nu golfer over koorts begint: Axel is tijdens het weekeinde weg ziek geweest en hield geen eten binnenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef pascalheister het volgende:
maar verder alles goed az?
de hele maaltijd op of ook een deel in jouw gezicht gesmeerd?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu golfer over koorts begint: Axel is tijdens het weekeinde weg ziek geweest en hield geen eten binnen
Positief punt van vanavond is dat hij de complete avondmaaltijd binnen heeft gehouden en nu heerlijk in een dikke slaapzak ligt te slapen![]()
* Againzender gaat even in de oven naast de pizza zitten
verrassenderwijs heeft hij mij niet besmeurd deze keerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de hele maaltijd op of ook een deel in jouw gezicht gesmeerd?
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
verrassenderwijs heeft hij mij niet besmeurd deze keer
het wordt nog wel eens wat
leuke avatar trouwens
Echt waar? Ik ben nog steeds ergens geband hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH, ze vinden op Fok-radio dat je je wel erg rustig houd de laatste tijd.
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Mwa, heel even tussen neus en lippen door.Ze noemden een aantal users.
is trouwens de eerste keer dat ik luister, even kijken wat het is
Morgen als wraak gewoon een item over Fok op de NCRV radioquote:Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben nog steeds ergens geband hoor.
Gaat het daar echt over?
Klopt ook nog. De uitslag van de verhalenwedstrijd is bij ons en Seborik en Mike komen op bezoek en ga ik mini-meetenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Morgen als wraak gewoon een item over Fok op de NCRV radio
Trusten!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca gaan vroeg slapen deze week, schandalig vroeg op enzo...Hools
Ik vind hem knap dom.quote:
dat is volgens mij de enige sport deze spelen aar ik niks aan vindquote:
Borisz ..... vindt ik????quote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef borisz het volgende:
rick vindt ik gewoon vetzijn n8 programma is ook altijd wel vet
![]()
Ik vind wel meer sporten saaiquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is volgens mij de enige sport deze spelen aar ik niks aan vind
dat heb ik nou met curlingquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noem ze eens!quote:
quote:
Dan heb je vanavond heel wat gemistquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
langlaufen om er maar eens één te noemenquote:
quote:
quote:
ik krijg altijd meteen zin om te pokeren van jow avatar en die van Venomsnake ookquote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef StarGazer het volgende:
ik ga maar weer eens poker kijken op veronica.
uurtje?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef Bjoro het volgende:
zo'n column schrijven kan best veel tijd in gaan zitten zeg
drie, wilde allemaal feitjes over dit seizoen erin stoppen en dat was ff zoekenquote:
Ow zo, tsjah voorbereiding/research duurt vaak langer dan het schrijven zelf.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
drie, wilde allemaal feitjes over dit seizoen erin stoppen en dat was ff zoeken
Jack schudt ze zo uit z'n mouwquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow zo, tsjah voorbereiding/research duurt vaak langer dan het schrijven zelf.
* Bjoro ook, normaal gesproken, maar Sandman had weer een lastige vraag voor gelegdquote:
Het is idd te verslavendquote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik krijg altijd meteen zin om te pokeren van jow avatar en die van Venomsnake ook
*kijkt ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef StarGazer het volgende:
ik ga maar weer eens poker kijken op veronica.
Mijn Curriculum Vitae werkt ook altijd zonder monteur.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:02 schreef Againzender het volgende:
CV doet het weeren dat zonder monteur
Weet je dat ik vanavond, terwijl ik naar HS zat te kijken heel erg aan jou moest denken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef tong80 het volgende:
Holland Sport kijkt. Jan Ykema is net zo dik als Tong geworden.
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je dat ik vanavond, terwijl ik naar HS zat te kijken heel erg aan jou moest denken?
Ik dacht: "dit zou Tong ook kunnen zijn geweest".
En ? Nog geneukt nu je verkering uit is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:47 schreef DarkShine het volgende:
Avond
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ? Nog geneukt nu je verkering uit is.
Coolquote:
Ik weet niet wat jij betaald als je uitgaat, maar daar kun je nog wel eens een geil sletje tegenkomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
Wat kost dat nou tegenwoordig ?
Gadver.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij betaald als je uitgaat, maar daar kun je nog wel eens een geil sletje tegenkomen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:de Bloemendaal - Zaltbommel connectie
En daar ben je nu ook mee getrouwd zeker...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gadver.
Iklneukte altijd de laatste die na de Tupperwareavond bleef hangen.
Nee, ik haat sletjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En daar ben je nu ook mee getrouwd zeker...
Daarom dat ik ze ook maar 1malig wil gebruikenquote:
quote:
Het schaatsen begint om 16.00. Weet niet wat je verder interessant vindt natuurlijk. Biathlon om 13.30 en curling vanaf 9.00 alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:26 schreef golfer het volgende:
Trouwens..hoe laat moet ik morgen mijn koortsdroompjes verlaten voor iets interessants bij de OS?
Heb je al een mailtje vol liefde aan je usericon gestuurd?quote:
Grinnik. 2 weken geleden had je nog lief en aardig in je leven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:36 schreef DarkShine het volgende:
Waarom moet iedereen met Valentijn ineens lief en aardig zijn? Het jaar is langer dan 1 dag!Valentijn
Komt nog wel goed tussen haar en mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Grinnik. 2 weken geleden had je nog lief en aardig in je leven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je al een mailtje vol liefde aan je usericon gestuurd?
Of is er morgen weer een ander liefde in je leven?
Loser!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:39 schreef DarkShine het volgende:
Komt nog wel goed tussen haar en mij.
Ik laat d'r nu lekker spartelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Loser!
Uit is uit!
Wees een vent en steek hem desnoods tussen de draaideur van de Bijenkorf (daar zit ook haar op).
Ik heb een hele postcode in m'n eentjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ook al zo populair Spidey?
* meekotst *quote:
1600 eerste ritquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:28 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Ik ben lui...maar hoe laat is het schaatsen vandaag?
Thanxquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
1600 eerste rit
1800 tweede rit
Dames 500
Althans dat zei Henk Timmer gisteren
Henk Timmer die ook de leader gaat zingen voor de Supriseshow
quote:
rondje!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:55 schreef borisz het volgende:
net een cijferlijst gehad, ik heb geen onvoldoendes meer
ben je aan het callen of aan het balien ?quote:
Lekker callen met hem lekker callen met haarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef Bjoro het volgende:
ben je aan het callen of aan het balien ?
hoe zien ze er uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker callen met hem lekker callen met haar
Ik heb weer 2 sollies lopen, jij nog wat?
ga vanavond weer ff aan de slag !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker callen met hem lekker callen met haar
Ik heb weer 2 sollies lopen, jij nog wat?
zzeker interne postbezorgerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:43 schreef pascalheister het volgende:
de postbode kwam hier op kantoor al 3 zakken met post brengen voor mij
Ik aan brood met leverworstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef pascalheister het volgende:
potverdikkie zit al weer aan een stuk taart![]()
Koffie??quote:
lekkerquote:
tv-gids winterspelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef Bjoro het volgende:
wat hebben we vandaag op het programma staan qua sport ?
thanxquote:
NOS blijkt niet duidelijk te zijn in wat ze gaan uitzendenquote:
Snap ik, dan steken mijn tien postzakken er schril bij af.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik heb een hele postcode in m'n eentje![]()
jah....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow verrek, het is vandaag valentijndag
Kwam ik ook achter toen de post net bezorgd werdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
en zelfs vandaag loopt de postbode jouw gleufje voorbijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
chronische verliefdheid brengt dat natuurlijk met zich mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kwam ik ook achter toen de post net bezorgd werd
Nou ja, van de 4 kaarten waren er 2 voor mn ene huisgenoot, 1 voor een ander en 1 voor mij. Maar je doet het ermee hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
chronische verliefdheid brengt dat natuurlijk met zich mee.
Al die PUBaanbidstertjes zeker, pedootjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kwam ik ook achter toen de post net bezorgd werd
jas aantrekken, de deur uit en dr gaan neuken!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ja, van de 4 kaarten waren er 2 voor mn ene huisgenoot, 1 voor een ander en 1 voor mij. Maar je doet het ermee he
Niet helemaal mijn maatsmaak, wel mijn kleurquote:
Erg goedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:03 schreef Lionheaad het volgende:
dag bloemetje
hier is alles goed en daar???
waar iets minder Fokken al niet goed voor isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Erg goed
Ik haal erg goede cijfers op school, en ben er vet blij mee![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
waar iets minder Fokken al niet goed voor is
Juist vandaag hoop ik... post moet nog kommen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en zelfs vandaag loopt de postbode jouw gleufje voorbij
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:28 schreef Lionheaad het volgende:
Wie is Sanne??
De laatste 2 gaan mee om vervolgens weer vroeg naar huis te gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
ff een rondje op kosten van Huntelaar, Hofs en Dikke Theo, Meneer van Basten heeft ze erbij gehaald !
Weet je wat het voordeel is van kleding?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:44 schreef Bjoro het volgende:
Ze heeft wel een beetje veel kleding aan
Spemmerdtdtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef rubbereend het volgende:
heb ik van je gewonnen Bluezz:
33. 143 rubbereend
idd, ze is wel leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:43 schreef DeTolk het volgende:
Die 2e foto is leuk rubber
Bjorooooquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:36 schreef Bjoro het volgende:We hebben een "B"
We hebben een "L"
We hebben een "O"
We hebben een "E"
We hebben een "M"
leuk dat je er weer ff bent
zoals eigenlijk alles dat AAN is, zeg maarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:45 schreef DeTolk het volgende:
Weet je wat het voordeel is van kleding?
Het kan ook uit.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals eigenlijk alles dat AAN is, zeg maar
Dit weekend een heel gesprek van 2 vriendinnen van mijn vriendin die lekker mannen schaatsen hadden zitten kijken, maar bijna niet op de tijden hadden gelet !
Je ziet alles zo lekker zitten in die strakke pakken.
Zo zijn wij mannen toch helemaal niet![]()
Het gaat toch ook niet om de tijden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:49 schreef Bjoro het volgende:
Dit weekend een heel gesprek van 2 vriendinnen van mijn vriendin die lekker mannen schaatsen hadden zitten kijken, maar bijna niet op de tijden hadden gelet !
Je ziet alles zo lekker zitten in die strakke pakken.
Zo zijn wij mannen toch helemaal niet![]()
met mij gaat het primaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Bjoroooo![]()
![]()
Hoe is het met je? En met m'n heldin??![]()
![]()
![]()
slechts 1 ajaciedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
ff een rondje op kosten van Huntelaar, Hofs en Dikke Theo, Meneer van Basten heeft ze erbij gehaald !
Jij ook, na 2 uurquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het.![]()
Hoi Bloem.![]()
tja, maar Dennis Gentenaar stond ook nog op het lijstje en het is natuurlijk maar tegen Equador, dan kunnen we best een keer P$V-ers opstellenquote:
blij blij blijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:02 schreef Bjoro het volgende:
met mij gaat het prima![]()
en de mascotte doet het ook uitstekend, we zijn druk aan het oefenen met "klap eens in je handjes" en 6 van de 10x doet ze mee met klappen, dat is zoooo![]()
Goed teken...ben je er zo vanaf...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef golfer het volgende:
Middag!
Het snot stroomt uit mijn neus.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
blij blij blij
op je boze bolletje allebei
handjes in de hoogte, handjes in de zij
zooooooooooooo varen de SCHeepjes voorbij
nog eentje doen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
nu heb ik een kinderliedje in nn hoofd zitten
Ik zie een muisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nog eentje doen...
In de mane-schijn
in de mana-schijn,
klom ik op het trappetje
naar het raamkozijn
....
Dat zong die man op tv met diegrote snor ook altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zie een muis
waar?
daar op de trap!
waar op de trap?
Wij hadden die tussenzin nietquote:
Dan is tie veel te kort en stopt te plotseling....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hadden die tussenzin niet
Alle eendjes zwemmen in het water,
falderalderiere falderalderare
wij doen ook de tussenzin variant !quote:
Het vriest niet meer hoor....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snel boodschappen doen, zometeen schaatsen
snel klaar met slapen !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snel boodschappen doen, zometeen schaatsen
Ik ook niet, en ook niet in die stomme liedjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
is het al half vijf.....heb geen zin meer....
nog geen tv hierquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
niet weer te laat inschakelen, Bjoor
belachelijk he ....het zou voor iedere nederlander verplicht moeten worden !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
wij hebben hier ook nog niet van die KPN dingen
Niet te geloven ditquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vriendin wil Valentijn-neuken. Mis ik straks het schaatsen nog.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vriendin wil Valentijn-neuken. Mis ik straks het schaatsen nog.
Mag je eindelijk es eens in het jaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suijk het volgende:
ik stond er ook al zo van te kijken....Suijk en een vriendin !quote:
Whehehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik stond er ook al zo van te kijken....Suijk en een vriendin !
Wat heb je geantwoord??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef Suijk het volgende:
'Ik wacht op je in geile lingerie. Kom je snel naar me toe? SMS je antwoord nu naar 6600, 90 ct p.o.b.
*ff z'n Zamboni naar binnen rijdtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:25 schreef golfer het volgende:
*dweilpauze*
Allemaal nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:28 schreef Lionheaad het volgende:
nummer 1&2 is toch niet slecht....
of komen er nog een paar kanonnen??
echt oooohhhhhh........ veel gewonden ?quote:
wacht even tot de Nederlandse ploeg weg is.quote:
nee, die moesten we zo nodig naar Afganistan sturenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef rubbereend het volgende:
kan het leger zich mobiliseren, we moeten vanmiddag nog Noorwegen binnenvallen
Maryam Hassouni zat er maar heel even inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Even de herhaling van shouf shouf kijken.
we hebben nog soldaten zat over en zal mn vietnamkloffie ook weer uit het stof halen. Neem ik mooi Linn Githmark mee als buitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, die moesten we zo nodig naar Afganistan sturen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef DeTolk het volgende:
Wat hoor ik nu
Timmertje gediskwalificeerd???
welke?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:36 schreef pascalheister het volgende:
ook weer thuis
mooi groot pakketje vandaag met 10 dvd's
van Wüst jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom toch SCH? Het Ids-scenario doemt op hoor. Schrijf dat goud op de 1000 er alvast maar bij
die zijn idd best te doen. En tegenwoordig zijn er best heel wat fatsoenlijk magnetron maaltijden!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net zo'n stoommaaltijd gehad, maar die zijn best te doen zeg! (Ik heb het nooit zo op magnetrongedoe enzo).
Wiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef Bananenman het volgende:
Ik moet namens gebande JaWi iedereen even de groetjes doen. Dus bij deze, een rondje op JaWi's kosten
welke had je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net zo'n stoommaaltijd gehad, maar die zijn best te doen zeg! (Ik heb het nooit zo op magnetrongedoe enzo).
Owjah, Jan Willem..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:43 schreef Bananenman het volgende:
Peter Beense man, die vette artiest.
Ik mis hem niet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah, Jan Willem..
Geef maar door dat wij hem heel erg missen![]()
zal ff de radio aanzettenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond, mooie ontknoping van het schaatsen komt eraan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |