15 euro? heb je het hele weekend in je tent gelegen ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb net nog de krantjes van vorig jaar zitten doorbladeren en daarin stond dat drinken 2 muntjes kosten. Dat was toch 1 muntje? Of vergis ik me nu? Hoeveel hebben jullie vorig jaar uitgegeven aan drinken en eten? iK IETS VAN 15 EURO
Was jij ook van de groep die de pizzaman getrasht heeft?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:35 schreef lubje25 het volgende:
...
Niet iedereen is in de positie om dat te doenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lowlands ga ik ook echt niet op mijn geld letten
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet iedereen is in de positie om dat te doen
quote:
? Ik vind ze wel vet hoorquote:
de term alleen alquote:
Hehe... maar ok.. beetje offtopicquote:
maniack wat een smaak, underOath.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou graag Underoath zien op Lowlands... vette onbekende metalcore/emo bandwww.purevolume.com/underoath
staan jullie altijd vooraan op camping 3?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hehe... maar ok.. beetje offtopic
Ik heb weer gigantisch zin in Lowlands. Dit jaar met veel mensen, grote legertent, veel wegwerp bbq's.. busje mee![]()
![]()
elk jaar weerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:32 schreef mordradead het volgende:
hehe die lui vooraan op camping 3 met die dikke speakers
Nee.. dit jaar voor het eerst met een grote tentquote:Op zondag 19 februari 2006 19:32 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
staan jullie altijd vooraan op camping 3?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef icebliss het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo speciaal is aan camping 3? Is de sfeer daar zoveel anders dan?
('Het is een gevoel' reken ik niet tot een goed argument)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |