abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:56:56 #151
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35072530
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ze dit leest dan wordt het vandaag wss niks.. Neem tenminste niet aan dat ze op de verloskamer ligt te fokken
Verslavingen gaan ver ik heb soms wel eens de neiging om met de laptop in bad te gaan fokken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35072536
Ik weet dat ik enige zwangerschapsverstrooidheid heb maar.....ik kwam tot de ontdekking dat ik mijn (zwarte stretch-) broek gewoon binnenstebuiten aan heb
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35072572
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ze dit leest dan wordt het vandaag wss niks.. Neem tenminste niet aan dat ze op de verloskamer ligt te fokken
Nee, dat heeft ze 9 maanden terug al gedaan

ja ik weet dat je het forum ermee bedoelt ja
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:05:26 #154
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35072821
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef nokwanda het volgende:
Ben erachter... het was mijn moeder
ik kreeg er vanochtend ook een... en ik had teruggestuurd. jij weer Mamma?!

bleek het een vriendin te zijn
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:32:03 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35073674
Ik krijg helemaal niets...noda noppes, hoewel de post nog moet komen vandaag, maar ik verwacht ook niets. Vind het ook flauwekul een beetje, om de ptt te spekken ook en andere zaken die eraan verdienen.

Net als kerstmis. Pasen, vaderdag en moederdag en de rest.

Koffie kan nooit kwaad, dus neem ik me een bakkie.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35074047
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik kreeg er vanochtend ook een... en ik had teruggestuurd. jij weer Mamma?!

bleek het een vriendin te zijn
heb jij ook zo'n leuke mamma?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35074079
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg helemaal niets...noda noppes, hoewel de post nog moet komen vandaag, maar ik verwacht ook niets. Vind het ook flauwekul een beetje, om de ptt te spekken ook en andere zaken die eraan verdienen.

Net als kerstmis. Pasen, vaderdag en moederdag en de rest.

Koffie kan nooit kwaad, dus neem ik me een bakkie.
Vind ik ook hoor.
Heb alleen ooit een keer een kaartje voor EW gekocht en dat bij het wakker worden bij zijn bed gezet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:50:24 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35074201
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor.
Heb alleen ooit een keer een kaartje voor EW gekocht en dat bij het wakker worden bij zijn bed gezet.
Ze verzinnen ook steeds wat nieuws.

De week van het brood, de week van het sierraad, de week van dit, de week van dat. Is dat nodig vraag ik me af

Waarom niet gewoon niets..helemaal niets. Dagen zoals iedere dag.

De week van dit, de week van dat. En zo moet iedere dag speciaal zijn. Misschien bedoeld om de economie te stimuleren?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:56:09 #159
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35074354
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

heb jij ook zo'n leuke mamma?
nee
stay frosty
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:58:19 #160
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35074417
ik heb een heel lief smsje gekregen van mijn ex die nu in zweden woont was wel erg lief
stay frosty
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:15:41 #161
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35074883
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:50 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ze verzinnen ook steeds wat nieuws.

De week van het brood, de week van het sierraad, de week van dit, de week van dat. Is dat nodig vraag ik me af

Waarom niet gewoon niets..helemaal niets. Dagen zoals iedere dag.

De week van dit, de week van dat. En zo moet iedere dag speciaal zijn. Misschien bedoeld om de economie te stimuleren?
Ach, van mij mogen er juist wat meer dagen zijn waarop je even stilstaat bij een bepaalde gebeurtenis. Overgang tussen verschillende seizoenen, speciale dagen waarop natuurwonderen gebeuren en dat soort dingen. Nederland heeft juist erg weinig feestdagen itt andere landen.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35074940
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:15 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ach, van mij mogen er juist wat meer dagen zijn waarop je even stilstaat bij een bepaalde gebeurtenis. Overgang tussen verschillende seizoenen, speciale dagen waarop natuurwonderen gebeuren en dat soort dingen. Nederland heeft juist erg weinig feestdagen itt andere landen.
Ja, maar dan wel in plaats van de commerciele shit.
Ik bedoel.... de week van het brood....nationale secretaressedag..
De commercie moet er vanaf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35074975
Nog een bakkie koffie en dan ga ik es naar een uitzendbureau. Hadden mss een baan voor me.
Hopen jullie mee?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:26:11 #164
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35075163
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, maar dan wel in plaats van de commerciele shit.
Ik bedoel.... de week van het brood....nationale secretaressedag..
De commercie moet er vanaf.
Dat vind ik ook ja
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:30:38 #165
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_35075288
Zo'n robbertvandenbroeke topic, daar kan men toch niet meer serieus in posten? Na herhaaldelijk te zijn ontmaskerd lijkt me de geloofwaardigheid ver te zoeken.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:31:33 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35075313
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Nog een bakkie koffie en dan ga ik es naar een uitzendbureau. Hadden mss een baan voor me.
Hopen jullie mee?
ik hoop met je mee
stay frosty
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:33:58 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_35075389
sterkte nok
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:16:14 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35076653
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo'n robbertvandenbroeke topic, daar kan men toch niet meer serieus in posten? Na herhaaldelijk te zijn ontmaskerd lijkt me de geloofwaardigheid ver te zoeken.
Yep, maar het gaat door dat topic. Ik snap ook niet dat zo'n topic 50 reeksen krijgt. Het heeft ook weinig zin om steeds door te gaan ermee, want het programma loopt toch door.

Maar dan vraag ik me af, wat wel zin heeft om door te gaan op Soms lijkt het alsof iedere discussie zinloos is. Maar dat gevoel heb ik vandaag over discussies voeren.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:17:58 #169
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35076709
Sterkte Nok!!!!

Ik neem me een glas water, heb geen zin meer in koffie.

Denk dat ik ga sporten zometeen, heb geen zin meer om te tikken van letters. Eerst maar eens de rest goed afhandelen en wie weet of ik daarna doorga op internet. Heb alles gehad dus.

Discussies over dit en dat, soms lijk ik er niets aan te hebben.

Moet dus meer aandacht schenken aan het echte leven En dan moet internet vaker uitstaan. Dus dat moet gebeuren......internet leidt tot isolement soms.

[ Bericht 26% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-02-2006 15:27:03 ]
pi_35077214
internet leidt tot isolement soms.
[/quote]

Ehm
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:38:30 #171
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35077408
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
internet leidt tot isolement soms.
quote:
Ehm
je hebt ons nog
stay frosty
pi_35077472
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:43:14 #173
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35077597
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:

damn ik heb behoorlijk ADHD vandaag ben de hele tijd al aan het stuiteren... en zie nu een zak met M&M's op me bureau liggen... zodra ik die kleurstoffen binnen hebt stuiter ik helemaal ....ik laat die zak dus maar dicht
stay frosty
pi_35077612
wie ? waar ?

ah who cares

party
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_35078201
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef nokwanda het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Mirage is nu. Om kwart over 12 was de afspraak.
hij zit er nog in...

De baarmoedermond is week, maar ze kan nog niet bij de vliezen.
Vind je het gek als er niks is dat er op drukt...

op het moment ligt hij in stuit (vanavond ongetwijfeld weer dwars..hij draait en woelt nog iedere dag....gisteravond is hij namelijk van dwars naar de andere kant en weer een stuk terug gedraaid.. eindresultaat stuit )

De artsen die ik normaal heb waren er niet, ik had nu iemand anders.
De vrouw had zich nog helemaal niet ingelezen over de achtergrond en in wat er nou moet gebeuren.

Ze heeft me met een hoop gezwam en een stel slaaptabletten weer naar huis gestuurd,
terwijl ik mijn spullen al bij elkaar pak deelt ze me nog even mee dat als mijn vliezen spontaan breken ik echt een ambulance moet bellen.
"omdat ik anders op de navelstreng kan gaan zitten als ik b.v. met een taxi ga.... of dat de baby de navelstreng af kan knellen....."

Als de kans zo reëel is dat de navelstreng en al naar buiten komt zakken als nu mijn vliezen breken ( en dus het risico dat mijn kindje "stikt" omdat het afgekneld raakt) .... waarom stuurt het mens me dan weer naar huis

De arts van vrijdag (die ik nu een paar keer heb gehad en die dus ingelezen etc is) twijfelde al even en deze miep geeft me een stel slaaptabletten en de boodschap een ambulance te bellen als het kindje zich voor vrijdag aandient. (vrijdag moet ik in ieder geval weer terug komen).

Die slaaptabletten zijn ook grappig.
Ik zeg "nee dank je" (kan ze goed gebruiken hoor.. slaap al weken slecht, maar ik vertrouw dat niet)
Zegt ze stellig: "de baby merkt er echt níets van"
en ik nog: "en de volgende ochtend als ik mijn andere kinderen moet verzorgen en naar school moet brengen ? "
Zij: "nee, dan ben je weer gewoon fit."
etc....

Nu heb ik die dingen opgehaald en ze zullen echt heel licht zijn, een soort inslapers.
maar de bijsluiter zegt o.a.
Gebruik tijdens de zwangerschap en het geven van borstvoeding
Er is onvoldoende informatie beschikbaar om te kunnen vaststellen of het gebruik van temazepam tijdens de zwangerschap veilig is. Tijdens de zwangerschap dient u temazepam slechts te gebruiken na overleg met uw arts.
Aangezien temazepam overgaat in de moedermelk, mag geen borstvoeding worden gegeven tijdens het gebruik van dit middel.

Daarnaast staat er in de bijsluiter dat het een wisselwerking met bepaalde medicijnen kan hebben... o.a. middelen die bij narcose verstrekt worden.. nou als mijn vliezen breken en het kindje dwars ligt.. krijg ik een ruggeprik en (lichte) narcose later voor de keizersnee.

Daarnaast staat er in de bijsluiter
Temazepam kan het reactie- en waarnemingsvermogen (ook de volgende dag) beïnvloeden.
en
De volgende bijwerkingen kunnen voorkomen: slaperigheid overdag, afvlakking van het gevoel, verminderde waakzaamheid, verwardheid, vermoeidheid, hoofdpijn, duizeligheid, spierzwakte, onzeker lopen, dubbelzien. Deze bijwerkingen treden vooral op aan het begin van de behandeling en zijn meestal van voorbijgaande aard.

ik vind het humor.
(of juist niet)

Ze zal echt wel weten wat ze mij voroschrijft, maar ik kan het niet uitstaan als mensen dingen stelling beweren... terwijl je mag aannemen dat ze op de hoogte zijn van het tegendeel.
De bijsluiters zijn meestal overdreven, maar het staat er toch duidelijk.

Zeg dan: "Ja het middel kan een beetje effect hebben op je waaktoestand de volgende dag, er is niet precies bekend wat het voro effect op de zwangerschap heeft.. maar als ik als arts met alle wel beschikbare kennis de balans opmaak zie ik meer voordelen in het wel dan niet gebruiken van het middel. Ik ben ervan overtuigd dat het gewoon verantwoordelijk is.

Ik wil niet een "geruststel" verhaaltje.. ik wil gewoon antworod op mijn vragen.

Verder gaat het prima hoor.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:10:26 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35078534
Internet is leuk tijdverdrijf, maar soms vliegt de tijd zo snel voorbij.

Had me in januari voorgenomen om te sporten, en er is nog steeds niets van gekomen

Tennissen dus als het goed is in het nieuwe seizoen. En in de lente buiten lezen en rusten. Niet meer tussen 4 muren blijven hangen. In de lente wordt het sowieso minder hier online, dan ga ik dus echt niet meer hangen hier. Nu is het vluchten voor de winter.

Vandaag dus 1 uur naar buiten geweest als afwisseling, was al een paar dagen niet meer buiten geweest en dat doet goed gewoon. Internet is zeker okey, maar toch, je wordt er tevens bleek van. Teveel binnen zitten gaat aan je vreten
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:12:04 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35078600
Mirage, alles komt goed

Temazepam heb ik trouwens ook voor de zekerheid, maar ik gebruik het zelden. Ik slaap liever op natuurlijke basis. Die slaapmiddelen hebben de dag erna bijwerkingen. Je kunt nog beter een borrel drinken voor het slapen gaan. Volgens mij is dat nog gezonder. Of een joint roken voor degene die wiet roken
pi_35078924
@ Mirage..... jeezzzzz, wat een verhaal. Kan me zo voorstellen dat je graag een paar heeeel erg puntige laarzen aan had gehad.

Ga je die pillen nemen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35079020
Over dat baantje.....hmmm. geen idee wat ik er van vind. Geen idee ook wat het zal worden.
Men zal mijn cv bij dat bedrijf voorstellen en dan zien we wel weer evrder.

Kwam net weer thuis, stinkt mijn hele huis naar een geile kater. Niet een van mijn katten. Ik had de achterdeur even open laten staan omdat EW toch zo thuis zou komen en blijkbaar is een buurtkat binnengekomen om even lekker te sproeien. Ruikt zoooo totaaaaal anders dan mijn eigen katten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35079278
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik voel me net een babyfabriek

Wat klinkt dat eigenlijk onpersoonlijk
Hihi.... Wat dacht je van mij?
Oudste 2 schelen ongeveer 14 maanden... Toen de oudste pcies een half jaar was wist ik dat ik zwanger was van nr 2!

Nummer 3 wordt in september 3 en nummer 4 mag rond 20 juni de buitenkant van mn buik gaan bekijken.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35079324
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
UncleScorp....laat me raden. Jij bent een schorpioen? Die schijnen extreem sekuele driften te hebben
ohow.... Zoonlief heeft 3 valentijnskaarten, et door zuslief gebakken koekjes ( in de vorm van een hartje... ) naar school meegenomen....
T mannetje is 8... Maar wel een schorpioen
pi_35079547
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ohow.... Zoonlief heeft 3 valentijnskaarten, et door zuslief gebakken koekjes ( in de vorm van een hartje... ) naar school meegenomen....
T mannetje is 8... Maar wel een schorpioen
Als ie groot is vermindert da wel hoor
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_35079711
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Mirage, alles komt goed
Ik vertrouw meer op jou oordeel/inzicht dan op de artsen,
dank je wel dus voor je woorden !
quote:
Temazepam heb ik trouwens ook voor de zekerheid, maar ik gebruik het zelden. Ik slaap liever op natuurlijke basis. Die slaapmiddelen hebben de dag erna bijwerkingen. Je kunt nog beter een borrel drinken voor het slapen gaan. Volgens mij is dat nog gezonder. Of een joint roken voor degene die wiet roken
hmm... ik zou natuurlijk een vaporizer oid kunnen halen en een gram wiet.

Gegarandeerd een goede nachtrust,
want als ik en mijn wederhelft geschaakt oid hebben in een coffeeshop (is gewoon gezellig !),
dan heb ik zelf niets gerookt maar kan je me al zo in bed leggen

Ik denk overigens dat de wiet ene stuk minder verslavend is dan die capsules die ik nu mee heb.
(niet dat ik daar vatbaar voor ben, maar het geeft het "troep" gehalte wel aan)

Nee, ik denk dat ik ze in de kast laat liggen.
Oversight zei al: "neem ze nou maar mee !! want als jij ze niet slikt en dus niet slaapt, dan word je strontvervelend.... en dan slik ik er wel een paar... slaap ik tenminste"

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35079743
Ow Mirage......
wat lijkt me dat een rotgevoel... eerst naar huis gestuurd worden met die mededeling...
Je bent er zelf meer dan klaar voor...je baby is rijp genoeg... Alleen omdat ie nou toevallig zo acrobatisch bezig is en t blijkbaar wel naar zn zin heeft bij jou aan de binnenkant.....
Dr uit met dat monster!
Dan maar met een ks... Maar dat lijkt me de minste kans geven op navelstrengen die op/om plekken zitten waar je ze niet hebben wilt!!

En die slaaptabletten....
Ik heb ooit ( toen ik toevallig niet zwanger was...) andere pammetjes gehad toen ik door mn rug was gegaan.. was om een beetje de spierente ontspannen... Ik heb toen mn vader gebeld.... Die zou komen.. Ik heb een pilletje gepakt, ben in bed gaan liggen met de mededeling voor de kids dat ze voor niemand de deur open mochten doen.....

Met als gevolg..... Een jopa aan de deur die heeft moeten lullen als brugman, omdat zn kleinmonstertjes de deur niet open wilde doen... Mocht niet van mama, maar ik was dus al behoorlijk van de wereld... Als in coma... heb nergens iets van gemerkt... Was hooguit een kwartiertje later!!!

Ook heb ik er wel eens lekker op gefeest, op zo'n pilletje.....
Vreemd, want tegengestelde reactie.... Superveel energie!!!

maar of je onbgeboren monster er niets van zou gaan merken?? Ik weet het niet!
pi_35079771
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:44 schreef Mirage het volgende:

Nee, ik denk dat ik ze in de kast laat liggen.
Oversight zei al: "neem ze nou maar mee !! want als jij ze niet slikt en dus niet slaapt, dan word je strontvervelend.... en dan slik ik er wel een paar... slaap ik tenminste"

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35079946
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
Over dat baantje.....hmmm. geen idee wat ik er van vind. Geen idee ook wat het zal worden.
Men zal mijn cv bij dat bedrijf voorstellen en dan zien we wel weer evrder.
Ik hoop dat je toch binnenkort echt iets vindt wat echt helemaal passend voor jou is.
Ik heb goede hoop hoor !
quote:
Kwam net weer thuis, stinkt mijn hele huis naar een geile kater. Niet een van mijn katten. Ik had de achterdeur even open laten staan omdat EW toch zo thuis zou komen en blijkbaar is een buurtkat binnengekomen om even lekker te sproeien. Ruikt zoooo totaaaaal anders dan mijn eigen katten.
getsie !
De buurtkat wilde zeker tegen jouw kattemans opbieden

Ik heb gemerkt dat de kat het niet leuk vindt als er 2 drollen in zijn bak liggen.
Hij weigert dan nog te plassen in de bak.

En aangezien ik de laatste tijd de kattenbak wel eens over het hoofd zie of het aan manlief vraag (het kreng staat gewoon te laag op het moment voor mij) "vergeet" hij het.
Sinds ik er extra op let gaat het weer goed.

Wat ik niet moet doen is beddengoed even op de grond gooien voor de wasmachine als één van de kinderen een ongelukje heeft gehad 's nachts.
Als wasgoed met urine van de kinderen op de grond ligt, dan kan je er donder op zeggen dat de kat er overheen piest.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:50:52 #187
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35079987
temazepam... is dat niet ook een spierverslapper?????
stay frosty
pi_35080060
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
temazepam... is dat niet ook een spierverslapper?????
jup !
dus als ik moet persen lukt dat ook niet meer

sorry, ik word hier cynisch van....
Sir Winston Churchill
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:53:38 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35080114
Over die slaappillen van temazepam, dat zijn inslapers ook. Geen doorslapers volgens mij. Ik heb vaak wanneer ik te maken krijg met insomnia, dat ik dan inslaap en 3-4 uur later weer wakker lig. Ik heb ook nog doorslapers erbij, maar dat is helemaal een paardemiddel. Ik weet niet wat ik moet denken van die pillen allemaal Ik slaap het liefst puur natuur maar dan moet je al weinig stress aan je hoofd hebben. En moe zijn natuurlijk. Eerste vereiste van goed kunnen slapen is dat je moe bent Logisch

Maar ik ga de laatste tijd pas naar bed als ik gaar ben van mezelf. Als ik helemaal gaar ben van de dag, dan slaap ik vanzelf goed. Dan is de gaarheid het slaapmiddel.
pi_35080437
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik hoop dat je toch binnenkort echt iets vindt wat echt helemaal passend voor jou is.
Ik heb goede hoop hoor !
[..]

getsie !
De buurtkat wilde zeker tegen jouw kattemans opbieden

Ik heb gemerkt dat de kat het niet leuk vindt als er 2 drollen in zijn bak liggen.
Hij weigert dan nog te plassen in de bak.

En aangezien ik de laatste tijd de kattenbak wel eens over het hoofd zie of het aan manlief vraag (het kreng staat gewoon te laag op het moment voor mij) "vergeet" hij het.
Sinds ik er extra op let gaat het weer goed.

Wat ik niet moet doen is beddengoed even op de grond gooien voor de wasmachine als één van de kinderen een ongelukje heeft gehad 's nachts.
Als wasgoed met urine van de kinderen op de grond ligt, dan kan je er donder op zeggen dat de kat er overheen piest.
Mijn katten zijn allemaal "geholpen". Maar er is een kater hier in de buurt die ik Carusso noem omdat ie zo fantastisch zingt in mijn achtertuin. Die knul is overduidelijk niet geholpen. En dit ruikt echt als een kater die volop actief is.

Mijn kater doet elke dag iets naast de bak. Hij wil gewoon alleen op de badkamervloer of op de plee. Maar hij is ook niet helemaal goed hoemel. (maar wel lief) Dat stinkt ook. Maar anders.

Owwww.....
Vorige week ging ik in bad. Ik liet me net lekker zakken en na 5 minuten staat George naast me. Hij keek me met enorme ronde ogen en grote pupillen aan. Heel erg wazig. Hij trok zijn mondje ritmisch en spits samen. Zag er zo raar uit. Ik keek alleen naar zijn kattegezichtje en lette niet direct op de rest (mijn kop kwam ook maar net boven de rand van het bad uit)Maar ergens keek ik verder naar beneden en zag dat zijn voor en achterpootjes erg dicht bij elkaar stonden. Toen daagde het me pas.... hij zat te schijten. Maar toen was ie al klaar. Meeeeeennnn, de lucht.....
Ik kon echt niet meer in bad blijven. Werd gewoon de badkamer uitgestonken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:03:31 #191
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35080451
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

jup !
dus als ik moet persen lukt dat ook niet meer

sorry, ik word hier cynisch van....
heb toen ik me arm uit de kom gehad Diazepam gehad. werd door sluipschutters in vietnam gebruikt om relaxed stil te kunnen liggen.... smerige verslavende zooi is dat!

gewoon ff lekker jointje roken en maffen
stay frosty
pi_35080931
Waar is Baaj.... en U-S kan er misschien ook wel wat mee.. ?
Amerika gerund door crimineel syndicaat?
Sir Winston Churchill
pi_35081020
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 17:17 schreef Mirage het volgende:
Waar is Baaj.... en U-S kan er misschien ook wel wat mee.. ?
Amerika gerund door crimineel syndicaat?
En Coz

maar die heb ik ook al een tijdje niet meer gezien hier.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 14 februari 2006 @ 17:30:26 #194
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35081406
Zou best kunnen dat Amerika geen zuivere koffie is. Wie weet wat zich afspeelt. Maar ik hou niet zo van het gissen en speculeren. Ik zou dan het liefst als undercover agent bezig zijn zodat ik bewijs boven tafel krijg.

Een mogelijke gebeurtenis dat altijd geheim blijft, dat is frustrerend. Ik wil vaak graag een uitkomst zien van iets. Inplaats van aleen een theorie. Maar zo heeft ieder zijn eigen ding.

Misschien zijn er geheime instellingen die Amerika doet controleren

Heb wel een dvd liggen met de man achter Bush en de belangen van die man achter Bush.
pi_35082549
Lieve Mirage, ik ben te moe om er ff uitgebreid op in te gaan, maar ik leef met je mee en het komt allemaal goed!

(misschien vind je het toepasselijk maar een orchidee is gewoon een mooie bloem )
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:11:45 #196
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35082768
grmbl ... heb gewoon geen kaartje gedichtje smsje van mijn vriendin gehad en net kreeg ik een smsje dat ze vanavond niet kon en dat we het verschuiven naar morgen
stay frosty
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:12:56 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35082797
Zeker komt het goed met Mirage. Anders sturen we haar massaal positieve energie of wat dan ook. Met Mirage komt het altijd goed!!!!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:13:46 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35082821
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grmbl ... heb gewoon geen kaartje gedichtje smsje van mijn vriendin gehad en net kreeg ik een smsje dat ze vanavond niet kon en dat we het verschuiven naar morgen
Ach, valentijnsdag is maar een commerciele dag moet je maar denken. Je kunt iedere dag romantisch zijn met elkaar, je kunt iedere dag een bos bloemen geven of een kaartje sturen of gedicht voorlezen of wat dan ook.

Die valentijnsdag is pure geldtrekkerij. En het is een soort van verplichting volgens mij. Doordat ze het in leven hebben geroepen voelt men zich verplicht om mee te doen aan die onzin.

Bij Christelijke feestdagen kan ik me nog wat voorstellen erbij. Maar zelfs daar heb ik mijn twijfels. Waarom kan het niet gewoon altijd een soort feestdag zijn? Zonder thema's? Gewoon altijd leven zoals iedere dag een beetje. En dan zelf bepalen wat je doet, zonder dat de commercie komt met poppenkast.

Dat mensen zelf bepalen dus, zonder dat het opgelegd wordt.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:16:32 #199
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35082922
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ach, valentijnsdag is maar een commerciele dag moet je maar denken. Je kunt iedere dag romantisch zijn met elkaar, je kunt iedere dag een bos bloemen geven of een kaartje sturen of gedicht voorlezen of wat dan ook.

Die valentijnsdag is pure geldtrekkerij.
true true alleen zeurt ze vaak dat ik al dat soort shit vergeet

Mirage lieverd schatje ik zal vanavond een kaarsje voor je branden dat alles maar goed mag komen met jou en het beebje....en met Oversight natuurlijk!
stay frosty
pi_35082952
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
aaaahhhh sneu. En je had nog wel zo je best gedaan op je gedichtje. Had je dat al voorgedragen aan haar of was je van plan om dat juist vanavond te gaan doen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')