Hij is 20quote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo erg pedofiel is het niet, hij is ook jong.
Het is alleen smerig.![]()
Dat meen je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef Brechtje het volgende:
Ik maak me eerder druk van die rukkers op msn.
Dat deed fwnk niet!
*gelukkig*
Me moeder heeft er zelfs last van.
Jammer, he had nog even moeden doordrukken, dan hadden we een Fwnk.mov gehadquote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Hoe ziek is dat
Je weet niet half hoeveel.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Hoe ziek is dat
Heeft ie een forum?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe Fwnk is wel online op z'n eigen forum
dat lees ik nu pasquote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ok.
Ik zit op MSN, niets in het bijzonder te doen hè .
Opeens word ik toegevoegd door Brechtje. Dat Fwnk haar fotos van zn pik stuurt en wat ze daarmee aanmoet.
Nu is het wel zo dat ze Fwnk een beetje aanspoorde om dat te doen... maar toch, ieder weldenkende stuurt geen fotos van zn geslachtsdelen naar minderjarige meisjes.
Nah toen dacht ik van Posten die handelAlleen dat was net in een periode dat ik gebanned was... dus toen gebruikte ik kloons, en toen werd ik nog harder gebanned enalles.
Anyway.
Nu pest ik Fwnk
Ik moet immers in de gaten houden of er wel binnen mijn policy gepost word.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe Fwnk is wel online op z'n eigen forum
kennen ze in je forum ookal de foto's van je penisje?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik moet immers in de gaten houden of er wel binnen mijn policy gepost word.
Nu wel, vermoed ik zoquote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
kennen ze in je forum ookal de foto's van je penisje?![]()
Zieligquote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je weet niet half hoeveel.
Dus fwnk valt mee.
Hij was wel de vieste.
nieuw dieptepunt voor fwnkquote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Brechtje was minderjarig toen Fwnk die fotos stuurde![]()
![]()
ik wil het niet wetenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je weet niet half hoeveel.
Dus fwnk valt mee.
Hij was wel de vieste.
flashback krijgt van een potloodventerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Salvad0R het volgende:
Ja hoor Fwnk heb je me meteen verbannen van je rukkerforum .
Damn man.
Weetje nog, 2 jaar geleden, toen ik zei dat je me echt het type lijkt wat bij meisjes tegenover in de bosjes op de loer ligt?
Dat beeld is nagenoeg niet veranderd .
Staat daar ook iets over geslachtsdelen van users?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Aardappeltransport, puike bakquote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef Klonk het volgende:
om toch weer een beetje A toe te voegen:
een poolse scania
[afbeelding]
Hahaha.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Salvad0R het volgende:
Damn man.
Weetje nog, 2 jaar geleden, toen ik zei dat je me echt het type lijkt wat bij meisjes tegenover in de bosjes op de loer ligt?
Ik ben (nog) niet gebannedquote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Salvad0R het volgende:
Damn man.
bupa als mod?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
www.fwnk.be en dan op forum klikken
Je bedoeld of de wijven wel 100+ wegen?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Echt vies zulke mensen ~!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
flashback krijgt van een potloodventer
*rilt*
het mag mits niet in erecte status?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Staat daar ook iets over geslachtsdelen van users?
nog meer hitsquote:
fuck man nu al weer een banquote:
zeker als ie met zn stijve pik achter je aan begint te rennen om je van de fiets af te trekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echt vies zulke mensen ~!
Kansloos.
Hoi, Zeg mukie heb je al een kamer voor me ingericht?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
flashback krijgt van een potloodventer
*rilt*
een kamer? enne?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi, Zeg mukie heb je al een kamer voor me ingericht?
Dan mag ik dus Fwnk's foto's posten op FOK!?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
het mag mits niet in erecte status?
die plaatjes in mn inbox beginnen idd wat te vervelenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een echte vent bent hak je 'm af en stuur je 'm op met de post
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker als ie met zn stijve pik achter je aan begint te rennen om je van de fiets af te trekken![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker als ie met zn stijve pik achter je aan begint te rennen om je van de fiets af te trekken![]()
Ik bied 5 euroquote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
die plaatjes in mn inbox beginnen idd wat te vervelen
nope, dat moet hij zelf doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mag ik dus Fwnk's foto's posten op FOK!?![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen, hij kon blij zijn dat ie weg was tegen de tijd dat mn pa en zn beste maat dr warenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ben best vredelievend, maar dat soort figuren lokken echt agressiviteit uit bij me .
Viezerikken.
Nee, userfoto's zonder permissiequote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mag ik dus Fwnk's foto's posten op FOK!?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |