quote:Op maandag 13 februari 2006 22:26 schreef koen_pijl het volgende:
ZO, en nu wil ik gratis bier op Lowlands van jullie hebben!
vorig jaar voor het eerst geweestquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef Mathijz het volgende:
Dit word mijn 2de lowlands. (verkapte tvp)
Inderdaad op camping 2 stond ik, 5 dagen genotenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vorig jaar voor het eerst geweest
Ja!!! Hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat het allereerste bandje wit plastic met paarse letters was?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, iemand nog wat te zeiken over de mooie spetterende OP?
Fixedquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja!!! Hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat het allereerste bandje wit plastic met paarse letters was?![]()
quote:
Heb jij alle bandjes nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Great!
Misschien dat de bandjes van de dagkaarten (jaaa, die had je toen nog) wel rood waren, maar het normale bandje was toch echt wit met paars
Nee joh..bandjes sparen is voor stinkende hippies zonder schoenenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee joh..bandjes sparen is voor stinkende hippies zonder schoenen![]()
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef koen_pijl het volgende:
Hey VASND wil je die poster ruilen tegen een poster uit 2004? Toen was ik ert namelijk neit en wil die poster van 2005 wel hebben![]()
iig nog niets officeeelsquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het al eens eerder gevraagd maar nooit een reactie op gehad: een tijdje geleden hoorde ik het gerucht dat Manu Chao op de komende Lowlands zou staan. Iemand anders dit ook gehoord? Zou wel gaaf zijn
ja!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het al eens eerder gevraagd maar nooit een reactie op gehad: een tijdje geleden hoorde ik het gerucht dat Manu Chao op de komende Lowlands zou staan. Iemand anders dit ook gehoord? Zou wel gaaf zijn
Dat zou de shit wezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat de Higher Grounds er niet meer was ( komt).quote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als we het op een relaxte tijd en plaats doen... niet zaterdag avond half 9 bij de derde paal van rechts in de alpha ofzo
ik stell voor op vrijdag middag bij die banken op higher grounds
idd HG was er helaas niet meer..quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Higher Grounds er niet meer was ( komt).![]()
Erg jammer want wat er voor in de plaats is gekomen is lang niet zo leuk als de oude HG's.![]()
Zou goed nieuws zijn als het weer terugkomt
350 euro ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb net nog de krantjes van vorig jaar zitten doorbladeren en daarin stond dat drinken 2 muntjes kosten. Dat was toch 1 muntje? Of vergis ik me nu? Hoeveel hebben jullie vorig jaar uitgegeven aan drinken en eten? iK IETS VAN 15 EURO
Was 2 muntjes. Muntje was 1 euro.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb net nog de krantjes van vorig jaar zitten doorbladeren en daarin stond dat drinken 2 muntjes kosten. Dat was toch 1 muntje? Of vergis ik me nu? Hoeveel hebben jullie vorig jaar uitgegeven aan drinken en eten? iK IETS VAN 15 EURO
Ik dronk op de camping heel veel, s morgens en 's nachts. Overdag neit zo heel erg veel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Was 2 muntjes. Muntje was 1 euro.
Over die 15 euro gesproken: http://www.medischestartpagina.nl/Ziektebeelden/U/uitdroging/
da's inderdaad gewoon vrij weinig, en had dan ook nog een tray halve liter voor op de campingquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Mathijz het volgende:
Gaf in 5 dagen 120 euro o.i.d. uit, niet bar veel.
Maar wel 12 blikken bier meegenomen voor op de camping![]()
Tering Veel Pilsquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:31 schreef Mathijz het volgende:
Gaf in 5 dagen 120 euro o.i.d. uit, niet bar veel.
Maar wel 12 blikken bier meegenomen voor op de camping![]()
Bekerschrapert!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef koen_pijl het volgende:
idd hij was 1 van die mensen die het festival terrein overrrende voor die lege bekersquote:
Nog wat moois meegemaakt daarmee. Zitten we een beetje relaxt op een stuk gras ergens komen er 2 kerels vet hard aangerend en duiken praktisch tegelijkertijd op een bekertjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd hij was 1 van die mensen die het festival terrein overrrende voor die lege bekers
Ik heb niet echt op mijn geld gelet, maar ook niet rondgegooit. En zeker niet alles gaan rekenen in euro's want dat verpest je humeurquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's inderdaad gewoon vrij weinig, en had dan ook nog een tray halve liter voor op de camping
Nog wat mooiers meegemaakt..lui die een touwtje aan een beker hadden vastgemaakt en em wegtrokken op het moment dat iemand em wilde pakkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:42 schreef maxor het volgende:
[..]
Nog wat moois meegemaakt daarmee. Zitten we een beetje relaxt op een stuk gras ergens komen er 2 kerels vet hard aangerend en duiken praktisch tegelijkertijd op een bekertje![]()
Oh ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:08 schreef Laton het volgende:
[..]
Nog wat mooiers meegemaakt..lui die een touwtje aan een beker hadden vastgemaakt en em wegtrokken op het moment dat iemand em wilde pakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |