Iemand andersquote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
ik ben geen bassie hoor![]()
wie wie wie![]()
Nee weet ik niet zeker, maar wel bijnaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, weet je dat zeker? Ik heb een andere naam in mn lijst staanwel met vraagteken nog.
ja godver ik had net mn MSN uitquote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee weet ik niet zeker, maar wel bijna
hoe raad ik het zoquote:
quote:
crea bea quotenquote:
Als je maar niet denkt dat ik m voor middernacht weer aanslingerquote:
eensch.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
wtf is dat toch met al die kloontjes vandaag. vind er niets meer aan zo
ik ben nog zelden aanwezig hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
zelden is al te veel voor 'n kloon. kloontjes gebruik je maar om in R&P te posten ofzowquote:
dat je kloontjes stom vind of dat je de PTA SC stom vind?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef M5 het volgende:
[..]
en dan eigenlijk niet alleen vandaag, maar altijd.
DeLeugen was er eerder dan jijquote:Op maandag 13 februari 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
ben ik zo vervelend dan als kloonquote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef M5 het volgende:
[..]
zelden is al te veel voor 'n kloon. kloontjes gebruik je maar om in R&P te posten ofzow
maar dat is mijn ongezouten mening![]()
Kloontjes zijn gewoon zielig, en zoals ik al zei, tenzij je 't gebruikt om in R&P te posten, daar kan ik me dan wat bij voorstellen. Fwnk bashen is net zo iets. De lol was er 30 SC's terug al af.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat je kloontjes stom vind of dat je de PTA SC stom vind?
Want t is de laatste tijd hier voorla Fwnk bashen en kijk mij eens een kloontje hebben, en neit zo veel PTA meer.
Dus als je kloon eerder geregistreed is dan ik, mag ie wel posten?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
DeLeugen was er eerder dan jij
Zeur gewoon niet zo, met je eierenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Dus als je kloon eerder geregistreed is dan ik, mag ie wel posten?
gekookt of geklutstquote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeur gewoon niet zo, met je eieren
cool topic jaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef DeLeugen het volgende:
ik maak zelfs coole topics aan![]()
Daihatsu Trevis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |