Ik hoop hetquote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nu zijn jullie ook weer van hem af toch?![]()
![]()
Ik denk dat hij hier ookal weer weggaat.
dan zeker weten ja, maar ach dat is fwnk ook weer niet waardquote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk
Ben ik eindelijk hermandepermban
schopquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef ThaFreak het volgende:
iemand zin om wat te shoppen......
heb een plaatje nodig wat op PTA slaat en een afmeting mag hebben 635 bij 150 px...
ben zelf inspiratieloos![]()
dude ik lieg ook maar wat.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben jij een van de weinigen die hem niet minacht?
Kommaar doorquote:
Het ligt dus niet aan onsquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dude ik lieg ook maar wat.
ik vond m al een uberloser voordat hij zn 1e 100 posts had gepost.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ik kan jullie ook geen 10 minuten alleen laten en fwnk is voorbij
Whehehe oke, begrijpelijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dude ik lieg ook maar wat.
ik vond m al een uberloser voordat hij zn 1e 100 posts had gepost.
maarja ben net unbanneden moet wel beetje de policy in acht nemen anders wordt ik zo weer gebanned
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
WHAHAHAHAHA Fwnkie, ben je er nog jochie?
Stevige bos hout voor de deur zo in de winterquote:
Hij is tv kijken zegt ie op msn.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
WHAHAHAHAHA Fwnkie, ben je er nog jochie?
quote:
Normaal post hij ook altijd hier wat er voor doms op tv is dus hij is zichzelf nu aan het verhangen gok ik zoquote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hij is tv kijken zegt ie op msn.![]()
Mja Anal + zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hij is tv kijken zegt ie op msn.![]()
nee ben bezig met een wat algemenere pta sitequote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een penisfoto heeft die verhoudingen ongeveer ?
Ik ga wel wat makenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee ben bezig met een wat algemenere pta siteen daar past het toch echt niet bij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |