Ja dag, ik mag niet eens wonen daarquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donker
Woorden schieten te kort voor jouquote:
jij stouterdquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donker
fijn dat je dit met ons deeltquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik die foto van sjoewe zag had ik net een ruft gelaten![]()
Dus ik rook die drol gewoon!!!
Als 'k wat leuks kan vinden.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je in 816 laten zien hoe een echte OP hoort te zijn?
nee dank jequote:
Dan weet je weer even dat je leeftquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik die foto van sjoewe zag had ik net een ruft gelaten![]()
Dus ik rook die drol gewoon!!!
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
zou iemand het gelezen hebben?
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, scheer je nou maar weg vlegelquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Iets met een matige grap enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg dan wat er stond, kan de rest ook lachen
ook_gek scheert zn ballen toch ook?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar zeg fwanker, waarom ? zeg me waarom?
Fwnk nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook_gek scheert zn ballen toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |