quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens om terug te komen op Barra....ik heet Barbara....idd weer een overeenkomst![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
LOL Mirage wil je mijn topic ff weghalen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
oh ja, dit had ik nog getikt:
[..]
Stiekem welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we stikken van de overeenkomsten
vind jij sponsbob ook zo stoer ?
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Wat Barra?
Rooie sex?? Is toch lekker
Mijn moeder magnetiseert (gratis)quote:Op maandag 13 februari 2006 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Mag ik ff tussendoor wat vragen
Weet iemand wat over hand-oplegging? Ik doe dat dus bij mezelf af en toe, vannacht erge maagpijn gehad en als ik dan de hand leg op de plek van de pijn, gaat de pijn weg. Zelfde geldt bij hoofdpijn.
Hoe komt het dus dat er in de handen genezende krachten kunnen zitten, mocht dat zo zijn?
Ik durf niet altijd een topic te openen hier op fok!. Gewoon omdat ik geen zin heb in zuigende energie van anderen. Ik durf het wel, maar heb geen zin erin, in die reacties die soms komen.
Ben ook op een ander forum, waar ze veel bezig zijn met Reiki enzo, zal het daar ook eens vragen
Bedanktquote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
http://www.geocities.com/deparanormalesite/magnetiseren.htm
http://home.wanadoo.nl/romandus/magnet.htm
quote:
Ik dacht alquote:
neuh heb nog teveel te doen voor ik inslaap valquote:Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht al
Iedereen is in slaap gevallen....
Maar we zijn nog levend dus
was ik het?quote:
Je zou het af en toe niet zeggen, maar ik heb ook nog zoiets als een huishouden. En een leven.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou het af en toe niet zeggen, maar ik heb ook nog zoiets als een huishouden. En een leven.![]()
Dat wist ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou het af en toe niet zeggen, maar ik heb ook nog zoiets als een huishouden. En een leven.![]()
Heb je je heel sterk geconcentreerd dan? Ik voelde net al een koude vlaag langs me heenquote:
neuh dan was ik het niet... ben eerder een hete adem in je nekquote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Heb je je heel sterk geconcentreerd dan? Ik voelde net al een koude vlaag langs me heen![]()
Same herequote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |