling wel aan en in de andere niet.
pi_35591350
Ik kan het niet zeker weten, maar de kans bestaat wel degelijk.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')