stonden om 15u in de rij, en waren om 21u30 nog naar een plekje aan het zoeken op camping 2quote:Op zondag 19 februari 2006 21:14 schreef MaJo het volgende:
Ik sta dit jaar voor het eerst op de camping, zat vorig jaar in een hotel
Hoe vroeg moet je er bij zijn wil je een beetje goede plek bemachtigen?
Da's best knap.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
stonden om 15u in de rij, en waren om 23u30 nog naar een plekje aan het zoeken op camping 2![]()
mja, we moesten 4 tenten kwijt en 't stond best vol enzo...quote:
Moest toen een artikel schrijven dus had wel wat nachtrust nodigquote:
idd zeg...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moest toen een artikel schrijven dus had wel wat nachtrust nodig(en het was al geregeld) Maar dit jaar wil ik zeker op de camping staan, krijg je veel meer van de sfeer mee.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
idd zeg...je mist sowieso de helft van Lowlands als je niet @ camping bent eigenlijk
En elk jaar weer volstrekt opgeblazen..en die lui maar loos met hun biertje voor zich uit staren op totaal naar de kanker geholpen muziekquote:Op zondag 19 februari 2006 19:32 schreef mordradead het volgende:
hehe die lui vooraan op camping 3 met die dikke speakers
en kutmuziek ookquote:Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Laton het volgende:
[..]
En elk jaar weer volstrekt opgeblazen..en die lui maar loos met hun biertje voor zich uit staren op totaal naar de kanker geholpen muziek![]()
haha ja die lui jah zodra je binnenloopt rechtsquote:Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Laton het volgende:
[..]
En elk jaar weer volstrekt opgeblazen..en die lui maar loos met hun biertje voor zich uit staren op totaal naar de kanker geholpen muziek![]()
der hangt geloof ik ook een vlag met een plaatsnaamquote:Op maandag 20 februari 2006 11:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
geen idee
ik ben niet zo van de detailsquote:Op maandag 20 februari 2006 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
der hangt geloof ik ook een vlag met een plaatsnaam
camping 3 rocks
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik was in 2004 (meen ik) als allereerste binnen
trouwens idd, held !quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Waarom in vredesnaam?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
wij zijn vorig jaar en dat jaar ervoor elke dat heen en weer naar huis gereden.... en waarschijnlijk komend jaar ook weer. tevens tvp
Je moet gewoon geluk hebben....voor zover je het geluk kan noemenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ik zit altijd wel achter die 3fm caravanmaar ben nog nooit eerste geweest
Daar zijn goede redenen voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |