tja, maar Dennis Gentenaar stond ook nog op het lijstje en het is natuurlijk maar tegen Equador, dan kunnen we best een keer P$V-ers opstellenquote:
blij blij blijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:02 schreef Bjoro het volgende:
met mij gaat het prima![]()
en de mascotte doet het ook uitstekend, we zijn druk aan het oefenen met "klap eens in je handjes" en 6 van de 10x doet ze mee met klappen, dat is zoooo![]()
Goed teken...ben je er zo vanaf...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef golfer het volgende:
Middag!
Het snot stroomt uit mijn neus.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
blij blij blij
op je boze bolletje allebei
handjes in de hoogte, handjes in de zij
zooooooooooooo varen de SCHeepjes voorbij
nog eentje doen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:38 schreef rubbereend het volgende:
nu heb ik een kinderliedje in nn hoofd zitten
Ik zie een muisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nog eentje doen...
In de mane-schijn
in de mana-schijn,
klom ik op het trappetje
naar het raamkozijn
....
Dat zong die man op tv met diegrote snor ook altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zie een muis
waar?
daar op de trap!
waar op de trap?
Wij hadden die tussenzin nietquote:
Dan is tie veel te kort en stopt te plotseling....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hadden die tussenzin niet
Alle eendjes zwemmen in het water,
falderalderiere falderalderare
wij doen ook de tussenzin variant !quote:
Het vriest niet meer hoor....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snel boodschappen doen, zometeen schaatsen
snel klaar met slapen !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snel boodschappen doen, zometeen schaatsen
Ik ook niet, en ook niet in die stomme liedjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
is het al half vijf.....heb geen zin meer....
nog geen tv hierquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
niet weer te laat inschakelen, Bjoor
belachelijk he ....het zou voor iedere nederlander verplicht moeten worden !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
wij hebben hier ook nog niet van die KPN dingen
Niet te geloven ditquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vriendin wil Valentijn-neuken. Mis ik straks het schaatsen nog.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vriendin wil Valentijn-neuken. Mis ik straks het schaatsen nog.
Mag je eindelijk es eens in het jaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suijk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |