Ja!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zitten er nog klasgenoten van Fwnk op FOK!?
En hier de foto's waarom Fwnk op 13 februari 2006 eindelijk opbokte uit de SCquote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee ben bezig met een wat algemenere pta siteen daar past het toch echt niet bij
![]()
is voor http://pta.minibikehoes.nlquote:Op maandag 13 februari 2006 20:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga wel wat maken
Fok stijl of juist niet?
Moet je even mijn voorsteltopic voor hem uit PUB opdreggenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zitten er nog klasgenoten van Fwnk op FOK!?
Ojaaa idd, die kwam hier ook wel eens zielig doen jaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef Salvad0R het volgende:
Die klasgenoot gelooft Brechtje niet.
Ulreazj ofzo ?
Die was toch al gesloten of niet?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je even mijn voorsteltopic voor hem uit PUB opdreggen
rofl.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ojaaa idd, die kwam hier ook wel eens zielig doen ja
Ik denk dat ik me maar even ga reggen op fwnk.be
hoezo pedofielenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Als mod zou ik moeten zeggen: "ho ho, rustig aan"
Helaas heb ik als mens een hartgrondige hekel aan pedofielen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Als hij plechtig belooft z'n account door de schredder hier te mikken wil ik er nog over nadenken het niet te doen....quote:
Altijd mooiquote:
Zeg nou gewoon eerlijk dat je een glimlach van oor tot oor hebtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
brechtje is nog steeds hartstikke minderjarig....quote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Brechtje was minderjarig toen Fwnk die fotos stuurde![]()
![]()
Zo erg pedofiel is het niet, hij is ook jong.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Uahahahahahaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oftewel, daar publiceert hij al z'n foto's van vadsige mokkels die hij spot op zaterdagavond![]()
![]()
![]()
nee, een blik van walging.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon eerlijk dat je een glimlach van oor tot oor hebt![]()
Toepasselijk ook op z'n sitequote:Ik stem toe met de voorwaarden en ben ouder dan 13 jaar
Ik stem toe met de voorwaarden en ben jonger dan 13 jaar
dat absoluut jaquote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zo erg pedofiel is het niet, hij is ook jong.
Het is alleen smerig.![]()
Wel, dan is het niet meer dan terecht dat ze iemand als mij toevoegt die haar beetje helpt met zulke figurenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
brechtje is nog steeds hartstikke minderjarig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |