welk linkjequote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef Fwnk het volgende:
Maar toch vond firefox je linkje niet zo lekker alex
Ik zit al een half jaar met firefox op bouwmachineforumquote:Op maandag 13 februari 2006 18:30 schreef Fwnk het volgende:
Maar toch vond firefox je linkje niet zo lekker alex
quote:Firefox:
# Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren
van cookies.
Zelfde errorquote:Op maandag 13 februari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?t=1390&start=15&postdays=0&postorder=asc&highlight=
klikken, en dan op pagina 2 kijken naar mij reactie, en ewat daar op volgt?
Nee, de Meukert on tour.. naar aanleiding van Alexxxxx.zip.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Fwnk het volgende:
is het dat fotowedstrijtopic?
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan zal het een afgesloeten dele zijn, ik kan er wel komen, maar ik ben lid....
http://www.lindabi.nl/gallery4.htm deze werkt wel?
Nee, wij hebben nog een geheim Baf! genootschapquote:
die waarschuwing stond op BMFquote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja.
EN OMFG POST DAT NIET HIER ZONDER FATSOENLIJKE WAARSCHUWING
Het bafkeldertjequote:Op maandag 13 februari 2006 18:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, wij hebben nog een geheim Baf! genootschap![]()
ah, vandaar dat Peu zn auto heeft laten chippenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Vereiste: minimaal 170pk en een opgerekte anus
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Vereiste: minimaal 170pk en een opgerekte anus
Maar ik heb dan ook 103 pk (IN e meest door mij gereden auto) en hecht waarde aan mijn anale maagdelijkheidquote:Access Denied
Je hond pist in de gang nuquote:Op maandag 13 februari 2006 18:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
[..]
Maar ik heb dan ook 103 pk (IN e meest door mij gereden auto) en hecht waarde aan mijn anale maagdelijkheid
Wanneer mail je mij die foto's ook eens?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee hij stond buiten de wachten+ Hij is goed opgevoed
Hij vond dat je hem harder door moest trappenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi![]()
m'n VO+LVO+ maakte net tussen de 2000 en 2500 toeren raar geluidje toen hij koud was
Misschien ken je d'r van de basisschoolquote:Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef Fwnk het volgende:
kent iemand deze chick: [afbeelding]
Ze voegt me net toe
Had geen esther in me basisschool klassen, en ik ken maar 1 esther verder...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien ken je d'r van de basisschool[afbeelding]
jij niet alleenquote:
Heb vaak genoeg in Ecoliners gereden, de meeste zijn er nu uit bij ons, nog 1 over geloof ik.quote:
ieuw, ik hoef niet meer te etenquote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het maar weer een sneue actie Fwnkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef Fwnk het volgende:
Ze voegt me net toe
ransaapquote:Op maandag 13 februari 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Vervangen door Atego's?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:10 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg in Ecoliners gereden, de meeste zijn er nu uit bij ons, nog 1 over geloof ik.
hoe oud is die anyway? 16? 15?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het maar weer een sneue actie Fwnk![]()
het zag er zwart van de mensenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Hugster dit was de zaal van dj jean. Lekker druk he![]()
die chickaquote:
mij te druk dan, kun je niet eens meer dansenquote:
adriaanquote:
ik ben geen bassie hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, weet je dat zeker? Ik heb een andere naam in mn lijst staanwel met vraagteken nog.
Iemand andersquote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
ik ben geen bassie hoor![]()
wie wie wie![]()
Nee weet ik niet zeker, maar wel bijnaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, weet je dat zeker? Ik heb een andere naam in mn lijst staanwel met vraagteken nog.
ja godver ik had net mn MSN uitquote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee weet ik niet zeker, maar wel bijna
hoe raad ik het zoquote:
quote:
crea bea quotenquote:
Als je maar niet denkt dat ik m voor middernacht weer aanslingerquote:
eensch.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
wtf is dat toch met al die kloontjes vandaag. vind er niets meer aan zo
ik ben nog zelden aanwezig hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
zelden is al te veel voor 'n kloon. kloontjes gebruik je maar om in R&P te posten ofzowquote:
dat je kloontjes stom vind of dat je de PTA SC stom vind?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef M5 het volgende:
[..]
en dan eigenlijk niet alleen vandaag, maar altijd.
DeLeugen was er eerder dan jijquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
ben ik zo vervelend dan als kloonquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef M5 het volgende:
[..]
zelden is al te veel voor 'n kloon. kloontjes gebruik je maar om in R&P te posten ofzow
maar dat is mijn ongezouten mening![]()
Kloontjes zijn gewoon zielig, en zoals ik al zei, tenzij je 't gebruikt om in R&P te posten, daar kan ik me dan wat bij voorstellen. Fwnk bashen is net zo iets. De lol was er 30 SC's terug al af.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat je kloontjes stom vind of dat je de PTA SC stom vind?
Want t is de laatste tijd hier voorla Fwnk bashen en kijk mij eens een kloontje hebben, en neit zo veel PTA meer.
Dus als je kloon eerder geregistreed is dan ik, mag ie wel posten?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DeLeugen was er eerder dan jij
Zeur gewoon niet zo, met je eierenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Dus als je kloon eerder geregistreed is dan ik, mag ie wel posten?
gekookt of geklutstquote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeur gewoon niet zo, met je eieren
cool topic jaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef DeLeugen het volgende:
ik maak zelfs coole topics aan![]()
Daihatsu Trevis![]()
Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Kloontjes zijn gewoon zielig, en zoals ik al zei, tenzij je 't gebruikt om in R&P te posten, daar kan ik me dan wat bij voorstellen. Fwnk bashen is net zo iets. De lol was er 30 SC's terug al af.
roerbakeitjequote:
Kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef Salvad0R het volgende:
Daaaaaamn deze topics gaan hard.
Ik wou dangel gebruiken om het suicidale vrouwelijke deel van mezelf, waar ik me voor schaam, te tonenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
OF je post als user zijnde, of je post niet.
Je moet immers achter je posts staan toch?
Goede site in je onderschriftquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef Salvad0R het volgende:
Daaaaaamn deze topics gaan hard.
chorizo en eiquote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
roerbakeitje
Met chorizo, tomaatjes, uitjes erin
Mja. m'n punt is dat ik het me kan voorstellen dat je een topic over je eigen problemen zou willen openen, maar er vervolgens niet door iedereen aan herinnert wilt worden de komende jaren.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
OF je post als user zijnde, of je post niet.
Je moet immers achter je posts staan toch?
Jij blijquote:Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef Fwnk het volgende:
Ze voegt me net toe
Vertel jij ons eens even hoe dat nou precies zit....quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij blij
lelijk wijf man ..
Heb je dr al fotos van je naakte penisje gestuurd?
Zullen wel "vrienden" zijn die je zitten te fuckenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Had geen esther in me basisschool klassen, en ik ken maar 1 esther verder...
hahhaaahahahahahaahahaaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij blij
lelijk wijf man ..
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij blij
lelijk wijf man ..
ze heeft de Schnitzels al bijn aklaarquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga eens kijken of ik zlef eten klaar moet maken, of of Sandra iets voor me heeft
Brechtjequote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
hahhaaahahahahahaahahaa![]()
![]()
Ik ga weer weg hier.
Ok.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vertel jij ons eens even hoe dat nou precies zit....
Het is echt waar ehquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
hahhaaahahahahahaahahaa![]()
![]()
Ik ga weer weg hier.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ok.
Ik zit op MSN, niets in het bijzonder te doen hè .
Opeens word ik toegevoegd door Brechtje. Dat Fwnk haar fotos van zn pik stuurt en wat ze daarmee aanmoet.
Nu is het wel zo dat ze Fwnk een beetje aanspoorde om dat te doen... maar toch, ieder weldenkende stuurt geen fotos van zn geslachtsdelen naar minderjarige meisjes.
Nah toen dacht ik van Posten die handelAlleen dat was net in een periode dat ik gebanned was... dus toen gebruikte ik kloons, en toen werd ik nog harder gebanned enalles.
Anyway.
Nu pest ik Fwnk
en als je over anderhalf uur zwart bent kom je hier weer, en dan vertel je nog meer intieme details?quote:
En zo hoort het, helemaal bij een ventje als Fwnkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:52 schreef Salvad0R het volgende:
Dont worry, naaktfotos worden immer bewaard ivm. afpersing & chantage.
waarom ben ik nou blauwquote:Op maandag 13 februari 2006 19:52 schreef Salvad0R het volgende:
Dont worry, naaktfotos worden immer bewaard ivm. afpersing & chantage.
Je bent echt onvoorstelbaar kansloosquote:
Dat zou ik ook zeggenquote:
waarin???quote:
He He .quote:
Er liggen nog wel wat kloontjes te wachten die je mag gebruiken hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarom ben ik nou blauw![]()
![]()
rustig in hoekje gaat zitten huilen
Ik ben dalijk lekker zwart.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
Ben jij een van de weinigen die hem niet minacht?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
He He .
Kan ikme voorstellen.
maar dont worry, ik minacht je niet, ik plaag je alleen een beetje
quote:
MSN?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
is weer te traceren bij dat soort dingen wat ik in gedachten hadquote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er liggen nog wel wat kloontjes te wachten die je mag gebruiken hoor
Kom even hierheen, pak je mijn computerquote:Op maandag 13 februari 2006 19:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is weer te traceren bij dat soort dingen wat ik in gedachten had![]()
wedden dat je een permban krijgtquote:Op maandag 13 februari 2006 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom even hierheen, pak je mijn computer![]()
Maar wat had je in gedachten?
Daar moest ik ook gelijk aan denken jaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik lach me kapot hier
Geen wonder dat Fwnk niet terug naar PUB wilde en bij ons plakt
Ja lekker belangrijkquote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wedden dat je een permban krijgt![]()
![]()
Nu zijn jullie ook weer van hem af toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik lach me kapot hier
Geen wonder dat Fwnk niet terug naar PUB wilde en bij ons plakt
Dit is een ban waardquote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk
Ben ik eindelijk hermandepermban
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nu zijn jullie ook weer van hem af toch?![]()
![]()
Ik denk dat hij hier ookal weer weggaat.
Ik hoop hetquote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nu zijn jullie ook weer van hem af toch?![]()
![]()
Ik denk dat hij hier ookal weer weggaat.
dan zeker weten ja, maar ach dat is fwnk ook weer niet waardquote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk
Ben ik eindelijk hermandepermban
schopquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef ThaFreak het volgende:
iemand zin om wat te shoppen......
heb een plaatje nodig wat op PTA slaat en een afmeting mag hebben 635 bij 150 px...
ben zelf inspiratieloos![]()
dude ik lieg ook maar wat.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben jij een van de weinigen die hem niet minacht?
Kommaar doorquote:
Het ligt dus niet aan onsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dude ik lieg ook maar wat.
ik vond m al een uberloser voordat hij zn 1e 100 posts had gepost.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ik kan jullie ook geen 10 minuten alleen laten en fwnk is voorbij
Whehehe oke, begrijpelijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dude ik lieg ook maar wat.
ik vond m al een uberloser voordat hij zn 1e 100 posts had gepost.
maarja ben net unbanneden moet wel beetje de policy in acht nemen anders wordt ik zo weer gebanned
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
WHAHAHAHAHA Fwnkie, ben je er nog jochie?
Stevige bos hout voor de deur zo in de winterquote:
Hij is tv kijken zegt ie op msn.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
WHAHAHAHAHA Fwnkie, ben je er nog jochie?
quote:
Normaal post hij ook altijd hier wat er voor doms op tv is dus hij is zichzelf nu aan het verhangen gok ik zoquote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hij is tv kijken zegt ie op msn.![]()
Mja Anal + zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hij is tv kijken zegt ie op msn.![]()
nee ben bezig met een wat algemenere pta sitequote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een penisfoto heeft die verhoudingen ongeveer ?
Ik ga wel wat makenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee ben bezig met een wat algemenere pta siteen daar past het toch echt niet bij
![]()
Ja!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zitten er nog klasgenoten van Fwnk op FOK!?
En hier de foto's waarom Fwnk op 13 februari 2006 eindelijk opbokte uit de SCquote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee ben bezig met een wat algemenere pta siteen daar past het toch echt niet bij
![]()
is voor http://pta.minibikehoes.nlquote:Op maandag 13 februari 2006 20:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga wel wat maken
Fok stijl of juist niet?
Moet je even mijn voorsteltopic voor hem uit PUB opdreggenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zitten er nog klasgenoten van Fwnk op FOK!?
Ojaaa idd, die kwam hier ook wel eens zielig doen jaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef Salvad0R het volgende:
Die klasgenoot gelooft Brechtje niet.
Ulreazj ofzo ?
Die was toch al gesloten of niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je even mijn voorsteltopic voor hem uit PUB opdreggen
rofl.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ojaaa idd, die kwam hier ook wel eens zielig doen ja
Ik denk dat ik me maar even ga reggen op fwnk.be
hoezo pedofielenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Als mod zou ik moeten zeggen: "ho ho, rustig aan"
Helaas heb ik als mens een hartgrondige hekel aan pedofielen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Als hij plechtig belooft z'n account door de schredder hier te mikken wil ik er nog over nadenken het niet te doen....quote:
Altijd mooiquote:
Zeg nou gewoon eerlijk dat je een glimlach van oor tot oor hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
brechtje is nog steeds hartstikke minderjarig....quote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Brechtje was minderjarig toen Fwnk die fotos stuurde![]()
![]()
Zo erg pedofiel is het niet, hij is ook jong.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Uahahahahahaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oftewel, daar publiceert hij al z'n foto's van vadsige mokkels die hij spot op zaterdagavond![]()
![]()
![]()
nee, een blik van walging.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon eerlijk dat je een glimlach van oor tot oor hebt![]()
Toepasselijk ook op z'n sitequote:Ik stem toe met de voorwaarden en ben ouder dan 13 jaar
Ik stem toe met de voorwaarden en ben jonger dan 13 jaar
dat absoluut jaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo erg pedofiel is het niet, hij is ook jong.
Het is alleen smerig.![]()
Wel, dan is het niet meer dan terecht dat ze iemand als mij toevoegt die haar beetje helpt met zulke figurenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
brechtje is nog steeds hartstikke minderjarig....
Hij is 20quote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo erg pedofiel is het niet, hij is ook jong.
Het is alleen smerig.![]()
Dat meen je nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef Brechtje het volgende:
Ik maak me eerder druk van die rukkers op msn.
Dat deed fwnk niet!
*gelukkig*
Me moeder heeft er zelfs last van.
Jammer, he had nog even moeden doordrukken, dan hadden we een Fwnk.mov gehadquote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Hoe ziek is dat
Je weet niet half hoeveel.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Hoe ziek is dat
Heeft ie een forum?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe Fwnk is wel online op z'n eigen forum
dat lees ik nu pasquote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ok.
Ik zit op MSN, niets in het bijzonder te doen hè .
Opeens word ik toegevoegd door Brechtje. Dat Fwnk haar fotos van zn pik stuurt en wat ze daarmee aanmoet.
Nu is het wel zo dat ze Fwnk een beetje aanspoorde om dat te doen... maar toch, ieder weldenkende stuurt geen fotos van zn geslachtsdelen naar minderjarige meisjes.
Nah toen dacht ik van Posten die handelAlleen dat was net in een periode dat ik gebanned was... dus toen gebruikte ik kloons, en toen werd ik nog harder gebanned enalles.
Anyway.
Nu pest ik Fwnk
Ik moet immers in de gaten houden of er wel binnen mijn policy gepost word.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehe Fwnk is wel online op z'n eigen forum
kennen ze in je forum ookal de foto's van je penisje?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik moet immers in de gaten houden of er wel binnen mijn policy gepost word.
Nu wel, vermoed ik zoquote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Brechtje het volgende:
[..]
kennen ze in je forum ookal de foto's van je penisje?![]()
Zieligquote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je weet niet half hoeveel.
Dus fwnk valt mee.
Hij was wel de vieste.
nieuw dieptepunt voor fwnkquote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Brechtje was minderjarig toen Fwnk die fotos stuurde![]()
![]()
ik wil het niet wetenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je weet niet half hoeveel.
Dus fwnk valt mee.
Hij was wel de vieste.
flashback krijgt van een potloodventerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Salvad0R het volgende:
Ja hoor Fwnk heb je me meteen verbannen van je rukkerforum .
Damn man.
Weetje nog, 2 jaar geleden, toen ik zei dat je me echt het type lijkt wat bij meisjes tegenover in de bosjes op de loer ligt?
Dat beeld is nagenoeg niet veranderd .
Staat daar ook iets over geslachtsdelen van users?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Aardappeltransport, puike bakquote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef Klonk het volgende:
om toch weer een beetje A toe te voegen:
een poolse scania
[afbeelding]
Hahaha.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Salvad0R het volgende:
Damn man.
Weetje nog, 2 jaar geleden, toen ik zei dat je me echt het type lijkt wat bij meisjes tegenover in de bosjes op de loer ligt?
Ik ben (nog) niet gebannedquote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Salvad0R het volgende:
Damn man.
bupa als mod?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
www.fwnk.be en dan op forum klikken
Je bedoeld of de wijven wel 100+ wegen?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Echt vies zulke mensen ~!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
flashback krijgt van een potloodventer
*rilt*
het mag mits niet in erecte status?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Staat daar ook iets over geslachtsdelen van users?
nog meer hitsquote:
fuck man nu al weer een banquote:
zeker als ie met zn stijve pik achter je aan begint te rennen om je van de fiets af te trekkenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echt vies zulke mensen ~!
Kansloos.
Hoi, Zeg mukie heb je al een kamer voor me ingericht?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
flashback krijgt van een potloodventer
*rilt*
een kamer? enne?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi, Zeg mukie heb je al een kamer voor me ingericht?
Dan mag ik dus Fwnk's foto's posten op FOK!?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
het mag mits niet in erecte status?
die plaatjes in mn inbox beginnen idd wat te vervelenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een echte vent bent hak je 'm af en stuur je 'm op met de post
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker als ie met zn stijve pik achter je aan begint te rennen om je van de fiets af te trekken![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker als ie met zn stijve pik achter je aan begint te rennen om je van de fiets af te trekken![]()
Ik bied 5 euroquote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
die plaatjes in mn inbox beginnen idd wat te vervelen
nope, dat moet hij zelf doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mag ik dus Fwnk's foto's posten op FOK!?![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen, hij kon blij zijn dat ie weg was tegen de tijd dat mn pa en zn beste maat dr warenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ben best vredelievend, maar dat soort figuren lokken echt agressiviteit uit bij me .
Viezerikken.
Nee, userfoto's zonder permissiequote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan mag ik dus Fwnk's foto's posten op FOK!?![]()
![]()
Ja een groot project in limburg voor werkquote:
ik heb wel nog wat msnadressen van zequote:
Onherkenbaar in beeldquote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, userfoto's zonder permissie
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
die plaatjes in mn inbox beginnen idd wat te vervelen
Zonde.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij kon blij zijn dat ie weg was tegen de tijd dat mn pa en zn beste maat dr waren
roflquote:Op maandag 13 februari 2006 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja een groot project in limburg voor werk![]()
Om kosten te besparen heb ik maar gezegd dat ik wel bij jou kon wonen tijdelijk![]()
Ik dacht dat het al geregeld was
jammergenoeg nietquote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je er ook usernames bij?
Een chicka met hem op de fotoquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
nope, dat moet hij zelf doen.
Of als er een chicka naast staat die toestemming aan hem heeft gevraagd
yeah right
best wel jaquote:
Tsja, zou je denken, maar het is en blijft illegaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Onherkenbaar in beeld
Als ie echt een mogool is roept ie dat het zijn foto's zijn
mooie kleurstellingquote:
photoshop doet wonderenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een chicka met hem op de foto
Jij hebt humor![]()
Roep er eens een admin bijquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, zou je denken, maar het is en blijft illegaal.
dat zei ik ook alquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je ze op BB posten?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
mooie kleurstelling
voor de rest beetje bagger foto's, ging ook niet zo lekker met een zo goed als lege accu en beroerd licht buiten![]()
Terechtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
best wel ja
Had mn pa nog nooit zo kwaad gezien
de baggerfoto's ?quote:
lang leve de proxy'squote:
Wist je trouwens dat als je je afstandsbediening van je CV tegen je hoofd houdt je meer bereik hebt?quote:
de restquote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
de baggerfoto's ?
de rest kan ik idd wel even op BB posten![]()
En als ik nou zeg dat ze van een ander zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel iets anders op BB postenquote:
Nee, de admins zijn nu druk met andere dingen, modwisselingen op PUB en SES en het op zwart gaan van een FA zijn er nu aan de hand.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Roep er eens een admin bij![]()
Dit moet tot op de bodem uitgezocht worden
een stuk of 5, de rest is nog te slecht voor een slechte fotowedstrijdquote:
3 maanden toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ze van een ander zijn?![]()
![]()
![]()
Nokken nou Lex, zit je nog in je proefperiode ofzo?
Je mag niet in Bee Sexy komenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil wel iets anders op BB posten![]()
even fc gaat bijlezenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, de admins zijn nu druk met andere dingen, modwisselingen op PUB en SES en het op zwart gaan van een FA zijn er nu aan de hand.
Mijn CV heeft geen afstandsbedieningquote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat als je je afstandsbediening van je CV tegen je hoofd houdt je meer bereik hebt?
Klik dat even aan danquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn CV heeft geen afstandsbediening
Ik moet het gewoon doen met een gaskacheltje
als je me die ff mailtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik even een nieuwe voor je instellen?
Ik denk het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |