Kom zeg, als je nog terug kunt fietsen snachts en je huis kan vinden heb je wat mij betreft al niet genoeg gebruikt.quote:
Terug rijden met de auto zelfs...... enne niet iedereen gebruikt of heeft dat nodig om het naar zn zin te hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom zeg, als je nog terug kunt fietsen snachts en je huis kan vinden heb je wat mij betreft al niet genoeg gebruikt.![]()
Dus, de gewone mens heeft lowlands geinfiltreerdquote:Op maandag 20 februari 2006 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Terug rijden met de auto zelfs...... enne niet iedereen gebruikt of heeft dat nodig om het naar zn zin te hebben.
Mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef Laton het volgende:
[..]
Kom zeg, als je nog terug kunt fietsen snachts en je huis kan vinden heb je wat mij betreft al niet genoeg gebruikt.![]()
Wat een flauwekul joh! Voel jij je soms beter dan anderen?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef Laton het volgende:
[..]
Dus, de gewone mens heeft lowlands geinfiltreerd![]()
Ach nee, ik loop een beetje te pesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een flauwekul joh! Voel jij je soms beter dan anderen?![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef Laton het volgende:
[..]
Dus, de gewone mens heeft lowlands geinfiltreerd![]()
Nuchter?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
LOL je merkt wel dat er de laatste jaren veel meer mensen nuchter op LL rondhuppelen
enne enschede dat is nog best een eindje diaan.
ik woon 15 min rijden van LL en ik "slaap" natuurlijk op de camping
Oke danquote:Op maandag 20 februari 2006 13:23 schreef Laton het volgende:
[..]
Ach nee, ik loop een beetje te pesten.![]()
Verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nuchter?![]()
Ik heb ook wel op de camping gestaan... maar met werk, komt meer verantwoordelijkheid en dan kan je je het simpelweg niet veroorloven om brak te zijn als je maandag weer moet beginnen.
Tja misschien werk jij niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:27 schreef Laton het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid.nou moet je ophouden hoor.
haha ...dus... ik werk ook hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nuchter?![]()
Ik heb ook wel op de camping gestaan... maar met werk, komt meer verantwoordelijkheid en dan kan je je het simpelweg niet veroorloven om brak te zijn als je maandag weer moet beginnen.
Ja doen ze uitstekend. Er is alleen maar undercover security haast. Ook een keer gezien dat 2 lui op de vuist gingen..echt binnen 10 seconden uit elkaar gehaald en meequote:Op maandag 20 februari 2006 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat ik trouwens ook wel vet vind is de mannier waarom ze relschoppers verweideren.
vorig jaar toevallig gezien. 2 gasten die ruziezoeken werden door een "undercover" security persoon achtervolgt.. tot ze bij een pad waren (je hebt een aantal sluizen, b.v. voor je juliet) daar werden ze ineens op een soort gestapo mannier door die back stage hekken gedrukt en konden ze vertrekken
Pfff wat een flauw antwoord zeg.... en jij beoordeelt mijquote:
Wel oppassen met je drugsgebruik trouwens..hey ook een pilletjequote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef Laton het volgende:
[..]
Ja doen ze uitstekend. Er is alleen maar undercover security haast. Ook een keer gezien dat 2 lui op de vuist gingen..echt binnen 10 seconden uit elkaar gehaald en mee![]()
jezus met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? je neemt toch gewoon sowieso 2 dagen vrij na lowlands.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pfff wat een flauw antwoord zeg.... en jij beoordeelt mij![]()
Ik misschien ook, maar waarschijnlijk kan dat niet.... En mijn vriendin hoogst waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha ...dus... ik werk ook hoor
en ik neem gewoon maandags vrij
zie boven....nemen en kunnen nemen is een groot verschil..quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef Laton het volgende:
[..]
jezus met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? je neemt toch gewoon sowieso 2 dagen vrij na lowlands.![]()
hehe ben beetje workaholic dus neem bijna nooit vrij.. vorig jaar ook nog 15 dagen over gehoudenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik misschien ook, maar waarschijnlijk kan dat niet.... En mijn vriendin hoogst waarschijnlijk ook niet.
nieuwe baan.. pas vast contract per 1 mei (als het goed gaatquote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ben beetje workaholic dus neem bijna nooit vrij.. vorig jaar ook nog 15 dagen over gehouden
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
nieuwe baan.. pas vast contract per 1 mei (als het goed gaat) en dan heb je gewoon minder vakantiedagen...
plus een zwangere collega
![]()
Daarom! Dat is uiteindelijk het belangrijkste!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
that sucks
maar gelukkig kan je iig naar lowlands
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik ben benieuwd naar de line up
Tiel!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha ja die lui jah zodra je binnenloopt rechts
waar komen ze vandaan delft?
JA TIEL! dat was het!quote:
En nu hopen dat er snel meer volgen ^^quote:
Vorig jaar verkochte ze geeneens witte wijn!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook heerlijk daas voor je uit staren en onder het genot van een witte wijn en de zon luisteren naar de alpha tent
Eigenlijk altijd rechts achterin, aan het zijpad dat je hebt vlak voordat de weg om het toiletgebouw weer naar links gaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar staan jullie allemaal op camping 3 dan? wie weet zijn we wel buren
das 4quote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Kweet niet meer welke camping ik stond![]()
De laatste van dat lange pad met de ingang enzo![]()
Help eensch mee
Dat dacht ik al, maar wist het niet meer zeker, thanksquote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das 4
onze plek op camping 3:
als je uit de washokken loopt dan naar rechts.. tot ong 10 meter voorbij de washokken en dan links 30 meter het veld in lopen
Waarschijnlijk camping 1 danquote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Kweet niet meer welke camping ik stond![]()
De laatste van dat lange pad met de ingang enzo![]()
Help eensch mee
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Over afzeggers van vorig jaar gesproken: Ik wil Radiohead!!! dit jaar wel graag op Lowlands!
Ik heb alleen maar de ontbrekende band ingevuld...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |