Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Kloontjes zijn gewoon zielig, en zoals ik al zei, tenzij je 't gebruikt om in R&P te posten, daar kan ik me dan wat bij voorstellen. Fwnk bashen is net zo iets. De lol was er 30 SC's terug al af.
roerbakeitjequote:
Kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef Salvad0R het volgende:
Daaaaaamn deze topics gaan hard.
Ik wou dangel gebruiken om het suicidale vrouwelijke deel van mezelf, waar ik me voor schaam, te tonenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
OF je post als user zijnde, of je post niet.
Je moet immers achter je posts staan toch?
Goede site in je onderschriftquote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef Salvad0R het volgende:
Daaaaaamn deze topics gaan hard.
chorizo en eiquote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
roerbakeitje
Met chorizo, tomaatjes, uitjes erin
Mja. m'n punt is dat ik het me kan voorstellen dat je een topic over je eigen problemen zou willen openen, maar er vervolgens niet door iedereen aan herinnert wilt worden de komende jaren.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
OF je post als user zijnde, of je post niet.
Je moet immers achter je posts staan toch?
Jij blijquote:Op maandag 13 februari 2006 19:06 schreef Fwnk het volgende:
kent iemand deze chick: [afbeelding]
Ze voegt me net toe
Vertel jij ons eens even hoe dat nou precies zit....quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij blij
lelijk wijf man ..
Heb je dr al fotos van je naakte penisje gestuurd?
Zullen wel "vrienden" zijn die je zitten te fuckenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Had geen esther in me basisschool klassen, en ik ken maar 1 esther verder...
hahhaaahahahahahaahahaaquote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij blij
lelijk wijf man ..
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij blij
lelijk wijf man ..
ze heeft de Schnitzels al bijn aklaarquote:Op maandag 13 februari 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga eens kijken of ik zlef eten klaar moet maken, of of Sandra iets voor me heeft
Brechtjequote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
hahhaaahahahahahaahahaa![]()
![]()
Ik ga weer weg hier.
Ok.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vertel jij ons eens even hoe dat nou precies zit....
Het is echt waar ehquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef Brechtje het volgende:
[..]
hahhaaahahahahahaahahaa![]()
![]()
Ik ga weer weg hier.
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ok.
Ik zit op MSN, niets in het bijzonder te doen hè .
Opeens word ik toegevoegd door Brechtje. Dat Fwnk haar fotos van zn pik stuurt en wat ze daarmee aanmoet.
Nu is het wel zo dat ze Fwnk een beetje aanspoorde om dat te doen... maar toch, ieder weldenkende stuurt geen fotos van zn geslachtsdelen naar minderjarige meisjes.
Nah toen dacht ik van Posten die handelAlleen dat was net in een periode dat ik gebanned was... dus toen gebruikte ik kloons, en toen werd ik nog harder gebanned enalles.
Anyway.
Nu pest ik Fwnk
en als je over anderhalf uur zwart bent kom je hier weer, en dan vertel je nog meer intieme details?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |