Tis dat mijn toerenteller bewoog............. had anders gerust geloofd dat hij nog uit stondquote:
Dat was toch al lang bekendquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel even vertellen dat salvador sowieso een stomme kutkneus is!
Ik vind dat 'ie een standbeeld verdiendquote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel even vertellen dat salvador sowieso een stomme kutkneus is!
Hmm oke, dat mag jij vinden...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tis dat mijn toerenteller bewoog............. had anders gerust geloofd dat hij nog uit stond
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad puik ja
Alleen ik heb alfisti zn bolide nog niet mogen horen
^^^^^^quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tis dat mijn toerenteller bewoog............. had anders gerust geloofd dat hij nog uit stond
Met daaronder "achterlijker dan het achtereind van een achterlijk varken"quote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie een standbeeld verdiend![]()
Beetje op de ban-knop rammen en topic reports doorspittenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kun je echt geen user meer zijn idd
standpunt steuntquote:Op maandag 13 februari 2006 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie een standbeeld verdiend![]()
niemand meerquote:
Zag al in de binnenspeigel een V6 aardig aan de binnenkant hangenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel mooi dat ik de bocht moest snijden en jij hem gewoon binnen de lijnen snoei hard kon nemen![]()
* Alfisti aait en knuffelt heeeeeeeeeel PTAquote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
niemand meer![]()
gewoon een grote warme gezellige fok familie![]()
ik kon niet andersquote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zag al in de binnenspeigel een V6 aardig aan de binnenkant hangen![]()
Liefquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait en knuffelt heeeeeeeeeel PTA![]()
Boomknuffelaarquote:Op maandag 13 februari 2006 21:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
niemand meer![]()
gewoon een grote warme gezellige fok familie![]()
Hihiquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait en knuffelt heeeeeeeeeel PTA![]()
^^^^^^ * Alfisti mee eens isquote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Tijd voor gele koni's en 5 stabstangen voor onder boven achter kruis.
ze hebben juist keiveel alleen zie je de helft niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef Fugie het volgende:
ik zit kunstrijden te kijken![]()
al die vrouwen met veel te weinig kleding
die eerste reactie ookquote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[TK] Fuji S3500 Fotocamera
incl pics zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |