Blijkbaar. Gister had ie zin maar kon ie niet omdat zijn vriendin ongesteld was, weet je nog....Jij vroeg nog: So?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De man van de lichaamssappen![]()
heb ik iets gemist
?
owja .... metro is de echte schipper die over de rode zee vaartquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Blijkbaar. Gister had ie zin maar kon ie niet omdat zijn vriendin ongesteld was, weet je nog....Jij vroeg nog: So?![]()
OOMPJE! hoe is het! ik mis je!quote:
Jaaaa, heeey!!!!quote:
Ikke welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja .... metro is de echte schipper die over de rode zee vaart![]()
blijkbaar... wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gaat die discussie nou nog steeds![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Gaat die discussie nou nog steeds![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef UncleScorp het volgende:
Over de rode zee varen![]()
Maar dan gaan jullie er blijkbaar automatisch van uit dat de vrouw altijd ja zegt![]()
Ga zo door en het IS ook zoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik weet al bijna niet meer wat menstruatie is. Het lijkt wel of ik al jaaaaren achter elkaar zwanger ben
toch niet de vrouw van Metro ?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
toch niet de vrouw van Metro ?
isabella boren , is 'n collega die hier voor mij zitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Isabella ligt net te slapen, gaan ze weer boren hiernaast![]()
Ik voel me net een babyfabriekquote:
Wel, krijg je nu meteen slechte gedachtes, dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
isabella boren , is 'n collega die hier voor mij zit![]()
ff dromen mag toch ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wel, krijg je nu meteen slechte gedachtes, dan?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef UncleScorp het volgende:
Over de rode zee varen![]()
Maar dan gaan jullie er blijkbaar automatisch van uit dat de vrouw altijd ja zegt![]()
right onquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
UncleScorp....laat me raden. Jij bent een schorpioen? Die schijnen extreem sekuele driften te hebben![]()
aaaarrchhhhggg, ja, herinner me dat soort situaties.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Isabella ligt net te slapen, gaan ze weer boren hiernaast![]()
Stond dat dan vermeld op de verpakking ?quote:
nee dat ga ik vanavond even doen denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Heb je je gedichtje al voorgedragen Barra![]()
welke verpakking?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Stond dat dan vermeld op de verpakking ?
waarom nog moeite doen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee dat ga ik vanavond even doen denk ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
waarom nog moeite doen ?
ze zegt toch altijd ja
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:11 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat wordt er lekker door elkaar heen gepraat, heerlijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
leuk he.
ik kreeg trouwens een anonieme e-card. Anoniem dus.... nu weet ik niet van wie. Want de persoon van wie ik dacht dat het kwam houdt vol dat het niet van hem kwam.![]()
kwil geen anonieme aanbidder.
quote:
Dat kan ik me wel weer voorstellen. Maar was het zo erg, dan? En heb je nog steeds vermoedens over die persoon? Die eigenlijk een vriend is?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
kweetnie hoor. Ik wil er eigenlijk maar door een aanbeden worden. De rest van de manheid mag de aanbidding laten voor wat het is. Een beetje bewondering is best leuk maar moet niet de spuigaten uitlopen.
En aan de ene kant wil ik wel weten wie het dan is maar aan de andere kant ook niet omdat ik dan wellicht iemand anders ga bekijken en een blauwtje moet laten lopen en dat vind ik geen leuke dingen om te doen.
Soms ga je heel vriendschappelijk om met iemand van het andere geslacht en kun je een heleboel tegen elkaar zeggen zonder dat er verder sprake is van een oppassen om de andere het hoofd niet gek te maken. Gewoon omdat het puiur en alleen vriendschappelijk is. Wanneer er dan van een kant iets veranderd maakt dat vaak de hele vriendschap anders en dat is jammer.
Nee, echt geen idee. Als het mijn eigen lover niet is zou ik het echt niet weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel weer voorstellen. Maar was het zo erg, dan? En heb je nog steeds vermoedens over die persoon? Die eigenlijk een vriend is?![]()
Ik vind het altijd een beetje vreemd om anoniem een valentijskaart te versturen naar iemand, dan weet ej toch nog niet wie je leuk vindquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:29 schreef nokwanda het volgende:
En zoveel echte vrienden die echt close zijn van het mannelijk geslacht heb ik nou ook weer niet.
Raar hè.....misschien is het je Guardian Angelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, echt geen idee. Als het mijn eigen lover niet is zou ik het echt niet weten.
De enige andere opties zouden mijn beste vriendin en mijn zoon kunnen zijn. Hoewel.... die laatste zou ook iets anders hebben geschreven.. Maar beide zijn het niet en beide zeiden ook gelijk dat mijn eerste vermoeden wel juist moest zijn. Maar ja..... die zegt van niet.
Net te laatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef nokwanda het volgende:
Ben erachter... het was mijn moeder
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Net te laatwas ik. Wel lief van je mama
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef nokwanda het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Mirage is nu. Om kwart over 12 was de afspraak.![]()
Spannend, Mir, als je dit leest succesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
gaan ze dus echt misschien wel vandaag de bevalling inleiden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Spannend, Mir, als je dit leest succes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |