Verslavingen gaan verquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze dit leest dan wordt het vandaag wss niks.. Neem tenminste niet aan dat ze op de verloskamer ligt te fokken
Nee, dat heeft ze 9 maanden terug al gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ze dit leest dan wordt het vandaag wss niks.. Neem tenminste niet aan dat ze op de verloskamer ligt te fokken
ik kreeg er vanochtend ook een... en ik had teruggestuurd. jij weer Mamma?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef nokwanda het volgende:
Ben erachter... het was mijn moeder
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kreeg er vanochtend ook een... en ik had teruggestuurd. jij weer Mamma?!
bleek het een vriendin te zijn
Vind ik ook hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik krijg helemaal niets...noda noppes, hoewel de post nog moet komen vandaag, maar ik verwacht ook niets. Vind het ook flauwekul een beetje, om de ptt te spekken ook en andere zaken die eraan verdienen.
Net als kerstmis. Pasen, vaderdag en moederdag en de rest.
Koffie kan nooit kwaad, dus neem ik me een bakkie.
Ze verzinnen ook steeds wat nieuws.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
Heb alleen ooit een keer een kaartje voor EW gekocht en dat bij het wakker worden bij zijn bed gezet.
neequote:
Ach, van mij mogen er juist wat meer dagen zijn waarop je even stilstaat bij een bepaalde gebeurtenis. Overgang tussen verschillende seizoenen, speciale dagen waarop natuurwonderen gebeuren en dat soort dingen. Nederland heeft juist erg weinig feestdagen itt andere landen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ze verzinnen ook steeds wat nieuws.
De week van het brood, de week van het sierraad, de week van dit, de week van dat. Is dat nodig vraag ik me af![]()
Waarom niet gewoon niets..helemaal niets. Dagen zoals iedere dag.
De week van dit, de week van dat. En zo moet iedere dag speciaal zijn. Misschien bedoeld om de economie te stimuleren?
Ja, maar dan wel in plaats van de commerciele shit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ach, van mij mogen er juist wat meer dagen zijn waarop je even stilstaat bij een bepaalde gebeurtenis. Overgang tussen verschillende seizoenen, speciale dagen waarop natuurwonderen gebeuren en dat soort dingen. Nederland heeft juist erg weinig feestdagen itt andere landen.
Dat vind ik ook jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in plaats van de commerciele shit.
Ik bedoel.... de week van het brood....nationale secretaressedag..![]()
De commercie moet er vanaf.
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:19 schreef nokwanda het volgende:
Nog een bakkie koffie en dan ga ik es naar een uitzendbureau. Hadden mss een baan voor me.
Hopen jullie mee?
Yep, maar het gaat door dat topic. Ik snap ook niet dat zo'n topic 50 reeksen krijgt. Het heeft ook weinig zin om steeds door te gaan ermee, want het programma loopt toch door.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo'n robbertvandenbroeke topic, daar kan men toch niet meer serieus in posten? Na herhaaldelijk te zijn ontmaskerd lijkt me de geloofwaardigheid ver te zoeken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
internet leidt tot isolement soms.
je hebt ons nogquote:Ehm![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef nokwanda het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Mirage is nu. Om kwart over 12 was de afspraak.![]()
Hihi.... Wat dacht je van mij?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik voel me net een babyfabriek![]()
Wat klinkt dat eigenlijk onpersoonlijk
ohow.... Zoonlief heeft 3 valentijnskaarten, et door zuslief gebakken koekjes ( in de vorm van een hartje... ) naar school meegenomen....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
UncleScorp....laat me raden. Jij bent een schorpioen? Die schijnen extreem sekuele driften te hebben![]()
Als ie groot is vermindert da wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ohow.... Zoonlief heeft 3 valentijnskaarten, et door zuslief gebakken koekjes ( in de vorm van een hartje... ) naar school meegenomen....
T mannetje is 8... Maar wel een schorpioen
Ik vertrouw meer op jou oordeel/inzicht dan op de artsen,quote:
hmm... ik zou natuurlijk een vaporizer oid kunnen halen en een gram wiet.quote:Temazepam heb ik trouwens ook voor de zekerheid, maar ik gebruik het zelden. Ik slaap liever op natuurlijke basis. Die slaapmiddelen hebben de dag erna bijwerkingen. Je kunt nog beter een borrel drinken voor het slapen gaan. Volgens mij is dat nog gezonder. Of een joint roken voor degene die wiet roken
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:44 schreef Mirage het volgende:
Nee, ik denk dat ik ze in de kast laat liggen.
Oversight zei al: "neem ze nou maar mee !! want als jij ze niet slikt en dus niet slaapt, dan word je strontvervelend.... en dan slik ik er wel een paar... slaap ik tenminste"![]()
Ik hoop dat je toch binnenkort echt iets vindt wat echt helemaal passend voor jou is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
Over dat baantje.....hmmm. geen idee wat ik er van vind. Geen idee ook wat het zal worden.
Men zal mijn cv bij dat bedrijf voorstellen en dan zien we wel weer evrder.
getsie !quote:Kwam net weer thuis, stinkt mijn hele huis naar een geile kater. Niet een van mijn katten. Ik had de achterdeur even open laten staan omdat EW toch zo thuis zou komen en blijkbaar is een buurtkat binnengekomen om even lekker te sproeien. Ruikt zoooo totaaaaal anders dan mijn eigen katten.![]()
jup !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
temazepam... is dat niet ook een spierverslapper?????
Mijn katten zijn allemaal "geholpen". Maar er is een kater hier in de buurt die ik Carusso noem omdat ie zo fantastisch zingt in mijn achtertuin. Die knul is overduidelijk niet geholpen. En dit ruikt echt als een kater die volop actief is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch binnenkort echt iets vindt wat echt helemaal passend voor jou is.
Ik heb goede hoop hoor !![]()
[..]
getsie !
De buurtkat wilde zeker tegen jouw kattemans opbieden
Ik heb gemerkt dat de kat het niet leuk vindt als er 2 drollen in zijn bak liggen.
Hij weigert dan nog te plassen in de bak.
En aangezien ik de laatste tijd de kattenbak wel eens over het hoofd zie of het aan manlief vraag (het kreng staat gewoon te laag op het moment voor mij) "vergeet" hij het.
Sinds ik er extra op let gaat het weer goed.
Wat ik niet moet doen is beddengoed even op de grond gooien voor de wasmachine als één van de kinderen een ongelukje heeft gehad 's nachts.
Als wasgoed met urine van de kinderen op de grond ligt, dan kan je er donder op zeggen dat de kat er overheen piest.
heb toen ik me arm uit de kom gehad Diazepam gehad. werd door sluipschutters in vietnam gebruikt om relaxed stil te kunnen liggen.... smerige verslavende zooi is dat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
jup !
dus als ik moet persen lukt dat ook niet meer![]()
sorry, ik word hier cynisch van....
En Cozquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:17 schreef Mirage het volgende:
Waar is Baaj.... en U-S kan er misschien ook wel wat mee.. ?
Amerika gerund door crimineel syndicaat?
Ach, valentijnsdag is maar een commerciele dag moet je maar denken. Je kunt iedere dag romantisch zijn met elkaar, je kunt iedere dag een bos bloemen geven of een kaartje sturen of gedicht voorlezen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grmbl ... heb gewoon geen kaartje gedichtje smsje van mijn vriendin gehaden net kreeg ik een smsje dat ze vanavond niet kon en dat we het verschuiven naar morgen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ach, valentijnsdag is maar een commerciele dag moet je maar denken. Je kunt iedere dag romantisch zijn met elkaar, je kunt iedere dag een bos bloemen geven of een kaartje sturen of gedicht voorlezen of wat dan ook.
Die valentijnsdag is pure geldtrekkerij.
aaaahhhhquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grmbl ... heb gewoon geen kaartje gedichtje smsje van mijn vriendin gehaden net kreeg ik een smsje dat ze vanavond niet kon en dat we het verschuiven naar morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |