quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens om terug te komen op Barra....ik heet Barbara....idd weer een overeenkomst![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
LOL Mirage wil je mijn topic ff weghalen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
oh ja, dit had ik nog getikt:
[..]
Stiekem welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we stikken van de overeenkomsten
vind jij sponsbob ook zo stoer ?
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Wat Barra?
Rooie sex?? Is toch lekker
Mijn moeder magnetiseert (gratis)quote:Op maandag 13 februari 2006 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Mag ik ff tussendoor wat vragen
Weet iemand wat over hand-oplegging? Ik doe dat dus bij mezelf af en toe, vannacht erge maagpijn gehad en als ik dan de hand leg op de plek van de pijn, gaat de pijn weg. Zelfde geldt bij hoofdpijn.
Hoe komt het dus dat er in de handen genezende krachten kunnen zitten, mocht dat zo zijn?
Ik durf niet altijd een topic te openen hier op fok!. Gewoon omdat ik geen zin heb in zuigende energie van anderen. Ik durf het wel, maar heb geen zin erin, in die reacties die soms komen.
Ben ook op een ander forum, waar ze veel bezig zijn met Reiki enzo, zal het daar ook eens vragen
Bedanktquote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
http://www.geocities.com/deparanormalesite/magnetiseren.htm
http://home.wanadoo.nl/romandus/magnet.htm
quote:
Ik dacht alquote:
neuh heb nog teveel te doen voor ik inslaap valquote:Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht al
Iedereen is in slaap gevallen....
Maar we zijn nog levend dus
was ik het?quote:
Je zou het af en toe niet zeggen, maar ik heb ook nog zoiets als een huishouden. En een leven.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou het af en toe niet zeggen, maar ik heb ook nog zoiets als een huishouden. En een leven.![]()
Dat wist ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou het af en toe niet zeggen, maar ik heb ook nog zoiets als een huishouden. En een leven.![]()
Heb je je heel sterk geconcentreerd dan? Ik voelde net al een koude vlaag langs me heenquote:
neuh dan was ik het niet... ben eerder een hete adem in je nekquote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Heb je je heel sterk geconcentreerd dan? Ik voelde net al een koude vlaag langs me heen![]()
Same herequote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh dan was ik het niet... ben eerder een hete adem in je nek![]()
![]()
ZIE! dat is Barra met een sextekort die aan het posten is!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh dan was ik het niet... ben eerder een hete adem in je nek![]()
![]()
Anders had ik het wel gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ZIE! dat is Barra met een sextekort die aan het posten is!
Bad fishy Bad fishy
*slap myself*
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Anders had ik het wel gedaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
het slaanquote:
selecteer de tekst onder de spoiler eensquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ehm...spoiler? Is zo'n werktuig dat drukt uitgebouwde wagens en racewagens tegen de weg waardoor ze sneller gaan rijden???
beterschap gozerquote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga weer offline
De dodenkist in
Nee ik ga wat anders doen, ik heb sowieso last van een soort griepje dus ...
Tot latersssss....of morgen.
Daar dacht ik ook aan toen ik die andere las.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ZIE! dat is Barra met een sextekort die aan het posten is!
Bad fishy Bad fishy
*slap myself*
![]()
![]()
ja nok help me mezelf onder controlle te houdenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik die andere las.![]()
haha! ik wil dat ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
selecteer de tekst onder de spoiler eens
*zucht* Of je leeft je uit op je vriendin, rood of niet. Of je gaat een rondje eikeljoggenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja nok help me mezelf onder controlle te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*zucht* Of je leeft je uit op je vriendin, rood of niet. Of je gaat een rondje eikeljoggen![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Mirage het volgende:
Ik heb net een iniminie babietje aangeraakt![]()
![]()
Amper 2 weekjes oud.
Wat zijn ze kléin !!!!
Je beseft wel dat ze kein zijn, maar je vergeet al snel hóe klein erg klein ook al weer was....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil morgen een valetijnsbaby'tje !!!!!
12.15 moet ik weer bij de gyn zijn![]()
[..]
*zucht* Of je leeft je uit op je vriendin, rood of niet. Of je gaat een rondje eikeljoggen![]()
En Barb... zo gaat datEikeljoggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
Vind je jouw baby'tje in je buik ook klein? Eigenlijk gek he, als ie eruit moet dan zijn ze te groot, en wanneer hij er eenmaal is is ie zo lief en kleinquote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Mirage het volgende:
![]()
Amper 2 weekjes oud.
Wat zijn ze kléin !!!!
Je beseft wel dat ze kein zijn, maar je vergeet al snel hóe klein erg klein ook al weer was....
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat zijn we stil.... nu niet net doen alsof iedereen een leven heeft ofzo... ik weet wel dat dat niet zo is
OWWW CHOCOLATE CHIP COOKIES!!!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Ik was drukjes hier en daar... eten koken, discussieren, afwassen, stofzuigen.. (dweilen doet oversight morgenvroeg maar voor we gaan)... toetje eten.... kindje in bed stoppen...telefoongesprek voeren.... en nu ga ik een koffietje halen en koekjes met chocolade stukjes.
![]()
![]()
epe is groot hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 21:18 schreef vamperotica het volgende:
Een lieve, of ik kom heel Epe uitkammen.....
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb net een gedichtje voor me dinnetje geschreven :
Meer dan 7 maanden na onze eerste zoen.
Schatje ik zou alles voor je doen.
In de hoop dat ik altijd bij je kan blijven.
En nog 100 van dit soort gedichtjes mag schrijven.
Toen ik je voor het eerst zag dacht ik wauw!
Nu ben jij het meisje op wie ik bouw.
Laten de vrouw met wie ik trouw.
Ik wil gewoon zeggen dat ik super veel van je hou!
jahh ik kan wel lief zijn..... als ik wilquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Mirage het volgende:
![]()
Amper 2 weekjes oud.
Wat zijn ze kléin !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Je klinkt krakerigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:40 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je klinkt krakerig
Wilde nacht gehad?
Dan blazen ze de hele handel af omdat ze mij moeten reanimeren...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou het? Vandaag?
Loop voor je naar de gyn gaat 25 x de 4 verdiepingen omhoog en omlaag en ga dan pas naar de gyn
Ik durf nu stellig te beweren dat dat zéker niet altijd op gaat....quote:Men zxegt dat veel trappen lopen helpt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik word oud... dan kraakt alles
Ik stuur je wel wee-en persvibesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan blazen ze de hele handel af omdat ze mij moeten reanimeren...![]()
[..]
Ik durf nu stellig te beweren dat dat zéker niet altijd op gaat....![]()
vandaag gaat het gebeuren vandaag gaat het gebeuren........
positief denken hè !!
Ach... Met behulp van de wonderdokters uit italie kan dat volgens mij tot je 80e wel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Niet te oud om zwanger te zijn.
Ik ben eindelijk weer een beetje uit de kraak.
We denken en puffen mee!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan blazen ze de hele handel af omdat ze mij moeten reanimeren...![]()
[..]
Ik durf nu stellig te beweren dat dat zéker niet altijd op gaat....![]()
vandaag gaat het gebeuren vandaag gaat het gebeuren........
positief denken hè !!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:00 schreef nokwanda het volgende:
Kom jongens en meisjes... allemaal tegelijk:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach... Met behulp van de wonderdokters uit italie kan dat volgens mij tot je 80e wel!
Toch nog massagehanden gehad in je slaap?
Uhm.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]niet IN mijn slaap. Toen de nood het hoogst was, was de redding nabij
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:00 schreef nokwanda het volgende:
Kom jongens en meisjes... allemaal tegelijk:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Als kleine Barratjes zo slim zijn om te snappen waar dat over gaat dan mogen ze ook meelezenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hallo der lezen ook kleine barraatjes mee he
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:06 schreef vamperotica het volgende:
ik ga niet te hard meepersen geloof ik....
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als kleine Barratjes zo slim zijn om te snappen waar dat over gaat dan mogen ze ook meelezen
dat blijven toch de beste!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ROFL...... zonder en warm, niet koud, met kloppend hart.
quote:
Voelde vooral dat er dan misschien iets heel anders geboren zou gaan worden....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nee, doe maar niet.
Dat doe maar over en maand of 4 En danwij weer mee.
Ze kunnen tegenwoordig ook alles maken hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ROFL...... zonder en warm, niet koud, met kloppend hart.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Voelde vooral dat er dan misschien iets heel anders geboren zou gaan worden....![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Ik weet uit ervaring dat het een het ander niet uit hoeft te sluiten.
O ja.... sorry..... jij was niet de man van de lichaamssappen.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja.... sorry..... jij was niet de man van de lichaamssappen.![]()
De man van de lichaamssappenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja.... sorry..... jij was niet de man van de lichaamssappen.![]()
Blijkbaar. Gister had ie zin maar kon ie niet omdat zijn vriendin ongesteld was, weet je nog....Jij vroeg nog: So?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De man van de lichaamssappen![]()
heb ik iets gemist
?
owja .... metro is de echte schipper die over de rode zee vaartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blijkbaar. Gister had ie zin maar kon ie niet omdat zijn vriendin ongesteld was, weet je nog....Jij vroeg nog: So?![]()
OOMPJE! hoe is het! ik mis je!quote:
Jaaaa, heeey!!!!quote:
Ikke welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja .... metro is de echte schipper die over de rode zee vaart![]()
blijkbaar... wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gaat die discussie nou nog steeds![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gaat die discussie nou nog steeds![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef UncleScorp het volgende:
Over de rode zee varen![]()
Maar dan gaan jullie er blijkbaar automatisch van uit dat de vrouw altijd ja zegt![]()
Ga zo door en het IS ook zoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik weet al bijna niet meer wat menstruatie is. Het lijkt wel of ik al jaaaaren achter elkaar zwanger ben
toch niet de vrouw van Metro ?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
toch niet de vrouw van Metro ?
isabella boren , is 'n collega die hier voor mij zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Isabella ligt net te slapen, gaan ze weer boren hiernaast![]()
Ik voel me net een babyfabriekquote:
Wel, krijg je nu meteen slechte gedachtes, dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
isabella boren , is 'n collega die hier voor mij zit![]()
ff dromen mag toch ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wel, krijg je nu meteen slechte gedachtes, dan?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef UncleScorp het volgende:
Over de rode zee varen![]()
Maar dan gaan jullie er blijkbaar automatisch van uit dat de vrouw altijd ja zegt![]()
right onquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
UncleScorp....laat me raden. Jij bent een schorpioen? Die schijnen extreem sekuele driften te hebben![]()
aaaarrchhhhggg, ja, herinner me dat soort situaties.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Isabella ligt net te slapen, gaan ze weer boren hiernaast![]()
Stond dat dan vermeld op de verpakking ?quote:
nee dat ga ik vanavond even doen denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Heb je je gedichtje al voorgedragen Barra![]()
welke verpakking?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Stond dat dan vermeld op de verpakking ?
waarom nog moeite doen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee dat ga ik vanavond even doen denk ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
waarom nog moeite doen ?
ze zegt toch altijd ja
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat wordt er lekker door elkaar heen gepraat, heerlijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
leuk he.
ik kreeg trouwens een anonieme e-card. Anoniem dus.... nu weet ik niet van wie. Want de persoon van wie ik dacht dat het kwam houdt vol dat het niet van hem kwam.![]()
kwil geen anonieme aanbidder.
quote:
Dat kan ik me wel weer voorstellen. Maar was het zo erg, dan? En heb je nog steeds vermoedens over die persoon? Die eigenlijk een vriend is?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
kweetnie hoor. Ik wil er eigenlijk maar door een aanbeden worden. De rest van de manheid mag de aanbidding laten voor wat het is. Een beetje bewondering is best leuk maar moet niet de spuigaten uitlopen.
En aan de ene kant wil ik wel weten wie het dan is maar aan de andere kant ook niet omdat ik dan wellicht iemand anders ga bekijken en een blauwtje moet laten lopen en dat vind ik geen leuke dingen om te doen.
Soms ga je heel vriendschappelijk om met iemand van het andere geslacht en kun je een heleboel tegen elkaar zeggen zonder dat er verder sprake is van een oppassen om de andere het hoofd niet gek te maken. Gewoon omdat het puiur en alleen vriendschappelijk is. Wanneer er dan van een kant iets veranderd maakt dat vaak de hele vriendschap anders en dat is jammer.
Nee, echt geen idee. Als het mijn eigen lover niet is zou ik het echt niet weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel weer voorstellen. Maar was het zo erg, dan? En heb je nog steeds vermoedens over die persoon? Die eigenlijk een vriend is?![]()
Ik vind het altijd een beetje vreemd om anoniem een valentijskaart te versturen naar iemand, dan weet ej toch nog niet wie je leuk vindquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:29 schreef nokwanda het volgende:
En zoveel echte vrienden die echt close zijn van het mannelijk geslacht heb ik nou ook weer niet.
Raar hè.....misschien is het je Guardian Angelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, echt geen idee. Als het mijn eigen lover niet is zou ik het echt niet weten.
De enige andere opties zouden mijn beste vriendin en mijn zoon kunnen zijn. Hoewel.... die laatste zou ook iets anders hebben geschreven.. Maar beide zijn het niet en beide zeiden ook gelijk dat mijn eerste vermoeden wel juist moest zijn. Maar ja..... die zegt van niet.
Net te laatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef nokwanda het volgende:
Ben erachter... het was mijn moeder
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Net te laatwas ik. Wel lief van je mama
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef nokwanda het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Mirage is nu. Om kwart over 12 was de afspraak.![]()
Spannend, Mir, als je dit leest succesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
gaan ze dus echt misschien wel vandaag de bevalling inleiden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Spannend, Mir, als je dit leest succes![]()
Verslavingen gaan verquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze dit leest dan wordt het vandaag wss niks.. Neem tenminste niet aan dat ze op de verloskamer ligt te fokken
Nee, dat heeft ze 9 maanden terug al gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze dit leest dan wordt het vandaag wss niks.. Neem tenminste niet aan dat ze op de verloskamer ligt te fokken
ik kreeg er vanochtend ook een... en ik had teruggestuurd. jij weer Mamma?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef nokwanda het volgende:
Ben erachter... het was mijn moeder
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kreeg er vanochtend ook een... en ik had teruggestuurd. jij weer Mamma?!
bleek het een vriendin te zijn
Vind ik ook hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg helemaal niets...noda noppes, hoewel de post nog moet komen vandaag, maar ik verwacht ook niets. Vind het ook flauwekul een beetje, om de ptt te spekken ook en andere zaken die eraan verdienen.
Net als kerstmis. Pasen, vaderdag en moederdag en de rest.
Koffie kan nooit kwaad, dus neem ik me een bakkie.
Ze verzinnen ook steeds wat nieuws.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
Heb alleen ooit een keer een kaartje voor EW gekocht en dat bij het wakker worden bij zijn bed gezet.
neequote:
Ach, van mij mogen er juist wat meer dagen zijn waarop je even stilstaat bij een bepaalde gebeurtenis. Overgang tussen verschillende seizoenen, speciale dagen waarop natuurwonderen gebeuren en dat soort dingen. Nederland heeft juist erg weinig feestdagen itt andere landen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ze verzinnen ook steeds wat nieuws.
De week van het brood, de week van het sierraad, de week van dit, de week van dat. Is dat nodig vraag ik me af![]()
Waarom niet gewoon niets..helemaal niets. Dagen zoals iedere dag.
De week van dit, de week van dat. En zo moet iedere dag speciaal zijn. Misschien bedoeld om de economie te stimuleren?
Ja, maar dan wel in plaats van de commerciele shit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach, van mij mogen er juist wat meer dagen zijn waarop je even stilstaat bij een bepaalde gebeurtenis. Overgang tussen verschillende seizoenen, speciale dagen waarop natuurwonderen gebeuren en dat soort dingen. Nederland heeft juist erg weinig feestdagen itt andere landen.
Dat vind ik ook jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in plaats van de commerciele shit.
Ik bedoel.... de week van het brood....nationale secretaressedag..![]()
De commercie moet er vanaf.
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Nog een bakkie koffie en dan ga ik es naar een uitzendbureau. Hadden mss een baan voor me.
Hopen jullie mee?
Yep, maar het gaat door dat topic. Ik snap ook niet dat zo'n topic 50 reeksen krijgt. Het heeft ook weinig zin om steeds door te gaan ermee, want het programma loopt toch door.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo'n robbertvandenbroeke topic, daar kan men toch niet meer serieus in posten? Na herhaaldelijk te zijn ontmaskerd lijkt me de geloofwaardigheid ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
internet leidt tot isolement soms.
je hebt ons nogquote:Ehm![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef nokwanda het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Mirage is nu. Om kwart over 12 was de afspraak.![]()
Hihi.... Wat dacht je van mij?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik voel me net een babyfabriek![]()
Wat klinkt dat eigenlijk onpersoonlijk
ohow.... Zoonlief heeft 3 valentijnskaarten, et door zuslief gebakken koekjes ( in de vorm van een hartje... ) naar school meegenomen....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
UncleScorp....laat me raden. Jij bent een schorpioen? Die schijnen extreem sekuele driften te hebben![]()
Als ie groot is vermindert da wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ohow.... Zoonlief heeft 3 valentijnskaarten, et door zuslief gebakken koekjes ( in de vorm van een hartje... ) naar school meegenomen....
T mannetje is 8... Maar wel een schorpioen
Ik vertrouw meer op jou oordeel/inzicht dan op de artsen,quote:
hmm... ik zou natuurlijk een vaporizer oid kunnen halen en een gram wiet.quote:Temazepam heb ik trouwens ook voor de zekerheid, maar ik gebruik het zelden. Ik slaap liever op natuurlijke basis. Die slaapmiddelen hebben de dag erna bijwerkingen. Je kunt nog beter een borrel drinken voor het slapen gaan. Volgens mij is dat nog gezonder. Of een joint roken voor degene die wiet roken
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:44 schreef Mirage het volgende:
Nee, ik denk dat ik ze in de kast laat liggen.
Oversight zei al: "neem ze nou maar mee !! want als jij ze niet slikt en dus niet slaapt, dan word je strontvervelend.... en dan slik ik er wel een paar... slaap ik tenminste"![]()
Ik hoop dat je toch binnenkort echt iets vindt wat echt helemaal passend voor jou is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
Over dat baantje.....hmmm. geen idee wat ik er van vind. Geen idee ook wat het zal worden.
Men zal mijn cv bij dat bedrijf voorstellen en dan zien we wel weer evrder.
getsie !quote:Kwam net weer thuis, stinkt mijn hele huis naar een geile kater. Niet een van mijn katten. Ik had de achterdeur even open laten staan omdat EW toch zo thuis zou komen en blijkbaar is een buurtkat binnengekomen om even lekker te sproeien. Ruikt zoooo totaaaaal anders dan mijn eigen katten.![]()
jup !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
temazepam... is dat niet ook een spierverslapper?????
Mijn katten zijn allemaal "geholpen". Maar er is een kater hier in de buurt die ik Carusso noem omdat ie zo fantastisch zingt in mijn achtertuin. Die knul is overduidelijk niet geholpen. En dit ruikt echt als een kater die volop actief is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch binnenkort echt iets vindt wat echt helemaal passend voor jou is.
Ik heb goede hoop hoor !![]()
[..]
getsie !
De buurtkat wilde zeker tegen jouw kattemans opbieden
Ik heb gemerkt dat de kat het niet leuk vindt als er 2 drollen in zijn bak liggen.
Hij weigert dan nog te plassen in de bak.
En aangezien ik de laatste tijd de kattenbak wel eens over het hoofd zie of het aan manlief vraag (het kreng staat gewoon te laag op het moment voor mij) "vergeet" hij het.
Sinds ik er extra op let gaat het weer goed.
Wat ik niet moet doen is beddengoed even op de grond gooien voor de wasmachine als één van de kinderen een ongelukje heeft gehad 's nachts.
Als wasgoed met urine van de kinderen op de grond ligt, dan kan je er donder op zeggen dat de kat er overheen piest.
heb toen ik me arm uit de kom gehad Diazepam gehad. werd door sluipschutters in vietnam gebruikt om relaxed stil te kunnen liggen.... smerige verslavende zooi is dat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
jup !
dus als ik moet persen lukt dat ook niet meer![]()
sorry, ik word hier cynisch van....
En Cozquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:17 schreef Mirage het volgende:
Waar is Baaj.... en U-S kan er misschien ook wel wat mee.. ?
Amerika gerund door crimineel syndicaat?
Ach, valentijnsdag is maar een commerciele dag moet je maar denken. Je kunt iedere dag romantisch zijn met elkaar, je kunt iedere dag een bos bloemen geven of een kaartje sturen of gedicht voorlezen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grmbl ... heb gewoon geen kaartje gedichtje smsje van mijn vriendin gehaden net kreeg ik een smsje dat ze vanavond niet kon en dat we het verschuiven naar morgen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ach, valentijnsdag is maar een commerciele dag moet je maar denken. Je kunt iedere dag romantisch zijn met elkaar, je kunt iedere dag een bos bloemen geven of een kaartje sturen of gedicht voorlezen of wat dan ook.
Die valentijnsdag is pure geldtrekkerij.
aaaahhhhquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grmbl ... heb gewoon geen kaartje gedichtje smsje van mijn vriendin gehaden net kreeg ik een smsje dat ze vanavond niet kon en dat we het verschuiven naar morgen
Hier moest ik glimlachenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Lieve Mirage, ik ben te moe om er ff uitgebreid op in te gaan, maar ik leef met je mee en het komt allemaal goed!
[afbeelding]
(misschien vind je het toepasselijkmaar een orchidee is gewoon een mooie bloem
)
Hier werd ik helemaal week en warm..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zeker komt het goed met Mirage. Anders sturen we haar massaal positieve energie of wat dan ook. Met Mirage komt het altijd goed!!!!
en na deze post gelezen te hebben had ik tranen in mijn ogen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true true
alleen zeurt ze vaak dat ik al dat soort shit vergeet
Mirage lieverd schatjeik zal vanavond een kaarsje voor je branden dat alles maar goed mag komen met jou en het beebje....en met Oversight natuurlijk!
awwwwww cutequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef Mirage het volgende:
Nu begin ik wel heel raar te doen.....
[..]
Hier moest ik glimlachen
[..]
Hier werd ik helemaal week en warm..
[..]
en na deze post gelezen te hebben had ik tranen in mijn ogen...
Ik ben een verschikkelijke muts op het moment !
Als iemand vervelend doet ga ik op het moment janken.. als mensen lief doen ook....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou liefje, dan zet de kraan maar vast lekker open en bel de loodgieter maar vast, want die krijg je nooit meer dicht. Wij zijn me een portie lief.....![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou liefje, dan zet de kraan maar vast lekker open en bel de loodgieter maar vast, want die krijg je nooit meer dicht. Wij zijn me een portie lief.....![]()
Wasda nou voor een vraag. Jullie zijn hartstikke lief.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wasda nou voor een vraag. Jullie zijn hartstikke lief.
Ik niet. Maar voor Mirage wel![]()
Nothing wrong with my assquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hahahaNokje wil gewoon een badass zijn maar stiekum is nokje ook echt een schatje
Hey...... in wat voor een state of mind ben je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:17 schreef displission het volgende:
Wie ben je in het gekkenhuis; ben je daar een van de twaalf apostelen? Of misschien wel Jezus zelf. Jezus wist dat hij zou sterven, gebeurt dat tegenwoordig psycisch in het gekkenhuis en is de creator verbannen naar een eeuwige dwangbuis en een wereld waar niemand hem nog geloofd.
Of zit hij gewoon achter zijn computer en speelt hij het "spelletje" mee..totdat hij echt sterft en gewoon net zoals een normaal mens begraven kan worden? Wat heeft hij allemaal gemaakt wat Jezus niet kon maken, het nu misschien, misschien wel het universum op papier. Komen we er ooit achter?
Verbrande hij zijn ideeen? Waarom? Hij wilde absoluut niets met de dood te maken hebben, hij was er bang voor..simpelweg omdat hij er nog niet klaar voor was..soms was hij er wel klaar voor, maar werd hij tegengehouden omdat zijn taak nog niet afgerond was.
De dood in het gekkenhuis..tussen kunstenaars en spirituelen..tussen gevoelige mensen. Jij hoort er ook bij..met pillen wordt je weer normaal..athans dat zeggen ze..hoe normaal kun je je voelen als je denk dat je er dood van gaat. Dus je neemt ze op het eind..
en in het gekkenhuis is altijd weer een volgende dag..zodoende lijkt het alsof je uit de dood ontwaakt.
quote:
Je ziet er al geschrokken uit van dit kleine beetje wat je hier ziet. Dus dan kun je wel nagaan wat je allemaal gemist hebtquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:18 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Komt eraan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:36 schreef vamperotica het volgende:
Ja.. lekker!
Barra het orakel zegt : MISSCHIENquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komt eraan.
Nog net tijd voor een bakkie voor ik de hort op moet.
Vandaag maar weer es op banenjacht.
Het levert, gek genoeg, meer op om eens in de maand twee dagen intensief te zoeken dan iedere dag een beetje. De vacatures blijven tijden achtereen hetzelfde voordat er opeens weer een zooi aan nieuwe binnenkomen.
Zou er nu eens iets uitkomen?
Dank voort de koffie!quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komt eraan.
Nog net tijd voor een bakkie voor ik de hort op moet.
Vandaag maar weer es op banenjacht.
Het levert, gek genoeg, meer op om eens in de maand twee dagen intensief te zoeken dan iedere dag een beetje. De vacatures blijven tijden achtereen hetzelfde voordat er opeens weer een zooi aan nieuwe binnenkomen.
Zou er nu eens iets uitkomen?
me glazen bol slaapt nogquote:
Nee... vandaag ga ik echt de hort op. Op internet zoeken levert niet altijd wat op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dank voort de koffie!
Ik zet net voor je thuis komt even een vers bakkie voor je!
Of ga je op internet op jacht?
Ik hoop dat er wat uitkomt!
heb gister te horen gekregen dat een uitkering er waarschijnlijk niet in zit...
Er zit teveel overwaarde op mn huis... Gemeente wil dan eventueel wel een soort van kredietlening verschaffen....
Moet het een en ander nog even goed uitvogelen....
T is allemaal erg logisch natuurlijk, maar t doet wel zeer!
Eerst maar eens kijken hoe het zit met ziektewet, toeslagen en wwgevalletjes....
pfff.... eiogenlijk helemaal geen energie voor......
Klinkt heeeel erg bekend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:56 schreef Mirage het volgende:
Weet je wat het punt denk ik is.
Je verliest de controle over je eigen lichaam.
Ik wil graag bewust leven en ondanks dat het best lekker kan zijn toe te geven aan die roze wolk voel ik liever pijn en ben ik liever slapeloos/onrustig dan dat ik mijn bewustzijn opgeef.
in de zomer fietste en loopte ik ook nog veel hard. .... dat moet ik swinters ook weer doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef nokwanda het volgende:
Je moet er voor die fotoshoot toch loveable uitzien??? Nou dan..... Daar hoort ook een lovehandel bij.
Jij moet trainen..... lees hier haast niks anders dan dat je werkt of in de sportschool zit.
Loopte jij ook veel hard?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
in de zomer fietste en loopte ik ook nog veel hard. .... dat moet ik swinters ook weer doen
Je wil niet knuffelbaar zijn ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GVDik stond gister voor de spiegel en zag een lovehandel!! DAT MAG NIET VOOR ME FOTOSHOOT!
ik moet trainen!
ik ben 100% knuffelbaarquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:55 schreef nokwanda het volgende:
Zei tegen die man: nou ja.... ik verveel me niet hoor. Maar het wordt wel tijd dat ik es iets anders ga doen dan de hele dag fokken.
De man: Waaaat?![]()
![]()
Moest ik toch maar eventjes uitleggen wat Fok! was![]()
een beetje lovehandels mag dan best hoor...quote:
bij een vrouw is er niets mis meequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
een beetje lovehandels mag dan best hoor...
en waag eens dat je dat ontkent... dan ga ìk huilen !!
*in spiegel kijkt*
Komt nog, komt nog.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:22 schreef Mirage het volgende:
ik moest mijn moeder laatst uitleggen waar mijn email adressen
fokmirage@gmail.com
en mirage@fok.nl
vandaan kwamen...
Ze stond toch wel even raar en wantrouwend te kijken.
Nou mams, dan had ik al wel in een groter huis gewoond !
Mir... stuur es doorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij een vrouw is er niets mis mee![]()
![]()
dus wees niet bang schat ik zou je nog altijd knuffelen
![]()
ahh fokmirage@gmail.com....daar stuur ik altijd me liefdesmails heen
mir de baarfabriek?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komt nog, komt nog.
Was niet echt een wonder dat ze je wantrouwend aankeek in jouw huidige staat. You obviously handled love.
En als je zo doorgaat moet dat grote huis er toch echt komen. Met stapelbedjes in ieder van de 6 slaapkamers![]()
quote:
well.... jij en Oversight... is toch wel een verhaal van: meet the fokkersquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Mirage het volgende:
nokwanda...
nou moet je niet zo eng gaan praten![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
well.... jij en Oversight... is toch wel een verhaal van: meet the fokkers*kuch*
Nee nee !quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee nee !
Ik moet alles altijd al delen.... mijn stoel, mijn koekjes zelfs mijn lichaam...
ik heb eindelijk eens iets dat echt voor míj is.
Ik hou ze dus lekker waar ze zijn.
Je mag ze natuurlijk wel ten alle tijde inzien als je een kop koffie komt halen![]()
Was ik binnenkort toch wel es van plan. Nu met NOG meer redenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee nee !
Ik moet alles altijd al delen.... mijn stoel, mijn koekjes zelfs mijn lichaam...
ik heb eindelijk eens iets dat echt voor míj is.
Ik hou ze dus lekker waar ze zijn.
Je mag ze natuurlijk wel ten alle tijde inzien als je een kop koffie komt halen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was ik binnenkort toch wel es van plan. Nu met NOG meer reden![]()
Jammer voor je, maar nu niet meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de mails selfdestructen als andere mensen behalve mir ze lezen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jammer voor je, maar nu niet meerIk heb ze op afstand een astrale anti-selfdestruct-coating gegeven waardoor zaken pas kamikaze neigingen vertonen NAdat IK ze gelezen heb.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
Het zijn wel mails waar je week van wordt
![]()
Nou die is gisteren wel week verklaard...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan moet je die mails eens heel hard gaan voorlezen aan je eigen baarmoedermond
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
Het zijn wel mails waar je week van wordt
![]()
kan die gyn niet netzoals op de boerderij tot zn elleboog erin om die koter eruit te halen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou die is gisteren wel week verklaard...
nu was het probleem dat ze niet bij de vliezen kon...
nee er is ook niets dat er tegen aan drukt...
het kind ligt hoog en dwars... voor de baarmoedermond ligt alleen vruchtwater./.
ow en er hing een stuk navesltreng te dobberen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou die is gisteren wel week verklaard...
nu was het probleem dat ze niet bij de vliezen kon...
nee er is ook niets dat er tegen aan drukt...
het kind ligt hoog en dwars... voor de baarmoedermond ligt alleen vruchtwater./.
ow en er hing een stuk navesltreng te dobberen.
Nu gooi je mij een stuk terug in de tijd waar ik niet happy van word.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan die gyn niet netzoals op de boerderij tot zn elleboog erin om die koter eruit te halen?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke badkamer met een stuk navelstreng bij wijze van badeendje
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nu gooi je mij een stuk terug in de tijd waar ik niet happy van word.
Flashbacks als "go ie met de koien melken"
ipv..... "zullen we lekker naar de stad gaan ?"
Breidde die post net een beetje uitquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef nokwanda het volgende:
Dalijk komt ie naar buiten met de mededeling dat ie de belichting (dat leuke roodachtige) en de betegeling daarbinnen veel leuker en luxueuzer vond
Jaaaaaaa !quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sowwy
ga je mee brommer kiekn?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Breidde die post net een beetje uit
En we weten wat dat betekendequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaaaaaa !
\Dat werd idd gezegd in het plaatselijke cafe/discotheekje![]()
![]()
"Goa je met de brommer kiek'n"
Ik heb het werkelijk uitgeproést !!
jezus uit welk gat kom je dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jaaaaaaa !
\Dat werd idd gezegd in het plaatselijke cafe/discotheekje![]()
![]()
"Goa je met de brommer kiek'n"
Ik heb het werkelijk uitgeproést !!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jezus uit welk gat kom je dan?
dacht dat epe al een boeren gehucht was
omfg kill themquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zeg niets.
Straks gaat men weer mijn familie stalken omdat ik geen vriendinnetje wil worden met iemand...
(er heeft serieus al een keer iemand mijn familie gecontacteerd...... ik zei dat ik hem eng en opdringerig vond en zelfs geen mailtje van hem wilde ontvangen...... tsja als een dorp niet zo veel inwoners heeft en je vanuit brabant of whatever iemand met dezelfde naam opbelt dan sturen ze je meteen door naar het juiste nummer in een dorp... )
Zal je hebben zeg, dat je moeder dan later zegt: och, mien kiend, ent was zon eardige knul.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik zeg niets.
Straks gaat men weer mijn familie stalken omdat ik geen vriendinnetje wil worden met iemand...
(er heeft serieus al een keer iemand mijn familie gecontacteerd...... ik zei dat ik hem eng en opdringerig vond en zelfs geen mailtje van hem wilde ontvangen...... tsja als een dorp niet zo veel inwoners heeft en je vanuit brabant of whatever iemand met dezelfde naam opbelt dan sturen ze je meteen door naar het juiste nummer in een dorp... )
Ja, maar ze geven wel een leuke sfeer op een feestje als ze zo vol en rond aan de muren en het plafobd hangen. Veel leuker dan gewone ballonnenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal je hebben zeg, dat je moeder dan later zegt: och, mien kiend, ent was zon eardige knul.
Run forrest RUN!!!!!!quote:
dat deed ik dus ook... naar de andere kant van het landquote:
o mien god... *hoestbui van het lachen heeft*quote:
Lieve mensen echt waar... maar absoluut niet assertief genoeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o mien god... *hoestbui van het lachen heeft*![]()
Ik ken die onzekerheid, maar vaak is het jusit verassend leuk hoe er gereageerd wordt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Das mooi Mirage, ik wacht ook nog op een telefoontje van iemand, misschien moet ik zelf eens gaan bellen. Contact onderhouden is wel fijn. Soms ben ik laks daarin. Weet ook niet hoe er gereageerd gaat worden als ik na 3/4 jaar ineens ga bellen.
waarschijnlijk verrastquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Das mooi Mirage, ik wacht ook nog op een telefoontje van iemand, misschien moet ik zelf eens gaan bellen. Contact onderhouden is wel fijn. Soms ben ik laks daarin. Weet ook niet hoe er gereageerd gaat worden als ik na 3/4 jaar ineens ga bellen.
Verwaterde vriendschap. Ik had via mail contact een tijd terug en ze kwamen ook al tot de conclusie dat het niet meer zo gaat worden als vroeger. Hoeft ook niet persee zo intensief te zijn als vroeger. Dat gebeurt sowieso niet meer als je uit elkaar groeit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ken die onzekerheid, maar vaak is het jusit verassend leuk hoe er gereageerd wordt...
en zo niet.. nou dan weten we dat ook weer... neerleggen die handel... en klaar.
Je zag ze de maanden ervoor toch ook niet ?
Nou dan heb je nu ook geen last van ze.
I hope soquote:
Ik heb enkele mensen die ik hele weinig spreek of zie..., maar daar zitten wèl wat/de mensen tussen waar ik zo maar een plekje op de bank zou krijgen als dat nodig mocht zijn.quote:
Das meer dan voldoende als je dat hebtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb enkele mensen die ik hele weinig spreek of zie..., maar daar zitten wèl wat/de mensen tussen waar ik zo maar een plekje op de bank zou krijgen als dat nodig mocht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |