nu golfer over koorts begint: Axel is tijdens het weekeinde weg ziek geweest en hield geen eten binnenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef pascalheister het volgende:
maar verder alles goed az?
de hele maaltijd op of ook een deel in jouw gezicht gesmeerd?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu golfer over koorts begint: Axel is tijdens het weekeinde weg ziek geweest en hield geen eten binnen
Positief punt van vanavond is dat hij de complete avondmaaltijd binnen heeft gehouden en nu heerlijk in een dikke slaapzak ligt te slapen![]()
* Againzender gaat even in de oven naast de pizza zitten
verrassenderwijs heeft hij mij niet besmeurd deze keerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de hele maaltijd op of ook een deel in jouw gezicht gesmeerd?
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
verrassenderwijs heeft hij mij niet besmeurd deze keer
het wordt nog wel eens wat
leuke avatar trouwens
Echt waar? Ik ben nog steeds ergens geband hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH, ze vinden op Fok-radio dat je je wel erg rustig houd de laatste tijd.
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Mwa, heel even tussen neus en lippen door.Ze noemden een aantal users.
is trouwens de eerste keer dat ik luister, even kijken wat het is
Morgen als wraak gewoon een item over Fok op de NCRV radioquote:Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben nog steeds ergens geband hoor.
Gaat het daar echt over?
Klopt ook nog. De uitslag van de verhalenwedstrijd is bij ons en Seborik en Mike komen op bezoek en ga ik mini-meetenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Morgen als wraak gewoon een item over Fok op de NCRV radio
Trusten!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca gaan vroeg slapen deze week, schandalig vroeg op enzo...Hools
Ik vind hem knap dom.quote:
dat is volgens mij de enige sport deze spelen aar ik niks aan vindquote:
Borisz ..... vindt ik????quote:Op maandag 13 februari 2006 22:52 schreef borisz het volgende:
rick vindt ik gewoon vetzijn n8 programma is ook altijd wel vet
![]()
Ik vind wel meer sporten saaiquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is volgens mij de enige sport deze spelen aar ik niks aan vind
dat heb ik nou met curlingquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noem ze eens!quote:
quote:
Dan heb je vanavond heel wat gemistquote:Op maandag 13 februari 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
langlaufen om er maar eens één te noemenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |