quote:Het lijstje:
Roellio
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
Sack_Blabbath (tenzij niet)
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
PescaPallaMarcusManu
crossover
Kabouter_Krulleput
Stefmans
Laton
kroegtijger
P8
requiem4adream
Twinkeltwin
Mar10Segovia
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 februari 2006 18:45 schreef greatgonzo het volgende:
PEPPERS OOK OP LL AUB!!!
schaamteloze tvp
Hé, dat staat allemaal in mijn met bloed, zweet en tranen gebrouwen OP, gofferdedommequote:Op maandag 13 februari 2006 19:14 schreef stefmans het volgende:
\Wanneer komt lowlands met de eerste namen?![]()
quote:Het lijstje:
Roellio
BarraCupraCuda
Koen_pijl 2 x
Peaceman
Diaan73
Grrrrrrrr
Morpheus2002
MaJo
FLR
Maxor
rubbereend
newbiedoobiedoo
BeRightBack
mordradead
Shedfire
MattieVanDeZolder
Sack_Blabbath (tenzij niet)
greatgonzo
pfaf
Ascaroth
icebliss
Lubje25
koston
pinominie 4x
KaheemSaid
PescaPallaMarcusManu
crossover
Kabouter_Krulleput
Stefmans
Laton
kroegtijger
P8
requiem4adream
Twinkeltwin
Mar10Segovia
Apfel
Doe 't lekker zelfquote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Prep2Fight het volgende:
Zet mij der ook maar bij.. hoogstwaarschijnlijk namelijk van de partij
Ouch, zag het even niet staan je berichtje boven.. sorry meneer blabberquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ouch, zag het even niet staan je berichtje boven.. sorry meneer blabber
wat ga je daar doen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef koen_pijl het volgende:
Bevestigde artiesten en andere dingessen:
Lowlands University
Silent Disco
Dit trouwens ook
Ik wil dat de eer die mij toe komt! Mijn naam moet erbij worden vermeld
Inderdaad.. krijg je ookquote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg trouwens nog een biertje van u meneer prep![]()
Je staat erbijquote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef koen_pijl het volgende:
Nou die dingen heb ik opgezocht en gemaakt en nu wil ik beroemd worden in dit topic! Ik wil respect, man! Ik wil mijn naam zien in de OP. Alsjeblieft?
en ik dan ik heb deel 1 gemaakt ... ik wil ook een legendarise fok hero wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef koen_pijl het volgende:
Nou die dingen heb ik opgezocht en gemaakt en nu wil ik beroemd worden in dit topic! Ik wil respect, man! Ik wil mijn naam zien in de OP. Alsjeblieft?
En nu goedquote:
Ik roep op tot een revolutie! Ik zie al een aanslag voor me tijdens de FOK! Lowlands meeting.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik dan ik heb deel 1 gemaakt ... ik wil ook een legendarise fok hero worden
Vorig jaar was de meeting trouwens vreselijk goed geslaagd!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik roep op tot een revolutie! Ik zie al een aanslag voor me tijdens de FOK! Lowlands meeting.![]()
koen en barra belagen fok meeting met bier?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ik roep op tot een revolutie! Ik zie al een aanslag voor me tijdens de FOK! Lowlands meeting.![]()
Daaromquote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Vorig jaar was de meeting trouwens vreselijk goed geslaagd!![]()
Echt de perfecte plek voor een meet?
Who the fuck heeft in hemelsnaam bedacht om daar te gaan meeten?
Donequote:Op maandag 13 februari 2006 22:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik dan ik heb deel 1 gemaakt ... ik wil ook een legendarise fok hero worden
i will be forever gratefullquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef koen_pijl het volgende:
ZO, en nu wil ik gratis bier op Lowlands van jullie hebben!
vorig jaar voor het eerst geweestquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef Mathijz het volgende:
Dit word mijn 2de lowlands. (verkapte tvp)
Inderdaad op camping 2 stond ik, 5 dagen genotenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vorig jaar voor het eerst geweest
Ja!!! Hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat het allereerste bandje wit plastic met paarse letters was?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, iemand nog wat te zeiken over de mooie spetterende OP?
Fixedquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja!!! Hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat het allereerste bandje wit plastic met paarse letters was?![]()
quote:
Heb jij alle bandjes nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Great!
Misschien dat de bandjes van de dagkaarten (jaaa, die had je toen nog) wel rood waren, maar het normale bandje was toch echt wit met paars
Nee joh..bandjes sparen is voor stinkende hippies zonder schoenenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee joh..bandjes sparen is voor stinkende hippies zonder schoenen![]()
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef koen_pijl het volgende:
Hey VASND wil je die poster ruilen tegen een poster uit 2004? Toen was ik ert namelijk neit en wil die poster van 2005 wel hebben![]()
iig nog niets officeeelsquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het al eens eerder gevraagd maar nooit een reactie op gehad: een tijdje geleden hoorde ik het gerucht dat Manu Chao op de komende Lowlands zou staan. Iemand anders dit ook gehoord? Zou wel gaaf zijn
ja!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het al eens eerder gevraagd maar nooit een reactie op gehad: een tijdje geleden hoorde ik het gerucht dat Manu Chao op de komende Lowlands zou staan. Iemand anders dit ook gehoord? Zou wel gaaf zijn
Dat zou de shit wezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat de Higher Grounds er niet meer was ( komt).quote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als we het op een relaxte tijd en plaats doen... niet zaterdag avond half 9 bij de derde paal van rechts in de alpha ofzo
ik stell voor op vrijdag middag bij die banken op higher grounds
idd HG was er helaas niet meer..quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Higher Grounds er niet meer was ( komt).![]()
Erg jammer want wat er voor in de plaats is gekomen is lang niet zo leuk als de oude HG's.![]()
Zou goed nieuws zijn als het weer terugkomt
350 euro ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb net nog de krantjes van vorig jaar zitten doorbladeren en daarin stond dat drinken 2 muntjes kosten. Dat was toch 1 muntje? Of vergis ik me nu? Hoeveel hebben jullie vorig jaar uitgegeven aan drinken en eten? iK IETS VAN 15 EURO
Was 2 muntjes. Muntje was 1 euro.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb net nog de krantjes van vorig jaar zitten doorbladeren en daarin stond dat drinken 2 muntjes kosten. Dat was toch 1 muntje? Of vergis ik me nu? Hoeveel hebben jullie vorig jaar uitgegeven aan drinken en eten? iK IETS VAN 15 EURO
Ik dronk op de camping heel veel, s morgens en 's nachts. Overdag neit zo heel erg veel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Was 2 muntjes. Muntje was 1 euro.
Over die 15 euro gesproken: http://www.medischestartpagina.nl/Ziektebeelden/U/uitdroging/
da's inderdaad gewoon vrij weinig, en had dan ook nog een tray halve liter voor op de campingquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Mathijz het volgende:
Gaf in 5 dagen 120 euro o.i.d. uit, niet bar veel.
Maar wel 12 blikken bier meegenomen voor op de camping![]()
Tering Veel Pilsquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Mathijz het volgende:
Gaf in 5 dagen 120 euro o.i.d. uit, niet bar veel.
Maar wel 12 blikken bier meegenomen voor op de camping![]()
Bekerschrapert!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef koen_pijl het volgende:
idd hij was 1 van die mensen die het festival terrein overrrende voor die lege bekersquote:
Nog wat moois meegemaakt daarmee. Zitten we een beetje relaxt op een stuk gras ergens komen er 2 kerels vet hard aangerend en duiken praktisch tegelijkertijd op een bekertjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd hij was 1 van die mensen die het festival terrein overrrende voor die lege bekers
Ik heb niet echt op mijn geld gelet, maar ook niet rondgegooit. En zeker niet alles gaan rekenen in euro's want dat verpest je humeurquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's inderdaad gewoon vrij weinig, en had dan ook nog een tray halve liter voor op de camping
Nog wat mooiers meegemaakt..lui die een touwtje aan een beker hadden vastgemaakt en em wegtrokken op het moment dat iemand em wilde pakkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:42 schreef maxor het volgende:
[..]
Nog wat moois meegemaakt daarmee. Zitten we een beetje relaxt op een stuk gras ergens komen er 2 kerels vet hard aangerend en duiken praktisch tegelijkertijd op een bekertje![]()
Oh ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:08 schreef Laton het volgende:
[..]
Nog wat mooiers meegemaakt..lui die een touwtje aan een beker hadden vastgemaakt en em wegtrokken op het moment dat iemand em wilde pakken![]()
15 euro? heb je het hele weekend in je tent gelegen ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef koen_pijl het volgende:
Was jij ook van de groep die de pizzaman getrasht heeft?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:35 schreef lubje25 het volgende:
...
Niet iedereen is in de positie om dat te doenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lowlands ga ik ook echt niet op mijn geld letten
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet iedereen is in de positie om dat te doen
quote:
? Ik vind ze wel vet hoorquote:
de term alleen alquote:
Hehe... maar ok.. beetje offtopicquote:
maniack wat een smaak, underOath.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou graag Underoath zien op Lowlands... vette onbekende metalcore/emo bandwww.purevolume.com/underoath
staan jullie altijd vooraan op camping 3?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hehe... maar ok.. beetje offtopic
Ik heb weer gigantisch zin in Lowlands. Dit jaar met veel mensen, grote legertent, veel wegwerp bbq's.. busje mee![]()
![]()
elk jaar weerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:32 schreef mordradead het volgende:
hehe die lui vooraan op camping 3 met die dikke speakers
Nee.. dit jaar voor het eerst met een grote tentquote:Op zondag 19 februari 2006 19:32 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
staan jullie altijd vooraan op camping 3?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef icebliss het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo speciaal is aan camping 3? Is de sfeer daar zoveel anders dan?
('Het is een gevoel' reken ik niet tot een goed argument)
stonden om 15u in de rij, en waren om 21u30 nog naar een plekje aan het zoeken op camping 2quote:Op zondag 19 februari 2006 21:14 schreef MaJo het volgende:
Ik sta dit jaar voor het eerst op de camping, zat vorig jaar in een hotel
Hoe vroeg moet je er bij zijn wil je een beetje goede plek bemachtigen?
Da's best knap.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
stonden om 15u in de rij, en waren om 23u30 nog naar een plekje aan het zoeken op camping 2![]()
mja, we moesten 4 tenten kwijt en 't stond best vol enzo...quote:
Moest toen een artikel schrijven dus had wel wat nachtrust nodigquote:
idd zeg...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moest toen een artikel schrijven dus had wel wat nachtrust nodig(en het was al geregeld) Maar dit jaar wil ik zeker op de camping staan, krijg je veel meer van de sfeer mee.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
idd zeg...je mist sowieso de helft van Lowlands als je niet @ camping bent eigenlijk
En elk jaar weer volstrekt opgeblazen..en die lui maar loos met hun biertje voor zich uit staren op totaal naar de kanker geholpen muziekquote:Op zondag 19 februari 2006 19:32 schreef mordradead het volgende:
hehe die lui vooraan op camping 3 met die dikke speakers
en kutmuziek ookquote:Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Laton het volgende:
[..]
En elk jaar weer volstrekt opgeblazen..en die lui maar loos met hun biertje voor zich uit staren op totaal naar de kanker geholpen muziek![]()
haha ja die lui jah zodra je binnenloopt rechtsquote:Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Laton het volgende:
[..]
En elk jaar weer volstrekt opgeblazen..en die lui maar loos met hun biertje voor zich uit staren op totaal naar de kanker geholpen muziek![]()
der hangt geloof ik ook een vlag met een plaatsnaamquote:Op maandag 20 februari 2006 11:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
geen idee
ik ben niet zo van de detailsquote:Op maandag 20 februari 2006 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
der hangt geloof ik ook een vlag met een plaatsnaam
camping 3 rocks
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik was in 2004 (meen ik) als allereerste binnen
trouwens idd, held !quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Waarom in vredesnaam?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
wij zijn vorig jaar en dat jaar ervoor elke dat heen en weer naar huis gereden.... en waarschijnlijk komend jaar ook weer. tevens tvp
Je moet gewoon geluk hebben....voor zover je het geluk kan noemenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik zit altijd wel achter die 3fm caravanmaar ben nog nooit eerste geweest
Daar zijn goede redenen voor.quote:
Kom zeg, als je nog terug kunt fietsen snachts en je huis kan vinden heb je wat mij betreft al niet genoeg gebruikt.quote:
Terug rijden met de auto zelfs...... enne niet iedereen gebruikt of heeft dat nodig om het naar zn zin te hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom zeg, als je nog terug kunt fietsen snachts en je huis kan vinden heb je wat mij betreft al niet genoeg gebruikt.![]()
Dus, de gewone mens heeft lowlands geinfiltreerdquote:Op maandag 20 februari 2006 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Terug rijden met de auto zelfs...... enne niet iedereen gebruikt of heeft dat nodig om het naar zn zin te hebben.
Mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom zeg, als je nog terug kunt fietsen snachts en je huis kan vinden heb je wat mij betreft al niet genoeg gebruikt.![]()
Wat een flauwekul joh! Voel jij je soms beter dan anderen?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef Laton het volgende:
[..]
Dus, de gewone mens heeft lowlands geinfiltreerd![]()
Ach nee, ik loop een beetje te pesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een flauwekul joh! Voel jij je soms beter dan anderen?![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef Laton het volgende:
[..]
Dus, de gewone mens heeft lowlands geinfiltreerd![]()
Nuchter?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
LOL je merkt wel dat er de laatste jaren veel meer mensen nuchter op LL rondhuppelen
enne enschede dat is nog best een eindje diaan.
ik woon 15 min rijden van LL en ik "slaap" natuurlijk op de camping
Oke danquote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef Laton het volgende:
[..]
Ach nee, ik loop een beetje te pesten.![]()
Verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nuchter?![]()
Ik heb ook wel op de camping gestaan... maar met werk, komt meer verantwoordelijkheid en dan kan je je het simpelweg niet veroorloven om brak te zijn als je maandag weer moet beginnen.
Tja misschien werk jij niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:27 schreef Laton het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid.nou moet je ophouden hoor.
haha ...dus... ik werk ook hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nuchter?![]()
Ik heb ook wel op de camping gestaan... maar met werk, komt meer verantwoordelijkheid en dan kan je je het simpelweg niet veroorloven om brak te zijn als je maandag weer moet beginnen.
Ja doen ze uitstekend. Er is alleen maar undercover security haast. Ook een keer gezien dat 2 lui op de vuist gingen..echt binnen 10 seconden uit elkaar gehaald en meequote:Op maandag 20 februari 2006 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat ik trouwens ook wel vet vind is de mannier waarom ze relschoppers verweideren.
vorig jaar toevallig gezien. 2 gasten die ruziezoeken werden door een "undercover" security persoon achtervolgt.. tot ze bij een pad waren (je hebt een aantal sluizen, b.v. voor je juliet) daar werden ze ineens op een soort gestapo mannier door die back stage hekken gedrukt en konden ze vertrekken
Pfff wat een flauw antwoord zeg.... en jij beoordeelt mijquote:
Wel oppassen met je drugsgebruik trouwens..hey ook een pilletjequote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja doen ze uitstekend. Er is alleen maar undercover security haast. Ook een keer gezien dat 2 lui op de vuist gingen..echt binnen 10 seconden uit elkaar gehaald en mee![]()
jezus met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? je neemt toch gewoon sowieso 2 dagen vrij na lowlands.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pfff wat een flauw antwoord zeg.... en jij beoordeelt mij![]()
Ik misschien ook, maar waarschijnlijk kan dat niet.... En mijn vriendin hoogst waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha ...dus... ik werk ook hoor
en ik neem gewoon maandags vrij
zie boven....nemen en kunnen nemen is een groot verschil..quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef Laton het volgende:
[..]
jezus met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? je neemt toch gewoon sowieso 2 dagen vrij na lowlands.![]()
hehe ben beetje workaholic dus neem bijna nooit vrij.. vorig jaar ook nog 15 dagen over gehoudenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik misschien ook, maar waarschijnlijk kan dat niet.... En mijn vriendin hoogst waarschijnlijk ook niet.
nieuwe baan.. pas vast contract per 1 mei (als het goed gaatquote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ben beetje workaholic dus neem bijna nooit vrij.. vorig jaar ook nog 15 dagen over gehouden
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nieuwe baan.. pas vast contract per 1 mei (als het goed gaat) en dan heb je gewoon minder vakantiedagen...
plus een zwangere collega
![]()
Daarom! Dat is uiteindelijk het belangrijkste!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
that sucks
maar gelukkig kan je iig naar lowlands
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik ben benieuwd naar de line up
Tiel!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha ja die lui jah zodra je binnenloopt rechts
waar komen ze vandaan delft?
JA TIEL! dat was het!quote:
En nu hopen dat er snel meer volgen ^^quote:
Vorig jaar verkochte ze geeneens witte wijn!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook heerlijk daas voor je uit staren en onder het genot van een witte wijn en de zon luisteren naar de alpha tent
Eigenlijk altijd rechts achterin, aan het zijpad dat je hebt vlak voordat de weg om het toiletgebouw weer naar links gaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar staan jullie allemaal op camping 3 dan? wie weet zijn we wel buren
das 4quote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Kweet niet meer welke camping ik stond![]()
De laatste van dat lange pad met de ingang enzo![]()
Help eensch mee
Dat dacht ik al, maar wist het niet meer zeker, thanksquote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das 4
onze plek op camping 3:
als je uit de washokken loopt dan naar rechts.. tot ong 10 meter voorbij de washokken en dan links 30 meter het veld in lopen
Waarschijnlijk camping 1 danquote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Kweet niet meer welke camping ik stond![]()
De laatste van dat lange pad met de ingang enzo![]()
Help eensch mee
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Over afzeggers van vorig jaar gesproken: Ik wil Radiohead!!! dit jaar wel graag op Lowlands!
Ik heb alleen maar de ontbrekende band ingevuld...quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:21 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
James en Nathan moeten komen![]()
met zon OP heb je genoeg streedcred opgebouwt manquote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ow, ik heb mijn ik-sta-altijd-op-camping-3-lowlands-streetcredit-punten nog niet binnen voor deze jaargang. Bij deze dus.
Die gaan niet meer optreden dit jaar gok ik zo..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:21 schreef De Wouzeraar het volgende:
Als ik de heren van Lowlands een tip mag geven: Nightwish in de nieuwe samenstelling!![]()
De site gaat pas vanaf 1 maart open bronquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
Het is alweer bijna tijd voor de site, of niet?
Dit jaar duurt het voor mij niet eens zo lang, vorig jaar heb ik heel januari en februari zitten wachten tot de site open ging, nu heb ik daar echt geen behoefte aan
Dat is bijna toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef Mathijz het volgende:
[..]
De site gaat pas vanaf 1 maart open bron
Zeik niet! Dan ga je toch lekker ergens anders heen, ik zou ze graag eens willen zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef stefmans het volgende:
Het schijnt dat de Arctic Monkeys naar Lowlands komen.![]()
Voel je je aangevallen, door mijn mening wat ik mooie muziek vind?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeik niet! Dan ga je toch lekker ergens anders heen, ik zou ze graag eens willen zien.
Waarschijnlijk door het gebruik van de kotssmiley.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voel je je aangevallen, door mijn mening wat ik mooie muziek vind?![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door het gebruik van de kotssmiley.
Ja, maar het is MIJN mening over Arctic Monkeys. Daar hoeft hij mij toch niet op aan te vallen of welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door het gebruik van de kotssmiley.
Dan ga je daar maar ergens anders over zeuren, dit gaat over Lowlandsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar het is MIJN mening over Arctic Monkeys. Daar hoeft hij mij toch niet op aan te vallen of welOok vind ik bijna de hele Brit pop rage die op dit moment aan de gang is verrot.
Komt hij weer ff olie op het vuur gooien hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:34 schreef Roellio het volgende:
Britpop sucks cocks in hell!
Hij heeft wel smaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Komt hij weer ff olie op het vuur gooien hoor
Dus als ik en band stom vind mag ik daar mijn mening niet over geven, want ik kraag niets af hoor snap niet hoe je daar bij komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef crossover het volgende:
Je mag mooi en lelijk vinden wat je wil, maar om het nou gelijk af te kraken is ook weer niet nodig.
het zijn de Arctic Monkeys en het staat er twee keer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Artic Monkeys
Radiohead
REM
White Stripes
RHCP
Artic Monkeys
En nu allemaal ophouden met jullie gezeik
'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus als ik en band stom vind mag ik daar mijn mening niet over geven, want ik kraag niets af hoor snap niet hoe je daar bij komt.
Dan houden we er nu over op, jij vind ze leuk, ik kan de rage niet uitstaan klaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef crossover het volgende:
[..]
'' vind ik niet echt een leuke manier om je mening te geven, nee.
Arctic Monkeys danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
het zijn de Arctic Monkeys en het staat er twee keer.![]()
Okee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan houden we er nu over op, jij vind ze leuk, ik kan de rage niet uitstaan klaar.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:57 schreef maniack28 het volgende:
MooiSack gaat ook voor de hardere muziek
Black Metalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:57 schreef maniack28 het volgende:
MooiSack gaat ook voor de hardere muziek
Het is niet snel goed bij jou, wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Black Metal
Punk van na 1457
Dillinger Escape Plan
Van die balletdans-ninja-pit-metal
Die metal-heads zijn heel opgefokt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is niet snel goed bij jou, wel?
Ik heb gewoon een zwakke maag, kan ik ook niet helpen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is niet snel goed bij jou, wel?
Mannen in strakke pakjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:01 schreef Ascaroth het volgende:
Sack gaat voor het ballet.
quote:
niet zo offtopic he.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Komt die ook? Of heb je zelf zo'n pakje gekocht voor LL?
![]()
Dus dit jaar ga ik jou herkennen ipv jij mij?quote:
Als je sfeer wil dan ga je maar naar een Duits Schlagerfestivalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef lubje25 het volgende:
de fijne sfeer waarvoor duizenden mensen elk jaar naar Lowlands gaan is in de LL-topics altijd ver te zoeken.![]()
Lastig te missen lijkt mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus dit jaar ga ik jou herkennen ipv jij mij?![]()
![]()
![]()
De sfeer is er wel hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef lubje25 het volgende:
de fijne sfeer waarvoor duizenden mensen elk jaar naar Lowlands gaan is in de LL-topics altijd ver te zoeken.![]()
ik zeg niets.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef MaJo het volgende:
Als Arctic Monkeys zouden komen dan ben ik wel blijHoop dat Maxïmo Park ook komt, en Kaiser Chiefs, die heb ik vorig jaar gemist
Nou zeg je toch watquote:
Dat is de echte shit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oew lange frans en baas b op lowlands lijkt me trouwens ook wel dope
gaat dat dan net zo leuk worden als met De Jeugd Van Tegenwoordig?quote:
die speelde Watskeburt toch als laatste?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
gaat dat dan net zo leuk worden als met De Jeugd Van Tegenwoordig?![]()
1 liedje, en *poef* tent leeg!
kan goed, maar men rende hárd weg, was er zelf niet bij, wat denk je wel niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
die speelde Watskeburt toch als laatste?
ik zou ze wel eens willen zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
kan goed, maar men rende hárd weg, was er zelf niet bij, wat denk je wel niet!![]()
neequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik zou ze wel eens willen zien.![]()
Kei stoned en dan Watskeburt meezingen.quote:
succes hè!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kei stoned en dan Watskeburt meezingen.![]()
kerelquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oew lange frans en baas b op lowlands lijkt me trouwens ook wel dope
quote:
Noem dan iets muziekwaardigs ipv deze malotigheid. Kom joh, 50ct er nog bij en het feest is compleet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje jammer dat mensen je gelijk triest vinden als je van andere muziek houd dan hunzelf.....
kansloos ik ga toch ook geensmilys posten als jij een band noemt die jij graag wil horen?
Tja als een band/duo/artiest succes heeft mag je het van men niet meer mooi vinden he?! Net als bij Racoon...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje jammer dat mensen je gelijk triest vinden als je van andere muziek houd dan hunzelf.....
kansloos ik ga toch ook geensmilys posten als jij een band noemt die jij graag wil horen?
jij moet mee naar Diemen zuidquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef Iridian het volgende:
Het gaat hier wel over Lange Frans en Baas B...![]()
En daarbij je kunt toch niet alles kijken...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Noem dan iets muziekwaardigs ipv deze malotigheid. Kom joh, 50ct er nog bij en het feest is compleet.
Mee naar camping 4, mee naar camping 4 want je zorgt voor veel vertier..quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij moet mee naar Diemen zuid
Misschien moeten ze jou maar opnemen in het management, dan kan je geheel je eigen smaak doordrukken... zullen we eens zien hoe lang Lowlands nog bestaat. Maw respecteer de smaak van een ander eens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Noem dan iets muziekwaardigs ipv deze malotigheid. Kom joh, 50ct er nog bij en het feest is compleet.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou maar opnemen in het management, dan kan je geheel je eigen smaak doordrukken... zullen we eens zien hoe lang Lowlands nog bestaat. Maw respecteer de smaak van een ander eens.
Afbreken is makkelijker dan opbouwen!
ik moest lachen, ben ik nu stomquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Mee naar camping 4, mee naar camping 4 want je zorgt voor veel vertier..![]()
waarom omdat jij niet niets vind kan je niet respecteren dat iemand anders het wel leuk kan vinden.... hoe kansloos.....quote:
precies, dat bleek ook al enigszins uit de discussie een tijdje geledenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... sommige mensen op fok hebben een beetje het probleem met andere meningen respecteren
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies, dat bleek ook al enigszins uit de discussie een tijdje geleden
Ik moet er overigens niet aan denken dat op lowlands alleen maar bands zouden komen die ik zou willen zien. Bedenk eens wat je dan allemaal gaat missen...![]()
![]()
ik heb al eerder aan je gevraag hoe oud je was (en tot op heden geen antwoord trouwens...)quote:
Best wel jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik moest lachen, ben ik nu stom![]()
Of waar je toevallig "tegenaan" loopt... zo hebben wij vorig jaar gentleman ontdekt en dat was erg leuk...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ik ga vaak ook kijken bij bands die ik helemaal niet ken of niet echt geweldig vind...
Werd er speciaals voor lowlands geen reunie concert van take that & the spice girls georganiseerd,quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel heen gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Werd er speciaals voor lowlands geen reunie concert van take that & the spice girls georganiseerd,![]()
Naar Lange Frans & Baas B dus niet? Waarom heb je er dan problemen mee dat die komen?quote:
Ik hoop ook op andere bands, maar dat neemt niet weg dat een ander er wel op mag hopen. Het is (nog) een vrij land wat dat betreft. Doe anders voortaan een zonnebril op, dan ziet alles er mooier uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Laton het volgende:
ach heb ik toch niet; maar daar ga je toch niet op hopen..hoop gewoon op nieuwe spannende bands, dj's en ontdekkingen die je kunt doen..niet op reeds bewezen inhoudsloze top40 rotzooi.
tja sorry,.ben me een beetje aan het afreageren hierquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop ook op andere bands, maar dat neemt niet weg dat een ander er wel op mag hopen. Het is (nog) een vrij land wat dat betreft. Doe anders voortaan een zonnebril op, dan ziet alles er mooier uit
maar het was wel origineel.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Laton het volgende:
[..]
tja sorry,.ben me een beetje aan het afreageren hier![]()
Ik ga eens lekker de stad in een biertje pakkenff buiten.
ik kan best leuk zijn hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch houden we wel van je
we wachten er met smart opquote:
Nee, daarna deden ze nog een nummer op een gabberbeat voor een lege tent terwijl ze wanhopig gillend riepen dat iedereen vooral niet moest weglopen omdat ze nog niet klaar warenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
die speelde Watskeburt toch als laatste?
Mijn vrienden zijn er gebleven tot ze klaar waren met hun show.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, daarna deden ze nog een nummer op een gabberbeat voor een lege tent terwijl ze wanhopig gillend riepen dat iedereen vooral niet moest weglopen omdat ze nog niet klaar waren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |