Dan mag ik dus Fwnk's foto's posten op FOK!?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
het mag mits niet in erecte status?
die plaatjes in mn inbox beginnen idd wat te vervelenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een echte vent bent hak je 'm af en stuur je 'm op met de post
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker als ie met zn stijve pik achter je aan begint te rennen om je van de fiets af te trekken![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker als ie met zn stijve pik achter je aan begint te rennen om je van de fiets af te trekken![]()
Ik bied 5 euroquote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
die plaatjes in mn inbox beginnen idd wat te vervelen
nope, dat moet hij zelf doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mag ik dus Fwnk's foto's posten op FOK!?![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen, hij kon blij zijn dat ie weg was tegen de tijd dat mn pa en zn beste maat dr warenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ben best vredelievend, maar dat soort figuren lokken echt agressiviteit uit bij me .
Viezerikken.
Nee, userfoto's zonder permissiequote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mag ik dus Fwnk's foto's posten op FOK!?![]()
![]()
Ja een groot project in limburg voor werkquote:
ik heb wel nog wat msnadressen van zequote:
Onherkenbaar in beeldquote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, userfoto's zonder permissie
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
die plaatjes in mn inbox beginnen idd wat te vervelen
Zonde.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij kon blij zijn dat ie weg was tegen de tijd dat mn pa en zn beste maat dr waren
roflquote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja een groot project in limburg voor werk![]()
Om kosten te besparen heb ik maar gezegd dat ik wel bij jou kon wonen tijdelijk![]()
Ik dacht dat het al geregeld was
jammergenoeg nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je er ook usernames bij?
Een chicka met hem op de fotoquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope, dat moet hij zelf doen.
Of als er een chicka naast staat die toestemming aan hem heeft gevraagd
yeah right
best wel jaquote:
Tsja, zou je denken, maar het is en blijft illegaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Onherkenbaar in beeld
Als ie echt een mogool is roept ie dat het zijn foto's zijn
mooie kleurstellingquote:
photoshop doet wonderenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een chicka met hem op de foto
Jij hebt humor![]()
Roep er eens een admin bijquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, zou je denken, maar het is en blijft illegaal.
dat zei ik ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je ze op BB posten?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
mooie kleurstelling
voor de rest beetje bagger foto's, ging ook niet zo lekker met een zo goed als lege accu en beroerd licht buiten![]()
Terechtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
best wel ja
Had mn pa nog nooit zo kwaad gezien
de baggerfoto's ?quote:
lang leve de proxy'squote:
Wist je trouwens dat als je je afstandsbediening van je CV tegen je hoofd houdt je meer bereik hebt?quote:
de restquote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
de baggerfoto's ?
de rest kan ik idd wel even op BB posten![]()
En als ik nou zeg dat ze van een ander zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel iets anders op BB postenquote:
Nee, de admins zijn nu druk met andere dingen, modwisselingen op PUB en SES en het op zwart gaan van een FA zijn er nu aan de hand.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Roep er eens een admin bij![]()
Dit moet tot op de bodem uitgezocht worden
een stuk of 5, de rest is nog te slecht voor een slechte fotowedstrijdquote:
3 maanden toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ze van een ander zijn?![]()
![]()
![]()
Nokken nou Lex, zit je nog in je proefperiode ofzo?
Je mag niet in Bee Sexy komenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil wel iets anders op BB posten![]()
even fc gaat bijlezenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de admins zijn nu druk met andere dingen, modwisselingen op PUB en SES en het op zwart gaan van een FA zijn er nu aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |