Hier moest ik glimlachenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Lieve Mirage, ik ben te moe om er ff uitgebreid op in te gaan, maar ik leef met je mee en het komt allemaal goed!
[afbeelding]
(misschien vind je het toepasselijkmaar een orchidee is gewoon een mooie bloem
)
Hier werd ik helemaal week en warm..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zeker komt het goed met Mirage. Anders sturen we haar massaal positieve energie of wat dan ook. Met Mirage komt het altijd goed!!!!
en na deze post gelezen te hebben had ik tranen in mijn ogen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true true
alleen zeurt ze vaak dat ik al dat soort shit vergeet
Mirage lieverd schatjeik zal vanavond een kaarsje voor je branden dat alles maar goed mag komen met jou en het beebje....en met Oversight natuurlijk!
awwwwww cutequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef Mirage het volgende:
Nu begin ik wel heel raar te doen.....
[..]
Hier moest ik glimlachen
[..]
Hier werd ik helemaal week en warm..
[..]
en na deze post gelezen te hebben had ik tranen in mijn ogen...
Ik ben een verschikkelijke muts op het moment !
Als iemand vervelend doet ga ik op het moment janken.. als mensen lief doen ook....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou liefje, dan zet de kraan maar vast lekker open en bel de loodgieter maar vast, want die krijg je nooit meer dicht. Wij zijn me een portie lief.....![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou liefje, dan zet de kraan maar vast lekker open en bel de loodgieter maar vast, want die krijg je nooit meer dicht. Wij zijn me een portie lief.....![]()
Wasda nou voor een vraag. Jullie zijn hartstikke lief.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wasda nou voor een vraag. Jullie zijn hartstikke lief.
Ik niet. Maar voor Mirage wel![]()
Nothing wrong with my assquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hahahaNokje wil gewoon een badass zijn maar stiekum is nokje ook echt een schatje
Hey...... in wat voor een state of mind ben je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:17 schreef displission het volgende:
Wie ben je in het gekkenhuis; ben je daar een van de twaalf apostelen? Of misschien wel Jezus zelf. Jezus wist dat hij zou sterven, gebeurt dat tegenwoordig psycisch in het gekkenhuis en is de creator verbannen naar een eeuwige dwangbuis en een wereld waar niemand hem nog geloofd.
Of zit hij gewoon achter zijn computer en speelt hij het "spelletje" mee..totdat hij echt sterft en gewoon net zoals een normaal mens begraven kan worden? Wat heeft hij allemaal gemaakt wat Jezus niet kon maken, het nu misschien, misschien wel het universum op papier. Komen we er ooit achter?
Verbrande hij zijn ideeen? Waarom? Hij wilde absoluut niets met de dood te maken hebben, hij was er bang voor..simpelweg omdat hij er nog niet klaar voor was..soms was hij er wel klaar voor, maar werd hij tegengehouden omdat zijn taak nog niet afgerond was.
De dood in het gekkenhuis..tussen kunstenaars en spirituelen..tussen gevoelige mensen. Jij hoort er ook bij..met pillen wordt je weer normaal..athans dat zeggen ze..hoe normaal kun je je voelen als je denk dat je er dood van gaat. Dus je neemt ze op het eind..
en in het gekkenhuis is altijd weer een volgende dag..zodoende lijkt het alsof je uit de dood ontwaakt.
quote:
Je ziet er al geschrokken uit van dit kleine beetje wat je hier ziet. Dus dan kun je wel nagaan wat je allemaal gemist hebtquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:18 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Komt eraan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:36 schreef vamperotica het volgende:
Ja.. lekker!
Barra het orakel zegt : MISSCHIENquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komt eraan.
Nog net tijd voor een bakkie voor ik de hort op moet.
Vandaag maar weer es op banenjacht.
Het levert, gek genoeg, meer op om eens in de maand twee dagen intensief te zoeken dan iedere dag een beetje. De vacatures blijven tijden achtereen hetzelfde voordat er opeens weer een zooi aan nieuwe binnenkomen.
Zou er nu eens iets uitkomen?
Dank voort de koffie!quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komt eraan.
Nog net tijd voor een bakkie voor ik de hort op moet.
Vandaag maar weer es op banenjacht.
Het levert, gek genoeg, meer op om eens in de maand twee dagen intensief te zoeken dan iedere dag een beetje. De vacatures blijven tijden achtereen hetzelfde voordat er opeens weer een zooi aan nieuwe binnenkomen.
Zou er nu eens iets uitkomen?
me glazen bol slaapt nogquote:
Nee... vandaag ga ik echt de hort op. Op internet zoeken levert niet altijd wat op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dank voort de koffie!
Ik zet net voor je thuis komt even een vers bakkie voor je!
Of ga je op internet op jacht?
Ik hoop dat er wat uitkomt!
heb gister te horen gekregen dat een uitkering er waarschijnlijk niet in zit...
Er zit teveel overwaarde op mn huis... Gemeente wil dan eventueel wel een soort van kredietlening verschaffen....
Moet het een en ander nog even goed uitvogelen....
T is allemaal erg logisch natuurlijk, maar t doet wel zeer!
Eerst maar eens kijken hoe het zit met ziektewet, toeslagen en wwgevalletjes....
pfff.... eiogenlijk helemaal geen energie voor......
Klinkt heeeel erg bekend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:56 schreef Mirage het volgende:
Weet je wat het punt denk ik is.
Je verliest de controle over je eigen lichaam.
Ik wil graag bewust leven en ondanks dat het best lekker kan zijn toe te geven aan die roze wolk voel ik liever pijn en ben ik liever slapeloos/onrustig dan dat ik mijn bewustzijn opgeef.
in de zomer fietste en loopte ik ook nog veel hard. .... dat moet ik swinters ook weer doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef nokwanda het volgende:
Je moet er voor die fotoshoot toch loveable uitzien??? Nou dan..... Daar hoort ook een lovehandel bij.
Jij moet trainen..... lees hier haast niks anders dan dat je werkt of in de sportschool zit.
Loopte jij ook veel hard?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
in de zomer fietste en loopte ik ook nog veel hard. .... dat moet ik swinters ook weer doen
Je wil niet knuffelbaar zijn ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GVDik stond gister voor de spiegel en zag een lovehandel!! DAT MAG NIET VOOR ME FOTOSHOOT!
ik moet trainen!
ik ben 100% knuffelbaarquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:55 schreef nokwanda het volgende:
Zei tegen die man: nou ja.... ik verveel me niet hoor. Maar het wordt wel tijd dat ik es iets anders ga doen dan de hele dag fokken.
De man: Waaaat?![]()
![]()
Moest ik toch maar eventjes uitleggen wat Fok! was![]()
een beetje lovehandels mag dan best hoor...quote:
bij een vrouw is er niets mis meequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
een beetje lovehandels mag dan best hoor...
en waag eens dat je dat ontkent... dan ga ìk huilen !!
*in spiegel kijkt*
Komt nog, komt nog.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:22 schreef Mirage het volgende:
ik moest mijn moeder laatst uitleggen waar mijn email adressen
fokmirage@gmail.com
en mirage@fok.nl
vandaan kwamen...
Ze stond toch wel even raar en wantrouwend te kijken.
Nou mams, dan had ik al wel in een groter huis gewoond !
Mir... stuur es doorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bij een vrouw is er niets mis mee![]()
![]()
dus wees niet bang schat ik zou je nog altijd knuffelen
![]()
ahh fokmirage@gmail.com....daar stuur ik altijd me liefdesmails heen
mir de baarfabriek?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Komt nog, komt nog.
Was niet echt een wonder dat ze je wantrouwend aankeek in jouw huidige staat. You obviously handled love.
En als je zo doorgaat moet dat grote huis er toch echt komen. Met stapelbedjes in ieder van de 6 slaapkamers![]()
quote:
well.... jij en Oversight... is toch wel een verhaal van: meet the fokkersquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Mirage het volgende:
nokwanda...
nou moet je niet zo eng gaan praten![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
well.... jij en Oversight... is toch wel een verhaal van: meet the fokkers*kuch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |