quote:Op maandag 20 februari 2006 13:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik ben benieuwd naar de line up
Tiel!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha ja die lui jah zodra je binnenloopt rechts
waar komen ze vandaan delft?
JA TIEL! dat was het!quote:
En nu hopen dat er snel meer volgen ^^quote:
Vorig jaar verkochte ze geeneens witte wijn!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook heerlijk daas voor je uit staren en onder het genot van een witte wijn en de zon luisteren naar de alpha tent
Eigenlijk altijd rechts achterin, aan het zijpad dat je hebt vlak voordat de weg om het toiletgebouw weer naar links gaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar staan jullie allemaal op camping 3 dan? wie weet zijn we wel buren
das 4quote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Kweet niet meer welke camping ik stond![]()
De laatste van dat lange pad met de ingang enzo![]()
Help eensch mee
Dat dacht ik al, maar wist het niet meer zeker, thanksquote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das 4
onze plek op camping 3:
als je uit de washokken loopt dan naar rechts.. tot ong 10 meter voorbij de washokken en dan links 30 meter het veld in lopen
Waarschijnlijk camping 1 danquote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Kweet niet meer welke camping ik stond![]()
De laatste van dat lange pad met de ingang enzo![]()
Help eensch mee
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Over afzeggers van vorig jaar gesproken: Ik wil Radiohead!!! dit jaar wel graag op Lowlands!
Ik heb alleen maar de ontbrekende band ingevuld...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |