quote:
ik krijg altijd meteen zin om te pokeren van jow avatar en die van Venomsnake ookquote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef StarGazer het volgende:
ik ga maar weer eens poker kijken op veronica.
uurtje?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:43 schreef Bjoro het volgende:
zo'n column schrijven kan best veel tijd in gaan zitten zeg
drie, wilde allemaal feitjes over dit seizoen erin stoppen en dat was ff zoekenquote:
Ow zo, tsjah voorbereiding/research duurt vaak langer dan het schrijven zelf.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
drie, wilde allemaal feitjes over dit seizoen erin stoppen en dat was ff zoeken
Jack schudt ze zo uit z'n mouwquote:Op maandag 13 februari 2006 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow zo, tsjah voorbereiding/research duurt vaak langer dan het schrijven zelf.
* Bjoro ook, normaal gesproken, maar Sandman had weer een lastige vraag voor gelegdquote:
Het is idd te verslavendquote:Op maandag 13 februari 2006 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik krijg altijd meteen zin om te pokeren van jow avatar en die van Venomsnake ook
*kijkt ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:45 schreef StarGazer het volgende:
ik ga maar weer eens poker kijken op veronica.
Mijn Curriculum Vitae werkt ook altijd zonder monteur.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:02 schreef Againzender het volgende:
CV doet het weeren dat zonder monteur
Weet je dat ik vanavond, terwijl ik naar HS zat te kijken heel erg aan jou moest denken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef tong80 het volgende:
Holland Sport kijkt. Jan Ykema is net zo dik als Tong geworden.
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je dat ik vanavond, terwijl ik naar HS zat te kijken heel erg aan jou moest denken?
Ik dacht: "dit zou Tong ook kunnen zijn geweest".
En ? Nog geneukt nu je verkering uit is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:47 schreef DarkShine het volgende:
Avond
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ? Nog geneukt nu je verkering uit is.
Coolquote:
Ik weet niet wat jij betaald als je uitgaat, maar daar kun je nog wel eens een geil sletje tegenkomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
Wat kost dat nou tegenwoordig ?
Gadver.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij betaald als je uitgaat, maar daar kun je nog wel eens een geil sletje tegenkomen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:de Bloemendaal - Zaltbommel connectie
En daar ben je nu ook mee getrouwd zeker...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gadver.
Iklneukte altijd de laatste die na de Tupperwareavond bleef hangen.
Nee, ik haat sletjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En daar ben je nu ook mee getrouwd zeker...
Daarom dat ik ze ook maar 1malig wil gebruikenquote:
quote:
Het schaatsen begint om 16.00. Weet niet wat je verder interessant vindt natuurlijk. Biathlon om 13.30 en curling vanaf 9.00 alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:26 schreef golfer het volgende:
Trouwens..hoe laat moet ik morgen mijn koortsdroompjes verlaten voor iets interessants bij de OS?
Heb je al een mailtje vol liefde aan je usericon gestuurd?quote:
Grinnik. 2 weken geleden had je nog lief en aardig in je leven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:36 schreef DarkShine het volgende:
Waarom moet iedereen met Valentijn ineens lief en aardig zijn? Het jaar is langer dan 1 dag!Valentijn
Komt nog wel goed tussen haar en mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Grinnik. 2 weken geleden had je nog lief en aardig in je leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |