Ik aan brood met leverworstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:02 schreef pascalheister het volgende:
potverdikkie zit al weer aan een stuk taart![]()
Koffie??quote:
lekkerquote:
tv-gids winterspelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:39 schreef Bjoro het volgende:
wat hebben we vandaag op het programma staan qua sport ?
thanxquote:
NOS blijkt niet duidelijk te zijn in wat ze gaan uitzendenquote:
Snap ik, dan steken mijn tien postzakken er schril bij af.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik heb een hele postcode in m'n eentje![]()
jah....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow verrek, het is vandaag valentijndag
Kwam ik ook achter toen de post net bezorgd werdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
en zelfs vandaag loopt de postbode jouw gleufje voorbijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
chronische verliefdheid brengt dat natuurlijk met zich mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kwam ik ook achter toen de post net bezorgd werd
Nou ja, van de 4 kaarten waren er 2 voor mn ene huisgenoot, 1 voor een ander en 1 voor mij. Maar je doet het ermee hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
chronische verliefdheid brengt dat natuurlijk met zich mee.
Al die PUBaanbidstertjes zeker, pedootjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kwam ik ook achter toen de post net bezorgd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |