quote:Op maandag 13 februari 2006 13:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trouwens om terug te komen op Barra....ik heet Barbara....idd weer een overeenkomst![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
LOL Mirage wil je mijn topic ff weghalen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
oh ja, dit had ik nog getikt:
[..]
Stiekem welquote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we stikken van de overeenkomsten
vind jij sponsbob ook zo stoer ?
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef nokwanda het volgende:
Wat Barra?
Rooie sex?? Is toch lekker
Mijn moeder magnetiseert (gratis)quote:Op maandag 13 februari 2006 14:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Mag ik ff tussendoor wat vragen
Weet iemand wat over hand-oplegging? Ik doe dat dus bij mezelf af en toe, vannacht erge maagpijn gehad en als ik dan de hand leg op de plek van de pijn, gaat de pijn weg. Zelfde geldt bij hoofdpijn.
Hoe komt het dus dat er in de handen genezende krachten kunnen zitten, mocht dat zo zijn?
Ik durf niet altijd een topic te openen hier op fok!. Gewoon omdat ik geen zin heb in zuigende energie van anderen. Ik durf het wel, maar heb geen zin erin, in die reacties die soms komen.
Ben ook op een ander forum, waar ze veel bezig zijn met Reiki enzo, zal het daar ook eens vragen
Bedanktquote:Op maandag 13 februari 2006 14:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
http://www.geocities.com/deparanormalesite/magnetiseren.htm
http://home.wanadoo.nl/romandus/magnet.htm
quote:
Ik dacht alquote:
neuh heb nog teveel te doen voor ik inslaap valquote:Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht al
Iedereen is in slaap gevallen....
Maar we zijn nog levend dus
was ik het?quote:
Je zou het af en toe niet zeggen, maar ik heb ook nog zoiets als een huishouden. En een leven.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou het af en toe niet zeggen, maar ik heb ook nog zoiets als een huishouden. En een leven.![]()
Dat wist ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zou het af en toe niet zeggen, maar ik heb ook nog zoiets als een huishouden. En een leven.![]()
Heb je je heel sterk geconcentreerd dan? Ik voelde net al een koude vlaag langs me heenquote:
neuh dan was ik het niet... ben eerder een hete adem in je nekquote:Op maandag 13 februari 2006 15:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Heb je je heel sterk geconcentreerd dan? Ik voelde net al een koude vlaag langs me heen![]()
Same herequote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh dan was ik het niet... ben eerder een hete adem in je nek![]()
![]()
ZIE! dat is Barra met een sextekort die aan het posten is!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh dan was ik het niet... ben eerder een hete adem in je nek![]()
![]()
Anders had ik het wel gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ZIE! dat is Barra met een sextekort die aan het posten is!
Bad fishy Bad fishy
*slap myself*
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Anders had ik het wel gedaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
het slaanquote:
selecteer de tekst onder de spoiler eensquote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ehm...spoiler? Is zo'n werktuig dat drukt uitgebouwde wagens en racewagens tegen de weg waardoor ze sneller gaan rijden???
beterschap gozerquote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga weer offline
De dodenkist in
Nee ik ga wat anders doen, ik heb sowieso last van een soort griepje dus ...
Tot latersssss....of morgen.
Daar dacht ik ook aan toen ik die andere las.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ZIE! dat is Barra met een sextekort die aan het posten is!
Bad fishy Bad fishy
*slap myself*
![]()
![]()
ja nok help me mezelf onder controlle te houdenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik die andere las.![]()
haha! ik wil dat ookquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
selecteer de tekst onder de spoiler eens
*zucht* Of je leeft je uit op je vriendin, rood of niet. Of je gaat een rondje eikeljoggenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja nok help me mezelf onder controlle te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*zucht* Of je leeft je uit op je vriendin, rood of niet. Of je gaat een rondje eikeljoggen![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:30 schreef Mirage het volgende:
Ik heb net een iniminie babietje aangeraakt![]()
![]()
Amper 2 weekjes oud.
Wat zijn ze kléin !!!!
Je beseft wel dat ze kein zijn, maar je vergeet al snel hóe klein erg klein ook al weer was....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil morgen een valetijnsbaby'tje !!!!!
12.15 moet ik weer bij de gyn zijn![]()
[..]
*zucht* Of je leeft je uit op je vriendin, rood of niet. Of je gaat een rondje eikeljoggen![]()
En Barb... zo gaat datEikeljoggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |