wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet manquote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.
Nu wel, en de rest van fok! ook
Iets met lesjes leren enzo.
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad konquote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet man![]()
![]()
Je wilde weten of er bij haar ook zo'n slurf tussen dr benen hing?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.
Over dat lesjes leren gesproken...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
och, lesje geleert........... en klaar daarmee nu.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad kon
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
och, lesje geleert........... en klaar daarmee nu.
Dom en naiefquote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad kon
Ik heb het bijna gehad met de SCquote:
Nu niet meer neequote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet man![]()
![]()
Mooie eigenschap jaquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Hugster het volgende:
als er toch iets is dat digitale foto's kunnen dan is het wel achterlijk snel verspreiden
Inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
och, lesje geleert........... en klaar daarmee nu.
is ie al af?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef M5 het volgende:
zeg't maar een:
een auto waarvan er 816 gemaakt zijn
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb snel internet en zelfs dat trekt het amper
Strak planquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb het bijna gehad met de SC
Tijd voor een FBG-meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |