quote:Je bent verbannen op dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forum beheerder voor meer informatie.
Neem contact op zou ik zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
he wat naar, ik wilde linken naar Fwnk's forum, krijg ik dit
[..]
negerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Brechtje het volgende:
Hoeveel users heb je al wel niet gebanned fwnk?
hij heeft een drukke avondquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Brechtje het volgende:
Balen he, voor lul staanquote:
en nog steeds een tagjequote:
mij nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Brechtje het volgende:
ey gaan we uit de hoogte doen?quote:
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Adriaan de teringlijer | zegt:
geef je fwnk ff een schop van me/
Alex en/of Sandra zegt:
mag ik deze chatlog posten?
Censureer mn naam ff met Adriaan ofzo
of teringlijer
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Klonk het volgende:
mag ik ff melden dat de op vrij mager is
[pta sc] Mercedes 815quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
ben ik bezig een schitterende OP te maken krijg je deze kulzal nog eens moeite doen een leuke OP te maken. gewoon een heel topic over dit gekloot
* is weg hier.
eens is.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
ben ik bezig een schitterende OP te maken krijg je deze kulzal nog eens moeite doen een leuke OP te maken. gewoon een heel topic over dit gekloot
* is weg hier.
Fwnk donder nou maar rap op knul, er is geen eer meer voor je te behalen hierquote:
de eerste ja. maar wat een TT.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[pta sc] Mercedes 815
je was niet de enige.. maar herman was eerlijk eerste.
gooi die open en deze dicht, fwnk heeft genoeg aandacht gehad.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[pta sc] Mercedes 815
je was niet de enige.. maar herman was eerlijk eerste.
chill man, even dollen en volgende topic is weer normaal......quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
* is weg hier.
wat TF zegt.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
gooi die open en deze dicht, fwnk heeft genoeg aandacht gehad.![]()
chillen doe ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
chill man, even dollen en volgende topic is weer normaal......![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Dat zei die teringlijer ook tegen mijquote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
geef je fwnk ff een schop van me/
Alex en/of Sandra zegt:
mag ik deze chatlog posten?
Censureer mn naam ff met Adriaan ofzo
of teringlijer
rare beslissingquote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed zo.....laatste dolletje nog even en dan ga ik notes uitdelenquote:
Oeh bangquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed zo.....laatste dolletje nog even en dan ga ik notes uitdelen![]()
![]()
![]()
soms hebben we in PTA van dit soort momentenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
rare beslissing![]()
OP is absoluut niet de moeite waard, zelfs niet grappig, fwnk heeft genoeg aandacht gehad.
het R&P nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
soms hebben we in PTA van dit soort momenten![]()
ik kan ze dan direct lezen, das niet spannend genoegquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeur niet. Die bussenOP's van jou zijn fijn zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
rare beslissing![]()
OP is absoluut niet de moeite waard, zelfs niet grappig, fwnk heeft genoeg aandacht gehad.
En als het gaat om even goed de waarheid op straat te zetten ben ik niet te beroerd om vrolijk mee te postenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
soms hebben we in PTA van dit soort momenten![]()
nee ook niet sex of us en toch hebben we het daar ook overquote:
Ga je gang hoor, doe je dat ook even bij je kloontje?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeur niet. Die bussenOP's van jou zijn fijn zeker![]()
zelfkennis, ruim voordat jij op dit briljante berichtje kwamquote:
We zitten niet allemaal de hele avond levensloos te F5en he.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
[..]
zelfkennis, ruim voordat jij op dit briljante berichtje kwam![]()
en jij bent ook lief![]()
shit, betraptquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We zitten niet allemaal de hele avond levensloos te F5en he.
En jij ook hoor
wat heb ik gedaan dan.....quote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je gang hoor, doe je dat ook even bij je kloontje?
Je hebt medelijden omdat je het zelf ook wel eens gedaan hebt?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Na 1 pagina in het vorige topic was het al niet leuk meer
niks lekkere geile kloon van mequote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan dan.....![]()
ik zie toch liever 1 van mijn bussenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef Mukie het volgende:
ieuw k zie nu net pas die foto in de op
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan dan.....![]()
ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie toch liever 1 van mijn bussen![]()
Nee ik geef toe dat het enorm lomp is van fwnkquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt medelijden omdat je het zelf ook wel eens gedaan hebt?
glijmiddel?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik geef toe dat het enorm lomp is van fwnkmaar om er zo op door te blijven hakken is ook weer zo schraal
Komop manquote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik geef toe dat het enorm lomp is van fwnkmaar om er zo op door te blijven hakken is ook weer zo schraal
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
overigens moet ik het afleggen in bochten van de Q4![]()
![]()
Oke...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:08 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
nou dan![]()
en wie DeLeugennou werkelijk is zul je toch nooit raden
![]()
LItso als mod is dan wel weer leuk.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Natalie stopt als FA.....
da's niet leuk
De V6 gaat weer in de verkoop?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
![]()
of dat zo'n suces wordquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LItso als mod is dan wel weer leuk.
Brechtje heeft wel verteld dat ze er om had gevraagd?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie horen sowieso maar 1 kant van het verhaal.
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie zien sowieso maar 1 kant van het verhaal.
Benieuwd wie de nieuwe FA word.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
of dat zo'n suces word, maar leuk is het wel
Iddquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LItso als mod is dan wel weer leuk.
Vertel jij ons de andere kant?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie horen sowieso maar 1 kant van het verhaal.
ik ben ook mod geweest, op een heel ander forum, maar da's een ander verhaalquote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een mod gevraagd dacht ik.
Nee, maar ik wil wel even vertellen dat salvador sowieso een stomme kutkneus isquote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vertel jij ons de andere kant?
Scheve uitlaatje doet wonderenquote:
Dan kun je echt geen user meer zijn iddquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
FA zijn lijkt me nou echt een kutbaantje
het is echt gezellig, warm fok avondje zoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel even vertellen dat salvador sowieso een stomme kutkneus is!
Tis dat mijn toerenteller bewoog............. had anders gerust geloofd dat hij nog uit stondquote:
Dat was toch al lang bekendquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel even vertellen dat salvador sowieso een stomme kutkneus is!
Ik vind dat 'ie een standbeeld verdiendquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm oke, dat mag jij vinden...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tis dat mijn toerenteller bewoog............. had anders gerust geloofd dat hij nog uit stond
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad puik ja
Alleen ik heb alfisti zn bolide nog niet mogen horen
^^^^^^quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tis dat mijn toerenteller bewoog............. had anders gerust geloofd dat hij nog uit stond
Met daaronder "achterlijker dan het achtereind van een achterlijk varken"quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie een standbeeld verdiend![]()
Beetje op de ban-knop rammen en topic reports doorspittenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kun je echt geen user meer zijn idd
standpunt steuntquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie een standbeeld verdiend![]()
niemand meerquote:
Zag al in de binnenspeigel een V6 aardig aan de binnenkant hangenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel mooi dat ik de bocht moest snijden en jij hem gewoon binnen de lijnen snoei hard kon nemen![]()
* Alfisti aait en knuffelt heeeeeeeeeel PTAquote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
niemand meer![]()
gewoon een grote warme gezellige fok familie![]()
ik kon niet andersquote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zag al in de binnenspeigel een V6 aardig aan de binnenkant hangen![]()
Liefquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait en knuffelt heeeeeeeeeel PTA![]()
Boomknuffelaarquote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
niemand meer![]()
gewoon een grote warme gezellige fok familie![]()
Hihiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^^ * Alfisti mee eens isquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Tijd voor gele koni's en 5 stabstangen voor onder boven achter kruis.
ze hebben juist keiveel alleen zie je de helft niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Fugie het volgende:
ik zit kunstrijden te kijken![]()
al die vrouwen met veel te weinig kleding
die eerste reactie ookquote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[TK] Fuji S3500 Fotocamera
incl pics zeker![]()
bazzosquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
incl pics zeker![]()
verpest het nou niet ouwe man!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ze hebben juist keiveel alleen zie je de helft niet.
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
incl pics zeker![]()
ik heb al gele koni's en een veerpootbrugquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Tijd voor gele koni's en 5 stabstangen voor onder boven achter kruis.
Ja die kut V6 is te zwaar aan de voorkant natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
![]()
yeps, dat is het grootste probleemquote:Op maandag 13 februari 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
en een zwaarblok voorin werkt niet echt mee![]()
achterkant ook zwaarder maken, wordt ie weer wat stabieler vanquote:Op maandag 13 februari 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb al gele koni's en een veerpootbrug
maar 15 inch wieltjes en een zwaarblok voorin werkt niet echt mee![]()
AWD + 4 cilinder, dat ga je verliezen\quote:Op maandag 13 februari 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die kut V6 is te zwaar aan de voorkant natuurlijk![]()
We lepelen m'n 2.3 5 cil wel in die alfa van je....
Dan gaan we samen tegen alfist![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Even om wat voorbeeldfoto's vragen
Hoi M5quote:Op maandag 13 februari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
achterkant ook zwaarder maken, wordt ie weer wat stabieler van
15 inch wielen zijn lichter dan dezelfde velgen in 16" hèquote:Op maandag 13 februari 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb al gele koni's en een veerpootbrug
maar 15 inch wieltjes en een zwaarblok voorin werkt niet echt mee![]()
Ik ga achterin zitten en meehangen uit het raam in de bochtenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
AWD + 4 cilinder, dat ga je verliezen\
in de bochten dan![]()
Pirelli p-zero neroquote:Op maandag 13 februari 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
die opel heb pas onderstuur![]()
met zomerbanden en droog wegdek kan ik er wel ontzettend mee boeken, racebanden zijn de bom
tis geen zijspan!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga achterin zitten en meehangen uit het raam in de bochten![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die kut V6 is te zwaar aan de voorkant natuurlijk![]()
We lepelen m'n 2.3 5 cil wel in die alfa van je....
Dan gaan we samen tegen alfist![]()
Laat Peu anders rijdenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja we moeten alles doen om te winnen van je
We zetten mn 106 in de kofferbak, voor een betere verhoudingquote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja we moeten alles doen om te winnen van je
dat past nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met daaronder "achterlijker dan het achtereind van een achterlijk varken"
Emmertje water doet wonderenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef Klonk het volgende:
ik nok er mee, lekker bankhangen en de pc ff af laten koelen
nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoi M5
Heb je het niet meer naar je zin?
Ja die is gewend om in bijnaFerrari's te rijdenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja die is gewend om in bijnaFerrari's te rijden
Peu gaat met 110 driftend in een ML over een afritquote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wie? Peu? Ja Dikke dan rij ik liever zelf met al mijn kartervaring![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
We zetten mn 106 in de kofferbak, voor een betere verhouding
hang zequote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef Klonk het volgende:
ik nok er mee, lekker bankhangen en de pc ff af laten koelen
Met een lekbak eronderquote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een van de mooiste vehikels ooit.
zelfde bijna ferraris als ik in rij bij de tpgquote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja die is gewend om in bijnaFerrari's te rijden
Dat vertelt hij jou jaquote:Op maandag 13 februari 2006 21:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Peu gaat met 110 driftend in een ML over een afrit
We hebben weer een authentiek bojootjequote:
Lambo oranje?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
zelfde bijna ferraris als ik in rij bij de tpg
beetje jammer dat ze oranje worden![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hebben weer een authentiek bojootje
Ik vergat er idd bij te zeggen dat het niet geheel gepland wasquote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vertelt hij jou ja
Eigenlijk had hij alle zeilen bijgezet om dat ding op de weg te houden
Dat allemaal om een OPquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ja ik zie hetquote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Deel alle cijfers in z'n verhalen door 10 en je komt in de buurt van de werkelijkheidquote:Op maandag 13 februari 2006 21:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik vergat er idd bij te zeggen dat het niet geheel gepland was
Dat is een kwestie van tijd voor dat eronderhangen in eronder liggen veranderdquote:
Zal deze voor 22:00 vol zitten?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat allemaal om een OP
Waar we er op dit tempo 10+ van op een dag hebben
Sherlockquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Deel alle cijfers in z'n verhalen door 10 en je komt in de buurt van de werkelijkheid
Lekker fel mennekequote:
Maar dan is het geen BoJootje meerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik zie het![]()
Achja, als je het hier niet meer naar je zin hebt dan vertrek je en kijk je toch lekker even verder of je iets kan vinden wat je wel leuk vind
Hij houdt het nu al niet meer volquote:
Jawohlquote:Op maandag 13 februari 2006 21:36 schreef ThaFreak het volgende:
de volgende slowchat is wel weer een gewone![]()
anders [afbeelding]
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik de bocht sneed ipv stoer te doen met het wel hebben van grip![]()
![]()
Zonder Fwnk weinig te rellenquote:
heb jij de blauwe taak er ook weer opzitten voor vandaagquote:Op maandag 13 februari 2006 21:36 schreef ThaFreak het volgende:
anders [afbeelding]
JAAAAHAAAAAAAAquote:Op maandag 13 februari 2006 21:36 schreef ThaFreak het volgende:
anders [afbeelding]
meinquote:
Kan ' ie door naar de bruine taak voor vandaagquote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb jij de blauwe taak er ook weer opzitten voor vandaag [afbeelding]
Degene voor wie fwnk zn pielemuis op het net slingerdequote:
Ach zolang er alleen gekut word maakt het toch niet uitquote:Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf een BoJo'tje gegund, en we zijn allemaal gebanned van z'n forum
Tatra-assen staan samen met die van Sisu bekend als de beste ter wereld.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van tijd voor dat eronderhangen in eronder liggen veranderd
nog 2 minutenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb jij de blauwe taak er ook weer opzitten voor vandaag [afbeelding]
liever gekut dan gelul van jouquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ach zolang er alleen gekut word maakt het toch niet uit
Trekpopquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam aan de muur?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
M'n vader is ook weer bezig met een leuke grap trouwens, hij laat z'n oude crosser (1991) helemaal opnieuw opbouwen maar nu wordt dat ding ook nog weer verder getuned waarna hij, en nu komt het, direct aan de muur gehangen gaat worden![]()
Niet zo boos doen ehquote:
Donder nou op hier, anders post ik je foto's hoor zielige rukkerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Alsof iemand nog je serieus antwoord gaat geven nuquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donder nou op hier, anders post ik je foto's hoor zielige rukker
* Alfisti heeft geen banquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis een vrouw Bojoquote:
NEEEEEEEEEEquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
M'n vader is ook weer bezig met een leuke grap trouwens, hij laat z'n oude crosser (1991) helemaal opnieuw opbouwen maar nu wordt dat ding ook nog weer verder getuned waarna hij, en nu komt het, direct aan de muur gehangen gaat worden![]()
Je kan nu al inloggen, mailtje is niet nodig enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft geen ban
sterker nog, nog niet eens reg mailtje gehad
Admini-prutser!![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donder nou op hier, anders post ik je foto's hoor zielige rukker
stuur ze dan gelijk naar Yvonnequote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Degene voor wie fwnk zn pielemuis op het net slingerde
Hoevaak kart je eigenlijk ?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
gewoon voor de sier.
We karten nu ipv van crossen.
Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je kan nu al inloggen, mailtje is niet nodig enzo
Tis maar een OP johquote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ben niet boos. beetje teleurgesteld zeg maar.
Ik wil je account wel verwijderen? kan je een nieuwe aanmaken.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.![]()
geen ops meer maken, de moeite niet waard.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ben niet boos. beetje teleurgesteld zeg maar.
oequote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
waarom niet beiden? crosscartsquote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
gewoon voor de sier.
We karten nu ipv van crossen.
'k ga d'r geen post meer over vuil maken, en het ging me er zeker niet om dat ik geen OP kon posten.quote:
Dat was toch die aflevering waar ze een stuk weiland helemaal aan gort gereden hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef lipje het volgende:
[..]
waarom niet beiden? crosscarts
* lipje weet nog wel een leuk stukje topgear met deze crossbolides
Fwnk's penisquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
'k ga d'r geen post meer over vuil maken, en het ging me er zeker niet om dat ik geen OP kon posten.
volgend onderwerp.
pch hij is maar ruim de helft ouderquote:
jehquote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE![]()
In de nieuwe schuur zeker?
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donkerquote:
Ga je in 816 laten zien hoe een echte OP hoort te zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
'k ga d'r geen post meer over vuil maken, en het ging me er zeker niet om dat ik geen OP kon posten.
volgend onderwerp.
Tering de teringquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
jeh
Frame is opnieuw gespoten, uitlaat en spaken opnieuw verchromed, blok in de wasmachine en wordt daarna verder gereviseerd en getuned.
Dat ding is serieus in WK conditie![]()
ELK onderdeel waar je een updrade voor kunt krijgen zit erop. Vering voor en achter allemaal Uber spul, stuur, stepjes, blok, uitlaat, seat, bodywork, achterbrug, velgen, ALLES
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat was toch die aflevering waar ze een stuk weiland helemaal aan gort gereden hebben?
Geweldig, lijkt me echt tof zo'n apparaat
Tis wel stoer om zoiets aan de muur te hebben hangenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
jeh
Frame is opnieuw gespoten, uitlaat en spaken opnieuw verchromed, blok in de wasmachine en wordt daarna verder gereviseerd en getuned.
Dat ding is serieus in WK conditie![]()
ELK onderdeel waar je een updrade voor kunt krijgen zit erop. Vering voor en achter allemaal Uber spul, stuur, stepjes, blok, uitlaat, seat, bodywork, achterbrug, velgen, ALLES
blok is bijna 300cc door de tuning ipv de 250 standaard.
Ja dag, ik mag niet eens wonen daarquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donker
Woorden schieten te kort voor jouquote:
jij stouterdquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donker
fijn dat je dit met ons deeltquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik die foto van sjoewe zag had ik net een ruft gelaten![]()
Dus ik rook die drol gewoon!!!
Als 'k wat leuks kan vinden.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je in 816 laten zien hoe een echte OP hoort te zijn?
nee dank jequote:
Dan weet je weer even dat je leeftquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik die foto van sjoewe zag had ik net een ruft gelaten![]()
Dus ik rook die drol gewoon!!!
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
zou iemand het gelezen hebben?
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, scheer je nou maar weg vlegelquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Iets met een matige grap enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg dan wat er stond, kan de rest ook lachen
ook_gek scheert zn ballen toch ook?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar zeg fwanker, waarom ? zeg me waarom?
Fwnk nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook_gek scheert zn ballen toch ook?
daar zijn geen regels voor, maar ik dnek niet dat men daar beried toe is.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg als je voor 5 euro je usernotes kan lezen, hoeveel zou je dan moeten lappen om iemand te laten bannen?
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar zeg fwanker, waarom ? zeg me waarom?
ja, geen tijd meer om andere topics te volgenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
het gaat voor het leuke echt ff te snel hier
Neem het eens mee naar achterquote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar zijn geen regels voor, maar ik dnek niet dat men daar beried toe is.
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
het gaat voor het leuke echt ff te snel hier
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet manquote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.
Nu wel, en de rest van fok! ook
Iets met lesjes leren enzo.
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad konquote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet man![]()
![]()
Je wilde weten of er bij haar ook zo'n slurf tussen dr benen hing?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.
Over dat lesjes leren gesproken...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
och, lesje geleert........... en klaar daarmee nu.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad kon
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
och, lesje geleert........... en klaar daarmee nu.
Dom en naiefquote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad kon
Ik heb het bijna gehad met de SCquote:
Nu niet meer neequote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet man![]()
![]()
Mooie eigenschap jaquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Hugster het volgende:
als er toch iets is dat digitale foto's kunnen dan is het wel achterlijk snel verspreiden
Inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
och, lesje geleert........... en klaar daarmee nu.
is ie al af?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef M5 het volgende:
zeg't maar een:
een auto waarvan er 816 gemaakt zijn
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb snel internet en zelfs dat trekt het amper
Strak planquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb het bijna gehad met de SC
Tijd voor een FBG-meet
Holy shit ik heb 6 mbit maar ben nog aan het ladenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Fugie het volgende:
schijt aan alle slomme internetters:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik hoop niet dat het morgen ook zo weer in sneltreinvaart gaatquote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben er morgen overdag niet, dus tot over een topic of 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |