quote:Op maandag 20 februari 2006 17:21 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
James en Nathan moeten komen![]()
met zon OP heb je genoeg streedcred opgebouwt manquote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ow, ik heb mijn ik-sta-altijd-op-camping-3-lowlands-streetcredit-punten nog niet binnen voor deze jaargang. Bij deze dus.
Die gaan niet meer optreden dit jaar gok ik zo..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:21 schreef De Wouzeraar het volgende:
Als ik de heren van Lowlands een tip mag geven: Nightwish in de nieuwe samenstelling!![]()
De site gaat pas vanaf 1 maart open bronquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
Het is alweer bijna tijd voor de site, of niet?
Dit jaar duurt het voor mij niet eens zo lang, vorig jaar heb ik heel januari en februari zitten wachten tot de site open ging, nu heb ik daar echt geen behoefte aan
Dat is bijna toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef Mathijz het volgende:
[..]
De site gaat pas vanaf 1 maart open bron
Zeik niet! Dan ga je toch lekker ergens anders heen, ik zou ze graag eens willen zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef stefmans het volgende:
Het schijnt dat de Arctic Monkeys naar Lowlands komen.![]()
Voel je je aangevallen, door mijn mening wat ik mooie muziek vind?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeik niet! Dan ga je toch lekker ergens anders heen, ik zou ze graag eens willen zien.
Waarschijnlijk door het gebruik van de kotssmiley.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voel je je aangevallen, door mijn mening wat ik mooie muziek vind?![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door het gebruik van de kotssmiley.
Ja, maar het is MIJN mening over Arctic Monkeys. Daar hoeft hij mij toch niet op aan te vallen of welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door het gebruik van de kotssmiley.
Dan ga je daar maar ergens anders over zeuren, dit gaat over Lowlandsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar het is MIJN mening over Arctic Monkeys. Daar hoeft hij mij toch niet op aan te vallen of welOok vind ik bijna de hele Brit pop rage die op dit moment aan de gang is verrot.
Komt hij weer ff olie op het vuur gooien hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:34 schreef Roellio het volgende:
Britpop sucks cocks in hell!
Hij heeft wel smaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Komt hij weer ff olie op het vuur gooien hoor
Dus als ik en band stom vind mag ik daar mijn mening niet over geven, want ik kraag niets af hoor snap niet hoe je daar bij komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef crossover het volgende:
Je mag mooi en lelijk vinden wat je wil, maar om het nou gelijk af te kraken is ook weer niet nodig.
het zijn de Arctic Monkeys en het staat er twee keer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Artic Monkeys
Radiohead
REM
White Stripes
RHCP
Artic Monkeys
En nu allemaal ophouden met jullie gezeik
'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dus als ik en band stom vind mag ik daar mijn mening niet over geven, want ik kraag niets af hoor snap niet hoe je daar bij komt.
Dan houden we er nu over op, jij vind ze leuk, ik kan de rage niet uitstaan klaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef crossover het volgende:
[..]
'' vind ik niet echt een leuke manier om je mening te geven, nee.
Arctic Monkeys danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
het zijn de Arctic Monkeys en het staat er twee keer.![]()
Okee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan houden we er nu over op, jij vind ze leuk, ik kan de rage niet uitstaan klaar.
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:57 schreef maniack28 het volgende:
MooiSack gaat ook voor de hardere muziek
Black Metalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:57 schreef maniack28 het volgende:
MooiSack gaat ook voor de hardere muziek
Het is niet snel goed bij jou, wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Black Metal
Punk van na 1457
Dillinger Escape Plan
Van die balletdans-ninja-pit-metal
Die metal-heads zijn heel opgefokt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is niet snel goed bij jou, wel?
Ik heb gewoon een zwakke maag, kan ik ook niet helpen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Het is niet snel goed bij jou, wel?
Mannen in strakke pakjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:01 schreef Ascaroth het volgende:
Sack gaat voor het ballet.
quote:
niet zo offtopic he.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Komt die ook? Of heb je zelf zo'n pakje gekocht voor LL?
![]()
Dus dit jaar ga ik jou herkennen ipv jij mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |