Het vriest niet meer hoor....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snel boodschappen doen, zometeen schaatsen
snel klaar met slapen !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snel boodschappen doen, zometeen schaatsen
Ik ook niet, en ook niet in die stomme liedjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
is het al half vijf.....heb geen zin meer....
nog geen tv hierquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
niet weer te laat inschakelen, Bjoor
belachelijk he ....het zou voor iedere nederlander verplicht moeten worden !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
wij hebben hier ook nog niet van die KPN dingen
Niet te geloven ditquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vriendin wil Valentijn-neuken. Mis ik straks het schaatsen nog.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop niet dat mijn vriendin wil Valentijn-neuken. Mis ik straks het schaatsen nog.
Mag je eindelijk es eens in het jaarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:57 schreef Suijk het volgende:
ik stond er ook al zo van te kijken....Suijk en een vriendin !quote:
Whehehequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik stond er ook al zo van te kijken....Suijk en een vriendin !
Wat heb je geantwoord??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef Suijk het volgende:
'Ik wacht op je in geile lingerie. Kom je snel naar me toe? SMS je antwoord nu naar 6600, 90 ct p.o.b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |