Ja dag, ik mag niet eens wonen daarquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donker
Woorden schieten te kort voor jouquote:
jij stouterdquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donker
fijn dat je dit met ons deeltquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik die foto van sjoewe zag had ik net een ruft gelaten![]()
Dus ik rook die drol gewoon!!!
Als 'k wat leuks kan vinden.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je in 816 laten zien hoe een echte OP hoort te zijn?
nee dank jequote:
Dan weet je weer even dat je leeftquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik die foto van sjoewe zag had ik net een ruft gelaten![]()
Dus ik rook die drol gewoon!!!
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
zou iemand het gelezen hebben?
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, scheer je nou maar weg vlegelquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Iets met een matige grap enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg dan wat er stond, kan de rest ook lachen
ook_gek scheert zn ballen toch ook?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar zeg fwanker, waarom ? zeg me waarom?
Fwnk nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook_gek scheert zn ballen toch ook?
daar zijn geen regels voor, maar ik dnek niet dat men daar beried toe is.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg als je voor 5 euro je usernotes kan lezen, hoeveel zou je dan moeten lappen om iemand te laten bannen?
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar zeg fwanker, waarom ? zeg me waarom?
ja, geen tijd meer om andere topics te volgenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
het gaat voor het leuke echt ff te snel hier
Neem het eens mee naar achterquote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar zijn geen regels voor, maar ik dnek niet dat men daar beried toe is.
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
het gaat voor het leuke echt ff te snel hier
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet manquote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.
Nu wel, en de rest van fok! ook
Iets met lesjes leren enzo.
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad konquote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet man![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |