quote:Je bent verbannen op dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forum beheerder voor meer informatie.
Neem contact op zou ik zeggenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
he wat naar, ik wilde linken naar Fwnk's forum, krijg ik dit
[..]
negerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Brechtje het volgende:
Hoeveel users heb je al wel niet gebanned fwnk?
hij heeft een drukke avondquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Brechtje het volgende:
Balen he, voor lul staanquote:
en nog steeds een tagjequote:
mij nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Brechtje het volgende:
ey gaan we uit de hoogte doen?quote:
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Adriaan de teringlijer | zegt:
geef je fwnk ff een schop van me/
Alex en/of Sandra zegt:
mag ik deze chatlog posten?
Censureer mn naam ff met Adriaan ofzo
of teringlijer
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:53 schreef Klonk het volgende:
mag ik ff melden dat de op vrij mager is
[pta sc] Mercedes 815quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
ben ik bezig een schitterende OP te maken krijg je deze kulzal nog eens moeite doen een leuke OP te maken. gewoon een heel topic over dit gekloot
* is weg hier.
eens is.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
ben ik bezig een schitterende OP te maken krijg je deze kulzal nog eens moeite doen een leuke OP te maken. gewoon een heel topic over dit gekloot
* is weg hier.
Fwnk donder nou maar rap op knul, er is geen eer meer voor je te behalen hierquote:
de eerste ja. maar wat een TT.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[pta sc] Mercedes 815
je was niet de enige.. maar herman was eerlijk eerste.
gooi die open en deze dicht, fwnk heeft genoeg aandacht gehad.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[pta sc] Mercedes 815
je was niet de enige.. maar herman was eerlijk eerste.
chill man, even dollen en volgende topic is weer normaal......quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef M5 het volgende:
* is weg hier.
wat TF zegt.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
gooi die open en deze dicht, fwnk heeft genoeg aandacht gehad.![]()
chillen doe ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
chill man, even dollen en volgende topic is weer normaal......![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Dat zei die teringlijer ook tegen mijquote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
geef je fwnk ff een schop van me/
Alex en/of Sandra zegt:
mag ik deze chatlog posten?
Censureer mn naam ff met Adriaan ofzo
of teringlijer
rare beslissingquote:Op maandag 13 februari 2006 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed zo.....laatste dolletje nog even en dan ga ik notes uitdelenquote:
Oeh bangquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goed zo.....laatste dolletje nog even en dan ga ik notes uitdelen![]()
![]()
![]()
soms hebben we in PTA van dit soort momentenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
rare beslissing![]()
OP is absoluut niet de moeite waard, zelfs niet grappig, fwnk heeft genoeg aandacht gehad.
het R&P nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
soms hebben we in PTA van dit soort momenten![]()
ik kan ze dan direct lezen, das niet spannend genoegquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeur niet. Die bussenOP's van jou zijn fijn zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
rare beslissing![]()
OP is absoluut niet de moeite waard, zelfs niet grappig, fwnk heeft genoeg aandacht gehad.
En als het gaat om even goed de waarheid op straat te zetten ben ik niet te beroerd om vrolijk mee te postenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
soms hebben we in PTA van dit soort momenten![]()
nee ook niet sex of us en toch hebben we het daar ook overquote:
Ga je gang hoor, doe je dat ook even bij je kloontje?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeur niet. Die bussenOP's van jou zijn fijn zeker![]()
zelfkennis, ruim voordat jij op dit briljante berichtje kwamquote:
We zitten niet allemaal de hele avond levensloos te F5en he.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
[..]
zelfkennis, ruim voordat jij op dit briljante berichtje kwam![]()
en jij bent ook lief![]()
shit, betraptquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
We zitten niet allemaal de hele avond levensloos te F5en he.
En jij ook hoor
wat heb ik gedaan dan.....quote:Op maandag 13 februari 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je gang hoor, doe je dat ook even bij je kloontje?
Je hebt medelijden omdat je het zelf ook wel eens gedaan hebt?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Na 1 pagina in het vorige topic was het al niet leuk meer
niks lekkere geile kloon van mequote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan dan.....![]()
ik zie toch liever 1 van mijn bussenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef Mukie het volgende:
ieuw k zie nu net pas die foto in de op
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:05 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan dan.....![]()
ik ookquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie toch liever 1 van mijn bussen![]()
Nee ik geef toe dat het enorm lomp is van fwnkquote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt medelijden omdat je het zelf ook wel eens gedaan hebt?
glijmiddel?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik geef toe dat het enorm lomp is van fwnkmaar om er zo op door te blijven hakken is ook weer zo schraal
Komop manquote:Op maandag 13 februari 2006 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik geef toe dat het enorm lomp is van fwnkmaar om er zo op door te blijven hakken is ook weer zo schraal
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
overigens moet ik het afleggen in bochten van de Q4![]()
![]()
Oke...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:08 schreef autogespot.com het volgende:
[..]
nou dan![]()
en wie DeLeugennou werkelijk is zul je toch nooit raden
![]()
LItso als mod is dan wel weer leuk.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Natalie stopt als FA.....
da's niet leuk
De V6 gaat weer in de verkoop?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef BoJo het volgende:
overigens moet ik het afleggen in bochten van de Q4![]()
![]()
of dat zo'n suces wordquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LItso als mod is dan wel weer leuk.
Brechtje heeft wel verteld dat ze er om had gevraagd?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie horen sowieso maar 1 kant van het verhaal.
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie zien sowieso maar 1 kant van het verhaal.
Benieuwd wie de nieuwe FA word.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
of dat zo'n suces word, maar leuk is het wel
Iddquote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LItso als mod is dan wel weer leuk.
Vertel jij ons de andere kant?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie horen sowieso maar 1 kant van het verhaal.
ik ben ook mod geweest, op een heel ander forum, maar da's een ander verhaalquote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ze hebben een mod gevraagd dacht ik.
Nee, maar ik wil wel even vertellen dat salvador sowieso een stomme kutkneus isquote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vertel jij ons de andere kant?
Scheve uitlaatje doet wonderenquote:
Dan kun je echt geen user meer zijn iddquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
FA zijn lijkt me nou echt een kutbaantje
het is echt gezellig, warm fok avondje zoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel even vertellen dat salvador sowieso een stomme kutkneus is!
Tis dat mijn toerenteller bewoog............. had anders gerust geloofd dat hij nog uit stondquote:
Dat was toch al lang bekendquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel even vertellen dat salvador sowieso een stomme kutkneus is!
Ik vind dat 'ie een standbeeld verdiendquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm oke, dat mag jij vinden...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tis dat mijn toerenteller bewoog............. had anders gerust geloofd dat hij nog uit stond
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad puik ja
Alleen ik heb alfisti zn bolide nog niet mogen horen
^^^^^^quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tis dat mijn toerenteller bewoog............. had anders gerust geloofd dat hij nog uit stond
Met daaronder "achterlijker dan het achtereind van een achterlijk varken"quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie een standbeeld verdiend![]()
Beetje op de ban-knop rammen en topic reports doorspittenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kun je echt geen user meer zijn idd
standpunt steuntquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie een standbeeld verdiend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |