abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35070410
http://prisonplanet.com/a(...)riminalsyndicate.htm
quote:
McKinney illustrated the nature of a corrupt occupational government, stating that the administration was "stolen in 2000 and stolen again in 2004." McKinney said that it was doing the government a favor to describe them as a "criminal syndicate."

"It appears to me that our country is literally being hollowed out....our economy is being hollowed out," said McKinney.

McKinney shared Alex Jones' fears and those previously voiced by Republican Congressman Ron Paul, that Americans may be arrested and taken to forced labor camps in light of recent developments confirming Kellogg Brown and Root have secured a government contract to build the camps.
http://www.prisonplanet.c(...)06detentioncamps.htm

Halliburton Detention Camps For Political Subversives
quote:
In another shining example of modern day corporate fascism, it was announced recently that Halliburton subsidiary Kellogg, Brown and Root had been awarded a $385 million dollar contract by Homeland Security to construct detention and processing facilities in the event of a national emergency.
Dit is een grote waarschuwing aan ons adres.
Als we negeren dat de VS in feite een fascistische staat is, dan zullen we onze vrijheid verliezen.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:55:45 #2
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35070575
Crimineel syndicaat, godsdienstwaanzinnigen, joden, aliens, skulls & bones en aanverwanten...

Aan de bron zal het iig niet liggen!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_35071432
en dit moet in NWS ?
pi_35072101
Is dit waar wat de TS zegt over USA
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35072156
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef Meki het volgende:
Is dit waar wat de TS zegt over USA
WHAHAHAHA...
ja meki..wist je dat nog nie..
het had jouw topic kunnen zijn...
pi_35072227
òeps, dit kunnen ze niet aan in nieuws.

goede site trouwens die prison planet van alex jones

ff een reactie op de vraag : wordt amerika bestuurt door criminelen?

ik denk dat een aantal lieden in de regering zich schuldig hebben gemaakt aan criminele feiten.
bush , cheney , rumsfeld , rice
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_35072238
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef Frutsel het volgende:

[..]

WHAHAHAHA...
ja meki..wist je dat nog nie..
het had jouw topic kunnen zijn...
oow nee ik wist dat niet
Ik dacht anders over Bush maar ik wist niet dat hij crimineel was
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35072279
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:47 schreef huupia34 het volgende:
òeps, dit kunnen ze niet aan in nieuws.
Waarom gaat ''idealisme'' altijd gepaard met een gevoel van intellectuele superioriteit? Het is je reinste zelfbevrediging, blijkbaar.
pi_35072466
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom gaat ''idealisme'' altijd gepaard met een gevoel van intellectuele superioriteit? Het is je reinste zelfbevrediging, blijkbaar.
ik schreef dit omdat de aantijgingen op prisonplanet nogal ver gaan en niet in de mainstream media voorkomen.

neemt niet weg dat een hoop zomaar op waarheid berust kan zijn(zoals de leugenachtige kliek in washington, die de wereld keer op keer in staat van oorlog brengt onder het mom van de war on terror)
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_35073890
De Bush-gang heeft Irak aangevallen op basis van gefabriceerd bewijs.
Een oorlog die minstens 100K doden heeft veroorzaakt.
Irak had geen banden met Al-Ciada en had ook geen WMD.
Hetzelfde spelletje wordt nu met Iran uitgehaald.
Je zou op de FP moeten kijken om te zien hoeveel Fokkers denken dat een aanval van de VS op Iran een prima actie zou zijn. De Mind Control Media draaien wederom op volle toeren.

Daarnaast uiteraard de dubieuze presidentsverkiezingen van 2000/2004.
Dat Bush, Clinton, Bush sr. en opa Bush lid waren van een duister genootschap genaamd Skull & Bones is nauwelijk in de media ter sprake geweest. Zelfs Kerry was lid van Skull & Bones.
Een vrijmetselaarsorganisatie die 15 leden per jaar toelaat.
pi_35074188
Dit is al jaren zo
pi_35074231
Als het waar zou zijn dan zou Seymour Hersh al lang naar buiten hebben gebracht want al er 1 man is die weet hoe de Amerikaanse politiek in elkaar steekt is hij het en je kunt hem niet echt tot het establishment rekenen.
pi_35078581
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 12:23 schreef Frutsel het volgende:
en dit moet in NWS ?
Ik denk idd dat dit topic meer kans maakt in truth.

We gaan het in ieder geval proberen

@ TS, binnen NWS valt dit topic een beetje uit de toom. De reacties zijn dan ook niet waar je op hoopt. Ik heb het topic geschoond en ik neem je topic mee naar truth. Eventuele feedback/vragen kan je in TRUfeedback kwijt of via mijn mail mirage@fok.nl .

Dit in overleg met de NWS mods
[NWS] -> [TRU]

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 14-02-2006 16:15:30 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35082869
Het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
pi_35082932
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik denk idd dat dit topic meer kans maakt in truth.

We gaan het in ieder geval proberen

@ TS, binnen NWS valt dit topic een beetje uit de toom. De reacties zijn dan ook niet waar je op hoopt. Ik heb het topic geschoond en ik neem je topic mee naar truth. Eventuele feedback/vragen kan je in TRUfeedback kwijt of via mijn mail mirage@fok.nl .

Dit in overleg met de NWS mods
[NWS] -> [TRU]
Mirage........ dank voor je support!

Het is aan de andere kant ook interessant om te zien hoeveel de gemiddelde Fokker van de duistere zaken der machten weet.
Mensen worden in een onderwijssysteem gevormd die erop gericht is om het individu een specifieke denkrichting mee te geven. Één van de consequenties is dat complottheoriën bijna terstond terzijde geschoven worden. De meeste mensen denken dat de wereld een doorzichtige machtsstructuur heeft. Dat is ook zo........ mits je goed geïnformeerd bent.
Helaas zijn velen door Staatstelevisie en kranten grootgebracht.
Die vertellen je niet dat oorlogen niet gevoerd worden om nare dictator te verdrijven..... maar dat het in principe puur opportunisme is.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:30:14 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35083362
Het is ook moeillijk om te weten waarin je moet geloven tegenwoordig. Er zullen vast en zeker ondergrondse netwerken zijn en nog meer. Maar ze komen ten eerste niet aan het daglicht, en ten tweede zit de wereld helemaal als een web in elkaar. Het is dus moeilijk om sowieso een goed oordeel te vellen over de zaak.

Wat de achterliggende motivaties zijn van machthebbers en of ze hun opdrachten van nog een hogere macht krijgen, hoe kom je daarachter? Ze zullen het nooit zeggen. Ik bedoel, externe partijen kunnen het wel beweren, maar de mensen die zelf bezig zijn met fout handelen gaan toch door.

Bush mag er dan "onschuldig" uitzien, maar zo kan ik ook overkomen als ik goed kan liegen en wil manipuleren als ik belang heb erbij en ga zo door.

Het web waar we allemaal in verscholen zitten, dat is zo hardnekkig, het lijkt gewoon de enige manier van leven te zijn. Sowieso hoe alles is opgebouwd. De onderste steen valt niet weg te halen uit het geheel, het zit allemaal vast in elkaar.

En je kunt diep graven in de waarheid als je wilt. Maar het is dan vaak toch alleen maar om voor jezelf een beeld te vormen over hoe de wereld beter zou kunnen functioneren. Iets aan de situatie doen is onmogelijk. Of je moet hopen dat het hele kaartenhuis inzakt, maar bij een kaartenhuis gemaakt van graniet, is dat vaak niet zo snel het geval. Zakt alles in elkaar, dan heb je chaos. Vandaag in de bibliotheek een boek gezien over hoe de wereld is opgebouwd, misschien toch maar eens lenen. Hoe de wereld gemaakt is vanuit chaos richting orde dus. Hoe de mensheid alles heeft opgebouwd tot bepaalde structuren. En hoe er veel zaken meespelen die gewoon niet kloppen inderdaad.

Criminele spelletjes ook. Macht-spelletjes.

"Everyone wants to rule the world"

En of het ondergrondse netwerken zijn Er hoeft maar 1 kantoor te zijn waar ze zaken beslissen en plannen. Zo makkelijk is het dus ook. Je hoeft maar macht te hebben en kunt nog meer macht en nog meer macht krijgen. Totdat je wereldmacht hebt en alles kunt bepalen. Amerika heeft al veel macht maar goed, het zal nooit genoeg zijn.

De behoefte aan macht.... zoals Duitsland. " Deutschland uber alles".

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-02-2006 18:47:40 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')