nog 2 minutenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb jij de blauwe taak er ook weer opzitten voor vandaag [afbeelding]
liever gekut dan gelul van jouquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ach zolang er alleen gekut word maakt het toch niet uit
Trekpopquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam aan de muur?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
M'n vader is ook weer bezig met een leuke grap trouwens, hij laat z'n oude crosser (1991) helemaal opnieuw opbouwen maar nu wordt dat ding ook nog weer verder getuned waarna hij, en nu komt het, direct aan de muur gehangen gaat worden![]()
Niet zo boos doen ehquote:
Donder nou op hier, anders post ik je foto's hoor zielige rukkerquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Alsof iemand nog je serieus antwoord gaat geven nuquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donder nou op hier, anders post ik je foto's hoor zielige rukker
* Alfisti heeft geen banquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis een vrouw Bojoquote:
NEEEEEEEEEEquote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Hugster het volgende:
M'n vader is ook weer bezig met een leuke grap trouwens, hij laat z'n oude crosser (1991) helemaal opnieuw opbouwen maar nu wordt dat ding ook nog weer verder getuned waarna hij, en nu komt het, direct aan de muur gehangen gaat worden![]()
Je kan nu al inloggen, mailtje is niet nodig enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti heeft geen ban
sterker nog, nog niet eens reg mailtje gehad
Admini-prutser!![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Donder nou op hier, anders post ik je foto's hoor zielige rukker
stuur ze dan gelijk naar Yvonnequote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Degene voor wie fwnk zn pielemuis op het net slingerde
Hoevaak kart je eigenlijk ?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
gewoon voor de sier.
We karten nu ipv van crossen.
Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je kan nu al inloggen, mailtje is niet nodig enzo
Tis maar een OP johquote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ben niet boos. beetje teleurgesteld zeg maar.
Ik wil je account wel verwijderen? kan je een nieuwe aanmaken.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.![]()
geen ops meer maken, de moeite niet waard.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ben niet boos. beetje teleurgesteld zeg maar.
oequote:Op maandag 13 februari 2006 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait en knuffelt heeeeeeeeeel PTA![]()
waarom niet beiden? crosscartsquote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
gewoon voor de sier.
We karten nu ipv van crossen.
'k ga d'r geen post meer over vuil maken, en het ging me er zeker niet om dat ik geen OP kon posten.quote:
Dat was toch die aflevering waar ze een stuk weiland helemaal aan gort gereden hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef lipje het volgende:
[..]
waarom niet beiden? crosscarts
* lipje weet nog wel een leuk stukje topgear met deze crossbolides
Fwnk's penisquote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
'k ga d'r geen post meer over vuil maken, en het ging me er zeker niet om dat ik geen OP kon posten.
volgend onderwerp.
pch hij is maar ruim de helft ouderquote:
jehquote:Op maandag 13 februari 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE![]()
In de nieuwe schuur zeker?
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donkerquote:
Ga je in 816 laten zien hoe een echte OP hoort te zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
'k ga d'r geen post meer over vuil maken, en het ging me er zeker niet om dat ik geen OP kon posten.
volgend onderwerp.
Tering de teringquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
jeh
Frame is opnieuw gespoten, uitlaat en spaken opnieuw verchromed, blok in de wasmachine en wordt daarna verder gereviseerd en getuned.
Dat ding is serieus in WK conditie![]()
ELK onderdeel waar je een updrade voor kunt krijgen zit erop. Vering voor en achter allemaal Uber spul, stuur, stepjes, blok, uitlaat, seat, bodywork, achterbrug, velgen, ALLES
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat was toch die aflevering waar ze een stuk weiland helemaal aan gort gereden hebben?
Geweldig, lijkt me echt tof zo'n apparaat
Tis wel stoer om zoiets aan de muur te hebben hangenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
jeh
Frame is opnieuw gespoten, uitlaat en spaken opnieuw verchromed, blok in de wasmachine en wordt daarna verder gereviseerd en getuned.
Dat ding is serieus in WK conditie![]()
ELK onderdeel waar je een updrade voor kunt krijgen zit erop. Vering voor en achter allemaal Uber spul, stuur, stepjes, blok, uitlaat, seat, bodywork, achterbrug, velgen, ALLES
blok is bijna 300cc door de tuning ipv de 250 standaard.
Ja dag, ik mag niet eens wonen daarquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donker
Woorden schieten te kort voor jouquote:
jij stouterdquote:Op maandag 13 februari 2006 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet het licht even uit zodat de andere PTA mensjes niets kunnen zien en doet wat anders met mukie in het donker
fijn dat je dit met ons deeltquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik die foto van sjoewe zag had ik net een ruft gelaten![]()
Dus ik rook die drol gewoon!!!
Als 'k wat leuks kan vinden.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga je in 816 laten zien hoe een echte OP hoort te zijn?
nee dank jequote:
Dan weet je weer even dat je leeftquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik die foto van sjoewe zag had ik net een ruft gelaten![]()
Dus ik rook die drol gewoon!!!
Ok ik moest lachenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
zou iemand het gelezen hebben?
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, scheer je nou maar weg vlegelquote:Op maandag 13 februari 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Iets met een matige grap enzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg dan wat er stond, kan de rest ook lachen
ook_gek scheert zn ballen toch ook?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar zeg fwanker, waarom ? zeg me waarom?
Fwnk nietquote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook_gek scheert zn ballen toch ook?
daar zijn geen regels voor, maar ik dnek niet dat men daar beried toe is.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg als je voor 5 euro je usernotes kan lezen, hoeveel zou je dan moeten lappen om iemand te laten bannen?
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar zeg fwanker, waarom ? zeg me waarom?
ja, geen tijd meer om andere topics te volgenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
het gaat voor het leuke echt ff te snel hier
Neem het eens mee naar achterquote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar zijn geen regels voor, maar ik dnek niet dat men daar beried toe is.
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 februari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
het gaat voor het leuke echt ff te snel hier
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet manquote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.
Nu wel, en de rest van fok! ook
Iets met lesjes leren enzo.
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad konquote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet man![]()
![]()
Je wilde weten of er bij haar ook zo'n slurf tussen dr benen hing?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis al een tijdje terug en het was op aandringen enzo, ik vroeg me wat af over dat specifieke onderwerp en zij kon zich er geen beeld bij vormen.
Over dat lesjes leren gesproken...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
och, lesje geleert........... en klaar daarmee nu.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad kon
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
och, lesje geleert........... en klaar daarmee nu.
Dom en naiefquote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht dat het geen kwaad kon
Ik heb het bijna gehad met de SCquote:
Nu niet meer neequote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel een kut streek maar alsnog zoiets doe je toch niet man![]()
![]()
Mooie eigenschap jaquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Hugster het volgende:
als er toch iets is dat digitale foto's kunnen dan is het wel achterlijk snel verspreiden
Inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
och, lesje geleert........... en klaar daarmee nu.
is ie al af?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:58 schreef M5 het volgende:
zeg't maar een:
een auto waarvan er 816 gemaakt zijn
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb snel internet en zelfs dat trekt het amper
Strak planquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb het bijna gehad met de SC
Tijd voor een FBG-meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |