Spemmerdtdtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef rubbereend het volgende:
heb ik van je gewonnen Bluezz:
33. 143 rubbereend
idd, ze is wel leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:43 schreef DeTolk het volgende:
Die 2e foto is leuk rubber
Bjorooooquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:36 schreef Bjoro het volgende:We hebben een "B"
We hebben een "L"
We hebben een "O"
We hebben een "E"
We hebben een "M"
leuk dat je er weer ff bent
zoals eigenlijk alles dat AAN is, zeg maarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:45 schreef DeTolk het volgende:
Weet je wat het voordeel is van kleding?
Het kan ook uit.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals eigenlijk alles dat AAN is, zeg maar
Dit weekend een heel gesprek van 2 vriendinnen van mijn vriendin die lekker mannen schaatsen hadden zitten kijken, maar bijna niet op de tijden hadden gelet !
Je ziet alles zo lekker zitten in die strakke pakken.
Zo zijn wij mannen toch helemaal niet![]()
Het gaat toch ook niet om de tijden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:49 schreef Bjoro het volgende:
Dit weekend een heel gesprek van 2 vriendinnen van mijn vriendin die lekker mannen schaatsen hadden zitten kijken, maar bijna niet op de tijden hadden gelet !
Je ziet alles zo lekker zitten in die strakke pakken.
Zo zijn wij mannen toch helemaal niet![]()
met mij gaat het primaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Bjoroooo![]()
![]()
Hoe is het met je? En met m'n heldin??![]()
![]()
![]()
slechts 1 ajaciedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Bjoro het volgende:
ff een rondje op kosten van Huntelaar, Hofs en Dikke Theo, Meneer van Basten heeft ze erbij gehaald !
Jij ook, na 2 uurquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het.![]()
Hoi Bloem.![]()
tja, maar Dennis Gentenaar stond ook nog op het lijstje en het is natuurlijk maar tegen Equador, dan kunnen we best een keer P$V-ers opstellenquote:
blij blij blijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:02 schreef Bjoro het volgende:
met mij gaat het prima![]()
en de mascotte doet het ook uitstekend, we zijn druk aan het oefenen met "klap eens in je handjes" en 6 van de 10x doet ze mee met klappen, dat is zoooo![]()
Goed teken...ben je er zo vanaf...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef golfer het volgende:
Middag!
Het snot stroomt uit mijn neus.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
blij blij blij
op je boze bolletje allebei
handjes in de hoogte, handjes in de zij
zooooooooooooo varen de SCHeepjes voorbij
nog eentje doen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
nu heb ik een kinderliedje in nn hoofd zitten
Ik zie een muisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nog eentje doen...
In de mane-schijn
in de mana-schijn,
klom ik op het trappetje
naar het raamkozijn
....
Dat zong die man op tv met diegrote snor ook altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zie een muis
waar?
daar op de trap!
waar op de trap?
Wij hadden die tussenzin nietquote:
Dan is tie veel te kort en stopt te plotseling....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hadden die tussenzin niet
Alle eendjes zwemmen in het water,
falderalderiere falderalderare
wij doen ook de tussenzin variant !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |