Als je sfeer wil dan ga je maar naar een Duits Schlagerfestivalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef lubje25 het volgende:
de fijne sfeer waarvoor duizenden mensen elk jaar naar Lowlands gaan is in de LL-topics altijd ver te zoeken.![]()
Lastig te missen lijkt mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus dit jaar ga ik jou herkennen ipv jij mij?![]()
![]()
![]()
De sfeer is er wel hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef lubje25 het volgende:
de fijne sfeer waarvoor duizenden mensen elk jaar naar Lowlands gaan is in de LL-topics altijd ver te zoeken.![]()
ik zeg niets.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef MaJo het volgende:
Als Arctic Monkeys zouden komen dan ben ik wel blijHoop dat Maxïmo Park ook komt, en Kaiser Chiefs, die heb ik vorig jaar gemist
Nou zeg je toch watquote:
Dat is de echte shit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oew lange frans en baas b op lowlands lijkt me trouwens ook wel dope
gaat dat dan net zo leuk worden als met De Jeugd Van Tegenwoordig?quote:
die speelde Watskeburt toch als laatste?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
gaat dat dan net zo leuk worden als met De Jeugd Van Tegenwoordig?![]()
1 liedje, en *poef* tent leeg!
kan goed, maar men rende hárd weg, was er zelf niet bij, wat denk je wel niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
die speelde Watskeburt toch als laatste?
ik zou ze wel eens willen zien.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
kan goed, maar men rende hárd weg, was er zelf niet bij, wat denk je wel niet!![]()
neequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik zou ze wel eens willen zien.![]()
Kei stoned en dan Watskeburt meezingen.quote:
succes hè!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
Kei stoned en dan Watskeburt meezingen.![]()
kerelquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oew lange frans en baas b op lowlands lijkt me trouwens ook wel dope
quote:
Noem dan iets muziekwaardigs ipv deze malotigheid. Kom joh, 50ct er nog bij en het feest is compleet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje jammer dat mensen je gelijk triest vinden als je van andere muziek houd dan hunzelf.....
kansloos ik ga toch ook geensmilys posten als jij een band noemt die jij graag wil horen?
Tja als een band/duo/artiest succes heeft mag je het van men niet meer mooi vinden he?! Net als bij Racoon...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beetje jammer dat mensen je gelijk triest vinden als je van andere muziek houd dan hunzelf.....
kansloos ik ga toch ook geensmilys posten als jij een band noemt die jij graag wil horen?
jij moet mee naar Diemen zuidquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:07 schreef Iridian het volgende:
Het gaat hier wel over Lange Frans en Baas B...![]()
En daarbij je kunt toch niet alles kijken...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Noem dan iets muziekwaardigs ipv deze malotigheid. Kom joh, 50ct er nog bij en het feest is compleet.
Mee naar camping 4, mee naar camping 4 want je zorgt voor veel vertier..quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij moet mee naar Diemen zuid
Misschien moeten ze jou maar opnemen in het management, dan kan je geheel je eigen smaak doordrukken... zullen we eens zien hoe lang Lowlands nog bestaat. Maw respecteer de smaak van een ander eens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Noem dan iets muziekwaardigs ipv deze malotigheid. Kom joh, 50ct er nog bij en het feest is compleet.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou maar opnemen in het management, dan kan je geheel je eigen smaak doordrukken... zullen we eens zien hoe lang Lowlands nog bestaat. Maw respecteer de smaak van een ander eens.
Afbreken is makkelijker dan opbouwen!
ik moest lachen, ben ik nu stomquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Mee naar camping 4, mee naar camping 4 want je zorgt voor veel vertier..![]()
waarom omdat jij niet niets vind kan je niet respecteren dat iemand anders het wel leuk kan vinden.... hoe kansloos.....quote:
precies, dat bleek ook al enigszins uit de discussie een tijdje geledenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... sommige mensen op fok hebben een beetje het probleem met andere meningen respecteren
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies, dat bleek ook al enigszins uit de discussie een tijdje geleden
Ik moet er overigens niet aan denken dat op lowlands alleen maar bands zouden komen die ik zou willen zien. Bedenk eens wat je dan allemaal gaat missen...![]()
![]()
ik heb al eerder aan je gevraag hoe oud je was (en tot op heden geen antwoord trouwens...)quote:
Best wel jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik moest lachen, ben ik nu stom![]()
Of waar je toevallig "tegenaan" loopt... zo hebben wij vorig jaar gentleman ontdekt en dat was erg leuk...quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]ik ga vaak ook kijken bij bands die ik helemaal niet ken of niet echt geweldig vind...
Werd er speciaals voor lowlands geen reunie concert van take that & the spice girls georganiseerd,quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:12 schreef Laton het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel heen gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Werd er speciaals voor lowlands geen reunie concert van take that & the spice girls georganiseerd,![]()
Naar Lange Frans & Baas B dus niet? Waarom heb je er dan problemen mee dat die komen?quote:
Ik hoop ook op andere bands, maar dat neemt niet weg dat een ander er wel op mag hopen. Het is (nog) een vrij land wat dat betreft. Doe anders voortaan een zonnebril op, dan ziet alles er mooier uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:48 schreef Laton het volgende:
ach heb ik toch niet; maar daar ga je toch niet op hopen..hoop gewoon op nieuwe spannende bands, dj's en ontdekkingen die je kunt doen..niet op reeds bewezen inhoudsloze top40 rotzooi.
tja sorry,.ben me een beetje aan het afreageren hierquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop ook op andere bands, maar dat neemt niet weg dat een ander er wel op mag hopen. Het is (nog) een vrij land wat dat betreft. Doe anders voortaan een zonnebril op, dan ziet alles er mooier uit
maar het was wel origineel.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Laton het volgende:
[..]
tja sorry,.ben me een beetje aan het afreageren hier![]()
Ik ga eens lekker de stad in een biertje pakkenff buiten.
ik kan best leuk zijn hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch houden we wel van je
we wachten er met smart opquote:
Nee, daarna deden ze nog een nummer op een gabberbeat voor een lege tent terwijl ze wanhopig gillend riepen dat iedereen vooral niet moest weglopen omdat ze nog niet klaar warenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
die speelde Watskeburt toch als laatste?
Mijn vrienden zijn er gebleven tot ze klaar waren met hun show.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, daarna deden ze nog een nummer op een gabberbeat voor een lege tent terwijl ze wanhopig gillend riepen dat iedereen vooral niet moest weglopen omdat ze nog niet klaar waren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |