ohow.... Zoonlief heeft 3 valentijnskaarten, et door zuslief gebakken koekjes ( in de vorm van een hartje... ) naar school meegenomen....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:
UncleScorp....laat me raden. Jij bent een schorpioen? Die schijnen extreem sekuele driften te hebben![]()
Als ie groot is vermindert da wel hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ohow.... Zoonlief heeft 3 valentijnskaarten, et door zuslief gebakken koekjes ( in de vorm van een hartje... ) naar school meegenomen....
T mannetje is 8... Maar wel een schorpioen
Ik vertrouw meer op jou oordeel/inzicht dan op de artsen,quote:
hmm... ik zou natuurlijk een vaporizer oid kunnen halen en een gram wiet.quote:Temazepam heb ik trouwens ook voor de zekerheid, maar ik gebruik het zelden. Ik slaap liever op natuurlijke basis. Die slaapmiddelen hebben de dag erna bijwerkingen. Je kunt nog beter een borrel drinken voor het slapen gaan. Volgens mij is dat nog gezonder. Of een joint roken voor degene die wiet roken
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:44 schreef Mirage het volgende:
Nee, ik denk dat ik ze in de kast laat liggen.
Oversight zei al: "neem ze nou maar mee !! want als jij ze niet slikt en dus niet slaapt, dan word je strontvervelend.... en dan slik ik er wel een paar... slaap ik tenminste"![]()
Ik hoop dat je toch binnenkort echt iets vindt wat echt helemaal passend voor jou is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef nokwanda het volgende:
Over dat baantje.....hmmm. geen idee wat ik er van vind. Geen idee ook wat het zal worden.
Men zal mijn cv bij dat bedrijf voorstellen en dan zien we wel weer evrder.
getsie !quote:Kwam net weer thuis, stinkt mijn hele huis naar een geile kater. Niet een van mijn katten. Ik had de achterdeur even open laten staan omdat EW toch zo thuis zou komen en blijkbaar is een buurtkat binnengekomen om even lekker te sproeien. Ruikt zoooo totaaaaal anders dan mijn eigen katten.![]()
jup !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
temazepam... is dat niet ook een spierverslapper?????
Mijn katten zijn allemaal "geholpen". Maar er is een kater hier in de buurt die ik Carusso noem omdat ie zo fantastisch zingt in mijn achtertuin. Die knul is overduidelijk niet geholpen. En dit ruikt echt als een kater die volop actief is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik hoop dat je toch binnenkort echt iets vindt wat echt helemaal passend voor jou is.
Ik heb goede hoop hoor !![]()
[..]
getsie !
De buurtkat wilde zeker tegen jouw kattemans opbieden
Ik heb gemerkt dat de kat het niet leuk vindt als er 2 drollen in zijn bak liggen.
Hij weigert dan nog te plassen in de bak.
En aangezien ik de laatste tijd de kattenbak wel eens over het hoofd zie of het aan manlief vraag (het kreng staat gewoon te laag op het moment voor mij) "vergeet" hij het.
Sinds ik er extra op let gaat het weer goed.
Wat ik niet moet doen is beddengoed even op de grond gooien voor de wasmachine als één van de kinderen een ongelukje heeft gehad 's nachts.
Als wasgoed met urine van de kinderen op de grond ligt, dan kan je er donder op zeggen dat de kat er overheen piest.
heb toen ik me arm uit de kom gehad Diazepam gehad. werd door sluipschutters in vietnam gebruikt om relaxed stil te kunnen liggen.... smerige verslavende zooi is dat!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
jup !
dus als ik moet persen lukt dat ook niet meer![]()
sorry, ik word hier cynisch van....
En Cozquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:17 schreef Mirage het volgende:
Waar is Baaj.... en U-S kan er misschien ook wel wat mee.. ?
Amerika gerund door crimineel syndicaat?
Ach, valentijnsdag is maar een commerciele dag moet je maar denken. Je kunt iedere dag romantisch zijn met elkaar, je kunt iedere dag een bos bloemen geven of een kaartje sturen of gedicht voorlezen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grmbl ... heb gewoon geen kaartje gedichtje smsje van mijn vriendin gehaden net kreeg ik een smsje dat ze vanavond niet kon en dat we het verschuiven naar morgen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ach, valentijnsdag is maar een commerciele dag moet je maar denken. Je kunt iedere dag romantisch zijn met elkaar, je kunt iedere dag een bos bloemen geven of een kaartje sturen of gedicht voorlezen of wat dan ook.
Die valentijnsdag is pure geldtrekkerij.
aaaahhhhquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grmbl ... heb gewoon geen kaartje gedichtje smsje van mijn vriendin gehaden net kreeg ik een smsje dat ze vanavond niet kon en dat we het verschuiven naar morgen
Hier moest ik glimlachenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Lieve Mirage, ik ben te moe om er ff uitgebreid op in te gaan, maar ik leef met je mee en het komt allemaal goed!
[afbeelding]
(misschien vind je het toepasselijkmaar een orchidee is gewoon een mooie bloem
)
Hier werd ik helemaal week en warm..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zeker komt het goed met Mirage. Anders sturen we haar massaal positieve energie of wat dan ook. Met Mirage komt het altijd goed!!!!
en na deze post gelezen te hebben had ik tranen in mijn ogen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true true
alleen zeurt ze vaak dat ik al dat soort shit vergeet
Mirage lieverd schatjeik zal vanavond een kaarsje voor je branden dat alles maar goed mag komen met jou en het beebje....en met Oversight natuurlijk!
awwwwww cutequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef Mirage het volgende:
Nu begin ik wel heel raar te doen.....
[..]
Hier moest ik glimlachen
[..]
Hier werd ik helemaal week en warm..
[..]
en na deze post gelezen te hebben had ik tranen in mijn ogen...
Ik ben een verschikkelijke muts op het moment !
Als iemand vervelend doet ga ik op het moment janken.. als mensen lief doen ook....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou liefje, dan zet de kraan maar vast lekker open en bel de loodgieter maar vast, want die krijg je nooit meer dicht. Wij zijn me een portie lief.....![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou liefje, dan zet de kraan maar vast lekker open en bel de loodgieter maar vast, want die krijg je nooit meer dicht. Wij zijn me een portie lief.....![]()
Wasda nou voor een vraag. Jullie zijn hartstikke lief.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wasda nou voor een vraag. Jullie zijn hartstikke lief.
Ik niet. Maar voor Mirage wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |