ik heb wel nog wat msnadressen van zequote:
Onherkenbaar in beeldquote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, userfoto's zonder permissie
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
die plaatjes in mn inbox beginnen idd wat te vervelen
Zonde.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij kon blij zijn dat ie weg was tegen de tijd dat mn pa en zn beste maat dr waren
roflquote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja een groot project in limburg voor werk![]()
Om kosten te besparen heb ik maar gezegd dat ik wel bij jou kon wonen tijdelijk![]()
Ik dacht dat het al geregeld was
jammergenoeg nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je er ook usernames bij?
Een chicka met hem op de fotoquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope, dat moet hij zelf doen.
Of als er een chicka naast staat die toestemming aan hem heeft gevraagd
yeah right
best wel jaquote:
Tsja, zou je denken, maar het is en blijft illegaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Onherkenbaar in beeld
Als ie echt een mogool is roept ie dat het zijn foto's zijn
mooie kleurstellingquote:
photoshop doet wonderenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een chicka met hem op de foto
Jij hebt humor![]()
Roep er eens een admin bijquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, zou je denken, maar het is en blijft illegaal.
dat zei ik ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je ze op BB posten?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
mooie kleurstelling
voor de rest beetje bagger foto's, ging ook niet zo lekker met een zo goed als lege accu en beroerd licht buiten![]()
Terechtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
best wel ja
Had mn pa nog nooit zo kwaad gezien
de baggerfoto's ?quote:
lang leve de proxy'squote:
Wist je trouwens dat als je je afstandsbediening van je CV tegen je hoofd houdt je meer bereik hebt?quote:
de restquote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
de baggerfoto's ?
de rest kan ik idd wel even op BB posten![]()
En als ik nou zeg dat ze van een ander zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel iets anders op BB postenquote:
Nee, de admins zijn nu druk met andere dingen, modwisselingen op PUB en SES en het op zwart gaan van een FA zijn er nu aan de hand.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Roep er eens een admin bij![]()
Dit moet tot op de bodem uitgezocht worden
een stuk of 5, de rest is nog te slecht voor een slechte fotowedstrijdquote:
3 maanden toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ze van een ander zijn?![]()
![]()
![]()
Nokken nou Lex, zit je nog in je proefperiode ofzo?
Je mag niet in Bee Sexy komenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil wel iets anders op BB posten![]()
even fc gaat bijlezenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de admins zijn nu druk met andere dingen, modwisselingen op PUB en SES en het op zwart gaan van een FA zijn er nu aan de hand.
Mijn CV heeft geen afstandsbedieningquote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat als je je afstandsbediening van je CV tegen je hoofd houdt je meer bereik hebt?
Klik dat even aan danquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn CV heeft geen afstandsbediening
Ik moet het gewoon doen met een gaskacheltje
als je me die ff mailtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik even een nieuwe voor je instellen?
Ik denk het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |